Προς το περιεχόμενο

Ανορθογραφα posts


Προτεινόμενες αναρτήσεις

εγω παντως κανω πολλα ορθογραφικα.

το ξερω συγνωμη αλλα πρεπει να ειναι ενα προβλημα στον εγκεφαλο μου(ενα απο τα πολλα βασικα :P)

 

διαβαζα αρκετα αλλα ποτε την επομενη μερα δεν θυμομουν τπτ

ασε να μην μιλησω στο να κλεινω ουσιαστικα κ τετοια!

 

δωσμου φυσικη κ μαθηματικα κ παρε μου την ψυχη!

A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 245
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

(π.χ. να μην υπήρχαν τρίλιες στις παρτιτούρες, ενώ όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν στο παίξιμο ενός βιολιού).

- Εσύ λες το εξής: "μα σήμερα ο κόσμος δεν παίζει τρίλιες, παίζει κυρίως 4/4, οπότε γιατί χρειαζόμαστε ένα σύστημα που να αποτυπώνει τρίλιες;"

 

Eμ, κάτι δεν καταλαβαίνω: τι σχέση έχουν οι τρίλιες με τα 4/4, γιατί ο κόσμος δεν τις παίζει σήμερα, και πώς γνωρίζουμε όλοι ότι υπάρχουν στο παίξιμο του βιολιού; Mήπως εννοείς το βιμπράτο; Kαμία σχέση το ένα με το άλλο...

 

Είναι απλά μία αναφορά στην ρυθμική τυποποίηση που παρατηρούμε σε πολλές σύγχρονες μουσικές. Προφανώς μπορεί κανείς να παίζει τρίλιες με 4/4 ή βιμπράτο ή οτιδήποτε, αλλά ο εκφραστικός πλουραλισμός συχνά παραμερίζεται προκειμένου να ευνοηθεί μία αίσθηση "συμβατότητας" με το πλατύ κοινό.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως για να πω κι εγώ τη μπούρδα μου, (αν και διάβασα μόνο τις 2 πρώτες σελίδες)  

 

 

Aρχηγέ μιλάμε έχασες άπειρες αποκαλύψεις, καλή ανάγνωση

ο μπλου το ξεκινησε, ο άτιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παντως κανω πολλα ορθογραφικα.

το ξερω συγνωμη αλλα πρεπει να ειναι ενα προβλημα στον εγκεφαλο μου(ενα απο τα πολλα βασικα :P)

 

διαβαζα αρκετα αλλα ποτε την επομενη μερα δεν θυμομουν τπτ

ασε να μην μιλησω στο να κλεινω ουσιαστικα κ τετοια!

 

δωσμου φυσικη κ μαθηματικα κ παρε μου την ψυχη!

 

Εδω ομως υπαρχει και η τεραστια διαφορα μεταξυ των "επιστημων" (τα εισαγωγικα δεν πανε σε ολες τις επιστημες :) ).

 

Τα υφισταμενα μαθηματικα και φυσικοι νομοι που διεπουν το συμπαν, ειναι εκει και χωρις εμας. Απλα μπορει να μην τα εχουμε ανακαλυψει ακομα η τα μοντελα περιγραφης του φυσικου (παρατηρησιμου η μη) κοσμου που εχουν προταθει και ειναι εν ισχυ μεχρι σημερα, να μην στεκουν και χριζουν αλλαγης. Και η αναθεωρηση/καταρριψη/αντικατασταση ειναι φαινομενο καθημερινο στους κολπους αυτων των επιστημων.

 

Εδω (στα γλωσσικα και συγκεκριμενα στην ορθογραφια) που δεν υπαρχει καν φυσικος νομος οτι κατι γραφεται με 43 λαμδα αλλα ειναι ενα ανθρωπινο κατασκευασμα του 400πΧ, εχουμε φτασει να το θεωρουμε συμπαντικη σταθερα, ιδια με το e η το π και αμα το πειραξουμε παιζει η αποψη οτι ισως να ειναι και χειροτερα για το συμπαν και απο το να βγαλουμε το 0 ως ουδετερο στοιχειο της προσθεσης στους ακεραιους...  ;)

 

Δε σου λεω να το πειραξουμε με το ζορι, λεω να το δουμε ρε παιδι μου μπας και εξυπηρετει να γινουν 42 τα λαμδα (η και 41, i know i am pushing my luck) ...

 

My love for you is ticking clock, Berserker

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε σου λεω να το πειραξουμε με το ζορι, λεω να το δουμε ρε παιδι μου μπας και εξυπηρετει να γινουν 42 τα λαμδα (η και 41, i know i am pushing my luck) ...

Το συγκεκριμένο ίσως να εξυπηρετεί. Το ΛΙ (*) και το ΝΙ που χρησιμοποιούνται συνέχεια σε κάποιες περιοχές της Ελλάδας - οπότε και αποτελούν μέρος της γλωσσικής μας παράδοσης - δεν μπορούν να αποτυπωθούν στο γραπτό λόγο.

 

(*) και το Λ της Βόρειας Ελλάδας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι απλά μία αναφορά στην ρυθμική τυποποίηση που παρατηρούμε σε πολλές σύγχρονες μουσικές. Προφανώς μπορεί κανείς να παίζει τρίλιες με 4/4 ή βιμπράτο ή οτιδήποτε, αλλά ο εκφραστικός πλουραλισμός συχνά παραμερίζεται προκειμένου να ευνοηθεί μία αίσθηση "συμβατότητας" με το πλατύ κοινό.

 

Από ότι ξέρω, η υπερβολική ύπαρξη σημείων και συμβόλων σε μια παρτιτούρα που αποσκοπούν στο να καθοδηγήσουν τον ερμηνευτή συναντάται αρκετά, και μερικοί νιώθουν ότι περιορίζουν την ελευθερία της μουσικής τους έκφρασης, είτε είναι μαέστροι είτε band leaders είτε σόλο καλλιτέχνες. Αλλά στην ορθογραφία δεν πιστεύω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο.

 

Αυτό αν δεν απατώμαι έχει περισσότερο αποτυπωθεί σε διαφορετικά γλωσσικά ιδιώματα και διαλέκτους όπου πχ. ένα σύμφωνο μπορεί να προφέρεται εντελώς διαφορετικά. Μεγαλύτερη σημασία πάντως έχει ο τόνος της φωνής που μπορεί να αλλάξει εντελώς το νόημα της ίδιας ακριβώς λέξης, ειδικά μάλιστα αν συνοδεύεται και από την ανάλογη χειρονομία ή έκφραση του προσώπου. Αυτό όντως δεν αποτυπώνεται στην ορθογραφία της Ελληνικής (τουλάχιστον σήμερα).

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για όσους λένε ότι η εκμάθηση ορθογραφίας είναι δύσκολη όταν μεγαλώσεις, θα υπενθυμίσω ότι ένας τύπος που έδρασε την περίοδο της επανάστασης του 1821 (Μακρυγιάννης or something), δεν ήξερε καν να γράφει!

Κι όμως, είχε ένα κίνητρο που τον έκανε να βάλει τον κ$%ο κάτω και να μάθει να γράφει -και ομολογουμένως του έδωσε και κατάλαβε στο γράψιμο μετά... ;D

Συγνωμη, γιατι διαβαζω αποσπασματικα και αυτο μου ειχε φυγει....

Ο Μακρυγιαννης αποτελει τρανο παραδειγμα οτι τα γραπτα πρεπει και μπορουν να υπαρχουν αν εχουν αξια ακομα και χωρις ορθογραφια ... Σκεψου να  τα ειχε γραψει ο makrigianiz στο noiz (?) σε κεφαλαια η greeklish η ολα με ενα ιωτα η οπως τα εγραφε καθημερινα με τις ελλιπεις γραμματικες γνωσεις που ειχε ... ολα σβου θα ειχανε φαει με τα μυαλα μας ...

My love for you is ticking clock, Berserker

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι ξέρω, η υπερβολική ύπαρξη σημείων και συμβόλων σε μια παρτιτούρα που αποσκοπούν στο να καθοδηγήσουν τον ερμηνευτή συναντάται αρκετά, και μερικοί νιώθουν ότι περιορίζουν την ελευθερία της μουσικής τους έκφρασης, είτε είναι μαέστροι είτε band leaders είτε σόλο καλλιτέχνες. Αλλά στην ορθογραφία δεν πιστεύω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο.

 

Κοίτα όμως πως επέλεξες να το διατυπώσεις : λές "υπερβολική ύπαρξη σημείων και συμβόλων". Αυτό είναι το θέμα : τι είναι "υπερβολική"; Για χιλλιάδες χρόνια η ύπαρξη συμβόλων (τόνοι κλπ) ήταν αποδεκτή. Τώρα θεωρείται από κάποιους υπερβολική.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι ξέρω, η υπερβολική ύπαρξη σημείων και συμβόλων σε μια παρτιτούρα που αποσκοπούν στο να καθοδηγήσουν τον ερμηνευτή συναντάται αρκετά, και μερικοί νιώθουν ότι περιορίζουν την ελευθερία της μουσικής τους έκφρασης, είτε είναι μαέστροι είτε band leaders είτε σόλο καλλιτέχνες. Αλλά στην ορθογραφία δεν πιστεύω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο.

 

Κοίτα όμως πως επέλεξες να το διατυπώσεις : λές "υπερβολική ύπαρξη σημείων και συμβόλων". Αυτό είναι το θέμα : τι είναι "υπερβολική"; Για χιλλιάδες χρόνια η ύπαρξη συμβόλων (τόνοι κλπ) ήταν αποδεκτή. Τώρα θεωρείται από κάποιους υπερβολική.

 

eye, εχεις σκεφτει το ενδεχομενο ολο αυτο το thread  να ειναι ενα κρυφο σχεδιο καποιων μελων για την επανενταξη σου στα κοινα του noiz?

My love for you is ticking clock, Berserker

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

eye, εχεις σκεφτει το ενδεχομενο ολο αυτο το thread  να ειναι ενα κρυφο σχεδιο καποιων μελων για την επανενταξη σου στα κοινα του noiz?

 

Αν είναι, είσαι μέρος του σχεδίου. Σοβαρά τώρα, είναι σαφές ότι διαφωνούμε, αλλά επίσης είναι σαφές ότι είσαι παλαβούλης, διότι ενώ πιστεύεις αυτά που πιστεύεις έχεις προσφέρει στην open-source κοινότητα. Και, ναι μεν με ενδιαφέρει τι λέει κάποιος, αλλά περισσότερο με ενδιαφέρει το τι κάνει.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου