Προς το περιεχόμενο

Doepfer keyboard


ikon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μετά απο σκέψη και ψάξιμο ενός χρόνου αποφάσισα τελικά ποιο midi keyboard θα πάρω.

 

Doepfer_LMK2.jpg

 

Το θέλω για 3 λόγους.

1- Για τα vst

2-Για μελέτη (με το πιάνο μου τη λένε λόγω θορύβου... :? )

3-Επειδή μου αρέσει πολύ το design του.. 8)

 

Ο korgy μου είχε πει παλαιότερα ότι είναι πολύ καλό keyboard ειδικά για live αλλά χάνει λίγο στο pianissimo... πράγμα που με ξενέρωσε πολύ...

Τέλος πάντων... Πως σας φαίνεται? έχει παίξει ποτέ κανείς με κάποιο doepfer? Ξέρει κάποιος να μου πει λεπτομέρειες?..δεν μπορώ να βρω reviews πουθενά...

Mε ενδιαφέρει πάρα πολύ η αίσθηση του κλαβιέ...ελπίζω να μοιάζει αρκετά με του πιάνου γιατί αν είναι σαν του fatar θα τραβάω τα μαλιά μου.. :(

 

Μετά απο 15 χρόνια ως κιθαρίστας αποφάσισα να γίνω πιανίστας... 8O :lol: ...όχι γιατί είμαι άσχετος κιθαρίστας φυσικά... 8)

ο deluxe θα περιμένει λίγο ακόμα... :cry:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σου ikon. Έριξα μία πολύ-πολύ προσεκτική ματιά στην εταιρεία, τα προϊόντα της κλπ (μέσω ίντερνετ) και κατέληξα στα εξής:

α) είναι γερμανοί, άρα η ποιότητα κατασκευής είναι μάλλον εγγυημένη.

β) τους κάνει παρέα ο Hanz Zimmer

γ) η εικόνα στην οποία δείχνουν την hammer υποδομή του μοντέλου που σε ενδιαφέρει είναι ακριβώς η ίδια (το ίδιο αρχείο) με την εικόνα που δείχνει την hammer υποδομή του ακριβού τους μοντέλου.

δ) οι τιμές τους δεν είναι και ότι καλύτερο, καθώς στην αγορά υπάρχει αυτή τη στιγμή 88άρι κλαβιέ με πολύ καλύτερη τιμή.

ε) δεν έχουν καν ελληνική αντιπροσωπεία, το οποίο δεν το θεωρώ καλό

στ) εγώ θα το αγόραζα ακόμη και χωρίς να το έχω αγγίξει