Προς το περιεχόμενο

Πιατα χωρίς ''ουρές''


ippex

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά σας και πάλι. Θέλω να αλλάξω τα διάφορα πρόχειρα πιάτα που έχω στο σετ μου με κάποια καλή σειρά εταιρίας. Αυτό το οποίο ψάχνω είναι τα πιάτα να έχουν καλό ήχο [προφανώς] και να έχουν λίγο η καθόλου decay. Γενικώς θέλω all-round ήχο. Μια σκεψη που άκουσα ήταν τα zildjian K Custom Dark αλλά οι τιμές τους είναι λίγο απλησίαστες.... περίπου 1300ε τα 4 πιάτα :(

Τι έχετε να προτείνετε εναλλακτικά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 43
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Βασικά είμαι άσχετος από πιατίνια, αλλά θυμαμαι μια φορά είχε φερει ο drummer που παίζαμε κάααααααααποτε κάποια Sabian σειρας Paragon που παίζει και ο Peart λεει...

Μου είχανε κάνει πολύ εντυπωση γιατί ενω δεν καταλάβαινα διαφορές από πιατίνι σε πιατίνι, αυτά ήταν αλλού. Ειχανε κάτι το θεσπέσιο, δεν ξέρω... Ξεχωρίζανε από τα υπόλοιπα του σετ με κάποιο τρόπο. :o

 

http://www.sabian.com/EN/products/paragon.cfm

Fender να πιάνεις, Harley Benton να γίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και να έχουν λίγο η καθόλου decay.

 

Γενικώς θέλω all-round ήχο.

 

κατσε γιατι μας μπερδεψες... :o θελεις all around ηχο ή πιατα με μηδενικο sustain?γιατι τα all around πιατα μια χαρα sustain εχουν.

 

αν θες τα πιατινια σου να μην εχουν "ουρες" θα αγορασεις ΜΙΚΡΑ σε διαμετρο και ΕΛΑΦΡΑ σε βαρος πιατινια.

 

δεν υπαρχει φτηνο & εξαιρετικο πιατινι  ;)

 

τα καλυτερα fast crashes που εχω προσωπικα ακουσει (αν και προσωπικα προτιμω πιατινια ΜΕ μπολικο sustain ) ειναι αυτα

 

http://www.paiste.com/e/cymbals.php?family=3&category=2&action=category&model=12

 

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατσε γιατι μας μπερδεψες... :o θελεις all around ηχο ή πιατα με μηδενικο sustain?γιατι τα all around πιατα μια χαρα sustain εχουν.