Προς το περιεχόμενο

New

Αποτελέσματα δημοσιεύσεις προφίλ, συζητήσεις σε Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer, Ηχοληψία, Παραγωγή, Mix & Master, Μουσική & Μουσικοί, Κιθάρες και Ενισχυτές, DAW & Υπολογιστές, Τύμπανα και Κρουστά, Ακουσα - Είδα, Clips, Τεχνικά & θέματα λειτουργικότητας του Noiz, Session Music, Η Αγορά της Μουσικής, Δελτία τύπου, Παρουσιάσεις - Δοκιμές, Πνευστά, φωνητικά, κλασικά και παραδοσιακά έγχορδα, Ξεκινώντας, DIY και Show off, άρθρα, track, ειδήσεις, συμμετοχές, συμμετοχές και videos τις τελευταίες 7 ημέρες.

Η λίστα ανανεώνεται αυτόματα

  1. Τελευταία ώρα
  2. https://metro.co.uk/video/awkward-moment-uk-scores-0-points-eurovision-public-vote-3187177/?ito=vjs-link To highlight της βραδιάς. Το ωραίο είναι,οτί όταν γυρίσουν οι φίλοι τους θα τους ορκίζονται οτι έπαιρναν τηλ αλλά δούλευε συνέχεια.
  3. Σήμερα
  4. Νέο όνομα, νέο σχήμα Samy Paraga & the katsaplians Κιθάρα, καθότι Φούζιος και ο Τυρέας δεν παίζουν και ο Άντριαν Μπλιου, πέφτει ακριβός, θα πάρω τον Δέλτα Μπάσο ιδανικά να έχει υπέροχες γάμπες, εναλλακτικά να είναι σαν το Έντγουιστλ, θα ξεπέσω στον Παρτέρη Πλήκτρα Σιαχάμης, απ τη στιγμή που απόθανε ο Νίκι Χάπκινς, δεν υπάρχει αντικαταστάτης Τύμπανα-κρουστά Βασίλης 2 βράδια στο Γκαγκάριν η προπώληση εισουρητίων ξεκίνησε
  5. Το κατοχυρώνω από τώρα. Μην τρέχουμε τελευταία στιγμή.
  6. Αφορμή για αυτό το νήμα στάθηκε μια κουβέντα, στο νήμα της Eurovision. Με έβαλε σε σκέψεις , να συγκροτήσω τή σκέψη μου. Είχα ξεκάθαρη άποψη για το θέμα, αλλά θα ήθελα να το εμβαθύνω . Εξ ου και ο τίτλος του νήματος... ....και Όχι Μουσική Τεχνολογία . Διότι το βασικό (για εμένα) είναι η Τεχνολογία , και όχι η Μουσική. Στον τομέα της μουσικής παραγωγής λοιπόν, ξεκάθαρα , ύστερα από 40 χρόνια ενασχόλησης (10 χρονών έκανα τις πρώτες μου ηχογραφήσεις με το τότε συγκρότημά μου- τις οποίες φυσικά έχω) , τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα μέσα μου παρά ποτέ . Πάντα με γοήτευε το τεχνικό μέρος της ηχοληψίας, η σύλληψη , η αποτύπωση του ήχου στον όποιο υλικό φορέα και φυσικά η αναπαραγωγή του. Η μουσική - το αποτέλεσμα ήταν απλώς το μέσο για τον σκοπό (χρήση μηχανημάτων). Μετά κατάλαβα πώς ο ήχος δεν χρειάζεται να είναι απλά "μουσική"(με την στενή έννοια του όρου) . Μπορεί να είναι ομιλία, μπορεί να είναι θόρυβος, μπορεί να είναι ο περιβάλλοντας χώρος. Η πρόκληση είναι να τον "αιχμαλωτίσεις". 'Ένα στάδιο απόλαυσης είναι ή συλλογή του ήχου και ένα άλλο η αναπαραγωγή του. Θυμάμαι να ακούω μουσική και βασικά να προσέχω τα leds ή τα Vu meters από ένα deck παρά αυτό που έπαιζε. Έχω αναλάβει πρότζεκτς , μόνο και μόνο για να χρησιμοποιήσω τα μηχανήματά μου και όχι γιατι με ενδιέφερε το μουσικό σκέλος. Δεν ξέρω αν είναι σωστή η αναλογία, αλλά είναι σαν να αθλήσαι όχι γιατί σου αρέσει π.χ. το ποδόσφαιρο, αλλά γιατί σου αρέσει να φοράς αθλητικό εξοπλισμό. Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για την εικόνα . Μιλάω πάντα σαν παραγωγός. Σαν καταναλωτής, έχω ακούσει τόνους μουσικής και είδα άλλους τόσους ταινίες. Συμβαίνει και σε κανέναν άλλον αυτό γιατρέ;
  7. Χθες
  8. Σαμη Παραγκα

    NT Clips

    Κάποια στιγμή πρέπει να βρεις γκρουπ. Μόνος δεν γίνεται
  9. Τελευταία εβδομάδα
  10. @Shelter Δεν πειράζει. Αυτά που μπορείς και είσαι σίγουρος. Θα κάνεις παραπομπές σε αυτά που παίζουμε στην Ελλάδα και φυσικά χωρίς μικροκουρδίσματα / τεταρτημόρια.
  11. Μπα, έτσι κι αλλιώς με 1350 ευρώ πλέον αμερικάνικα όργανα δεν βλέπεις ούτε με τα κυάλια. Αυτές οι εποχές μας άφησαν προ πολλού (που αγόραζες ''standard'' όργανο usa... ακριβά υπήρχαν πάντοτε, τώρα πλέον η ''standard'' σειρά μεταφέρθηκε στας Ανατολάς και τα αμερικάνικα πλέον θεωρούνται τα ''premium'', τουλάχιστον σε μαρκετίστικους όρους). Ούτως ή άλλως αυτά τα 1350 ευρώ του 2024 ουδεμία σχέση έχουν με την αγοραστική αξία που είχαν πριν το 2020. Εμένα προσωπικά μου κάνει διαφορά στην αίσθηση και από rosewood σε rosewood... η SG μου που είναι του '18 με την ξεθωριασμένη rosewood ταστιέρα μου αφήνει σίγουρα μια πιο ''ξερή'' αίσθηση σε σχέση με την ''γλυκιά'' αίσθηση της rosewood ταστιέρας της Les Paul ή της PRS μου. Έχω και μια PRS SE ίδιας χρονολογίας με την SG (τότε τις έφτιαχναν Κορέα) και ενώ σίγουρα το rosewood της δεν έχει την ίδια γλυκιά αίσθηση των προαναφερθέντων κιθαρών, σίγουρα την προτιμώ από της SG (στο θέμα της ταστιέρας). Βέβαια θα μου πει κάποιος ''και από maple σε maple ή από έβενο σε έβενο μπορεί να δεις διαφορά'' αλλά στο maple παίζει ρόλο και το βερνίκι ενώ στον έβενο (που για μένα είναι η απόλυτη αίσθηση σε ταστιέρα) υπάρχουν και εκεί διάφορα είδη που τα βαφτίζουν έβενο αλλά ουδεμία σχέση έχουν σε αίσθηση αλλά και οπτικά με το κατάμαυρο έβενο που είχαμε συνηθίσει στις USA κιθάρες.
  12. Και πόσο προσέχεις τα μηχανήσματά σου θα έλεγα εγώ. Έχω ακόμα τον πρώτο μου τρανζιστοράτο Epiphone και δουλεύει ακόμα μια χαρά. Και χωρίς σέρβις! :D
  13. kpeyos

    R.I.P Steve Albini

    Ένας από τους επιδραστικότερους ηχολήπτες και μηχανικούς ήχου στην ιστορία της ροκ. Το remastered 30th anniversary edition του In Utero των Nirvana θα είναι πάντα μια αναφορά στον αληθινό ροκ ήχο.
  14. mkm

    DIY guitar project - custom design

    Προχωράμε με το σώμα.... Καθαρισμός μέσα στα cavities πριν κολληθεί το τοπ. Μικροπλάνη βιολιού και μετά γυαλλόχαρτο.
  15. Stel Andre

    Wind Of Joy

    Καλησπερα σε ολους τους φιλους μουσικους. Νεο βιντεο στο καναλι μου, καθε σχολιο ευπροσδεκτο!
  16. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Απόστολε.
  17. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ χαίρομαι που σου άρεσε!
  18. Θα το αγόραζα φυσικά άμα το χρειαζόμουν, προς το παρόν έχω άλλα που με καλύπτουν στο έπακρο για να γράψω κινηματογραφική μουσική ή μουσική για κάνα ντοκιμαντέρ. Μια χαρά το βρίσκω. Εξαιρετικό και μάλιστα αν κάποιος έχει και το controller της ΝΙ θα το χαρεί και περισσότερο γιατί θα έχει καταπληκτική πρόσβαση στο μενού και θα το συνδυάσει αθροιστικά με το software της ΝΙ για να φτιάξει εξαιρετικά performances.
  19. Επι της ευκαιριας ειχα φτιαξει για τους μαθητες μου, ενα backing για αυτοσχεδιασμο σε modes Δοκιμαστε το H σειρα των Modes δεν παει με τη γνωστη σειρα, αλλα με πιο ηπια ακουστικη αλλαγη, ετσι ωστε να αλλαζει μονο μια ή δυο βαθμιδες το πολυ καθε φορα. Ακουτε αυτο στο backingtrack, Ionian, 1-2-3-4-5-6-7, over G maj7, Bass pattern 1-8-4-5-7-8-5 Lydian, 1-2-3-#4-5-6-7, over Gmaj7#11, Bass pattern 1-8-#4-5-7-8-5 Mixolydian, 1-2-3-4-5-6-b7, over G7, Bass pattern 1-8-4-5-b7-8-5 Dorian, 1-2-b3-4-5-6-b7, over Gm6, Bass pattern 1-8-4-5-b7-8-5 Aeolian, 1-2-b3-4-5-b6-b7, over Gm7, Bass pattern 1-8-4-5-b7-8-5 Phrygian, 1-b2-b3-4-5-b6-b7, over Gm7, Bass pattern 1-8-4-5-b7-8-5 Locrian, 1-b2-b3-4-b5-b6-b7, over Gm7(b5) - Bass pattern 1-8-4-b5-b7-8-b5 6 μετρα για καθε mode και πριν αλλαξει mode κανει η drums brake modes song in G.mp3 Κι ενα παραδειγμα DELTA - MODES IMPRO.mp3
  20. Αν σκεφτεί κανείς ότι τα περισσότερα κιθαριστικά κανάλια είναι κανάλια που βασικά διαφημίζουν η και πουλάνε μηχανήματα δεν είναι περίεργο. Γύρω στους 10k συνδρομητές ένα YouTube κανάλι αρχίζει να βγάζει λεφτά, και παράλληλα να έχει σπόνσορες, προσφορές για συνεργασίες κτλ. Οπότε τα μηχανήματα μαζεύονται, τις περισσότερες φορές τσάμπα η με πολύ λιγότερα χρήματα από τις κανονικές τιμές. Αυτό όμως προϋποθέτει ατελείωτες ώρες δουλειάς. Επίσης είναι η εποχή που πολύς κόσμος που παίζει μουσική κάθεται μόνος σε ένα δωμάτιο και αυτή είναι η ενασχόληση του με το σπορ. Εκεί που παλιότερα θα ξόδευε χρόνο ενέργεια και λεφτά για πρόβες, λάιβ, γκρουπ, ηχογραφήσεις κτλ, τώρα παίρνει ένα Kemper. Και στην τελική δεν είναι και τόσο ακριβό το σπορ. Αντί να πάρεις ένα αμάξι 20k έχεις πάρει πολύ πράγμα.. Η πλάκα είναι ότι εκτός χόμπυ, στην πραγματικότητα κυρίως για το look χρειάζονται όλα αυτά. Μπορείς να τα κάνεις όλα με software, plugins και φτηνές κιθάρες, μια κάρτα ήχου, μια δυο αξιοπρεπείς κάμερες και τρία φτηνά φώτα..
  21. ΠΑΡterry Roscoebeck 5 απολύεσαι

     

    bass.jpg

    1. Προβολή προηγούμενων σχολίων  7 περισσότεροι
    2. Terry RoscoeBeck5

      Terry RoscoeBeck5

      Αυτό που κρατάς αγαπητέ μου πανκς είναι ένα Musician- πολύ ενδιαφέρον κούτσουρο. 

    3. Σαμη Παραγκα

      Σαμη Παραγκα

      αυτό γράφει ΙΒΑΝΕΖ επάνω, τι μιουζίσιαν λες?

    4. Terry RoscoeBeck5

      Terry RoscoeBeck5

      Ibanez Musician βρε πουρουπουπού...

  22. Καταλαβαίνω πώς το εννοείς και με απόλυτους όρους εσύ το θέτεις σωστά.Εγώ αναφερόμουν στην καθαρότητα και ακρίβεια που παρέχουν στο χτύπημα της πένας. Ίσως έχει να λέει και το ότι οι EMG δεν έπαιξαν σε λάμπα την εποχή που τους είχα. ...Οι συγκεκριμένοι DiMarzio καλύπτουν και το κομμάτι των δυναμικών πάντως.
  1. Περισσότερα
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου