Προς το περιεχόμενο

Ανορθογραφα posts


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αφού τέλειωσαν οι συνταρακτικές αποκαλύψεις, επιτρέψτε μου ένα τελευταίο ποστ.

 

Δεν γράφω πλέον στο νόιζ, επειδή ο προσανατολισμός που έχουν πάρει τα θέματά του δεν με αφορά. Για να συνεχίσω έναν παραλληλισμό που είχα κάνει παλιότερα, θα έλεγα ότι ενώ με ενδιαφέρουν τα ταξίδια (προτάσεις για προορισμούς, καθώς και τρόποι για να επεξεργαστούμε τα ερεθίσματα μέσα από μια διαδρομή), το συγκεκριμένο φόρουμ απλώς ασχολείται με θέματα συνεργείου.

Καλά και χρήσιμα αυτά, αλλά δε θα συμβουλευόμουν ποτέ για κάποιον προορισμό έναν φαναρτζή που δουλεύει 24/7 (κι επί της ουσίας δεν κάνει τίποτα άλλο), ούτε κι αυτός, φυσικά, θα έδειχνε ενδιαφέρον στις όποιες ταξιδιωτικές περιπλανήσεις μου. Αυτό, σε συνδυασμό με τη χαβαλεδιάρικη απάθεια και τη Λυκειακή εξυπνάδα που έχει στρογγυλοκαθίσει, δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα που μου φέρνει νύστα.

 

Παρ' όλα αυτά, επιλέγω να ποστάρω στο συγκεκριμένο θέμα, επειδή "έχει περισσότερη μουσική" απ' όσο, ενδεχομένως, φαντάζεται κάποιος.

 

Η σωστή χρήση της γλώσσας (με σωστή ορθογραφία και με τόνους) αποδίδει (και) τον μουσικό της χαρακτήρα. θεωρώ αυτονόητο να λαμβάνω υπόψη τις μακρές και βραχείες συλλαβές όταν πρόκεται να διαβάσω, να γράψω και να μελοποιήσω ένα κείμενο -όπως εξάλλου έκαναν και όλοι οι μεγάλοι συνθέτες/τραγουδοποιοί στην Ελλάδα (Χατζιδάκις, Σαββόπουλος, Πλάτωνος κλπ). Όποιος φροντίζει να παίζει με κουρδισμένη κιθάρα, κατ' αντιστοιχία οφείλει να σεβαστεί τους κανόνες της γλώσσας, για να μην καταλήξει σε εμετικά αποτελέσματα τύπου "Νιώθω ενοχέεεεεεεεεεεεες" και "στης έκκλησιας την πορτά", "ελά και μενα ρωτα" κλπ.

Όπως βοηθάνε τα Μαθηματικά, έτσι βοηθάνε η Γραμματική και το Συντακτικό. (πάντα, βέβαια, υπήρχαν τεμπέληδες βλάκες που -για να επαναπαυτούν στον κόσμο τους- υποστήριζαν ότι "ανακαλύφθηκαν για να μας ταλαιπωρούν". Έτρωγαν όμως μια direct μούντζα, χωρίς να χρειάζονται 15 σελίδες στο φόρουμ, κι έληγε το θέμα).

 

Ο γλωσσικός ρυθμός υπάρχει και στον προφορικό λόγο, γι' αυτό και ο Σημίτης (που μιλούσε με greeklish) ακουγόταν γελοίος (πχ "χρισιμοπχιόντας"). Θυμάμαι, πριν δέκα χρόνια, όταν εκ παραδρομής πρόφερα τον Καρυωτάκη ως "Καριοτάκη", πέρα από το ότι έγινα περίγελως στην παρέα, εισέπραξα και το φοβερό: "Σιγά μην τον πεις και καργιόλη". Όμως...

 

σήμερα, που η εποχή προσφέρεται για να βλακέψεις όσο δεν πάει, είναι μαγκιά και μοντερνιά να γράφεις greeklish, είναι "άποψη" το να γράφεις ανορθόγραφα -και γενικότερα οτιδήποτε είναι αποτέλεσμα της έλλειψης "παιδέματος" ανάγεται σε cool στυλ και πασαλείβεται με μπουρδολογική επιχειρηματολογία ενός δήθεν ανοιχτόμυαλου κόσμου. Ευχαριστώ, δε θα πάρω.

 

Κατά τ' άλλα, καληνύχτα και καλή συνέχεια στην κατάλυση του αυτονόητου, με σπόνσορα την ηλιθιότητα.

Μη φεύγεις θηρίο,

θηρίο με τα σιδερένια δόντια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 245
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αφού τέλειωσαν οι συνταρακτικές αποκαλύψεις, επιτρέψτε μου ένα τελευταίο ποστ.

 

Δεν γράφω πλέον στο νόιζ, επειδή ο προσανατολισμός που έχουν πάρει τα θέματά του δεν με αφορά. Για να συνεχίσω έναν παραλληλισμό που είχα κάνει παλιότερα, θα έλεγα ότι ενώ με ενδιαφέρουν τα ταξίδια (προτάσεις για προορισμούς, καθώς και τρόποι για να επεξεργαστούμε τα ερεθίσματα μέσα από μια διαδρομή), το συγκεκριμένο φόρουμ απλώς ασχολείται με θέματα συνεργείου.

Καλά και χρήσιμα αυτά, αλλά δε θα συμβουλευόμουν ποτέ για κάποιον προορισμό έναν φαναρτζή που δουλεύει 24/7 (κι επί της ουσίας δεν κάνει τίποτα άλλο), ούτε κι αυτός, φυσικά, θα έδειχνε ενδιαφέρον στις όποιες ταξιδιωτικές περιπλανήσεις μου. Αυτό, σε συνδυασμό με τη χαβαλεδιάρικη απάθεια και τη Λυκειακή εξυπνάδα που έχει στρογγυλοκαθίσει, δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα που μου φέρνει νύστα.

 

Παρ' όλα αυτά, επιλέγω να ποστάρω στο συγκεκριμένο θέμα, επειδή "έχει περισσότερη μουσική" απ' όσο, ενδεχομένως, φαντάζεται κάποιος.

 

Η σωστή χρήση της γλώσσας (με σωστή ορθογραφία και με τόνους) αποδίδει (και) τον μουσικό της χαρακτήρα. θεωρώ αυτονόητο να λαμβάνω υπόψη τις μακρές και βραχείες συλλαβές όταν πρόκεται να διαβάσω, να γράψω και να μελοποιήσω ένα κείμενο -όπως εξάλλου έκαναν και όλοι οι μεγάλοι συνθέτες/τραγουδοποιοί στην Ελλάδα (Χατζιδάκις, Σαββόπουλος, Πλάτωνος κλπ). Όποιος φροντίζει να παίζει με κουρδισμένη κιθάρα, κατ' αντιστοιχία οφείλει να σεβαστεί τους κανόνες της γλώσσας, για να μην καταλήξει σε εμετικά αποτελέσματα τύπου "Νιώθω ενοχέεεεεεεεεεεεες" και "στης έκκλησιας την πορτά", "ελά και μενα ρωτα" κλπ.

Όπως βοηθάνε τα Μαθηματικά, έτσι βοηθάνε η Γραμματική και το Συντακτικό. (πάντα, βέβαια, υπήρχαν τεμπέληδες βλάκες που -για να επαναπαυτούν στον κόσμο τους- υποστήριζαν ότι "ανακαλύφθηκαν για να μας ταλαιπωρούν". Έτρωγαν όμως μια direct μούντζα, χωρίς να χρειάζονται 15 σελίδες στο φόρουμ, κι έληγε το θέμα).

 

Ο γλωσσικός ρυθμός υπάρχει και στον προφορικό λόγο, γι' αυτό και ο Σημίτης (που μιλούσε με greeklish) ακουγόταν γελοίος (πχ "χρισιμοπχιόντας"). Θυμάμαι, πριν δέκα χρόνια, όταν εκ παραδρομής πρόφερα τον Καρυωτάκη ως "Καριοτάκη", πέρα από το ότι έγινα περίγελως στην παρέα, εισέπραξα και το φοβερό: "Σιγά μην τον πεις και καργιόλη". Όμως...

 

σήμερα, που η εποχή προσφέρεται για να βλακέψεις όσο δεν πάει, είναι μαγκιά και μοντερνιά να γράφεις greeklish, είναι "άποψη" το να γράφεις ανορθόγραφα -και γενικότερα οτιδήποτε είναι αποτέλεσμα της έλλειψης "παιδέματος" ανάγεται σε cool στυλ και πασαλείβεται με μπουρδολογική επιχειρηματολογία ενός δήθεν ανοιχτόμυαλου κόσμου. Ευχαριστώ, δε θα πάρω.

 

Κατά τ' άλλα, καληνύχτα και καλή συνέχεια στην κατάλυση του αυτονόητου, με σπόνσορα την ηλιθιότητα.

 

(Ακόμα) ένα μεστό ουσίας post, μετά από πολύ καιρό (δυστυχώς για μας). ;)

 

Καλή συνέχεια σε ό,τι επιχειρήσεις Γιώργο.

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τελευταία παράγραφος, του ούτως ή άλλως πανέμορφου ποστ σου, Lost_Highway, είναι συγκλονιστική!

Τουλάχιστον για μένα...Πραγματικά είναι η μεγάλη αλήθεια.

 

Το άσχημο κατήντησε ''πρωτοτυπία'' και η βλακεία συνήθεια.

Νομίζουμε ότι ο ''ανοιχτόμυαλος'' κόσμος είναι: Να ''προσαρμόζουμε'' εμείς την γλώσσα στα μέτρα μας, να αμφισβητούμε παραδόσεις και αληθινές αξίες, να σνομπάρουμε την ομορφιά της ποίησης και της λογοτεχνίας και να προσπαθούμε να ανακαλύψουμε την πραγματική μουσική δίπλα στους φονιάδες της γενικότερης έννοιας που λέγεται μουσική!!!

 

Ευχαριστώ αλλά ούτε εγώ θα πάρω!

Ακόμα ένα μεγάλο μπράβο στον Lost!

...από την πολλή γκαργκανέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χωράει αμφιβολία για την ομορφιά της ελληνικής γλώσσας που έγκειται ακριβώς στην πολυπλοκότητα της δομής της και της ορθογραφίας της.

 

Aπό τη μία, κρίμα που δεν γράφεις συχνότερα (και πραγματικά το εννοώ). Από την άλλη, όντως το φόρουμ τις πιο πολλές φορές αναλώνεται σε "θέματα συνεργείου" όπως λες, αλλά θέλω να πιστεύω ότι είναι χρήσιμα και αυτά, και μάλιστα για όλους μας, από τον αρχάριο που ζητά συμβουλές μέχρι τον έμπειρο που προβληματίζεται πάνω σε κάτι και θέλει να ακούσει γνώμες.

 

Καταλαβαίνω απόλυτα αυτά που γράφεις, και πού και πού ξεκινάω κανένα θρεντ διαφορετικό από τα υπόλοιπα, όπως ίσως θυμούνται μερικοί. Προσωπικά όμως, δεν θα αναζητούσα σε κανένα φόρουμ αφορμή και ερέθισμα για τα προσωπικά μου ταξίδια, χωρίς αυτό να αποτελεί μομφή κατά αυτών που γράφεις. Και όταν το Noiz δεν κατακλύσσεται από αγγελίες (το 70% των ημερήσιων ποστς), κάνει ακριβώς αυτό που λέει: ασχολείται με την μουσική και την τεχνολογία της.

 

 

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

... το συγκεκριμένο φόρουμ απλώς ασχολείται με θέματα συνεργείου...

 

...σε συνδυασμό με τη χαβαλεδιάρικη απάθεια και τη Λυκειακή εξυπνάδα που έχει στρογγυλοκαθίσει, δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα που μου φέρνει νύστα....

 

...πάντα, βέβαια, υπήρχαν τεμπέληδες βλάκες που -για να επαναπαυτούν στον κόσμο τους- υποστήριζαν ότι "ανακαλύφθηκαν για να μας ταλαιπωρούν"...

 

...σήμερα, που η εποχή προσφέρεται για να βλακέψεις όσο δεν πάει...

 

...είναι μαγκιά και μοντερνιά να γράφεις greeklish...

 

...είναι "άποψη" το να γράφεις ανορθόγραφα...

 

...-και γενικότερα οτιδήποτε είναι αποτέλεσμα της έλλειψης "παιδέματος" ανάγεται σε cool στυλ και πασαλείβεται με μπουρδολογική επιχειρηματολογία ενός δήθεν ανοιχτόμυαλου κόσμου...

 

...και καλή συνέχεια στην κατάλυση του αυτονόητου, με σπόνσορα την ηλιθιότητα...

 

Με greeklish η χωρις, ορθογραφημενα η μη, λογια η προχειρα, λιτα η με σεντονια,  η ευγενεια δεν κρυβεται ;D

My love for you is ticking clock, Berserker

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(Ειχα υποσχεθει στον εαυτο μου να μην ξαναγραψω στο thread, αλλα αυτο το Παπανουτσιο κυρηγμα σα να με ενοχλησε, οχι για την ταμπακιερα "ορθογραφια" αλλα για τις προσεκτικα διαλεγμενες εκφρασεις που εχει, την απολυτοτητα του και κυριως τον βαθυ σεβασμο που βγαζει προς οσους εγραψαν (και ας διαφωνει μαζι τους), το χωρο που το στεγαζει, την εποχη και το Γαλαξια που το φιλοξενει γενικοτερα... )

My love for you is ticking clock, Berserker

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(Ειχα υποσχεθει στον εαυτο μου να μην ξαναγραψω στο thread, αλλα αυτο το Παπανουτσιο κυρηγμα σα να με ενοχλησε, οχι για την ταμπακιερα "ορθογραφια" αλλα για τις προσεκτικα διαλεγμενες εκφρασεις που χρησιμοποιησε, την απολυτοτητα του και κυριως τον βαθυ σεβασμο που βγαζει προς οσους εγραψαν (και ας διαφωνει μαζι τους), το χωρο που τον στεγαζει, την εποχη και το Γαλαξια που μας φιλοξενει γενικοτερα... )

 

Ρε evris πλάκα μας κάνεις; Τέλος πάντων...ό,τι πεις... ??? ::)

...από την πολλή γκαργκανέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(Ειχα υποσχεθει στον εαυτο μου να μην ξαναγραψω στο thread, αλλα αυτο το Παπανουτσιο κυρηγμα σα να με ενοχλησε, οχι για την ταμπακιερα "ορθογραφια" αλλα για τις προσεκτικα διαλεγμενες εκφρασεις που χρησιμοποιησε, την απολυτοτητα του και κυριως τον βαθυ σεβασμο που βγαζει προς οσους εγραψαν (και ας διαφωνει μαζι τους), το χωρο που τον στεγαζει, την εποχη και το Γαλαξια που μας φιλοξενει γενικοτερα... )

 

Ρε evris πλάκα μας κάνεις; Τέλος πάντων...ό,τι πεις... ??? ::)

 

Οχι, Πλακα δεν κανω (τωρα τουλαχιστον  :( ).

 

Εγω ας πουμε παροτι (ξαναλεω) εχω δωσει πολυ χρονο για να βγαλω εναν ορθογραφο των ελληνικων (εθελοντικα, επειδη το γουσταρα) εχω καταληξει σε μια αποψη που προφανως δεν ειναι η ιδια με του απο πανω ανθρωπου που θα το εχει παιδεψει και αυτος οσο μπορουσε/ηθελε αντιστοιχα. 

 

Και πες λοιπον οτι εσυ και εγω διαφωνουμε σε μια παρεα για το εν λογω θεμα. Εσυ θεωρεις οτι υπαρχουν ακομα μακρα και βραχαια κλπ και οτι η ορθογραφια ειναι χρησιμη και τελος παντων το αντιθετο απο μενα.

 

Θελω να νομιζω οτι δεν θα επελεγες να βγαλεις εναν τετοιο λογο στην παρεα η τελος παντων με βαση την παιδεια σου θα τον διατυπωνες με εναν τροπο οσο πιο "κομψο και ευγενικο" μπορουσες .... Η ευγενεια αλλωστε σε τετοιες περιπτωσεις, αν υπαρχει, θα εμφανιστει ... οχι οταν ταυτιζονται οι αποψεις μας...

My love for you is ticking clock, Berserker

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Κάτι ξέραν αυτοί που εφηύραν τα πέντε "ι" και τα δύο "ο".

 

 

Για χιλιοστή φορά: τα πέντε "ι" δεν τα εφηυραν για να περνάει η ώρα ούτε για να μπερδεύουν εμάς. τα "εφηύραν" γιατι όλα αυτά ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ αντιπροσώπευαν στην φωνητική τους, το οποίο ΔΕΝ υπάρχει σήμερα. Ειναι σαν οι απογονοι μας να έχουν συγχωνεύσει το "Ξ" με το "Σ" μετα απο 2000 χρονια, γι'αυτο και δεν μπορουμε να το συνειδητοποιησουμε. Φανταζομαι ουτε οι απογονοι μας θα μπορουσαν να καταλαβουν τι εξυπηρετει το "Ξ" και το "Σ", οταν και τα δυο θα ακουγονται σαν "Σ" και θα απορουσαν <<για ποιον λογο εχουμε 2 "Σ";>>.

 

Δεν ήταν ΚΑΝ "ι" φυσικά ολα αυτα. Το "η" ήταν πολυ πιο κοντά στο "ε", ενω τα "υι", "οι", "ει", ήταν διφθογγοι (τα νεα ελληνικά ΔΕΝ εχουν διφθογγους).

 

 

Η σωστή χρήση της γλώσσας (με σωστή ορθογραφία και με τόνους) αποδίδει (και) τον μουσικό της χαρακτήρα.

 

Αποδιδει οντως τον μουσικο χαρακτηρα που ΕΙΧΕ η γλωσσα μεχρι την ελληνιστικη εποχη (οπου και η μουσικοτητα της γλωσσας εξαφανιστηκε). αυτο σημαινει οτι απο τοτε και επειτα, οι τονισμένες λεξεις προφερονταν ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΑ (οπως και σημερα) και οχι σε υψηλοτερη μουσικη κλιμακα, οπως συνεβαινε μεχρι τοτε.

Βεβαια οταν η μουσικοτητα αυτη υπηρχε, για πολυ μεγαλο διαστημα στην γραφη δεν υπηρχαν καν τονοι (για την ακριβεια, ουτε καν η δεξιοστροφη γραφη δεν υπηρχε αλλα τελοσπαντων..)

 

τα υπολοιπα πραγματικα δεν τα σχολιαζω γιατι ειναι ολιγον τι ακραια..  :)

πρωτη φορα ακουω παντως ανθρωπο να ισχυριζεται σημερα οτι προφερει διαφορετικα το υψιλον απο το γιωτα..

θα σου ελεγα να περασεις καμια βολτα απο κανα cambridge να γινεις αντικειμενο μελετης στην φωνητικη και την συγκριτικη γλωσσολογια (δεν κανω πλακα, αν το πιστευεις πραγματικα..)

 

ΥΓ. ελπιζω να μην προφερεις και τις δασειες και τις περισπωμενες (αν και θα'θελα να το ακουσω αυτο  :P )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

και να προσπαθούμε να ανακαλύψουμε την πραγματική μουσική δίπλα στους φονιάδες της γενικότερης έννοιας που λέγεται μουσική!!!

 

 

το ιδιο ελεγαν και για τον ελβις καποτε  :P

 

αληθεια παντως, ποιον θεωρεις κριτη ικανο να ορισει τι ακριβως θα πρεπει να θεωρειται μουσικη και τι οχι;

 

πραγματικα πιστευα οτι η μουσικη κανει τον ανθρωπο πιο ανοιχτομυαλο σε αλλα ακουσματα, αλλα παντα απογοητευομαι.. απο τοτε που εκανα πιανο ακουγα γι'αυτους τους φονιαδες της μουσικης, τους οποιους παντα υπαρχει καποιος να μου θυμιζει μεχρι σημερα, χωρις κανενας να μου εχει δωσει μεχρι σημερα μια απαντηση: ποια ειναι τα κριτηρια για να θεωρησουμε ενα κομματι μουσικη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου