Προς το περιεχόμενο

Roland GW-8


apostolis_V

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Φίλε Mea_Culpa89,

 

Έτσι όπως το υπολογίζεις, σαφώς και υπάρχει χαώδης διαφορά τιμής αφού συγκρίνεις την προτεινόμενη Ελληνική τιμή (υψηλή) με την τελική τιμή εξωτερικού (χαμηλή). Είναι δύο διαφορετικά παράγματα. Σύγκρινε την Ελληνική τελική τιμή με την τελική τιμή εξωτερικού να δείς την πραγματικότητα και πόσο κοντά είναι. Σε αρκετές περιπτώσεις η Ελληνική είναι χαμηλότερη.

 

Σχετικά με τα 3 χρόνια εγγύηση εξωτερικού, ποιός σου είπε ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο και στην Ελλάδα. Σε ορισμένες περιπτώσεις ισχύει και παραπάνω από 3 χρόνια. Ή δεν το έχεις ψάξει καλά το θέμα ή έχεις κακή εμπειρία από το παρελθόν.

 

Σχετικά με τη συρρίκνωση, πολύ σωστά λες. Όσοι δεν μπορούν να ακολουθήσουν τη νέα τάξη πραγμάτων, δηλαδή προσφορά προς τον καταναλωτή (βλέπε υποστήριξη - after sales service - know how), θα είναι εκτός. Όσοι πουλάγανε μέχρι σήμερα κουτιά (box movers), το έχουν καταλάβει ήδη από το πλέον ενημερωμένο αγοραστικό κοινό τους. Εάν δεν έχουν την προσωπική τους υπεραξία σ'αυτό που πουλάνε τότε ...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Φίλε Μανώλη,

 

Συμφωνούμε πως υπάρχει όντως διαφορά μεταξύ λιανικής και τελικής τιμής στην Ελλάδα. Αλλά ΠΟΣΟ μεγάλη πια μπορεί να είναι αυτή η διαφορά ώστε να συμφέρει τον καταναλωτή να αγοράσει από τον Έλληνα αντιπρόσωπο...:

Εϊναι πολλές οι φορές που η διαφορά, ανάλογα με το προϊόν, είναι της τάξεως των 200-300 ή και περισσότερων Ευρώ.

Υπάρχει περίπτωση η "έκπτωση" και το "παζάρι" να εξισώσει τις 2 τιμές...; Χλωμό, άντε να πλησιάσει το 50%. Επαναλαμβάνω, δεν μιλάω για όλα τα προϊόντα, παντού υπάρχουν εξαιρέσεις.

 

Και για να μιλήσουμε συγκεκριμένα, αφού το thread είναι για το νέο ROLAND GW-8:

 

Τιμή thomann: 685 ευρώ

ΤΙμή dv247: €651.33 (http://www.dv247.com/invt/52987/)

Λιανική τιμή Έλληνα αντιπροσώπου: 899 ευρώ

 

Αν πάει ένας υποψήφιος αγοραστής στον αντιπρόσωπο και του πει <<αφαίρεσε 250 Ευρώ από την τιμη και το πήρα>>, ο τελευταίος θα δεχθεί...;

 

Οι εκπτώσεις, τουλάχιστον σε εμένα, είναι πάντα μια στρογγυλοποιήση, άντε απο 899 να στο αφήσει 850 και ΠΟΛΛΑ λέω.

 

Για μένα τα θέμα δεν είναι να εξισωθούν οι τιμές, αυτό μάλλον δεν θα γίνει ποτέ. Διαφορετικά μεγέθη, διαφορετικός αριθμός πελατών, όλα παίζουν τον ρόλο τους...

Αλλά να φτάσουν τα περισσότερα προιόντα σε μία υποφερτή τιμή ώστε να μην είναι μεγάλη η ψαλίδα, άρα και η αποχή από την εγχώρια αγορά.

To keep you is no benefit. To destroy you, no loss

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγκεκριμενα για μενα το παζαρι ειχε ως εξης:

 

Τοπικο καταστημα Ηρακλειου Κρητης:

 

- "Φιλε τιμη καταλογου 900 ευρω.."

- Δηλαδη στα μετρητα ποσο κατεβαινει?

- "Ε.. χμ.. 850 καπου εκει.."

- Ρε παιδια, στο ιντερνετ ειναι πολυ φθηνοτερο (δεν ανεφερα νουμερο...)

- "ΑΑντε με το ζορι κανα 800αρι, πιο κατω δε γινεται, αλλα ξερεις εγγυησεις κλπ κλπ"

- Ενταξει.. ευχαριστω γεια σας...

 

 

Αποτελεσμα? Το επομενο 10λεπτο ειχε γεμισει το καλαθακι του thomann

 

Και μιας και αναφερθηκε το συγκεκριμενο καταστημα, προσφατη περιπτωση φιλου με την απλη ΥΠΟΝΟΙΑ και μονο οτι ο ενισχυτης μπασσου που εχει παρει ειχε προβλημα εστειλαν DHL το παρελαβε εστειλαν πισω νεο ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ χρεωση (και μιλαμε για πακετο 30κιλων να παει και να ερθει Γερμανια) ενω τελικα αποδειχθει οτι δεν ειχε προβλημα!!! Mea_culpa89 νομιζω εχεις τα 1000 δικια...

 

 

Και θα απευθυνθω στον κ. Χναρακη μιας και δεν απαντησε ή δεν ειδε στο αλλο thread το μηνυμα μου για την περιπτωση με τους ελληνικους ρυθμους για το εν λογω μηχανημα.(με προλαβατε λιγα λεπτα μετα το παρον...) Κ. Μανωλη, αν αυτο το πακετο ταυτοχρονα το πουλουσατε για οποιονδηποτε θα ηταν αλλη μια κινηση να προσεγγισετε πελατες στην ελληνικη αγορα, αλλα αν κρινω απο τα λεγομενα σας η απαντηση θα ηταν μαλλον οχι, και οτι απλα συνοδευει καθε καινουριο οργανο που ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ εχει αγοραστει απο την ελληνικη αντιπροσωπεια.. Ε λοιπον σας απανταω με βεβαιοτητα και πιστευω οτι και αλλοι φιλοι θα συμφωνησουν, οτι αυτη η εμπορο-ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΑ στην ελλαδα δεν θα περασει ποτε!!! Και αυτος ειναι ο λογος που ειτε θα κλεισουν ολοι ειτε θα ερθουν ξενοι να παρουν τις επιχειρησεις μεσα απο τα χερια μας...

 

Ευχαριστω για το χρονο σας.

 

Υ.Γ. Παρεπιπτοντως και για να πουμε για το οργανο κατι ουσιωδες, για τα 685 τελικα ευρω και οχι τα 900, τα 850 ή τα 800... εχει πολυ καλους ηχους, παααρα πολλους σε αριθμο, ιδιαιτερα προσεγμενα ελληνικα drumkits, Midi-USB συνδεση, και καθολου ασχημους world ρυθμους που περιλαμβανονται στην European Edition. 1-2 ζειμπεκικα να φτιαξει κανεις και ειναι σχεδον ετοιμο για πιστα!(αν κανεις ενδιαφερομενος επιθυμει demo, μπορω να ανεβασω..)

 

Υ.Γ.2. Κ. Χναρακη, για ενα bug που βρηκα στο software οσον αφορα τον multimedia player του μηχανηματος μπορω να το αναφερω σε εσας ωστε να το προωθησετε κεντρικα ή γραφω απευθειας στην Roland στα κεντρικα site? (και μη μου πειτε απο κει που το αγορασα(!), προφανως προκειται για bug που υπαρχει σε ολα....και απο οτι ειδα δεν εχει ακομα καμια εκδοση firmware διαθεσιμη..)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Προς Mea_Culpa89

Αν πάει ένας υποψήφιος αγοραστής στον αντιπρόσωπο και του πει <<αφαίρεσε 250 Ευρώ από την τιμη και το πήρα>>, ο τελευταίος θα δεχθεί...;

Στον αντιπρόσωπο μπορεί ναι - μπορεί όχι.

Τον ντήλερ πρέπει να ρωτήσεις.

 

Οι εκπτώσεις, τουλάχιστον σε εμένα, είναι πάντα μια στρογγυλοποιήση, άντε απο 899 να στο αφήσει 850 και ΠΟΛΛΑ λέω.

Κάνεις λάθος.

 

Για μένα τα θέμα δεν είναι να εξισωθούν οι τιμές, αυτό μάλλον δεν θα γίνει ποτέ.

Έχει γίνει ήδη. Εσύ μάλλον δεν το κατάλαβες. Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις.

 

Διαφορετικά μεγέθη, διαφορετικός αριθμός πελατών, όλα παίζουν τον ρόλο τους...

Αλλά να φτάσουν τα περισσότερα προιόντα σε μία υποφερτή τιμή ώστε να μην είναι μεγάλη η ψαλίδα, άρα και η αποχή από την εγχώρια αγορά.

Πολύ σωστά. Ψάξε στην Ελλάδα και θα βγείς σίγουρα κερδισμένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Προς gsp

 

Συγκεκριμενα για μενα το παζαρι ειχε ως εξης:

 

Τοπικο καταστημα Ηρακλειου Κρητης:

 

- "Φιλε τιμη καταλογου 900 ευρω.."

- Δηλαδη στα μετρητα ποσο κατεβαινει?

- "Ε.. χμ.. 850 καπου εκει.."

- Ρε παιδια, στο ιντερνετ ειναι πολυ φθηνοτερο (δεν ανεφερα νουμερο...)

- "ΑΑντε με το ζορι κανα 800αρι, πιο κατω δε γινεται, αλλα ξερεις εγγυησεις κλπ κλπ"

- Ενταξει.. ευχαριστω γεια σας...

 

 

Αποτελεσμα? Το επομενο 10λεπτο ειχε γεμισει το καλαθακι του thomann

 

Εάν είχε μεγάλη διαφορά τελικής τιμής χωρις να προσφέρει κάποια "υπεραξία", τότε... λάθος μαγαζί. No comments.

 

Και θα απευθυνθω στον κ. Χναρακη μιας και δεν απαντησε ή δεν ειδε στο αλλο thread το μηνυμα μου για την περιπτωση με τους ελληνικους ρυθμους για το εν λογω μηχανημα.(με προλαβατε λιγα λεπτα μετα το παρον...)

Ακριβώς.

 

Κ. Μανωλη, αν αυτο το πακετο ταυτοχρονα το πουλουσατε για οποιονδηποτε θα ηταν αλλη μια κινηση να προσεγγισετε πελατες στην ελληνικη αγορα, αλλα αν κρινω απο τα λεγομενα σας η απαντηση θα ηταν μαλλον οχι, και οτι απλα συνοδευει καθε καινουριο οργανο που ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ εχει αγοραστει απο την ελληνικη αντιπροσωπεια.. Ε λοιπον σας απανταω με βεβαιοτητα και πιστευω οτι και αλλοι φιλοι θα συμφωνησουν, οτι αυτη η εμπορο-ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΑ στην ελλαδα δεν θα περασει ποτε!!! Και αυτος ειναι ο λογος που ειτε θα κλεισουν ολοι ειτε θα ερθουν ξενοι να παρουν τις επιχειρησεις μεσα απο τα χερια μας...

Αυτός που πρέπει να απαντήσει είναι ο ίδιος ο αντιπρόσωπος και όχι εγώ. Αυτός αποφασίζει και για μένα καλά κάνει. Έχει τους λόγους του.

 

εμπορο-ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΑ

Άστοχη έκφραση αφού είναι κάτι που το παρέχει ο Α αντιπρόσωπος χωρίς στην ουσία να είναι υποχρεωμένος. Μήπως ο "άλλος" (με την χαμηλότερη τελική τιμή) σου παρέχει κάτι όμοιο ?

 

Υ.Γ.2. Κ. Χναρακη, για ενα bug που βρηκα στο software οσον αφορα τον multimedia player του μηχανηματος μπορω να το αναφερω σε εσας ωστε να το προωθησετε κεντρικα ή γραφω απευθειας στην Roland στα κεντρικα site? (και μη μου πειτε απο κει που το αγορασα(!), προφανως προκειται για bug που υπαρχει σε ολα....και απο οτι ειδα δεν εχει ακομα καμια εκδοση firmware διαθεσιμη..)

 

Επικοινώνησε στο 210.3303579 καθημερινά από 1μμ έως 5μμ ή στείλε e-mail στο [email protected]

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς κ. Χναρακη,

 

Οσον αφορα το καταστημα, εχω να σας πληροφορησω οτι ειναι ισως το καλυτερο στις τιμες για το Ηρακλειο Κρητης. Μαλιστα το προηγουμενο keyboard (EXR5) το ειχα παρει απο εκει διοτι η τιμη ηταν απολυτα συναγωνιστικη οπως και αλλα πραγματα.

 

Για το θεμα του πακετου, σαφως δεν εχει καμια υποχρεωση καν να το δωσει ο αντιπροσωπος.. Απο την στιγμη που το φτιαχνει ομως και κανει 'φυλετικες' διακρισεις αγοραστων ειναι λαθος κατα τη γνωμη μου. Οσο για το καταστημα του εξωτερικου βεβαιως και δε μου προσφερε κατι εξτρα εκτος απο τα 115 ευρω(!!!!) που γλυτωσε η τσεπη μου!!! Για μενα ειναι υπερ αρκετο... (Μην αναφερθω βεβαια στην προτελευταια αγορα σχεδον στην τιμη του πληρους σετ TD-3 αγορασα την TD-6KW με δωρο σκαμπω και πεταλακι μποτας.... δυστυχως για τους αντιπροσωπους ειναι πολλεεεες οι περιπτωσεις...)

 

Για την 'αστοχη εκφραση', την ανεφερα βασιζομενος σε αλλη γνωστη αντιπροσωπεια που με τον ιδιο τροπο νομιζει οτι εγκλωβιζει τους καταναλωτες παρεχοντας ελληνικη υποστηριξη(και περιβαλλον) σε κινητα της εταιρειας HTC MONO αν εχουν εισαχθει απο αυτους!!! Ενω βεβαια τρεχουν Windows Mobile... Φανταστειτε να ειχατε αγορασει laptop απο το εξωτερικο και να μην μπορουσε να υποστηριξει ελληνικα λογω αγορας εκτος ελλαδας... (ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ΜΟΝΟ στην ελλαδα μας συμβαινουν αυτα...)

 

Τελικα λοιπον, η Roland δεν ειναι μια? η HTC δεν ειναι μια? ??? Βαση κανονισμων απο τι στιγμη που εχω αποδειξη αγορας και μαλιστα απο κρατος ευρωπαικης ενωσης δεν ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ η ελληνικη αντιπροσωπεια να καλυψει καθε προβλημα της ελλατωματικης συσκευης? (διορθωστε με αν κανω λαθος...)

 

Ε, και βεβαια τελος, δεν τα εχω με τον κ. Χναρακη, μιας και απο την θεση του θα ηταν ισως παραλογο να συμφωνησει μαζι μας (γιαυτο και η λεξη δικτακτορια(μεταφορικα παντα)), πιστευω ομως οτι στο συντομοτατο μελλον πολλες τετοιες περιπτωσεις και κυριως για τα consumer electronics θα αλλαξουν σημαντικα στη χωρα μας ειτε το θελουμε ειτε οχι. Αν θελει λοιπον ο ΚΑΘΕ 'εξυπνος' αντιπροσωπος ας εχει ανοιχτα τα αυτια και τα ματια του στα λεγομενα των καταναλωτων....

 

 

Τελος ενα μικρο σχολιο για μενα, τυγχανει να ειμαι στο χωρο απο την εποχη ενος Roland D-20.Δεν βρεθηκα σε μεγαλυτερες κατηγοριες γιατι δεν ασχοληθηκα τοσο επαγγελματικα οσο ισως θα ηθελα, αλλα σιγουρα και εγω και ο καθε υποψηφιος αγοραστης που συμφωνει μαζι μου νομιζω εχουν λογο και εμπειρεια για να εκφραζουν τετοιες αποψεις. Αν δεν υπηρχαν οι καταναλωτες δεν θα υπηρχαν οι αντιπροσωποι... και ειναι υποχρεωμενοι να τους ακουν! (παντα κατα την αποψη μου). Τα λεω αυτα γιατι μπορει να δημιουργηθει η εντυπωση οτι επροκειτο για καποιον που μια στιγμη του 'καπνισε' να παρει ενα keyboard και 'ετυχε στην περιπτωση' που λεμε...

 

Τελος ευχαριστω για την υποδειξη του support, θα στειλω αυριο τις λεπτομερειες και ελπιζω η νεα εκδοση firmware εφοσον διορθωσει το προβλημα να ειναι διαθεσιμη και για τους ελληνες αγοραστες που εχουν αγορασει απο εξωτερικο!! ;D ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Φίλε gsp,

 

Για το θεμα του πακετου, σαφως δεν εχει καμια υποχρεωση καν να το δωσει ο αντιπροσωπος.. Απο την στιγμη που το φτιαχνει ομως και κανει 'φυλετικες' διακρισεις αγοραστων ειναι λαθος κατα τη γνωμη μου.
Δεν κάνει καθόλου φυλετικές διακρίσεις. Κάνει υποστήριξη των πελατών του.

Αν έκανε φυλετικές διακρίσεις, τότε θα το έδινε μόνο σε συγκεκριμένους πελάτες του αυτό το πακέτο. Αυτό είναι φυλετικές διακρίσεις. Από τη στιγμή όμως που το παρέχει σε όλους όσους πήραν το προϊόν από αυτόν ή δια μέσω αυτού, τότε όλοι οι πελάτες του είναι ίσοι ως προς την παροχή αυτού του πακέτου.

 

Να σε ρωτήσω κάτι. Πως θα αισθανόσουν ως χρήστης εάν ο αντιπρόσωπος έδινε το πακέτο υποστήριξης σε κάποιον που αγόρασε το ίδιο όργανο με σένα από πηγή του εξωτερικού;

 

Και κάτι άλλο. Ποιός τότε ο ρόλος του αντιπροσώπου που υποστηρίζει τα προϊόντα του και οι χρήστες τα αγοράζουν από αλλού; Δηλαδή τι θεωρείς σωστό;

Καλό είναι να υποστηρίζει ένας αντιπρόσωπος τα προϊόντα που πουλάει κάποιος άλλος;

Εδώ δεν μιλάμε για τη χ,ψ, Sony Hellas αλλά για επώνυμους εισαγωγείς και όχι για παραρτήματα του εργοστασίου.

 

Οσο για το καταστημα του εξωτερικου βεβαιως και δε μου προσφερε κατι εξτρα εκτος απο τα 115 ευρω(!!!!) που γλυτωσε η τσεπη μου!!! Για μενα ειναι υπερ αρκετο...

Πολύ σωστά λες "για μενα ειναι υπερ αρκετο...". Σ'αυτή την περίπτωση (εσύ δηλαδή) κοίταξες αυτό που σε ενδιέφερε πιό πολύ. Δηλαδή τα 115 ευρώ που γλίτωσε η τσέπη σου. Πολύ σωστά έκανες βάση του τι ζητούσες. Για ρώτα όμως και κανέναν επαγγελματία;

 

Για την 'αστοχη εκφραση', την ανεφερα βασιζομενος σε αλλη γνωστη αντιπροσωπεια
αναφέρεσαι σε κινητά και laptop !!!

 

Τελικα λοιπον, η Roland δεν ειναι μια? η HTC δεν ειναι μια?

Άλλο το αντικείμενο της Roland και άλλο της HTC. Δεν μπορείς να τα συγκρίνεις.

 

Βαση κανονισμων απο τι στιγμη που εχω αποδειξη αγορας και μαλιστα απο κρατος ευρωπαικης ενωσης δεν ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ η ελληνικη αντιπροσωπεια να καλυψει καθε προβλημα της ελλατωματικης συσκευης? (διορθωστε με αν κανω λαθος...)

Σαφώς. Πρόβλημα της ελλατωματικής συσκευής ναι. Όμως όχι παροχή υποστήριξης και ειδικά τέτοιου είδους.

Αν και η λέξη "υποχρεωμένη" δεν είναι σωστή διότι:

α) η εγγύηση σε πολλές αντιπροσωπείες δεν είναι international αφού διαφέρει από τη βάση της από χώρα σε χώρα.

β) οι εγγυήσεις δεν αναφέρουν τις ίδιες καλύψεις.

γ) επι της ουσίας, υπεύθυνος για το προϊόν είναι ο αντιπρόσωπος της χώρας απ'όπου έγινε η πώληση αμέσως μετά το εργοστάσιο.

δ) Το βασικότερο. Τα προϊόντα προέρχονται από τρίτη χώρα. Η νομοθεσία διαφέρει όσον αφορά το εργοστάσιο (τρίτη χώρα) προς χώρα πρώτης εισαγωγής στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Γενικότερα, κάθε περίπτωση θα εξεταστεί διαφορετικά αφού εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

 

Επιπλέον, ξέρω αρκετές περιπτώσεις όπου προϊόντα εντός εγγύησης άλλης χώρας, χρεώθηκαν κανονικότατα (εργασία και ανταλλακτικά). Η εγγύηση δεν έπαιξε κανέναν απολύτως ρόλο. Με άλλα λόγια, αυτό που σου έγραψα πιό πάνω. Υπεύθυνος είναι αυτός που το πούλησε και όχι ο εδώ εισαγωγέας.

 

Ε, και βεβαια τελος, δεν τα εχω με τον κ. Χναρακη, μιας και απο την θεση του θα ηταν ισως παραλογο να συμφωνησει μαζι μας

Δεν έχεις κανένα λόγο να τα έχεις μαζί μου διότι πάντα ήμουνα και είμαι με το μέρος του μουσικού. Όσοι παλιοί θυμούνται. Όσοι νέοι το μαθαίνουν τώρα.

Επίσης δεν είναι καθόλου παράλογο να συμφωνώ μαζί σας. Όμως η θέση μου δεν μου επιτρέπει να συμφωνώ με παράλογα πράγματα.

Με τη λογική. Δεν μπορεί ο (Α) έμπορος να εξυπηρετεί συμφέροντα (Β) εμπόρου και ειδικά σε ξένο έδαφος. Ο καθένας εξυπηρετεί τα δικά του συμφέροντα και αυτό είναι λογικό. Αν κάνω λάθος διόρθωσέ με.

 

Τελος ευχαριστω για την υποδειξη του support, θα στειλω αυριο τις λεπτομερειες και ελπιζω η νεα εκδοση firmware εφοσον διορθωσει το προβλημα να ειναι διαθεσιμη και για τους ελληνες αγοραστες που εχουν αγορασει απο εξωτερικο!!

Περιμένω να μου στείλεις τις λεπτομέρειες. Εάν πράγματι υπάρχει πρόβλημα θα γίνει σχετική ενημέρωση προς download και όπως πάντα δωρεάν. Μιλάω για το firmware. Όσο για το πακέτο υποστήριξης του αντιπροσώπου, ισχύουν τα όσα έχουν αναφερθεί έως τώρα. Δηλαδή μόνο για προϊόντα που είναι αγορασμένα από τον εδώ εισαγωγέα.

 

Φιλικά

Μανώλης

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς Μανώλη Χναράκη,

 

Μπορούσα πραγματικά να αφιερώσω πολυάριθμες παραγράφους για να αιτιολογήσω τους λόγους για τους οποίους η ελληνική αγορά είναι μίλια μακριά από τα αντίστοιχα καταστήματα του εξωτερικού. Μόνο και μόνο τα links που δόθηκαν και εμφανίζουν διαφορά 30-40% μεταξύ των 2 τιμών, αρκούν.

 

Αντί αυτού, θα σας κάνω μία ερώτηση:

Πόσο είναι διατεθιμένος ο Έλληνας αντιπρόσωπος να ρίξει την τιμή, μιλώντας πάντα για το συγκεκριμένο όργανο..; Αν δηλαδή υποστηρίζετε πως τα 899 ευρώ είναι ουσιαστικά μια πλαστή, αρχική τιμή, πόσο μπορεί να κατέβει μετά από την σχετική έκπτωση και τα σχετικά παζάρια...; Προφανώς, αφού υποστηρίζετε πιο πάνω ότι οι τιμές έχουν ΗΔΗ εξισωθεί, η τιμή θα πέσει κάπου....250 Ευρώ... και θα διαμορφωθεί στα 650. Είναι έτσι...;

 

Η εμπειρία μου (και των περισσότερων θέλω να πιστεύω) λέει πως πολύ απλά αυτό ΔΕΝ προκειται να συμβέι στο 99% των περιπτώσεων. (δεν προδικάζω την απάντησή σας, απλά λέω την δική μου γνώμη)

 

Καταλαβαίνω την θέση στην οποία βρίσκεστε, ασφαλώς και δεν περιμένω να μου πείτε <<αγόρασε από εξωτερικό, σε συμφέρει!>>, αλλά το να υποστηρίζετε πως η Ελληνική αγορά με την Διαδικτυακή-διεθνή έχουν ήδη εξισωθεί, εκτός εξαιρέσεων, είναι λίγο τραβηγμένο, δεν νομίζετε...;

To keep you is no benefit. To destroy you, no loss

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς κ. Χναρακη,

 

Δεν θα πω πως ολα αυτα που αναφερετε ειναι παραλογα εντελως... Οπως, γιατι σας φαινεται περιεργο η συγκριση Roland, HTC και Sony... η και οποιασδηποτε αλλης για να μην κανουμε και κατα κορον διαφημιση...

 

Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι αν παει καποιος στο κεντρικο site της Roland και διαλεξει other region μιας και η ελλαδα δεν ειναι στον κυριο καταλογο, ακολουθωντας τα links τελος παντων του δινει τελικα την Stollas S.A.

 

Αρα κατα την ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ απο οπου και αν εχω αγορασει το κουτι που λεγεται Roland στην Stollas θα κατευθυνθω και νομιζω οτι θα εξυπηρετηθω με βαση τους ευρωπαικους κανονες εγγυησεων... ειδαλλως δεν καταλαβαινω τελικα τι ειναι αυτη η ευρωπαικη ενωση και ειμαστε και μελος της...

 

Τα 'δωρακια' του αντιπροσωπου τα κατακρινω διοτι ειναι ενας πλαγιος (για μερικους καταναγκαστικος) τροπος να αγορασεις απο εδω παρα τις σημαντικες συνηθως διαφορες τιμης αλλα πολλες φορες και εξυπηρετησης (ευτυχως οχι παντα και οχι για ολους...). Και οσον αφορα την ερωτηση σας πως θα ενοιωθα... μα νομιζω ουδετερα...δεν καταλαβα δηλαδη να τσατιστω επειδη αυτος που αγορασε απο εξωτερικο θα μπορει να χαρει τους ελληνικους ρυθμους που δινει ο αντιπροσωπος? Ενα πολυ καλο κινητρο για την επομενη αγορα και εφοσον η τιμη ειναι κοντα, να αγορασω μεσω αντιπροσωπου!! Και ολα αυτα βεβαια επειδη δεν εχει τυχει να βρεθει ενα καλο παιδι στην ελλαδα να κατασκευαζει ρυθμους και να πουλαει ανοιχτα στον κοσμο...(για διαφορα οργανα φυσικα..)

 

Anyway προσωπικα κουραστηκα, και νομιζω οτι απλα ο χρονος θα δειξει για το τι θα συμβει στην ελληνικη αγορα. Προς το παρον οπως αναφερατε απο την δικη μου πλευρα ειμαι απολυτα ικανοποιημενος με την αγορα μου και δεν εχω μετανοιωσει τιποτε..

 

Αληθεια να κανουμε και ενα 'ελληνικο' πειραγμα, στον 'κολλητο' σας δε θα δινατε μια κοπια αν αγοραζε απ'εξω?  ;D ;D ;D ;D (το λεω γιατι απειρα πραγματα λειτουργουν ετσι εδω ε?, δε πιστευω να διαφωνειτε... :P)

 

Ευχαριστω για το χρονο σας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου