Προς το περιεχόμενο

Ποια κιθάρα δεν θα αγοράζατε με τίποτα;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το όλο selling point των Ibanez είναι ουσιαστικά τα shred-o-μανίκια τους, άντε και ορισμένα FR τους (edge pro, lo-pro, edge κλπ.). Τα "καλά" μοντέλα τους (MIJ) είναι ολίγον τι υπερτιμημένα, αλλά δύσκολα βρίσκεις σε άλλες κιθάρες τέτοια μανίκια, και προφανώς έχει και τεράστιο fanbase που δεν την αφήνει να "πέσει". Οι μαγνήτες πάντως δεν είναι και τραγικοί, εμένα και οι V7/8 και οι IBZ/DiMarzio μου άρεσαν αρκετά, αν και σίγουρα υπάρχουν και (πολύ) καλύτεροι.

 

Αντιθέτως, η B.C. Rich δεν έχει δείξει και τα καλύτερα δείγματα γραφής στα περισσότερα μοντέλα της, και όσον αφορά τα μανίκια, όσες έχω παίξει είναι λίγο ρόπαλα. Κι ειδικά το θέμα με τα κινέζικα/κορεάτικα parts που χρησιμοποιούν δεν τις κάνει και τις πλέον αξιόπιστες στην... "πιάτσα". Προσωπικά θα προτιμούσα να τα σκάσω για μια Γιαπωνέζικη Ibanez παρά για ένα από τα ακριβότερα μοντέλα της BC Rich (εκτός αν μιλάμε για τις παλιότερες USA όπου τα σκάω άνετα!  ;D).

 

 

On topic, μάλλον δύσκολα θα'παιρνα αυτές τις υπερβολικές BC Rich, Dean, DBZ κλπ. υπερ-κάφρικα μοντέλα, αν και πλέον δεν αποκλείω τίποτα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

X οταν πιασεις στα χερια σου μια τετοια θα καταλαβεις τι τις εκανε τοσο γνωστες.

Ειναι αλλη φαση μια Αμερικανικη HandMade κιθαρα,ειναι Art..Με τα καλα κ τα ασχημα.

 

BC Rich ηταν μεχρι το '90 οπου κ ο Bernie Rico πουλησε την εταιρια,απο εκει κ μετα ειναι κατι αλλο. :-\

 

DSC02280.jpg

 

Ιbby δεν θα αγοραζα λογω αδιαφορου headstock,μια χαρα κιθαρες ειναι.

5 long years

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Κι ειδικά το θέμα με τα κινέζικα/κορεάτικα parts που χρησιμοποιούν δεν τις κάνει και τις πλέον αξιόπιστες στην... "πιάτσα".

 

 

 

τα κορεατικα πραγματικα απο τα κινεζικα απεχουν τεραστιες αποστασεις... τα κορεατικα ειναι παρα πολυ ποιοτικα οργανα... τα μανικια των κορεατικων ειναι απιστευτα ποιοτικα... αν θελεις μια μερα να συναντηθουμε να παιξεις με την δικια μου και μετα να το ξανασυζητησουμε το θεμα της ποιοτητας του μανικιου... δεν ειναι ολες καλες... υπαρχουν και κουπια... αυτο ομως συμβαινει σε ολες τις εταιριες.... εχεις παιξει ποτε με αυτην ????

 

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.bcrich.com/images/sm_asm_koa.jpg&imgrefurl=http://www.bcrich.com/assassin_exotic.html&usg=__fJZwhebQ1xvHFDiD1y_FyUoA91k=&h=479&w=186&sz=12&hl=en&start=19&um=1&itbs=1&tbnid=MsTpmuHUABY7nM:&tbnh=129&tbnw=50&prev=/images%3Fq%3Dbcrich%2Bassassin%2Bkoa%26hl%3Den%26um%3D1

 

οποτε βρεις ευκαιρια δοκιμασε την αλλα μαζευε και λεφτα ταυυτοχρονα...

οσο για την ποιοτητα των μανικιων δες και αυτο...

 

 

 

 

αν δεν θες να τα δεις πηγαινε στο 7.10 απο το πρωτο βιντεο...οχι δηλαδη επειδη τα λεει αυτος απλα τυχαινει να εχω μια παρομια bcrich και οσα λεει βγαινουν και στην πραξη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω παίξει αρκετές BC Rich συμπεριλαμβανομένης μιας 80's superstrat (δεν θυμάμαι μοντέλο), και όπως είπε κι ο Κώστας από πάνω τα σημερινά μοντέλα δεν έχουν καμμία σχέση με τα τότε μοντέλα. Μέρα με τη νύχτα. Μπορεί να'ναι μια χαρά κιθάρες αλλά δεν θα εμπιστευόμουν να σκάσω τόσα χρήματα για ένα απ'τα πιο καλά μοντέλα τους.

 

Κι επίσης, η Κορέα δεν έβγαζε πάντα οργανάρες, και αν δεν είναι Κίνα είναι τουάχιστον αρκετά κοντά, και σίγουρα συμπεριλαμβάνεται στην unholy τριάδα Κίνας/Κορέας/Ινδονησίας. Κι εγώ είχα όργανο made in Indonesia κι έπαιζε άψογα, αλλά δυστυχώς αυτό δεν είναι ο κανόνας.

 

Απ'όσο θυμάμαι, οι περισσότερες Κορεάτικες (κλπ.) κιθάρες είχαν πάντα αρκετά QC issues και προφανώς έχουν ακόμα, και δεν είμαι fan του να δοκιμάζω 20 κιθάρες για να διαλέξω τη ΜΙΑ που θ'ακούγεται καλά. Γι'αυτό άλλωστε τα σκάμε (πολλοί) πιο άνετα για MIJ και MIA όργανα, γιατί το consistency είναι κάτι που απλά δεν προσπερνάται εύκολα.

 

Το ότι μερικά μανίκια ορισμένων μοντέλων είναι λεπτότερα ή ότι είναι neck-thru κατασκευές κλπ. δεν μου λέει και πολλά, ειδικά όταν σχεδόν όλα τα parts είναι ουσιαστικά φθηνότερες κινέζικες ή και κορεάτικες ρέπλικες των αυθεντικών. Εξάλλου όταν μια κιθάρα με υποτιθέμενο original FR, EMG/Rockfield, neck-thru κατασκευή κλπ. σου βγαίνει περί τα 500 ευρώ, ε από κάπου έχουν κόψει.

 

Και ξαναλέω, μια χαρά όργανα μπορεί να'ναι οι BC Rich, αλλά σίγουρα έχουν χάσει τη δική μου ψήφο.

 

Υπ'όψην, η ίδια ακριβώς είναι η άποψή μου και για τα λοιπά ΜΙΚ κλπ. όργανα που βγαίνουν πλέον, και ειδικά για τις ibanez, που είναι απλά τραγικές. ΣΙΓΟΥΡΑ υπάρχουν όργανα που είναι αρκετά καλά (Hagstrom - China, Epiphone - Korea/China, Schecter - Korea κλπ.) αλλά και πάλι, αν είχα τα φράγκα θα προτιμούσα κάτι MIJ/MIA.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξάλλου όταν μια κιθάρα με υποτιθέμενο original FR, EMG/Rockfield, neck-thru κατασκευή κλπ. σου βγαίνει περί τα 500 ευρώ, ε από κάπου έχουν κόψει.

 

 

 

μηπως τελικα δεν εχουν κοψει και τοσα πολλα αλλα οι αλλες ειναι καπως υπερτιμιμενες ??? δηλαδη τι μπορει να προσφερει περισσοτερο μια ιbanez των 700-800 ευρω με κακους μαγνητες η τουλαχιστον πολυ κατωτερους των ροκφιλντ και των emg , licenced floyd rose η τουλαχιστον πολυ χειροτερο των ``original`` των bcrich και ουτε καν νεκ θρου ??

οι επιφων ας πουμε οι κορεατικες ολοι εδω συμφωνουμε απο οτι εχω διαβασει και σε αλλα θρεντ οτι ερχονατι πολυ καντα στις γκιμπσον...σε σημειο να εχω διαβασει οτι σε τυφλο τεστ ειναι δυσκολο να διακρινεις ποια ειναι ποια. ειμαι κατοχος μιας επιφων και βλεπω οτι πραγματικα ειναι απιστευτης κατασκευης... δεν εχω ποιασει βεβαια καποια γκιμπσον στην ζωη μου για να μην λεω και αηδειες ωστε να συγκρινω ομως ετσι οπως την βλεπω την επιφων δεν μπορω να θελησω κατι παραπανω... δηλαδη δε μπαζει απο πουθενα...βαρια κατασκευη , ποιοτικα ποντεσιομετρα... δεν τασταρει καθολου , γκροβερ κουρδιστηρια κτλ. νομιζω πρωσοπικα εχωντας 2 κορεατικες οτι δεν μπορουν να μπουν στο τριπτιχο της ινδονησιας  και της κινας. εχω παιξει με την τζακσον ενος φιλου που ειναι ινδονησια και πραγματικα ειναι χαλια. εγω εχω μια τζακσον τζαπαν και ειναι πολυ ποιοτικη αλλα οχι τοσο ποιοτικη σε σχεση με την ριτς μου... ενταξει αποψεις ειναι αυτες , κουβεντα να γινεται  ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μηπως τελικα δεν εχουν κοψει και τοσα πολλα αλλα οι αλλες ειναι καπως υπερτιμιμενες ??? δηλαδη τι μπορει να προσφερει περισσοτερο μια ιbanez των 700-800 ευρω με κακους μαγνητες η τουλαχιστον πολυ κατωτερους των ροκφιλντ και των emg , licenced floyd rose η τουλαχιστον πολυ χειροτερο των ``original`` των bcrich και ουτε καν νεκ θρου ??

 

 

Αν μιλάμε για MIJ Ibanez τότε έχει να προσφέρει πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής από τις αντίστοιχες BC Rich. Αν μιλάμε για λοιπές Κορεάτικες κλπ. κιθάρες τότε ίσως τίποτα. Βέβαια κιθάρες όπως οι Schecter π.χ. έχουν αποδειχτεί απίστευτα καλές κιθάρες, ειδικά για Κορεάτικες, οπότε όπως βλέπεις υπάρχει ακόμα και σ'αυτά τα εργοστάσια μια διακύμανση, αν και στην τελική σχεδόν όλες απ'τα ίδια εργοστάσια βγαίνουν, απλά σταμπάρουν άλλο όνομα. Παλιότερα π.χ. το εργοστάσιο της Cort (αν θυμάμαι σωστά στην Κορέα) ήταν αυτό που έβγαζε και τις Ibanez και διάφορες άλλες.

 

Από την άλλη, το inconsistency που αναφέρω είναι εμφανές ακόμα και σε Ibanez που φτιάχνονται στο ίδιο ακριβώς εργοστάσιο. Αν τσεκάρεις τα specs π.χ. τα περισσότερα RG και S μοντέλα είναι basswood σώματα με wizard II μανίκια. Αν πιάσεις στα χέρια σου όμως δύο διαφορετικά μοντέλα θα δείς πως τα μανίκια τους, αν και είναι και τα δύο wΙΙ, έχουν διαφορά στο feeling και την κατασκευή. Όσο για τα σώματα, έχω πετύχει και ακριβή MIK Ibanez όπου το σώμα ήταν κυριολεκτικά κόντρα-πλακέ, οπότε καταλαβαίνεις...

 

Παρεμπιπτόντως, επειδή συγκρίνεις Ibanez με BC Rich. H Ibanez έχει εντελώς διαφορετική νοοτροπία από τη BC Rich και πλασάρεται εντελώς διαφορετικά. Η μια φημίζεται για τα εξαιρετικά λεπτά μανίκια που χρησιμοποιεί και η άλλη για τα εξαιρετικά κάφρικα σχήματα που βγάζει. Και μην ξεχνάμε ότι αν και οι δύο εταιρίες μεσουρανούσαν στα shred 80's η Ibanez κατάφερε να'χει ένα πολύ dedicated fanbase έναντι της BC Rich, που, έστω και ίσως μόνο στον τομέα marketing, κάτι έχει να λέει.

 

Επίσης, κατασκευαστικά, το neck-thrue είναι ουσιαστικά πιο εύκολος τρόπος κατασκευής μιας κιθάρας, μια και δεν υπάρχουν διάφοροι alignment κλπ. παράγοντες στην κατασκευή του οργάνου. Κι ειδικά όταν μιλάμε για CNC κατασκευές.

 

Όσον αφορά τα FR τους, και τα δύο μου φαίνονται εξίσου χάλια, αλλά από την άλλη είμαι και λίγο περίεργος με τα FR. Τα edge III πάντως παίρνουν βραβείο!

 

Ξανά, δεν θα εμπιστευόμουν καμμία από τις δύο στα συγκεκριμένα μοντέλα.

 

 

 

οι επιφων ας πουμε οι κορεατικες ολοι εδω συμφωνουμε απο οτι εχω διαβασει και σε αλλα θρεντ οτι ερχονατι πολυ καντα στις γκιμπσον...σε σημειο να εχω διαβασει οτι σε τυφλο τεστ ειναι δυσκολο να διακρινεις ποια ειναι ποια. ειμαι κατοχος μιας επιφων και βλεπω οτι πραγματικα ειναι απιστευτης κατασκευης... δεν εχω ποιασει βεβαια καποια γκιμπσον στην ζωη μου για να μην λεω και αηδειες ωστε να συγκρινω ομως ετσι οπως την βλεπω την επιφων δεν μπορω να θελησω κατι παραπανω... δηλαδη δε μπαζει απο πουθενα...βαρια κατασκευη , ποιοτικα ποντεσιομετρα... δεν τασταρει καθολου , γκροβερ κουρδιστηρια κτλ. νομιζω πρωσοπικα εχωντας 2 κορεατικες οτι δεν μπορουν να μπουν στο τριπτιχο της ινδονησιας  και της κινας.

 

Μερικές epiphone custom να πώ την αλήθεια κι εγώ τις είδα να κοντράρονται με τις faded studio gibson, αλλά ο κύριος λόγος γι'αυτό είναι το inconsistency της συγκεκριμένης σειράς της Gibson. Αν πάρεις ένα από τα καλά κομμάτια της epi και ένα από τα καλά κομμάτια της gibson (μιλάω πάντα για τη faded studio) τότε η gibson θα δείς πως είναι σαφέστατα καλύτερη, απλά δυστυχώς έχουν βγεί πολλά "λεμόνια" στη συγκεκριμένη σειρά, γι'αυτό και δεν τις εμπιστεύονται πολλοί. Στο συγκεκριμένο budget βέβαια οι Tokai και οι λοιπές ρέπλικες είναι σίγουρα καλύτερες.

 

 

 

εχω παιξει με την τζακσον ενος φιλου που ειναι ινδονησια και πραγματικα ειναι χαλια. εγω εχω μια τζακσον τζαπαν και ειναι πολυ ποιοτικη αλλα οχι τοσο ποιοτικη σε σχεση με την ριτς μου... ενταξει αποψεις ειναι αυτες , κουβεντα να γινεται  ;D ;D ;D

 

Εγώ πάλι είχα και MIJ Jackson και πάλι τη βρήκα υπερτιμημένη γι'αυτά που έδινε, και η ποιότητα κατασκευής δεν ήταν και η καλύτερη. Σίγουρα μια καλή κιθάρα, αλλά όχι για τα χρήματα που έκανε τότε (2004-5 αν θυμάμαι καλά). Έχοντας δοκιμάσει και τις budget σειρές της jackson, μπορώ να πώ πως είναι μια αρκετά υπερτιμημένη εταιρία (προφανώς λόγω ονόματος), και είναι αρκετά κοντά σ'αυτόν τον τομέα στην Ibanez.

 

Τώρα αν βρίσκεις μια MIJ Jackson κατώτερη της BC Rich σου, ε, περί ορέξεως...  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μπω και εγώ λίγο σπόντα στο θέμα γιατί το βλέπω για κόντρα Ibanez και BC Rich... Αρχικά δηλώνω φανατικός Ibanezάκιας... Κατόπιν... Παρατήρησα κάτι κοινό και στις 2 κιθάρες που έθεσε ως παράδειγμα ο φίλος Άρης ότι η μία έχει τους Rockfield Mafia και η άλλη EMG 81/85... Κοινώς μαγνήτες με πολύ hi output τέτοιο ώστε να παραμερίζεται στην ουσία ο χαρακτήρας του οργάνου και να προβάλλεται εν τέλη ο χαρακτήρας του μαγνήτη... Πολλοί κιθαρίστες (και κυρίως στον metal χώρο) δεν έχουν κανένα πρόβλημα με αυτό και ίσως το αποζητάνε πλέον από ότι έχω καταλάβει (οι 81/85 κάνουν θραύση και ποτέ δεν κατάλαβα το γιατί)... Έχετε βάλει σε τεστ δίπλα δίπλα BC Rich με Ibanez (made in Korea και οι 2) με τους ίδιους μαγνήτες πάνω στο ίδιο Price Range να δείτε ποια κιθάρα έχει χαρακτήρα? Οι stock μαγνήτες της Ibanez (αν εξαιρέσεις τους IN1&2 και τα GIO μοντέλα) με έχουν υπερκαλύψει ηχητικά... Ειδικά οι IN3 και IN4... Και κυρίως ο IN4... Επίσης δεν γίνεται στα 700 ευρώ να έχεις Original Floyd Rose... Αν ψάξεις θα βρεις ότι ένα Floyd Rose κάνει 200 ευρώ... Οι μαγνήτες κάνουν άλλα τόσα... Δηλαδή 300 ευρώ κάνουν τα ξύλα, τα κλειδιά, τα τάστα, τα εργατικά, το βάψιμο, το shiping, το λοιπό hardware ΚΑΙ το κέρδος του μαγαζιού... Κάτι πάει στραβά... Ένα σώμα ΑΒΑΦΟ από την Warmoth πας να πάρεις και κοστίζει 200 ευρώ (χωρίς το μπράτσο)... Δεν λέω ότι για να πάρεις κάτι που αξίζει πρέπει να σκας 3 χιλιάρικα έτσι? Απλά λέω ότι σε αυτό το Price Range κοιτάς να βρεις κάτι όσο πιο ισορροπημένο μπορείς... Και κάτι που μπάζει από παντού δεν νομίζω πως είναι ισορροπημένο όργανο... Γνώμη μου πάντα έτσι? Αν και για να πω την αμαρτία μου μία Mockinbird θα την έπαιρνα ασυζητητί! ;)

LA ROJΑ ARMADA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνωμη βρε παιδια πως γινεται μια κιθαρα να μπαζει απο παντου οταν εχει καλους μαγνητες ? καλο τρεμολο και καλα ξυλα ?

τα  κορεατικα original floyd ειναι κατασκευασμενα απο την μαμα floyd και εχουν τα ιδια σπεκς . η διαφορα ειναι στα υλικα κατασκευης. αρα αν το αμερικανικο φλοιντ οπως λεσ κοστιζει για εμας 200 ευρω τοτε για την μαμα εταιρια για να το φτιαξει κοστιζει 50-60 ευρω ??????? . ισως λεω και πολλα... αν το σκεφτεις ενα κομματι σιδερο ειναι και τιποτα παραπανω...θες να το χοντρινουμε λιγο ??? πες οτι στην φλοιντ κοστιζει λοιπο 100 ευρω... το αντιστοιχο λοιπον κορεατικο στην μαμα ποσο κοστιζει ?? θες να πουμε παλι 50 ευρω ? που αποκλειεται και παλι...

παμε στους μαγνητες... οι ροκφιλντ θες να κοστιζουν για εμας 70 ο ενας ??? για τις μαζικεσ αγορες της ριτς ποσο λες ?? εγω λεω οχι πανω απο 30 ευρω ο ενας... αρα ειμαστε στα 110 και μανι μανι εχουμε καθαρισει με 2 πολυ μεγαλα εξοδα.ας παμε στα ξυλα..

σε εμας οπως λες απο warmoth ενα σωμα κανει 200 ευρω στην ριτς ποσο λες να παιρνει το μαονι ακατεργαστο σε τετραγωνικα ? 50 ευρω το καθε σωμα κιθαρας ? εχουμε φτασει τα 160 ευρω... τα grover  σε εμας εχουν 40 ευρω?? σε αυτους οχι πανω απο 20 , αρα 180 ευρω.. συν η αμοιβη του σχηστοματη ? που δεν παει με το καματι αλλα με το μηνα...ολα τα υπολοιπα μεχρι τα 750 που κανει η δικαι μου ειναι τα παρελκομενα που λες κι εσυ...το βλεπετε και μονοι σας οταν ας πουμε βλεπεις οτι μια κιαθαρα απο basswood της ιβανεζ κανει 250 ευρω ενω μια αντιστοιχη musicman με basswood κανει 2500 ευρω...basswood to ena basswood to allo.

οταν λοιπον ποιανεις τις ιμπανεζ ( οχι ολες αλλα καποιες απο αυτες ) πραγματικα βλεπεις οτι μπαζουν απο παντου.. αφου δεν εχουν μαγνητες δεν εχουν τρεμολα τα οποια σπανε σχετικα αυκολα οταν τα πολυ κουρασεις.οποτε τι καλο εχουν ???καλα μανικια ???? και οι επιφων με τα μισα λεφτα καλα μανικια εχουν... και μια στρατ μεξικο καλα μανικια εχουν δεν ειναι μονο αυτο ομως και το ξερουμε ολοι... αλλιως θα ειχαμε ολοι απο μια κιθαρα...

σε κιθαρες των 700 ευρω εχω δει παμπολες φορες  ιμπανεζ φιλων μου να τους σπανε τα φλοιντ σωρειδων και να γινονται χιλια κομματια... τα κορεατικα φλοιντ δεν καταλαβαινουν χριστο οτι και αν τους κανεις...και ειναι και λογικο αφου τα φτιαχνει η μαμα εταιρια και φερουν επανω το ονομα της. μιλαω απο πρωσοπικη εμπειρια... δηλαδη σου το θετω και αλλιως , ελα μια μερα σπιτι μου να παιξεις και αμα μπορεις σπαστο το φλοιντ και γενικα βρες ψεγαδια...

 

αν θες δειξε μου μια ιμπανεζ που να φτανει το επιπεδο αυτης...

 

http://www.thomann.de/gr/bc_rich_nj_warlock_deluxe.htm

 

ωραια κουβεντα γινεται παντως... επικοδομιτικη..... ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου