Προς το περιεχόμενο

Point to point amps. Το Χρυσό Δισκοπότηρο;


Spartan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η δικιά μου άποψη επι του ζητήματος πάντως, είναι η εξής: εφ'όσον μια μικρη εταιρία ή ακόμη κι ένας πικραμένος με κολλητήρι όπως λέει κι ο SF μπαίνουν στο χώρο αυτό, πρέπει με κάποιο τρόπο να κάνουν εμφανή την παρουσία τους κι επιπροσθέτως, να μπορέσουν να συγκριθούν επιτυχώς με τις εταιρίες-μεγαθήρια. Μιά άμεση σύγκριση φυσικά, θα ήταν το πιό σύντομο ανέκδοτο, καθώς ότι και να συγκρίνεις με την Fender ή τη Marshall π.χ. σε επίπεδο ιστορίας, θα βγεί χαμένο. Έτσι οι boutique κατασκευαστές, απλά μεταθέτουν την σύγκριση σε άλλο επίπεδο, εφευρίσκοντας λόγους για τους οποίους κάποιος αξίζει να αγόρασει ένα δικό τους προιόν. Άλλωστε, πώς αλλιώς θα δικαιολογήσεις τα 3000-4000 € σε ένα προϊόν που ώς επι το πλείστον βασίζεται σε σχέδια του 50 και του 60, έχοντας αλλάξει απλά τις τιμές μερικών εξαρτημάτων; Απλά ρίχνεις το βάρος εκεί που σε "παίρνει". Και στην περίπτωσή μας, στο οτι το PTP υπερέχει σε ήχο σε σχέση με το PCB. Εν ολίγοις, παραμύθια. Στην ουσία, όλο το κόστος βρίσκεται στον κόπο που χρειάζεται για να συναρμολογηθεί ένας ενισχυτής, κάτι το οποίο οι μεγάλες εταιρίες παρακάμπτουν λόγω της αυτοματοποίησης της διαδικασίας. Τέλος, για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, δεν λέω οτι πρόκειται περι απάτης, ή οτι δεν αξίζουν αυτοί οι ενισχυτές τα λεφτά τους (για άλλους λόγους, πέραν της μεθόδου κατασκευής). Απλά  είναι πιο εύκολο να πείσεις κάποιον να αγοράσει το προϊόν σου έχοντας την αίσθηση οτι αγοράζει κάτι εξωτικό, ενώ στην πραγματικότητα πληρώνει τον κόπο του χειροποίητου της κατασκευής.

Ad astra per alia fideles...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 129
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Στην ουσία, όλο το κόστος βρίσκεται στον κόπο που χρειάζεται για να συναρμολογηθεί ένας ενισχυτής, κάτι το οποίο οι μεγάλες εταιρίες παρακάμπτουν λόγω της αυτοματοποίησης της διαδικασίας. Τέλος, για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, δεν λέω οτι πρόκειται περι απάτης, ή οτι δεν αξίζουν αυτοί οι ενισχυτές τα λεφτά τους (για άλλους λόγους, πέραν της μεθόδου κατασκευής). Απλά  είναι πιο εύκολο να πείσεις κάποιον να αγοράσει το προϊόν σου έχοντας την αίσθηση οτι αγοράζει κάτι εξωτικό, ενώ στην πραγματικότητα πληρώνει τον κόπο του χειροποίητου της κατασκευής.

 

επιτελους και μια λογικη φωνη ! :)

 

(και καποιος που γνωριζει την εννοια "οικονομιες" κλιμακας.... ;D)

 

την ενταση εργασιας πληρωνεις σε εναν ptp ενισχυτη ΤΙΠΟΤΑ αλλο (εξαιρετικα υλικα μπορεις να βαλεις σε ολα τα ειδη κατασκευης) και ο RIVERA ας πουμε στην αρχη ptp ενισχυτες εκανε οταν ομως η εταιρεια του μεγαλωσε αναγκαστικα το γυρισε σε pcb λογω αυξησης του ΟΓΚΟΥ της παραγωγης...

 

εξαιρετικα ευηχους ενισχυτες φτιαχνει η Bad Cat & η Matchless & o Tonny Bruno, εξαιρετικα ευηχους και ο Rivera,VHT ,& Bogner & εξαιρετικα ευηχους οι Boogie (που εντεχνως καποιοι αποφευγουν να πουνε οτι ΔΕΝ ειναι full pcb ενισχυτες αλλα...μισοι-μισοι (flying leads για καποια σημεια)),το να λεμε οτι γενικα και αοριστα οι Ptp ενισχυτες εχουν καλυτερο ηχο ειναι απλα αστειο....

 

και τωρα παω να φαω χαρταετο & να πεταξω λαγανα γιατι βαρεθηκα.... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eπειδη το ανεφερε και ο audiokostas

 

 

μα ακριβως για αυτες τις πρωτευουσες αναγκες μιλαμε και φυσικα για το τι πραγματικα χρειαζομαστε για να παιξουμε μουσικη

 

 

 

Oταν μιλαμε για brass vs steel tele saddles παλι για αυτες τις πρωτευουσες αναγκες μιλαμε ε?

 

 

Με ολο το σεβασμο Νικο...

 

 

Το ζητούμενο της συζήτησης δεν είναι if it sounds good αλλά ένα παρακλάδι του why does it sound good and how can be improved.

Αλλιώς το μόνο που θα κάναμε είναι να ανεβάζαμε κλιπάκια βάσει των οποίων θα κρίναμε και θα κρινόμαστε. Κάθε άλλη κουβέντα για ξύλα, χορδές, γέφυρες, κλειδιά, δέρματα, πιατίνια κλπ θα ήταν περιττές.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν καταλαβαινω τι θες να πεις.....

 

τι σχεση εχει μια συζητηση για το γουστο του καθενος (σε αλλους αρεσουν τα brass & σε αλλους τα steel) με αφορισμους του τυπου " οι pcb ενισχυτες εχουν χειροτερο ηχο απο τους ptp"?

 

το μονο κοινο που εχουν ειναι οτι οσο υπαρχουν κιθαρες με brass saddles που ακουγονται μαπα,καλα η φανταστικα αλλο τοσο υπαρχουν και κιθαρες με steel saddles  που ακουγονται μαπα,καλα η φανταστικα....oποιος ομως πει οτι μονο τα steel  saddles αξιζουν λεει παπαριες. ;)

 

αλλωστε το ειπες και εσυ

 

Οτι εγραψα το εγραψα για να μην περασει τυχον παραφιλολογια περι μαγικων ιδιοτητων του p2p που κανει τον πιο αθλιο ενισχυτη να ακουγεται τελεια (δεν αναφερομαι στον bloody_sunday και στους λοιπους που ειπαν την γνωμη τους-και παρα πολυ κανανε, για αυτο ειμαστε εδω- αλλα στους...νεοεμφανιζομενους guru με ισοπεδωτικες διαθεσεις).

 

τελος παντων οτι ειχα να πω το ειπα αν συνεχισω να ασχολουμαι με αυτο το φαιδρο θεμα (η μαλλον με αυτη τη φαιδρη και γεματη...μισος κοντρα) θα αρχισω να

 

 

Yawn.gif

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

E αυτο προσπαθουμε να πουμε και εμεις τοση ωρα. Οτι το να λεμε οτι οι ο Α ενισχυτης ακουγεται καλυτερα απο τον Β επειδη ειναι p2p και ο B pcb ειναι αστειο απο τη στιγμη που βγαζουμε απο την εξισωση τοσα πραγματα που επηρεαζουν το τελικο αποτελεσμα και αποδιδουμε τη διαφορα ακριτα σε pcb vs p2p.

 

Δεν ειναι ολα οσα γραφτηκαν σε αυτο το thread παπαρολογιες...καποιοι αποφασισαμε να παμε τη συζητηση σε καποια πιο λεπτομερη επιπεδα, για τον ιδιο λογο που κανουμε συγκρισεις μεταξυ διαφορων saddles, για τον ιδιο λογο που ο alderbody δοκιμαζε τοσους πυκνωτες στην κιθαρα του, για τον ιδιο λογο που... κλπ κλπ.

 

Ναι μπορουμε να παιξουμε μουσικη με οποιαδηποτε tele ασχετως του υλικου των saddles. Ναι αυτες οι διαφορες δε θα ακουστουν σε live.

Αλλα για αυτο δεν ειμαστε εδω? Γιατι ψαχνουμε το καθε θεμα λιγο παραπανω απο την πλειοψηφια των κιθαριστων/μουσικων/whatever και θελουμε να το συζητησουμε με τους ομοιους μας?

 

Ναι το θεμα περιειχε πολλες παπαρολογιες και αφορισμους κλπ κλπ αλλα δε νομιζω οτι αυτα που εγραψα εγω, ο harilatron, o bloody sunday, o audiokostas και αλλοι εμπιπτουν στην παραπανω κατηγορια.

 

 

 

Και επειδη τα ποστ μου περι πυκνωτων κλπ πιθανον να τρομαξανε κοσμο, αυτο που ειπα ειναι εν ολιγοις ειναι οτι α) δεν ειναι λογικο να αποδιδουμε ηχητικες διαφορες σε pcb vs p2p οταν υπαρχουν τοσα πιο σημαντικα πραγματα που δεν λαμβανουμε υποψην και β) ακομα και στην ιδανικη (πρακτικα ανυπαρκτη)  περιπτωση δυο ιδιων ενισχυτων με μονη διαφορα το pcb και p2p ναι πιθανον να υπαρχουν διαφορες, που ομως δεν οφειλονται σε καποια μαγικη ιδιοτητα του p2p, και οτι δεν μπορουμε να πουμε οτι το μεν θα ακουγεται καλυτερο απο το δε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το θεμα περιειχε πολλες παπαρολογιες και αφορισμους κλπ κλπ αλλα δε νομιζω οτι αυτα που εγραψα εγω, ο harilatron, o bloody sunday, o audiokostas και αλλοι εμπιπτουν στην παραπανω κατηγορια.

 

δεν ειπα ποτε κατι τετοιο ;)

 

αλλωστε νομιζω οτι τα ειπες ολα με αυτο:

 

Οτι εγραψα το εγραψα για να μην περασει τυχον παραφιλολογια περι μαγικων ιδιοτητων του p2p που κανει τον πιο αθλιο ενισχυτη να ακουγεται τελεια (δεν αναφερομαι στον bloody_sunday και στους λοιπους που ειπαν την γνωμη τους-και παρα πολυ κανανε, για αυτο ειμαστε εδω- αλλα στους...νεοεμφανιζομενους guru με ισοπεδωτικες διαθεσεις).

 

μας διαβαζει ΠΟΛΥΣ κοσμος και ειναι κριμα νεα παιδια που ψαχνονται με τον ηχο ΤΟΥΣ (& οχι τον ηχο των αλλων..) να αποριψουν δεκαδες εξαιρετικους ενισχυτες μονο και μονο επειδη καποιος "ειδικος" ανακαλυψε εν ετη 2009 την "ανωτεροτητα" των ptp κυκλωματων.......

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι πρωτεύουσες ανάγκες που είπα είναι πράγματι αυτές που αντιλαμβανόμαστε, Audiokosta: καλή (όχι απαραίτητα δυσθεώρητη) κατάρτιση, μια καλή (όχι πανάκριβη, απλά σεταρισμένη και με αξιοπρεπείς μετριους προς καλούς μαγνήτες) κιθάρα και όσο το δυνατόν μεγαλύτερη και καθημερινή επαφή με τη μουσική, κάτι που συνεπάγεται την απορρόφηση όσο το δυνατόν περισσότερων ερεθισμάτων, ανάπτυξη του μουσικού "γνώθι σαυτόν" και των αναγκών του εκάστοτε στυλ, αίσθηση του ρυθμού, μερικές στοιχειώδεις γνώσεις δημιουργίας αξιοπρεπούς ήχου, ηχοληψίας και ηχητικής/προσωπικής συμπεριφοράς μέσα σε μια μπάντα, και το κυριότερο: knowing when to SHUT UP! (κοινώς, πότε ΔΕΝ πρέπει να παίζεις).

 

Όοοοοοοοοοοοοοοοοοοταν καλύψουμε έστω και το 10% από αυτές, μπορούμε να αρχίσουμε να ανησυχούμε για το αν οι p2p βοηθούν την τρίτη αρμονική να ξεπηδήσει στα 739Hz μια νύχτα με πανσέληνο... βεβαίως, υπάρχει και το χομπίστικο της υπόθεσης, αλλά αυτό δεν νοείται χωρίς μια σημαντική και ΣΦΑΙΡΙΚΗ γνώση των ανωτέρω. Τότε και μόνο τότε λέω προσωπικά ότι για μένα το θέμα παραμένει ανοιχτό. Γενικά είμαι ανοιχτός άνθρωπος αλλά πάντα προσπαθώ να ξέρω πού βαδίζω...  :)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνωμη, αλλα ποιοι το "κλεισατε", γιατι 2758,72 κατασκευαστες θα διαφωνησουν ΚΑΘΕΤΑ μαζι σου.

Καθως πλεον ανα τον πλανητη, ειναι τραγικα περισσοτερες οι ptp εταιρειες.

Μετρωντας μαζι μεγαλους και μικρους κατασκευαστες.

 

(Ποιον κατασκευαστή εννοείς ότι είναι 0,72 άνθρωπος?  ;D )

 

O Stargazer τα έγραψε πολύ σωστά. Το επίπεδο πωλήσεων των μικροσκοπικών εταιριών που φτιάχνουν p2p μπροστά στα μεγαθήρια που δόξα τω Θεώ εξακολουθούν να βγάζουν θαυμάσιους ενισχυτές, είναι σχεδόν μη συγκρίσιμο. Οι p2p ενισχυτές καλύπτουν ένα κομμάτι της αγοράς που οπωσδήποτε τραβάει το ενδιαφέρον του κόσμου, αλλά μιας μικρής μερίδας του που έχει τέτοιες ανησυχίες. Και πολύ καλά κάνει, βέβαια.

 

Εγώ τρελαίνομαι να ψάχνω τέτοιες εταιρίες και να ακούω τέτοιους ενισχυτές, και είμαι από αυτούς που κάτι μέσα μου σκιρτάει όταν ακούω έναν θαυμάσιο ήχο να βγαίνει από έναν χειροποίητο ενισχυτή. Όμως ηχάρες και παιχταράδες θα ακούσεις και με τον πιο "ταπεινό" εξοπλισμό, και με τον πιο εξωτικό. Σε εκείνη την περίπτωση δεν θα πρέπει να σε απασχολεί τίποτα άλλο από το πώς θα μαζέψεις το σαγόνι σου από το πάτωμα και θα γυρίσεις σπίτι.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου