Προς το περιεχόμενο

BrickWall Limiter : ποιό, πόσο, πότε και γιατί...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

..δεν ήξερα ότι το L3 κυκλοφορεί σε hardware :o :o (...σαν L3??? ή εννοείς το MAXX?)

 

KORRES_V ερώτηση κρίσεως ;D ;D.....ποια η άποψη σου για το AD/DA του L2? ...ή το είχες σε digital chain

ναι! το maxxBCL αποτελειτε απο renaisance comp,max bass και L3,

(o compressoras και το max bass ειναι switchable σε σειρα μεταξη τους!!!!)

μεχρι να το δουλεψω αναρωτιομουν για τα μπασα του sterling ::) ;D ;D ;D ;D

 

οσο για τα convertors δεν μπορω να σου πω,οντως το L2 οπως και το L3 τρεχουν digital!

 

παντως το hardware πολυ ανωτερο απο το software εχει ολα τα θετικα του plugin αλλα δεν "τρωει" μεσαιοχαμηλα οπως το plugin!!!

 

οσο για την διαφορετικοτητα των limiters οπως και εσυ τονισες παιζει συμαντικο ρολο το detection/link μεταξυ των δυο καναλιων(πολλοι διαφορετικοι τροποι πραγματικα!)οπως και το curve(attack/knee)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 69
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

προσωπικα μου αρεσει το L3 (HARDWARE)το οποιο μου ακουγεται πιο neutral απο δυο-τρια plugins που δοκιμασα ;)και απο το L2(hardware)που χρησιμοποιουσα πρινaV2ae5Ai.jpgsorry δεν ειχα ευκερη απο το L3!!!

οσο για την χρηση compressor ως limiter ok αλλα προσωπικα δεν εχω συναντισει compressor(analog hardware) ασχετα με την δυνατοτιτα της χρησης ratios 20:1/&:1,αρκετα γρηγορο ωστε να μπορει να χρησιμοποιηθει ως brickwall!!!παρολα αυτα ωραιο effect!!!

o nikodemos πρεπει να ξερει(distressor-nuke!!!!!) ;)

για οποιον ενδιαφερεται να καταλαβει τον τροπο λειτουργιας των brickwall limiters

μπορει να κατεβασει και να διαβασει το manual του L3 απο το site τις waves!!!

 

Off topic, αλλά βλέπω το Weiss EQ και μου τρέχουν τα σάλια! Παίζει να είναι το καλύτερο ψηφιακό EQ που έχει κατασκευαστεί μέχρι τώρα...  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το maxxBCL το έχω ακούσει και μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε !!!!

Aπέχει πολύ (με την καλή έννοια) από την software εκδοχή του,και νομίζω ότι

και οι converters είναι πάρα πολύ υψηλού επιπέδου.

www.myspace.com/nikosksidis

www.nikosxidis.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νikodemos γράφω σε ένα στούντιο τώρα που έχει τον L2 και ρώτησα τον ηχολήπτη αν ακούγεται ίδιος με το plug-in αν τον συνδέσεις digital και η απάντηση ήταν καταφατική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Νikodemos γράφω σε ένα στούντιο τώρα που έχει τον L2 και ρώτησα τον ηχολήπτη αν ακούγεται ίδιος με το plug-in αν τον συνδέσεις digital και η απάντηση ήταν καταφατική.

 

haryy εννοείς πως "επεξεργαστικά" έχει την ίδια συμπεριφορά με το plugin?....για μένα πάντως η ΑΠΟΛΥΤΑ διαφορετική προσέγγιση στο user interface (ξεχωριστά ρυθμιστικά για L-R) είναι από μόνη της τεράστια διαφορά και θα ήταν αρκετή για να επιλέξω, ανάμεσα στα 2, το hardware....αν και όπως προείπα το L2 ποτέ δεν μου άρεσε ιδιαίτερα (αν και ένας βασικός λόγος ήταν αυτό ακριβώς ::))...νομίζω ότι το "χτισιμό" του ως brickwall limiter στόχευε πάντα προς είδη υπερκομπρεσαρισμένα μιξ, με στενή στερεοφωνική εικόνα κλπ κλπ ...σαν να λέμε mainstream radio - tv pop music orientated ;D.....από την άλλη σαν peak normalize & dithering έκανε την δουλειά του μια χαρά....όπως και πολλά άλλα plugins.....αααα και το metering interface είναι χάλια σε όλη την σειρά ;D

 

Το maxxBCL το έχω ακούσει και μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε !!!!

Aπέχει πολύ (με την καλή έννοια) από την software εκδοχή του,και νομίζω ότι

και οι converters είναι πάρα πολύ υψηλού επιπέδου.

Ενδιαφέρον...πως θα τους χαρακτήριζες σαν stand alone μετατροπείς?....πιστεύεις οτι θα μπορούσαν να σταθούν με αξιώσεις δίπλα σε ένα dedicated 2ch AD/DA?

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και ανοιξαμε το θέμα να(γειά σου haryy...) πω πως όντως ισχύει οτι η διαφόρα στο interface του L2 ειναι τεράστια σε σχέση με το plugin αλλα η αλήθεία είναι πως σε γενικές γραμμές το plugin το δουλεύω για DAW reference μίξεις ενώ το hardware για αναλογικές μίξεις στην κονσόλα χρησημοποιόντας τα αναλογικά του inputs kai converters....κατι που το κάνει ακόμα λιγότερο transparent...γενικώς δεν κάνω mastering ποτέ οπότε το hardware αρκετα συχνά παιρνει και αλλους ρόλους πέρα του stereo buss...είτε μας αρέσει είτε όχι compression is the sound of today...και το παιδάκι που θα ακούσει το mix του squashed μέσα απο το L2 θα γουσταρει άσχετα με το αν ειναι σώστο η όχι...

www.fabliquid.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

...είτε μας αρέσει είτε όχι compression is the sound of today...

 

man συμφωνώ απόλυτα.....αλλά ώς άποψη στο mixing και γενικότερα στην διαμόρφωση του ηχητικού αποτελέσματος και όχι σαν ένα μέσο για 2db παραπάνω....θέλω να πω πως δεν έχω κανένα πρόβλημα με ένα υπερκομπρεσαρισμένο μιξ (το αντίθετο ;D) αρκεί όμως αυτό να εξυπηρετεί την όλη καλλιτεχνική ιδέα πίσω από την συγκεκριμένη παραγωγή και όχι γιατί "πρέπει" ή γιατί έτσι κάνουν όλοι.

το ότι τα πιτσιρίκια μαθαίνουν να ακούν με ένα συγκεκριμένο τρόπο δεν μου λέει και πολλά....σε λίγο το αυτί τους θα έχει συνηθήσει τόσο πολύ τα "κακοφτιαγμένα" squashed τίνγκα στο digital clipping mp3 (τονίζω το κακοφτιαγμένα) που θα ακούνε 24 bit wav και θα ξινίζουν τα μούτρα τους ;D ;D ;D ;D

 

Ottomo, μια που το χρησιμοποιείς, το AD/DA του L2 πως στέκεται σε σχέση με άλλα? το έχεις τεστάρει ποτέ απλά σαν AD χωρίς να δουλεύει το gain reduction?

 

επί τη ευκαιρία:

είμαι fan της δουλειάς που κάνετε στο fabliquid ....keep it up ;)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

man συμφωνώ απόλυτα.....αλλά ώς άποψη στο mixing και γενικότερα στην διαμόρφωση του ηχητικού αποτελέσματος και όχι σαν ένα μέσο για 2db παραπάνω....θέλω να πω πως δεν έχω κανένα πρόβλημα με ένα υπερκομπρεσαρισμένο μιξ (το αντίθετο Grin) αρκεί όμως αυτό να εξυπηρετεί την όλη καλλιτεχνική ιδέα πίσω από την συγκεκριμένη παραγωγή και όχι γιατί "πρέπει" ή γιατί έτσι κάνουν όλοι.

το ότι τα πιτσιρίκια μαθαίνουν να ακούν με ένα συγκεκριμένο τρόπο δεν μου λέει και πολλά....σε λίγο το αυτί τους θα έχει συνηθήσει τόσο πολύ τα "κακοφτιαγμένα" squashed τίνγκα στο digital clipping mp3 (τονίζω το κακοφτιαγμένα) που θα ακούνε 24 bit wav και θα ξινίζουν τα μούτρα τους Grin Grin Grin Grin

 

Ottomo, μια που το χρησιμοποιείς, το AD/DA του L2 πως στέκεται σε σχέση με άλλα? το έχεις τεστάρει ποτέ απλά σαν AD χωρίς να δουλεύει το gain reduction?

 

επί τη ευκαιρία:

είμαι fan της δουλειάς που κάνετε στο fabliquid ....keep it up Wink

Thanx btw..ισχυει οτι οι λόγοι για τους οποιους φτιαχνουμε καλές μίξεις και μετά τις ξετινάζουμε δεν ειναι απαραιτητα οι σωστοί...παρολα αυτα δεν ειναι δυνατό πάντα να κανουμε αυτο που θέλουμε δυστιχως για αυτους :)ο πελάτης θελει να φυγει ευχαριστημένος και ας μην καταλαβαίνει οτι το 80% αυτης της διαδικασιας προέρχεται από αυτον...τι να κάνουμε...:) ευτυχώς που υπάρχουν και κάλοι δίσκοι...:). Για να γυρίσουμε στο θέμα μας το ADDA σκέτο δεν νομίζω οτι είναι και ότι καλύτερο κυκλοφορεί αλλα στέκεται αρκετα καλα...σε σχέση με το SSL μου είναι ένα επίπεδο χαμηλότερα αλλα όχι ότι δημιουργεί και πρόβλημα...

www.fabliquid.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nikodemos, ο Ottomo είναι αυτός που ρώτησα αν και μάλλον δεν κατάλαβα τελικά καλά τι μου είπε, χαχα ;D ;D

 

 

(Γεια σου Νίκο. Ας δηλώσω και εγώ fan σου και μάλιστα φανατικός και ας βάζεις L2 'μπλιάχ!' στα rough mix που μας δίνεις. ;D ;D ;D ;D)

 

Fabliquid rules!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

....θα ήθελα να εντάξουμε στην συζήτηση και το εξής θέμα....

Κατα πόσο ή σε ποιό ποσοστό η μίξη θα πρέπει να γίνεται με γνώμωνα το brickwall limiting που "αναγκαστικά" θα ακολουθήσει....θέλω να πω κατα πόσο θεωρείται ότι θα πρέπει ο mixing engineer  να δουλεύει ουσιαστικά για τον mastering engineer φτιάχνωντας ένα μιξ το οποίο θα μπορεί άνετα να "ισοπεδωθεί" για να φτάσει τα επιθυμητά loudness επίπεδα.....να μιξάρει δηλαδή με βάση την υπόνοια του πως θα διαμορφωθεί το όλο πράγμα μετά το limiting (ή και μιξάρωντας με ένα hard limiter στο mix bus το οποίο θα αφαιρέσει πριν το mixdown - μάλλον πιο ορθολογιστική προσέγγιση.....αλλά σωστή ??? ???)

 

Ξέρω ότι είναι πιο πολύ θέμα αισθητικής αλλά.......ξεκινήσαμε αυτή την κουβέντα με τον digisilence στο θέμα με τα compressor & eq's και σκέφτηκα ότι ίσως είναι καλύτερα να την συνεχίσουμε εδώ ;) 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου