Προς το περιεχόμενο

Πειραματισμός και έκφραση με τσεκούρι.


blue

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΠΡοφανώς είναι λίγο άστοχο, να μιλήσουμε διεξόδικα για το θεωρητικό υπόβαθρο το οποίο έχουν θέσει για την τεχνη τους οι καλλιτεχνες του Fluxus..

 

Δεν ειναι καθολου προφανες σε μενα αυτο.

Βλεπω κατι να μην παει καλα και η απαντηση σε αυτο ειναι οτι υπαρχει θεωρητικο υποβαθρο.Να μην το αναλύσω να το δω αυτο το θεωρητικο υποβαθρο*?Δεν ειναι λιγες οι φορες που καποιος κανει καλαμπορτζιες και αναφερει στις επιρροες του τον Ξενακη,οπως δεν ειναι λιγοι οι εντεχνοι που μιλανε για τον "Μανο".Σε αυτες τις περιπτωσεις γινεται επικληση της αυθεντιας για να δικαιολογηθουν τα αδικαιολογητα και αναρωτιεμαι αν εχουμε πεσει με το συγκεκριμενο για αλλη μια φορα σε μια τετοια περιπτωση.

 

Εγώ πάλι είδα ότι είναι άρθρο στο Lifo και αυτό μου έφτασε...

 

Γιατι?Αν ηταν στη ΝΕΤ θα ηταν καλυτερα?Το οτι ειναι στη Lifo σημαινει οτι δεν θα συμβει τιποτα απο αυτα?

 

 

__________

 

*Ομοια υπαρχει κινημα που ισχυριζεται οτι η Γη ειναι επιπεδη.Οι ιδιοι προβαλλουν θεωρητικο υποβαθρο και μετα απο 5λεπτη ερευνα καταληγουμε με ασφαλεια στην απορριψη.Εδω γιατι να ειναι αστοχο να πιασουμε αυτο το υποβαθρο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 199
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Σοβαρά τώρα, πιστεύω ότι χρειάζονται τομές στην τέχνη, γενικότερα, χρειάζεται να σπας κατεστημένα, χρειάζεται να σοκάρεις

 

+1000,αλλα να προσθεσω οτι η υπερβαση που πρεπει να γινεται οφειλει να διαφερει απο το προαυλιο ενος ψυχιατρείου.Δεν ειναι καθε αναιτιότητα τεχνη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Οταν σε μια ηλικία καταλάβεις ότι δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να γίνεις Γιογιο Μα παρά τις σπουδές σου ή το γυρίζεις στο χόμπι ή αρχίζεις τα "ούξους (α)φλούξους ου εκ πολέμω θνούξους"...

Σοβαρά τώρα, πιστεύω ότι χρειάζονται τομές στην τέχνη, γενικότερα, χρειάζεται να σπας κατεστημένα, χρειάζεται να σοκάρεις, αλλά πλέον, στην εποχή μας, αυτά έχουν θαφτεί κάτω από τόννους PR σκουπιδιών, Lifo-ελιτιστικής δηθεν-ότητας, και κονόμας από κανένα περιφερειακό φεστιβάλ που δεν σε έχει πάρει χαμπάρι...

Διαφωνώ στο πρώτο σκέλος της τοποθέτησης σου. Δεν ειναι ενδειξη ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ το να επιλέγεις να κοιτάξεις πέρα απο τις τυπικές μουσικές φόρμες. Εξ'αλλου ο συγκεκριμένος μουσικός πραγματικά, δεν είναι κανένας τυχάρπαστος, έχει σημαντική δισκογραφία και στην ημεδαπη αλλά και έξω.

Τώρα οσον αφορα το δεύτερο σκελος, περί PR και ελιτίστικης δηθενότητας συμφωνώ, νομίζω πως οι κάθε ειδους Lifo, στην ουσία αποτελούν το "ΚΛΙΚ" της εποχης μας και συνακόλουθα, κάνουν το ίδιο κακό όπως το προαναφερθέν περιοδικο στα 90s.

 

It's a shame stupidity isn't painful.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνώ στο πρώτο σκέλος της τοποθέτησης σου. Δεν ειναι ενδειξη ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ το να επιλέγεις να κοιτάξεις πέρα απο τις τυπικές μουσικές φόρμες. Εξ'αλλου ο συγκεκριμένος μουσικός πραγματικά, δεν είναι κανένας τυχάρπαστος, έχει σημαντική δισκογραφία και στην ημεδαπη αλλά και έξω.

 

Το ερώτημα μου ουσιαστικά είναι: "ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης, τον οποίο εγώ δεν γνώριζα χθες, μου έγινε γνωστός σήμερα λόγω του χάπενινγκ αυτού"; Θα απαντήσω: ΝΑΙ. Αν δεν έκανε το χάπενινγκ αυτό, θα μου γινόταν γνωστός; Θα απαντήσω και πάλι: ΟΧΙ.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν και σε γενικες γραμμες εχω καλυφθει απο τις πιο πανω αποψεις, να αναφερω πως

ειναι πολυ συχνο φαινομενο να μιλαμε για πρωτοπορια, η οποια προμοταρεται απο τα μμε που ειναι την καθε φορα στα πανω τους, οπως ειναι αυτη την περιοδο η lifo.

 

αυτο που εχω παρατηρησει (διαβαζω συστηματικα lifo,οπως και σχεδον οτι αλλο κυκλοφορει) ειναι πως ενα καρο πρωτοποροι καλλιτεχνες,τους οποιους εντυπα οπως η lifo και η athens voice παρουσιαζουν για μεσσιες η για ''μαστσιν τυπους'' γενικα εμενα δεν εχουν να μου πουν τιποτα.

ενω δε ειμαι απολυτα βεβαιος πως αυτο που παρουσιασαν ηταν μια παντοφλα και μιση, οσες φορες εχω βρεθει σε καποιο show τους ο κοσμος ειναι εντυπωσιασμενος...

 

που εδω ειναι η στιγμη για να αναρωτηθουμε τι συμβαινει!

διαφημιση?

ντροπη να μην παραδεχθεις πως δεν σ αρεσει το κοινως αποδεκτο αριστουργημα??

πιθηκισμος?

 

αυτο που με προβληματιζει πιο πολυ, δεν ειναι γιατι ο κυριος βελιωτης αποφασιζει να σπασει το cello του με ενα τσεκουρι, οσο το οτι θα βρεθουν ανθρωποι που θα το χειροκροτησουν!

 

και κλεινοντας, απλα να πω, πως το να καταστρεφεις οργανα για το show παντα μου φαινοταν στην καλυτερη ασεβες, και αστοχο!ας μην ξεχναμε πως υπαρχουν ανθρωποι

που αγαπαν την μουσικη και παιζουν ξερω γω ... με harley benton!

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε mscmkr,

απλα σε περιπτωση που δεν το γνωριζεις, εκτος απο τις προσωπικες του δουλειες που δεν ξερω τι ταμπελα θα επρεπε να τους κολλησεις... πειραματικες σιγουρα,

στο μεγαλο κοινο (και σε μενα) εγινε κυριως γνωστος απο την συνεργασια του με τον αγγελακα στις ανασες των λυκων, αλλα και με την συμμετοχη του στους επισκεπτες και -ισωσ να κανω και λαθος- σε μια συνεργασια με τον θαναση παπακωνσταντινου!

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και κλεινοντας, απλα να πω, πως το να καταστρεφεις οργανα για το show παντα μου φαινοταν στην καλυτερη ασεβες, και αστοχο!ας μην ξεχναμε πως υπαρχουν ανθρωποι

που αγαπαν την μουσικη και παιζουν ξερω γω ... με harley benton!

 

+1

 

Όπως επίσης υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν έρανο για μεταχειρισμένες χορδές, για να τις στείλουν σε μουσικούς φτωχών χωρών...

 

The second strings project

 

EDIT: Διόρθωσα το παραπάνω link ;)

 

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι καθολου προφανες σε μενα αυτο.

Βλεπω κατι να μην παει καλα και η απαντηση σε αυτο ειναι οτι υπαρχει θεωρητικο υποβαθρο.Να μην το αναλύσω να το δω αυτο το θεωρητικο υποβαθρο*?Δεν ειναι λιγες οι φορες που καποιος κανει καλαμπορτζιες και αναφερει στις επιρροες του τον Ξενακη,οπως δεν ειναι λιγοι οι εντεχνοι που μιλανε για τον "Μανο".Σε αυτες τις περιπτωσεις γινεται επικληση της αυθεντιας για να δικαιολογηθουν τα αδικαιολογητα και αναρωτιεμαι αν εχουμε πεσει με το συγκεκριμενο για αλλη μια φορα σε μια τετοια περιπτωση.

 

Γιατι?Αν ηταν στη ΝΕΤ θα ηταν καλυτερα?Το οτι ειναι στη Lifo σημαινει οτι δεν θα συμβει τιποτα απο αυτα?

 

 

__________

 

*Ομοια υπαρχει κινημα που ισχυριζεται οτι η Γη ειναι επιπεδη.Οι ιδιοι προβαλλουν θεωρητικο υποβαθρο και μετα απο 5λεπτη ερευνα καταληγουμε με ασφαλεια στην απορριψη.Εδω γιατι να ειναι αστοχο να πιασουμε αυτο το υποβαθρο?

 

Κυριότερο χαρακτηριστικό του έργου fluxus και το οποιο στην ουσία ειναι αυτο που το διαφοροποιεί από το happening, είναι ότι υπάρχει η πεποίθηση ότι η ίδια η πραγματικότητα, το τεκταινόμενο, ειναι τέχνη in itself. Δε χρειάζεται κάποιου είδους χειρονομία, ώστε να την προάγει σε ενα διαφορετικό "συμπαν". Τα αντικείμενα , δηλαδή, μπορεί απλά να μεταβαίνουν απο μια κατάσταση ύπαρξης σε κάποια άλλη, αλλα δεν υπαρχει σε αυτα τιποτε παραπανω, κανενας συμβολισμός, πέρα από το προφανές. Κατ'αυτόν τον τρόπο στην ουσία οι Fluxus καλλιτέχνες, επιδιώκουν να εξισώσουν τον εαυτό τους με το κοινό, καταργώντας το "χασμα" της χειρονομίας, του συμβολισμού. Κάνουν δηλαδη το κοινό συμμέτοχο στο όλο εγχείρημα - επι ίσοις όροις.

 

It's a shame stupidity isn't painful.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κυριότερο χαρακτηριστικό του έργου fluxus και το οποιο στην ουσία ειναι αυτο που το διαφοροποιεί από το happening, είναι ότι υπάρχει η πεποίθηση ότι η ίδια η πραγματικότητα, το τεκταινόμενο, ειναι τέχνη in itself. Δε χρειάζεται κάποιου είδους χειρονομία, ώστε να την προάγει σε ενα διαφορετικό "συμπαν". Τα αντικείμενα , δηλαδή, μπορεί απλά να μεταβαίνουν απο μια κατάσταση ύπαρξης σε κάποια άλλη, αλλα δεν υπαρχει σε αυτα τιποτε παραπανω, κανενας συμβολισμός, πέρα από το προφανές. Κατ'αυτόν τον τρόπο στην ουσία οι Fluxus καλλιτέχνες, επιδιώκουν να εξισώσουν τον εαυτό τους με το κοινό, καταργώντας το "χασμα" της χειρονομίας, του συμβολισμού. Κάνουν δηλαδη το κοινό συμμέτοχο στο όλο εγχείρημα - επι ίσοις όροις.

 

 

Καταρχην σε ευχαριστω για την απαντηση.

Πισω στο θεμα,δεν βλεπω τιποτα το κοινο στην παραπανω τοποθετηση με την εν λογω παρασταση.Κανω λαθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η "συμμετοχή" του κοινου στο εργο της καταστροφης, με το να παρουν το "επιπλο¨ σε βαζακι

και να φυγουν

 

ειναι πολυ fluxus, δε νομιζεις?

Ο καλλιτέχνης δηλαδη , καταστρέφει το οργανο της δημιουργιας του και το μοιραζει στο κοινο... κατα τα αλλα δε μπορω, πολυ τεχνη επεσε βραδιατικα

 

αυτα τα πραγματα ειναι σαχλαμαρες για θεωρητικους τυπους με γυαλια, μουστακια και λυμενο το βιοποριστικο τους.

 

It's a shame stupidity isn't painful.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου