Προς το περιεχόμενο

Καντε ενα ενδιαφερον τεστ!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εννοειται οτι το κομματι χαρτι δεν επηρεαζει τον ηχο (ο μαγνητης συνεχίζει να τραβαει τις χορδες και μεσα απο το χαρτι :wink: )

 

Τελικα απο οτι φαινεται δεν υπάρχουν συνταγες & καθε κιθαρα ειναι διαφορετικη,παντως οντως δεν εχουν ποτε κατασκευαστει Gibson Les Paul απο alder ,εχουν ομως κατασκευαστει πολλες κιθαρες αυτου του τυπου απο την YAMAHA,EPIPHONE κ.α & τι να πω εμενα σαν Les Paul μου ακουγονταν.

 

Οπως και η Fender εχει φτιάξει (οταν δεν μπορουσε να βρει ξυλα στη δεκαετια του 60 & 70) παρα πολλες κιθαρες απο "κουφα" ξυλα οπως μαονι,λευκα,ελατο & maple και παλι σαν Fender ακούγονταν.

 

Εγω εξακολουθω να πιστευω οτι τα παντα ειναι ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ολων των μερων και οι σημαντικοτεροι παραγοντες παραμενουν οι μαγνητες & βεβαια πανω απο ολα το ΚΑΛΟ ΣΕΤ ΑΠ :wink:

 

Ενδιαφερον τεστ & ακομα πιο ενδιαφερον αν το κανετε σε κιθαρες τυπου σκαφος που η ακουστικη διαφορα μεταξυ μαφλαρισμενης & αμαφλαριστης κιθαρας ειναι παρα πολυ εντονη,ενω η ηλεκτρικη σχεδον μηδενικη .

 

επίσης οσοι ξερουν απο ποιοτικα ξυλα (δεν κανω πλακα σοβαρα μιλαω) ας μου λυσουν μια απορια πως γινεται οι πανακριβες Gibson ES335,355,135 κτλ. που ειναι φτιαγμενες απο Laminates (κοντρα πλακε δηλ. ) να εχουν τοσο καλο ηχο?

 

Ολο αυτο το τεστ ξεκινησε οταν αγορασα την παμφθηνη κορεατικη Johnson αντιγραφο της ES135 & ηρθε ενας φιλος μου με μια πραγματικη Gibson ES135 για να τις συγκρινουμε.Μας εκανε εντυπωση οτι ενω και οι δυο κιθαρες ειχαν το ιδιο σετ απ & τις ιδιες καινουργιες χορδες,ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ η Johnson ακουγονταν πολυ καλυτερα (δυνατοτερα & με εξαιρετικη διαύγεια) οταν τις βαλαμε στον ενισχυτη ομως η Gibson (λογω των εξαιρετων μαγνητων της) ακουγονταν καλυτερα...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 39
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

εννοεις οτι η διαφορα που κανει ενα καλο ξυλο απο ενα κακο ειναι κατω απο 1%?..

 

Όχι' date=' εννοώ ότι δεν υπάρχουν "κακά" ξύλα :wink:

 

1) αν ας πουμε στην κιθαρα σου dienekes αλλαξεις το μανικι που εχεις και βαλεις ενα αλλο του ιδιου βαρους του ιδιου hardware,των ιδιων γενικα χαρακτηριστικων αλλα πχ one piece maple η κιθαρα σου πιστευεις οτι θα εχει τον ιδιο ηχο;(στην ουσια αλλαζεις το ξυλο παιρνεις αλλο ξυλο "μανικιου" και το "κολλας" με το ξυλο του σωματος της κιθαρας σου).

αυτος ο καινουριος.."συνδιασμος" ξυλων θα ακουστει το ιδιο;;οι μαγνητες δεν θα αλλαξουν εννοειται.

 

Όχι, πιστεύω ότι ο ήχος θα αλλάξει, εγώ θα το καταλάβω αμέσως, εσύ μπορεί να μην το καταλάβεις καθόλου (γιατί δεν κρατάς αυτή την κιθάρα στα χέρια σου για 20 χρόνια!). Δε νομίζω ότι το post μου λέει το αντίθετο...

 

2)αν φτιαξει καποιος μια les paul και την φτιαξει με alder ξυλο θα ακουστει οπως μια les paul που εχει μαονι;; στην περιπτωση της les paul επηρρεαζουν τα ξυλα αλλα και το ΕΙΔΟΣ του ξυλου ναι ή οχι;

 

Φυσικά και δεν θα είναι το ίδιο, και μάλιστα στις set neck/neck through κιθάρες τα πράγματα είναι πιο ευδιάκριτα, ακόμα πιο ευδιάκριτα φυσικά είναι στις archtop και αντιληπτά ακόμα και από κουφούς στις ακουστικές.

 

Τάκη δεν καταλαβαίνω γιατί πιστεύεις ότι διαφωνούμε σ'αυτό το θέμα, εγώ λέω απλώς ότι μια κιθάρα με "καλά" ξύλα δεν θα ακούγεται σώνει και καλά καλύτερα από μία με ξύλα "του σωρού", καθώς υπάρχουν πολλές άλλες παράμετροι που διαμορφώνουν το 99% της ποιότητας του ήχου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) αν ας πουμε στην κιθαρα σου dienekes αλλαξεις το μανικι που εχεις και βαλεις ενα αλλο του ιδιου βαρους του ιδιου hardware,των ιδιων γενικα χαρακτηριστικων αλλα πχ one piece maple η κιθαρα σου πιστευεις οτι θα εχει τον ιδιο ηχο;(στην ουσια αλλαζεις το ξυλο παιρνεις αλλο ξυλο "μανικιου" και το "κολλας" με το ξυλο του σωματος της κιθαρας σου).

αυτος ο καινουριος.."συνδιασμος" ξυλων θα ακουστει το ιδιο;;οι μαγνητες δεν θα αλλαξουν εννοειται.

 

Εχω κανει παμπολλα πειραματα τετοιου είδους & μπορω να σου πω τι συνεβει :

 

στην ιδια strat με ελαφρυ alder σωμα & μαγνητες Fender 54/62 οταν εβγαλα το WARMOTH boatneck vintage construction maple/rosewood & το αντικατεστησα με ενα maple vintage construction δεν ακουσα καμμια διαφορα (ισως να ΕΧΑΣΕ καποια ελαχιστα πριμα με το maple)

 

οταν μετα εβαλα ενα boatneck WARMOTH maple/rosewood modern construction (με το διπλο βαρυ trusrod) η διαφορα ηταν πολυ πιο ευδιακριτη (οπως και το μισο κιλο που "πηρε" η κιθαρα!) ΠΟΛΥ περισσοτερα πριμα & sustain & λιγοτερα μπασα

 

οταν τελικα πουλησα αυτη τη κιθαρα σε ενα φιλο μου που ηθελε λεπτοτερο μανικι & εβαλα τελικα ενα maple modern construction regular η κιθαρα εχασε λιγο sustain αλλα παρεμεινε πριμαριστη & με λιγοτερα μπασα

 

κατα τη γνωμη μου λοιπον την πιο μεγαλη σημασια ειχε το πολυ βαρυ trussrod & το παχος/μαζα του μανικιου :wink:

 

βεβαια ολες οι παραπανω διαφορες ηταν αμελητεες σε σχεση με τη διαφορα που ειχε η κιθαρα (με οποιοδηποτε μανικι),οταν απλα αλλαζα τις χορδες & εβαζα καινούργιες!!Εκει μαλιστα ο ηχος μεταβάλλονταν ΠΟΛΥ...

 

ενω βεβαια ο ηλεκτρικος ηχος της κιθαρας αλλαξε απιστευτα πολυ οταν αλλαξα μαγνητες!

 

τελος,η αληθεια ειναι οτι "μεσα στη μπάντα" ολες αυτες οι διαφορες σχεδον "χανονταν" & κανεις δεν μπορουσε να τις αντιληφθει :wink: (& δεν νομιζω να μπορει κανενας να ακουσει πανω απο ντραμς,πληκτρα,μπασα & φωνες αν ο Keith Richards παιζει με maple η rosewood... :lol: )

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προσθέσω μία ακόμα ερώτηση στην κουβέντα ...

Είχα ένα VG-88 κάποτε το οποίο έκανε προσομοίωση μαγνήτη strat, paf ή άλλους, όπως επίσης και σώματα κιθάρας, μέγεθος κλπ

Οταν έκανα την σύγκριση με τον κανονικό μαγνήτη που είχε επάνω η κιθάρα μου η διαφορά ήταν σχεδόν μηδαμινή ή θα μπορούσα να πω ότι το VG ήταν και καλλίτερο απο την strat.

Αρα σκέφτομαι, χωρίς να είμαι ειδικός, ότι αυτό που κάνει το VG είναι να διαβάσει τον "βασικό" παλμό απο τον μαγνήτη του και να προσθέτει αρμονικές συχνότητες χαρακτηριστικές ενός μαγνήτη ή ενός σώματος κιθάρας καταλήγοντας στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα. (το υπεραπλουστεύω λιγάκι)

Ισως το ίδιο κάνει και το υλικό και η περιέλιξη ενός μαγνήτη, προσθέτει δηλαδή αρμονικές συχνότητες στην βασική κυματομορφή που προκύπτει απο την ταλάντωση της χορδής και μόνο, πρίν (ή μετα)&μεταφράσει την μηχανική ενέργεια σε ηλεκτρική. Ενας καλός καβαλάρης και nut μάλλον βοηθάει στο να διατηρηθεί η ταλάντωση περισσότερη ώρα και πιό καθαρή.

Και για να μην μακρηγορώ, πιστεύω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό απο τις "διαπιστώσεις" των εταιρειών είναι marketing για να πουλήσουν τα προιόντα τους και τους συμφέρει να το διατηρούν&γιατί είναι αποτελεσματικό. Και φυσικά ισχεί για όλες τι κατηγορίες προιόντων, δείτε πχ τα αυτοκίνητα, τα σαπούνια, τις τηλεοράσεις ακόμα και το χαρτί υγείας ...

"Θέλω μια strat με rosewood και μια maple neck και μία με floyd rose και μία ... και άλλη μία ... και μία ακόμα .. και ίσως και άλλη μία με ξύλο απελέκητο".
(αυτοσαρκασμός)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή superfunk πιστεύεις ότι το ξύλο του σώματος μόνο δεν έχει σημασία ενώ το ξύλο του μπράτσου παίζει ρόλο(στην ουσία αυτό λές);Πάντως ενα τεστ που έκανε μπροστά μου ένας φίλος με δύο ολόιδιες Godin ηλεκτρικές με την μια να έχει maple μπράτσο και την άλλη maple/rosewood με τα ίδια settings ακριβώς ΕΙΧΑΝ διαφορά στον ήχο.

Όσο για τις ερωτήσεις σου Τάκη δυστυχώς δεν έχω την εμπειρία και δεν έχω κάνει δοκιμές τέτοιου τύπου για να σου απαντήσω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολυ ενδιαφερουσα η διαπιστωση σου.

 

και ας μη ξεχναμε οτι ολα αυτα τα hype & οι "διαπιστωσεις-συνταγες" πρωτοεμφανίστηκαν τη δεκαετια του 90 ,μεχρι τοτε τα περισσοτερα οργανα (τα οποια τωρα θεωρουνται vintage & τα πλεον επιθυμητα) κατασκευάζονταν στα "τυφλα".

 

Ο Fender δεν επελεγε τα ξυλα & τα φινιρισματα του (αλλωστε δεν ειχε ιδεα απο κιθαρα μια και δεν επαιζε κιθαρα..) βασει των τονικων χαρακτηριστικων τους αλλα με την λογικη "οτι μπορω να βρω σε φθηνη τιμη & ποσοτητα) ενω βεβαια δεν καθονταν να μετραει των αριθμο των περιεληξεων σε καθε μαγνητη.... (για αυτο αλλωστε μεχρι και το 90 οι μαγνητες ειναι all over the place...).

 

 

Για αυτο αλλωστε και καθε κιθαρα ειναι διαφορετικη απο την αλλη :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή superfunk πιστεύεις ότι το ξύλο του σώματος μόνο δεν έχει σημασία ενώ το ξύλο του μπράτσου παίζει ρόλο(στην ουσία αυτό λές);Πάντως ενα τεστ που έκανε μπροστά μου ένας φίλος με δύο ολόιδιες Godin ηλεκτρικές με την μια να έχει maple μπράτσο και την άλλη maple/rosewood με τα ίδια settings ακριβώς ΕΙΧΑΝ διαφορά στον ήχο.

Όσο για τις ερωτήσεις σου Τάκη δυστυχώς δεν έχω την εμπειρία και δεν έχω κάνει δοκιμές τέτοιου τύπου για να σου απαντήσω!

 

οχι μαλλον δεν διαβασες καλα το ποστ μου,πιστευω οτι το TRUSSROD & η μαζα/παχος και οχι το ειδος του ξυλου (η μαλλον της ταστιερας γιατι ολα τα μπρατσα κατα το 90% ειναι Maple...) παιζει καποιον ρολο.

 

για να κανατε σωστα το τεστ με τον φιλο σου επρεπε να ΑΛΛΑΞΕΤΕ μπρατσα μεταξυ των κιθαρων & οχι να συγκρινετε δυο διαφορετικες κιθαρες :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τάκη δεν καταλαβαίνω γιατί πιστεύεις ότι διαφωνούμε σ'αυτό το θέμα' date=' εγώ λέω απλώς ότι μια κιθάρα με "καλά" ξύλα δεν θα ακούγεται σώνει και καλά καλύτερα από μία με ξύλα "του σωρού", καθώς υπάρχουν πολλές άλλες παράμετροι που διαμορφώνουν το 99% της ποιότητας του ήχου.[/quote']

 

με παρεξηγησες. :wink: δεν σε ρωτησα προσωπικα εσενα οσο αναφορα τις ερωτησεις που εκανα;απλα ηθελα με αυτες τις δυο ερωτησεις να δειξω ποσο επηρρεαζουν τα ξυλα και απλα εφερα σαν παραδειγμα τυχαια την κιθαρα σου :wink:

απο οτι καταλαβα απο τις απαντησεις συμφωνεις οτι επηρρεαζουν τα ξυλα στον ηχο απλα διαφωνουμε μονο στο τι δεν υπαρχουν καλα και κακα :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικα γινεται τοσος λογος και δεν καταληγουμε καπου γιατι παιζουν παρα πολλα πραγματα ρολο στον ηχο μιας ηλεκτρικης κιθαρας.αλλα οκ κλασσικα θα διατητηθουν οι 2 πλευρες.η μια που λεει οτι βασικα η κιθαρα ειναι ολα τα αλλα εκτος απο το ξυλο και η αλλη που υποστηριζει οτι επηρρεαζει και το ΕΙΔΟΣ του ξυλου και οχι μονο το ΒΑΡΟΣ του.οκ ο καθενας εχει την γνωμη του.τουλαχιστον τωρα δεν πλακωθηκαμε τοσο οσο τις αλλες φορες :lol: :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mήπως τελικά το μαόνι επειδή είναι βαρύ (σε σχέση με άλλα ξύλα) και όχι επειδή είναι "μαόνι" δίνει τον χαρακτηριστικό όγκο στις LP;

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου