Προς το περιεχόμενο

Big Band ενορχήστρωση;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά βοήθεια.... ???Είμαι λίγο άσχετος στο συγκεκριμένο είδος, αλλά δουλεύω ένα κομμάτι που θα ήθελα να έχει τέτοιο στυλ (Bebop ktl..). Μήπως καμιά βοήθεια στην ενορχήστρωση τέτοιων οργάνων;; Χοντρικά τουλάχιστον... Ξέρετε, τρομπόνια, τούμπες, τρομπέτες, κλαρινέτο ίσως.... Τι περίπου παίζει το καθένα, σε τι διαστήματα κάνουν διφωνίες κ διάφορα tips κ συμβουλές.... Ξαναλέω ότι για το είδος αυτό δεν σκαμπάζω και πολλά....  ??? :-\ 

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας....

Θεέ μου, δως μου υπομονή...ΤΩΡΑΑΑΑΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα εχεις μπερδεψει λιγο τα πραγματα νομιζω..

 

 

να έχει τέτοιο στυλ (Bebop ktl..).

 

Big Band ενορχηστρωση

 

ΤΙ απο τα δυο θελεις?

 

Η big band (swing) μουσικη και  ενορχηστρωση εχει τοση σχεση με την bebop μουσικη και ενορχηστρωση οσο ο μουσακας με την πορτοκαλαδα... ;D

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, όντως τα έχω μπερδέψει... Απλώς είναι σε γρήγορο τεμπο.. Αν έχεις ακούσει κάτι σαν το "Γαμώ την καταδίκη μου"... ???

Θεέ μου, δως μου υπομονή...ΤΩΡΑΑΑΑΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιο κομματακι και ωραιος μουσικος ο Αλκης (one man band κιολας). Αλλα αυτο το στυλ δε θα το χαρακτηριζα big band ενορχηστρωση, αυτο που ψαχνεις μαλλον θα ειναι ενορχηστρωση για καποιο 5μελες (στο περιπου) horn section.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή η ενορχήστρωση των πνευστών δεν είναι απλό πράγμα, βλέπω να έχεις δύο επιλογές: ή βρίσκεις ένα ωραίο brass section από ένα soft synth και χρησιμοποιείς αυτό, οπότε δεν χρειάζεται να σκεφτείς για εκτάσεις, διαστήματα κ.λπ., αφού τα έχεις όλα σε ένα, ή βρίσκεις έναν πνευστό που ξέρει που παν' τα ενορχηστρωτικά του 4 και σου κάνει τη δουλειά.