Προς το περιεχόμενο

προβλημα με boss gt-8


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Όντας άσχετος με πεταλιέρες (ποτέ δεν είχα κάποια στη διάθεσή μου για αρκετό καιρό), να κάνω μια ερώτηση?

 

(Παρακαλώ διορθώστε με αν λέω κάτι τελείως λανθασμένο παρακάτω)

 

Δεδομένου ότι, για λόγους κόστους, οι πεταλιέρες σήμερα κατασκευάζονται με διακόπτες που είναι "πάνω" στις πλακέτες και προφανώς δεν είναι μηχανικού τύπου (εκτός ίσως από τους "κύριους" διακόπτες, που χρησιμοποιούνται συχνότερα, και αυτό όχι σε όλες, απ'όσο ξέρω), πόση μπορούμε να περιμένουμε ότι θα είναι η διάρκεια ζωής τους σε "σκληρές" συνθήκες?

 

Εννοώ τόσο την φυσιολογική φθορά από τη χρήση, όσο και τις κακουχίες που υποβάλλονται από τις μεταφορές, τους... απρόσεχτους και τα... στοιχεία της φύσης.

 

Λέτε παραπάνω για αλλαγή όλων των διακοπτών σε μια GT-8. Με τα ποτενσιόμετρα τι γίνεται? Πόσο θα κόστιζε ένα τέτοιο service? Μήπως περισσότερο από την ίδια την πεταλιέρα?

 

Δεν προσπαθώ να είμαι απορριπτικός, απλώς αναρωτιέμαι, μιας και τα "παλιά καλά πεταλάκια" αντέχουν δεκαετίες σε παρόμοιες συνθήκες χωρίς να βγάλουν κιχ (έχω Boss από τη δεκαετία του 80).

 

Ευχαριστώ!

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 29
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

Σχετικά με την διάρκεια ζωής (διακόπτες), κανείς δεν μπορεί να πεί με ακρίβεια πόση θα είναι η διάρκεια ζωής, αφού εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ορισμένοι από αυτούς είναι:

α) ποιότητα υλικών (αν είναι Α-Β-Κινέζικης ποιότητας οι διακόπτες)

β) συχνότητα χρήσης (πόσο συχνά πατάμε τον διακόπτη)

γ) συνθήκες χρήσης (πως πατάμε τον διακόπτη - η δύναμη που ασκούμε κατά το πάτημα)

δ) περιβάλον χρήσης (αν εκεί που δουλεύουμε έχει υγρασία - σκόνη - λάδι κλπ). Συμπεριλαμβάνονται οι ρήψεις παντός είδους λουλουδιών, καθώς και όλα τα ποτά, με ή χωρίς οινόπνευμα / ζάχαρη.

Σε πολύ γενικές γραμμές οι διακόπτες είναι για περίπου 50000 πατήματα αναφορικά πάντα και υπό συνθήκες κατασκευαστή. Κάθε τι από τα πιό πάνω (β-γ-δ) μειώνουν την διάρκεια ζωής. Η ζωή του διακόπτη εξαρτάται κατά >50% από τον κατασκευαστή του διακόπτη και διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο.

 

Σχετικά με το service.

Αν φτάσει στο σημείο μιά πεταλιέρα (οποιαδήποτε) να θέλει αλλαγή σε όλα τα

ανταλλακτικά που έχει πάνω το πάνελ, τότε σημαίνει ότι είναι σακατεμένη ή έχει κάνει "μπάνιο" από βροχή ή ξεχάστηκε σε υγρασία - σκόνη κλπ.

 

Εάν έχει συμβεί κάτι τέτοιο (υγρασία), τότε έχει περάσει >50% η υγρασία και μέσα στις πλακέτες, main board (ολοκληρωμένα) και τότε μία τέτοιου είδους επέμβαση είναι πιό λεπτομερή στον καθαρισμό και έλεγχο άρα και πιό δαπανηρή.

 

Ενδεικτικά, ένα πλήρες service του πάνελ, μπορεί να ξεκινήσει από 80 ευρώ και να φτάσει ακόμα και τα 160 ευρώ.

 

Βέβαια, αυτές οι περιπτώσεις είναι λίγες αλλά όχι σπάνιες. Κάθε περίπτωση διαφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μεταφερεις την πεταλιερα σου μεσα σε flightcasse δεν θα παθει ΠΟΤΕ τιποτα.

Οι πεταλιερες αρχιζουν να εχουν προβληματα αν τις πηγαινοφερνεις δεξια και αριστερα και κοπανιουνται αγαρμπα.Μη ξεχνας οτι δεν ειναι πεταλακια αλλα ολοκληρα "ψηφιακα εργαστηρια" με ενα καρο ευαισθητα μερη.

 

Επισης καλο ειναι να μην τις ποτιζεις με ουισκυ... ;D ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ευχαριστώ Μανώλη! Κάλυψες απολύτως το θέμα νομίζω!

 

Το κόστος που αναφέρεις (για μια όντως "σακατεμένη" πεταλιέρα) δεν είναι απαγορευτικό, κάθε άλλο.

 

Όχι, με οινοπνεύματα και λουλούδια  ;D ;D δεν υπάρχει (άμεσο) πρόβλημα.

 

SF, θεωρώ προφανές να προσέχει ο ιδιοκτήτης τα πράγματά του, ατυχώς δεν ισχύει το ίδιο με άλλα μέλη της μπάντας, σερβιτόρες, "sound engineers"  ::) και λοιπούς παρατρεχάμενους.  8) :D

 

Επίσης θεωρώ δεδομένο ότι κάποιες φορές θα εκτεθεί το υλικό σε υψηλές θερμοκρασίες, υγρασία (παραθαλάσσιο live κανείς?  ;D) κλπ, δεν μπορώ να δεχτώ ότι στην πεταλιέρα πρέπει να φερόμαστε λες και είναι μηχανισμός υψηλής ακρίβειας από το CERN... οφείλει να είναι φτιαγμένη για να "αντέχει" (within reason).  ;)

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Πάρα πολύ σωστή η παρατήρηση του Superfunk.

Τελικά για όλα μας τα μηχανήματα και όχι μόνο τις πεταλιέρες, ένα καλό flight case κοστίζει πολύ "λιγότερο" από μία ξαφνική ζημιά και ένα "ακριβό" service.

Προσέχουμε για να έχουμε...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

within reason

 

ΦΥΣΙΚΑ αλλα η χρηση flightcase ειναι within reason (εχω δει ανθρωπους να παραπονιουνται οτι τους χαλασε η πεταλιερα  τους επειδη την ειχαν κανει check in χωρις flightcase  ;D ;D ;D)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μανωλη δεν ειναι switch, ειναι κουμπι..

 

Αυτό που πατάς με το δάχτυλο, είναι κουμπί. Το εξάρτημα κάτω από το κουμπί, το οποίο δέχεται την πίεση και κλείνει κάποιο κύκλωμα λέγεται στο χώρο των ηλεκτρονικών, απ' όσο ξέρω, switch. To service δεν αλλάζει τα κουμπιά που φαίνονται εξωτερικά, δεν υπάρχει και λόγος, αλλάζει τα switches.

 

Αναρωτιέμαι σχετικά με τα GT-6/Gt-8/Gt-10: Ποιος ο λόγος τα λαμπάκια των κουμπιών να βρίσκονται πάνω στα κουμπιά; Κατ' αυτόν τον τρόπο, όταν πατάς το κουμπί δεν βλέπεις αν άναψε, έσβεισε, τί έκανε, γιατί είναι πάνω το δάκτυλό σου. Γιατί να μην τα βάζουν μπροστά από τα κουμπιά, ανοίγοντας μια επιπλέον τρύπα στο μεταλλικό σασί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

παιδες παρολο που η κατασταση με το κουμπακι που δεν καλο-επιανε ειχε βλετιωθει σε ενα βαθμο, αποφασισα να του ριξ εχτες λιγο σπρει για ηλεκτικες επαφες που χρησιμοποει ο πατερας μου για κατι ηλεκτρικα τρενακια. πραγματι με το που το εριξα το προβλημα εξαφανιστηκε! ομως μετα απο 1 λεπτα εγινε χειροτερο και απο οτι ηταν πριν, δλδ αντε να πιανουν 2 στα 10 πατηματα.. :( επισης παρατηρω οτι το συγκκριμενο κουμπακι σαν να τριζει/εχει μια μικρη ταση να κουνηθει περισσοτερο απο τα υπολοιπα..

τελικα ισως το σπρει δεν ηταν καταλληλο, η ειχε πολυ καιρο να χρησιμοποιηθει..

ποιο ειναι το επομενο βημα? μπορω να τη σωσω απο μονος μου? η να παω σε καμια αντιπροσωποια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου