Προς το περιεχόμενο

epiphone les paul VS gibson


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή αναφέρονται αρκετά οι Burstbuckers ως βελτίωση μιας Epiphone, να παραθέσω την άποψή μου (kate) περι αυτού:

 

Δεν είναι οι μαγνήτες που θα βάλει ο μέσος νεοπας κιθαρίστας την σήμερον ημέρα για να φέρει την κιθάρα του σε καλύτερα επίπεδα όσον αφορά τον ήχο. Οι μαγνήτες αυτοί έχουν vintage προσαναταλισμό και η φιλοσοφία τους είναι αρκετά μακριά από τους στοκ της Epiphone. Υπάρχουν καλύτερες εναλλακτικές, δηλαδή πιο all around και "plug'n'play" και σε σαφώς πιο προσιτή τιμή σε σχέση με την τιμή μιας Epiphone, όπως το κλασσικό και υπέρτατο σετ του Seymour Duncan JB/Jazz.

 

Από κει και πέρα σαφώς αξίζει να δώσεις λεφτά για μαγνήτες Gibson για κιθάρα Epiphone αν σου αρέσει αυτή η κιθάρα, αλλά υπάρχουν και πολύ προσιτές και ποιοτικές λύσεις από την Gibson, όπως οι εξαιρετικές για μένα faded και special από 500 εως 1100 Ευρώ. Οπτικά από το ίντερνετ δε γεμίζουν το μάτι αλλά είναι μεγάλες στο...κρεβάτι - ειδικά για τον μέσο νεοπα κιθαρίστα  ;)

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 114
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Υπάρχουν καλύτερες εναλλακτικές, δηλαδή πιο all around και "plug'n'play" και σε σαφώς πιο προσιτή τιμή σε σχέση με την τιμή μιας μιας Epiphone, όπως το κλασσικό και υπέρτατο σετ του Seymour Duncan JB/Jazz.

Και τωρα που το σκεφτομαι, ισως η κιθαρα με τα 300 τελικα να ηταν με τον παραπανω συνδυασμο που αναφερεις.

 

Οπως και να εχει, τα ξυλα, οι μαγνητες, η διατομη των καλωδιων, το υλικο του nut ειναι πραγματα που τελικα αν αναχθουν σε ευρω κοστους κατασκευης, οριζουν ενα supremum στην αξια του οργανου που ειναι τελικα "χαμηλο".

 

Η συνεισφορα ομως του μυθου του headstock στην τιμη μιας κιθαρας ειναι ανεκτιμητη (και αρα οχι ανω φραγμενη). Και οι περισσοτεροι αυτο αγοραζουν με τα λεφτα τους. Και δεν χρειαζεται να εισαι παιχταρας, ηλικιωμενος η λεφτας για να κολλησεις το αλκοολικι του headstock...

My love for you is ticking clock, Berserker

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μου έρχονται σκέψεις για έναν Jazz στην Bridge κι έναν στην Neck....

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ STEFMAISTER, επειδή είχαμε παίξει μαζί σε ένα live πριν από πολλάαααα χρόνια και θυμάμαι ότι και εσύ κι ο Άγης ήσασταν γαμώ τα παιδιά, δεν παρεξηγώ αυτά που λες για τις Gibson Les Paul Studio  ;D. Είχα μια studio 4 χρόνια, έβγαλε πολλά live, recordings και μεταμεσονύκτιες ταλαιπωρίες των γειτόνων. Ακόμα χτυπιέμαι που την πούλησα, κι ας την είχα πάρει (τότε) 1600 ευρώ (και όχι 1200 που κάνει τώρα). Epi Les Paul δεν είχα ποτέ, έχω παίξει βέβαια αρκετές στα κιθαρομάγαζα ή φίλων. Δεν είδα να αναφέρεται ένας πολύ σημαντικός παράγοντας. Δεν ξέρω αν λέγεται resonance, 2, 3 ή 5 κομμάτια μαόνι κτλ. Είναι όμως η αίσθηση που σου δίνει παικτικά, το playability, οι πλούσιες αρμονικές, η ανταπόκριση στις δυναμικές, χαρακτηριστικά στα οποία υστερούν όσες epiphone έχω παίξει. Επίσης, έχω πολλά χρόνια μια Epi DOT-335 που για συναισθηματικούς λόγους δεν πρόκειται να αποχωρισ΄τω πο΄τε. Πήρα όμως πρόσφατα μια Gibson ES-335 custom shop και καλώς ή κακώς δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Το θέμα δεν είναι όμως ποια είναι η καλύτερη κιθάρα (κάτι τελείως υποκειμενικό), αλλά ποια ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου. Ενώ έχω μια Gibson Black Beauty, που κοστίζει 3 φορές πάνω από τη studio, πολλές φορές η studio ήταν πολύ πιο χρήσιμη για αυτό που ήθελα να κάνω, γιατί είναι διαφορετικές κιθάρες. Η studio είναι διαφορετική από την custom και ενώ όλοι θεωρούν ότι θέλει να είναι μια entry level standard, εγώ πιστεύω ότι είναι μια πολύ χρήσιμη κιθάρα με το δικό της χαρακτήρα. Υπάρχουν κιθαρίστες που χρησιμοποιούν studio ενώ μπορούν να έχουν ό,τι κιθάρα θέλουν (π.χ. ο Jade Puget των AFI). Επίσης πιστεύω ακράδαντα (από ιδία εμπειρία) ότι μια "καλύτερη" κιθάρα σε βελτιώνει παικτικά, καθώς "ακούει" καλύτερα στι δεξί σου και σε αναγκάζει να ραφινάρεις το παίξιμό σου. Για μένα η studio είναι μια πολύ καλή κιθάρα στα λεφτά της, διαφορετική από τη standard, και με έναν p-94 στο neck παίζει πάρα πολύ ωραία και σου δίνει όλη την απόλαυση μιας Gibson.

Ελπίζω να σε βοήθησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ STEFMAISTER, επειδή είχαμε παίξει μαζί σε ένα live πριν από πολλάαααα χρόνια και θυμάμαι ότι και εσύ κι ο Άγης ήσασταν γαμώ τα παιδιά, δεν παρεξηγώ αυτά που λες για τις Gibson Les Paul Studio  ;D. Είχα μια studio 4 χρόνια, έβγαλε πολλά live, recordings και μεταμεσονύκτιες ταλαιπωρίες των γειτόνων. Ακόμα χτυπιέμαι που την πούλησα, κι ας την είχα πάρει (τότε) 1600 ευρώ (και όχι 1200 που κάνει τώρα). Epi Les Paul δεν είχα ποτέ, έχω παίξει βέβαια αρκετές στα κιθαρομάγαζα ή φίλων. Δεν είδα να αναφέρεται ένας πολύ σημαντικός παράγοντας. Δεν ξέρω αν λέγεται resonance, 2, 3 ή 5 κομμάτια μαόνι κτλ. Είναι όμως η αίσθηση που σου δίνει παικτικά, το playability, οι πλούσιες αρμονικές, η ανταπόκριση στις δυναμικές, χαρακτηριστικά στα οποία υστερούν όσες epiphone έχω παίξει. Επίσης, έχω πολλά χρόνια μια Epi DOT-335 που για συναισθηματικούς λόγους δεν πρόκειται να αποχωρισ΄τω πο΄τε. Πήρα όμως πρόσφατα μια Gibson ES-335 custom shop και καλώς ή κακώς δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Το θέμα δεν είναι όμως ποια είναι η καλύτερη κιθάρα (κάτι τελείως υποκειμενικό), αλλά ποια ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου. Ενώ έχω μια Gibson Black Beauty, που κοστίζει 3 φορές πάνω από τη studio, πολλές φορές η studio ήταν πολύ πιο χρήσιμη για αυτό που ήθελα να κάνω, γιατί είναι διαφορετικές κιθάρες. Η studio είναι διαφορετική από την custom και ενώ όλοι θεωρούν ότι θέλει να είναι μια entry level standard, εγώ πιστεύω ότι είναι μια πολύ χρήσιμη κιθάρα με το δικό της χαρακτήρα. Υπάρχουν κιθαρίστες που χρησιμοποιούν studio ενώ μπορούν να έχουν ό,τι κιθάρα θέλουν (π.χ. ο Jade Puget των AFI). Επίσης πιστεύω ακράδαντα (από ιδία εμπειρία) ότι μια "καλύτερη" κιθάρα σε βελτιώνει παικτικά, καθώς "ακούει" καλύτερα στι δεξί σου και σε αναγκάζει να ραφινάρεις το παίξιμό σου. Για μένα η studio είναι μια πολύ καλή κιθάρα στα λεφτά της, διαφορετική από τη standard, και με έναν p-94 στο neck παίζει πάρα πολύ ωραία και σου δίνει όλη την απόλαυση μιας Gibson.

Ελπίζω να σε βοήθησα.

 

σε ποια μπαντα παιζεις??

ΠΟΙΑΝΟΥ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΕΙΜΑΙ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες αργότερα...

Διαβαζω GIBSON  GIBSON GIBSON  με μαονια απο δεντρα φυτεμενα σε υψομετρο 1500 m που βαφονται  με  βερνικια που πετιουνται με φαλτσο 145 μοιρων και απελπιστηκα που σαι Μειμαρακι με τα Μπουχαρα σου .Εγω σαν κοροιδο που ειμαι εχω μια κιθαριτσα Epiphone lp standar με seymour duncan JB & Jazz  και ηχο  σαν αυτον στο βιντεακι.http://www.youtube.com/watch?v=oTZl87h1Tpk&feature=related. Τωρα επειδη πολλες φορες βλεπω φιλους που παιζουμε μαζι κιθαρα με  κοκκινα μαγουλα και GIBSON GIBSON GIBSON  αποφασισα να την κανω προσαναμα και να πιασω ΜΠΑΓΛΑΜΑ Κοκκινομαγουλιτσες !!!!! :'( :'(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να θέλω να γίνω εριστικός θα έθετα στον φίλο που άνοιξε το θρεντ μία ερώτηση :

 

Αν είχες τα +- 1000 ευρώ που εχει μία studio πια θα έπερνες τελικά ? την epi ή την studio ? (σαφώς και δεν αναφέρω άλλες εταιρίες βλ fender πχ)

 

και πια θα ήταν μετά  η γνώμη σου ? Θα έλεγες ακόμα οτι η epi είναι καλύτερή?

 

Τέλος με το ίδιο σκεπτικό με το δικό σου και εγώ θα αλλάξω μαγνήτες και θα ξαναπατήσω τις μισές epi αν όχι όλες !!!!! ;D ;D ;D ;D ;D

Όλοι κάνουμε όνειρα........ (custom shoP & V.O.S)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

@Τeospir:

 

Θα πρέπει κανείς να παραδεχτεί ότι έχεις απόλυτο δίκιο να προτιμάς την Epiphone στην περίπτωση που όπως στο βίντεο που postάρεις...

α. παίζεις με έναν τόνο gain (πόσο μεγάλη διαφορά περιμένεις να ακούσεις...)

β. έχεις αλλάξει μαγνήτες δίνοντας τα ωραία σου λεφτά κι αγοράζοντας μαγνήτες που προορίζονται κυρίως για Gibson με τον δεκαπλάσιο όγκο. Αποτέλεσμα...τα ανύπαρκτα μπάσα του τύπου στο βίντεο. Βέβαια, σε high gain καταστάσεις οι συγκεκριμένοι μαγνήτες μπαίνουν ακόμα και σε...strat αφού ο φυσικός ήχος της κιθάρας δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο όσο το articulation στο οποίο οι συγκεκριμένοι μαγνήτες είναι εξαιρετικοί.

γ. Δεν σε ενδιαφέρει καθόλου μα καθόλου ένας παραδοσιακός Les Paul ήχος.

 

έχω γράψει πολλάκις ποιά είναι η άποψη μου για τις Samick που γράφουν "Epiphone by Gibson" στο headstock. Εσύ κοροϊδεύεις την και καλά "προέλευση" των ξύλων της Gibson. Εγώ με κιθάρα που έχει top "τον καπλαμά που ρουφάει τα πάντα", κολλημένο μάλιστα πάνω σε alder, δε θα έπαιζα ούτε υπό την απειλή όπλου...

 

Kαι ένα βίντεο με ήχο Gibson για να ξέρουμε γιατί μιλάω...

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Πολύ προσιτές και ποιοτικές λύσεις από την Gibson, όπως οι εξαιρετικές για μένα faded και special από 500 εως 1100 Ευρώ. Οπτικά από το ίντερνετ δε γεμίζουν το μάτι αλλά είναι μεγάλες στο...κρεβάτι - ειδικά για τον μέσο νεοπα κιθαρίστα  ;)

Όπου και αν έχω πει ότι έπαιξα μια Les Paul Faded sto Malmo, που το κατάστημα την είχε μάλιστα προσφορά, και ήταν καταπληκτική με πήραν στο ψιλό. Ευτυχώς που υπάρχει και ένας άνθρωπος που τουλάχιστον συμμερίζεται την άποψή μου. 

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου