Προς το περιεχόμενο

Korg Oasys 76/88


tonys

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 55
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Καλημέρα,

 

Όπως αντιλαμβάνεστε απο το post του Aztec το KARMA technology δεν είναι της Korg, είναι του Stephen Kay.

 

Θεώρησα σωστό να απαντήσω κι εγώ σ΄αυτό το thread μιας και κάποια πράγματα μάλλον έχουν παρεξηγηθεί.

 

Το Wavestation είναι ενα απο τα επιτεύγματα στην ιστορια των synthesizer και ο ήχος του ειναι μέχρι και σημερα μοναδικός. Με συγχωρείς Wow! αλλά το σχόλιο του φίλου σου οτι το Wavestation είναι μια "μπούρδα" μου ακούγεται τελείως κλειστόμυαλο. Κατ΄αρχήν τα Wavesequences δε προσφέρουν μόνο τη δυνατότητα να παιζουν samples απλα το ενα μετα το αλλο κλπ. Υπάρχουν άφθονες δυνατότητες που αρκετός κοσμος μάλλον δεν έτυχε να εκμεταλλευτεί ποτέ, για παράδειγμα η δυνατότητα να τοποθετήσεις samples διαδοχικά σε ενα custom Wavesequence και να εναλάσσεσαι μεταξύ τους χρησιμοποιώντας το modwheel η κάποιον άλλον επιθημητό continuous controller. Όσο για την οθονίτσα του Wavestation, σε καταλαβαίνω απόλυτα μιας και έχω το Wavestation SR του οποίου η οθόνη είναι ακόμα πιό μικρή (2 γραμμούλες). Αυτό δέ σημαίνει όμως οτι είναι αδύνατη η δημιουργία custom wavesequences, έστω με κάποιον από τους αρκετούς software-based editors που κυκλοφόρησαν κατά καιρούς για Mac, PC, Atari κλπ.

 

'Οσο για το Χ-Phrase, μπορεί μεν να κάνει αρκετά πράγματα που 'φέρνουν' σε Wavestation, δεν είναι ομως το ίδιο... Το Wavesequence-like part του Xphrase είναι απλά ένας 32-step phrase sequencer. Επίσης, και στο Wavestation SR μπορείς να χρησιμοποιήσεις δικά σου samples, απλά θέλει δουλίτσα (περισσότερα πανω σ' αυτό εντός επόμενων εβδομαδων, αφού καταλήξω κάπου με το συγκεκριμένο project..) Wavestation δυνατότητες επι οκτώ; Όχι ακριβώς... Καλό το X-Phrase απλά άλλο εργαλείο το ενα άλλο το αλλο...

 

Ένας άλλος σχετικά φθηνός τρόπος για να πειραματιστεί κάποιος με Wavestation features είναι το Korg Legacy Collection, το οποίο περιέχει ένα virtual Wavestation και είναι και συμβατό με sysex data των original Wavestation synths (hint: άπειρες δωρεάν banks από χρήστες Wavestation, διαθέσιμες στο internet).

 

Demo version διαθέσιμο εδω:

 

http://www.korg.com/service/downloadinfo.asp?DID=719

 

'Οσο για το OASYS, δεν είναι καινούριο σαν concept... Οι πιο παλιοί θα θυμούνται το πρώτο Korg OASYS που παρουσιάστηκε στη NAMM το 1994, το οποίο ηταν κάτι το ασύλληπτο. Δυστυχώς, εξίσου ασύλληπτο ήταν και το κόστος κατασκευής που απαιτούσε ενα τέτοιο θυρίο, οπότε δε βγήκε ποτέ στη παραγωγή.. Χρησιμοποιήθηκε όμως σαν βάση για άλλα synthesizers που άλλαξαν τελείως τα δεδομένα στο χώρο όπως το Trinity, το Prophecy και αργότερα το πολυφωνικό Z1. Αργότερα, κυκλοφορησε η OASYS PCI DSP κάρτα για Mac κι αργότερα και για PC, η οποία ήταν το μόνο προϊόν που είχε πραγματικά Open-Ended Architecture όπως το πρώτο prototype model του OASYS που παρουσίασαν το ΄94. Το σημερινό OASYS είναι ακόμα στα πρώτα του βήματα στην αγορά και ακομα δεν έχουμε δει τίποτα.

 

Όσο για την τιμή του, είναι μεν ακριβό αλλά όχι αδικαιολόγητα. Κι εγώ είμαι ανάμεσα στους πολλούς που το ονειρεύονται αλλά δε μπορούν να το αποκτήσουν λογο της τιμής του... Να σας θυμήσω όμως κάτι... Θυμάται κανείς οταν βγήκε στην αγορά το Trinity πριν 10 κάπου χρόνια πόσο στοίχιζε? Τα 76key και 88Key models (Trinity Pro kai Trinity Pro X αντίστοιχα) με τα απαραίτητα expansions για HDR, sample playback κλπ στοίχιζαν περισσότερο από τα σημερινά OASYS 76 και OASYS 88. Και δε συγκρίνω καν αναλογικά το κόστος, σε ποσά αναφέρομαι... Αν το συγκρίνουμε αναλογικά τοτε η τιμή του σε σημερινά δεδομένα θα σόκαρε πολλούς 'softwareακηδες' εδω μέσα :wink:. Παρ'όλα αυτά, δε θυμάμαι να παραπονιέται τόσος κοσμος για τη τιμή.

 

Επίσης το OASYS δεν αποτελείται μονο απο το KARMA v2. Έχει άλλα πόσα αξιοθαύμαστα χαρακτηριστικά όπως αναφέρει ο Tonys στο post του. Αν και κάποια από αυτά χρειάζονται μάλλον επισήμανση μιας και είναι σχετικά.. Η πολυφωνία για παράδειγμα, δεν ειναι πάντα η ίδια υπο οποιεσδήποτε συνθήκες, πράγμα μάλλον αυτονόητο χμμμ..:?

 

Κλείνοντας, αν η Korg είναι στα καλά τους η όχι θα κριθεί με τον χρόνο και από τις επόμενες κινήσεις τους. Προσωπικά με συμφέρει να πέσει η τιμή όπως φυσικά όλους μας :lol: Αν και ακούγονται διάφορα απο την ίδια τη μαμά-Korg (συγκεκριμένα απο το team της Korg USA) για νέα παραπλήσια/φθηνότερα μοντέλα...

 

Eiδομεν...

 

-fluxx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eyeprotocol καλή μέρα σε σένα και όλους τους φίλους.

 

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την στήριξη σου στη νέα αυτή προσπάθεια που επιχειρώ.Θα ήθελα να διευκρινήσω επειδή οι περισσότεροι δεν με ξέρουν ( αν και πιστεύω το αντίθετο,ότι μάλλον θα με θυμάστε έστω και φατσικά μιας και τα τελευταία 7 χρόνια δούλευα σαν demostrator-πωλητής στα synths του Bon ) ότι και εγώ γράφω music μέσω pc με cubase από εποχή Atari (τον έχω ακόμα).Και είναι σίγουρο ότι τις ευκολίες που σου δίνει το pc δεν στις δίνει ένα απλό synth.Anyway...

Πραγματικά θα ήθελα να σε γνωρίσω και εσένα όπως και οποιονδήποτε άλλον ενδιαφέρεται και να ακούσω σκέψεις,προτάσεις και ότι έχει ο καθένας στο μυαλό του για την κατάσταση στην ελληνική αγορά και το πως αυτή θα μπορούσε να βελτιωθεί !!!

 

Να σαι καλά.Καλή σου μέρα.

 

Tonys

www.tonyskeyboards.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν ξέρω τι λέτε... πάντως ως μη επαγγελματίας μουσικός.. το δεύτερο χέρι KARMA μου θα το πάρω μέσα στον επόμενο χρόνο.. ειδικά τώρα που μπορώ πολύ εύκολα (βλέπε Korg KARMA videos @ karmalab.com) να φτιάξω δικά μου GE και να συνδυάσω άλλα.

 

Προσωπικά, θεωρώ το Wavestation ένα απλό Pad Machine και τίποτα άλλο. Είναι καλό σε 'κινούμενους' ήχους... και αυτό είναι όλο.. την virtual έκδοση την χρησιμοποιώ αρκετά συχνά λόγω των μοναδικών ήχων του.

 

Δεν θα σύγκρινα όμως ένα Karma μαζί του με τίποτα. Δεν θυμάμαι το Wavestation να έχει "Rhythm Complexity" button... ούτε illuminating Chord Buttons.

 

tonys: άμα πεταχτώ απο εκεί έχετε OASYS (για πλάκα) και KARMA (στα σοβαρά) για δοκιμή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
Το Wavestation είναι ενα απο τα επιτεύγματα στην ιστορια των synthesizer και ο ήχος του ειναι μέχρι και σημερα μοναδικός. Με συγχωρείς Wow! αλλά το σχόλιο του φίλου σου οτι το Wavestation είναι μια "μπούρδα" μου ακούγεται τελείως κλειστόμυαλο. Κατ΄αρχήν τα Wavesequences δε προσφέρουν μόνο τη δυνατότητα να παιζουν samples απλα το ενα μετα το αλλο κλπ. Υπάρχουν άφθονες δυνατότητες που αρκετός κοσμος μάλλον δεν έτυχε να εκμεταλλευτεί ποτέ' date=' για παράδειγμα η δυνατότητα να τοποθετήσεις samples διαδοχικά σε ενα custom Wavesequence και να εναλάσσεσαι μεταξύ τους χρησιμοποιώντας το modwheel η κάποιον άλλον επιθημητό continuous controller[/quote']

 

Πολύ σωστό και ωραίο ποστ φίλε μου, καλωσόρισες.

Όπως όμως αναφέρεσαι στην τεχνολογία KARMA του Kaye (της Korg πάντα της άρεσαν αυτά τα μεγαλόσχημα ακατανόητα ονόματα σύνθεσης) και παράλληλα αναφέρθηκες στις "κρυφές" δυνατότητες του Wavestation, διευκρινήζω ότι οι συγκεκριμμένες δεν αφορούν wavesequencing αλλά Vector synthesis που "δανείστηκε" η Korg από την Sequential Circuits όταν έκλεισε. Το ίδιο έκανε και η Yamaha στο SY-22 και TG-33.

 

Απλά να προσθέσω ότι σχεδόν τίποτα δεν είναι παρθενογένεση των εταιριών γιατί οι αρχές σύνθεσης ήχου αναπτύσονται στα διάφορα εργαστήρια πανεπιστημίων, όπως για παράδειγμα η FM στο Stanford university από τις αρχές του '70 και που αγόρασε πολύ αργότερα η Yamaha.

 

Από προσωπική εμπειρία να πω ότι το Wavestation ακόμα και σήμερα είναι ένα τέρας δυνατοτήτων, αφάνταστα δύσχρηστο όμως, καθώς κάθε edit σε κάποιο performance επιρρεάζει άλλα, χωρίς να ξέρεις ποιά...

Και γι αυτό μόνο οι trademark ήχοι του έχουν χρησιμοποιηθεί από τους περισσότερους χρήστες, όπως λέει ο Wow!.

Για το Oasys δεν έχω γνώμη αλλά αν μπορώ να κρίνω από το Karma, νομίζω ότι είναι μια ανάπτυξη στο ίδιο θέμα (Wavestation). Ελπίζω μόνο να είναι πιό εύχρηστο.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Πολύ σωστό και ωραίο ποστ φίλε μου' date=' καλωσόρισες.

Όπως όμως αναφέρεσαι στην τεχνολογία KARMA του Kaye (της Korg πάντα της άρεσαν αυτά τα μεγαλόσχημα ακατανόητα ονόματα σύνθεσης) και παράλληλα αναφέρθηκες στις "κρυφές" δυνατότητες του Wavestation, διευκρινήζω ότι οι συγκεκριμμένες δεν αφορούν wavesequencing αλλά Vector synthesis που "δανείστηκε" η Korg από την Sequential Circuits όταν έκλεισε. Το ίδιο έκανε και η Yamaha στο SY-22 και TG-33.

 

Απλά να προσθέσω ότι σχεδόν τίποτα δεν είναι παρθενογένεση των εταιριών γιατί οι αρχές σύνθεσης ήχου αναπτύσονται στα διάφορα εργαστήρια πανεπιστημίων, όπως για παράδειγμα η FM στο Stanford university από τις αρχές του '70 και που αγόρασε πολύ αργότερα η Yamaha.

 

Από προσωπική εμπειρία να πω ότι το Wavestation ακόμα και σήμερα είναι ένα τέρας δυνατοτήτων, αφάνταστα δύσχρηστο όμως, καθώς κάθε edit σε κάποιο performance επιρρεάζει άλλα, χωρίς να ξέρεις ποιά...

Και γι αυτό μόνο οι trademark ήχοι του έχουν χρησιμοποιηθεί από τους περισσότερους χρήστες, όπως λέει ο Wow!.

Για το Oasys δεν έχω γνώμη αλλά αν μπορώ να κρίνω από το Karma, νομίζω ότι είναι μια ανάπτυξη στο ίδιο θέμα (Wavestation). Ελπίζω μόνο να είναι πιό εύχρηστο.[/quote']

 

Καλώς σας βρήκα Yameth :D

 

μια μικρούλα συμπλήρωση:

 

Το Wavestation είναι συμπλεγμα Vector Synthesis και WaveSequencing. Όπως σωστά ανέφερες, το Vector Synthesis μερος ηταν της SC, ουσιαστικά της εταιρίας του Dave Smith, πατέρα του MIDI protocol. Το πρώτο synth που κυκλοφόρησε με Vector Synthesis ηταν το θρυλικό Prophet VS. Η Korg δε "δανείστηκε" ακριβώς τη τεχνολογια, ο ίδιος ο Dave Smith ξεκίνησε το Research & Development team της Korg στα τέλη της δεκαετίας του '80 το οποίο σχεδιασε και το Wavestation. Επίσης, σχετικα με τα Yamaha SY-22 και TG-33 που ανέφερες (επέτρεψέ μου να προσθέσω και το SY-35 στη λίστα), εκείνη τη περίοδο ο Dave Smith ήταν προεδρος της DSD, η οποία ουσιαστικά ήταν Research & Development τμήμα της Yamaha. Έτσι εξηγείται η συνέχιση του Prophet VS concept από τη Yamaha και τη Korg.

 

Όσο για το Karma του Stephen Kay, δεν είναι απαραίτητα τεχνολογία αποκλείστικα της Korg. Προσφάτως σε μια συζήτηση με το Stephen σχετικά με ένα concept το οποίο είχε να κάνει με ένα standalone KARMA module, ανέφερε οτι η Korg δεν έδειξε ενδιαφέρον και συζητιόταν η περίπτωση ενσωμάτωσης της σύγκεκριμενης τεχνολογίας σε SRX expansion card για τα Roland XV-series και Fantom X series. Πράγμα αδύνατο επειδή δεν υπαρχει καποιο 16bit h 32bit chip στις συγκεκριμένες κάρτες που να μπορεί να φιλοξενήσει κάτι τέτοιο... Πού θέλω να καταλήξω: το KARMA δέν είναι απλά ενα μεγαλοσχημο ακατανόητο όνομα σύνθεσης που σκαρφίστηκε η Korg. Είναι αυτόνομη τεχνολογία από το Stephen Kay με σκοπό καθαρά δημιουργικό. Το ότι το είδαμε πρώτα σε προϊόν Korg (ουσιαστικά μια παραλλαγή Triton) έχει να κάνει με το οτι ο Stephen δουλεύει για τη Korg σαν Demonstrator / Sound Designer τα τελευταία αρκετά χρόνια (χρηστες των X5DR, 01/W κλπ σίγουρα το όνομα θα σας θυμίζει κάτι :wink: ). Πέρα από αυτό, το KARMA μέρος ανήκει στη δική του εταιρία.

 

Τώρα σχετικά με το Stanford, και τα φυσικά μοντέλα του Prophecy/Z1 του Stanford είναι και νομίζω ακόμα ανήκουν στη SondiusXG -> Yamaha :D

 

Ελπίζω να μη σας κούρασα με τα ιστορικά στοιχεία κλπ :)

 

-fluxx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με συγχωρείς Wow! αλλά το σχόλιο του φίλου σου οτι το Wavestation είναι μια "μπούρδα" μου ακούγεται τελείως κλειστόμυαλο.
Τι να σε συγχωρώ βρε' date=' εγώ εννοείται ότι συμφωνώ μαζί σου - αφού σου λέω ότι το έβλεπα στον ύπνο μου... Ο λόγος που ανέφερα το σχόλιο του φίλου μου ήταν για να δείξω ότι ίσως υπάρχει μία σύγχυση όσον αφορά το σε ποιους ακριβώς απευθύνονται τέτοιες εξωτικές τεχνολογίες. Αυτή η "σύγχυση" και η πιθανή ύπαρξή της είναι το θεμέλιο των επιχειρημάτων μου και ένας τρόπος να... καθησυχάσω τα παιδιά που λένε ότι το γουστάρουν πολύ αλλά δεν έχουν λεφτά να το πάρουν (το Oasys).

 

Το Wavesequence-like part του Xphrase είναι απλά ένας 32-step phrase sequencer. Επίσης, και στο Wavestation SR μπορείς να χρησιμοποιήσεις δικά σου samples, απλά θέλει δουλίτσα (περισσότερα πανω σ' αυτό εντός επόμενων εβδομαδων, αφού καταλήξω κάπου με το συγκεκριμένο project..)
Όχι δεν είναι ένας απλός 32-step phraze sequencer, καθώς δίνει σημαντικό αριθμό δυνατοτήτων για realtime έλεγχο των φίλτρων, του adsr, κλπ. Σαφώς περισσότερες δυνατότητες από το Wavestation και πολύ-πολύ ευκολότερο να τις προγραμματίσεις. Αλλά αυτό που δεν κατάλαβα είναι που λες ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα δικά σου samples στο προϊόν της Korg. Έχει user sample memory το SR???, το στάνταρ Wavestation και το A/D δεν θυμάμαι να είχαν... τι εννοείς ακριβώς ??

 

Wavestation δυνατότητες επι οκτώ; Όχι ακριβώς...
Το "επί οκτώ" ήταν φραστική υπερβολή - δεν έκατσα να τις μετρήσω βέβαια :).

 

Όσο για την τιμή του' date=' είναι μεν ακριβό αλλά όχι αδικαιολόγητα. Κι εγώ είμαι ανάμεσα στους πολλούς που το ονειρεύονται αλλά δε μπορούν να το αποκτήσουν λογο της τιμής του... Να σας θυμήσω όμως κάτι... Θυμάται κανείς οταν βγήκε στην αγορά το Trinity πριν 10 κάπου χρόνια πόσο στοίχιζε? Τα 76key και 88Key models (Trinity Pro kai Trinity Pro X αντίστοιχα) με τα απαραίτητα expansions για HDR, sample playback κλπ στοίχιζαν περισσότερο από τα σημερινά OASYS 76 και OASYS 88.[/quote'] Ενδιαφέρουσα αυτή η σκέψη. Τον καιρό όμως που ζήταγε η Korg αυτά τα λεφτά για το Wavestation ή το Trinity (το οποίο αγόρασα επίσης, και μάλιστα δύο φορές), ούτε εγώ (ο βαθειά πορωμένος) δεν είχα καταλάβει πόσα απίστευτα πράγματα θα μπορούσαμε να κάνουμε με τους υπολογιστές το 2005. Δηλαδή, λογικό είναι να χρεώνεις ότι θέλεις για το Wavestation, όταν δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος για να έχεις αυτές τις δυνατότητες, αλλά ΔΕΝ είναι λογικό να ζητάς αυτά τα χρήματα για το Oasys όταν ξέρεις ότι όλος ο κόσμος έχει έναν υπολογιστή στο σπίτι του.

 

Κλείνοντας' date=' αν η Korg είναι στα καλά τους η όχι θα κριθεί με τον χρόνο και από τις επόμενες κινήσεις τους. Προσωπικά με συμφέρει να πέσει η τιμή όπως φυσικά όλους μας :lol: Αν και ακούγονται διάφορα απο την ίδια τη μαμά-Korg (συγκεκριμένα απο το team της Korg USA) για νέα παραπλήσια/φθηνότερα μοντέλα...[/quote'] Τώρα έρχεσαι στα λόγια μου (που λένε). Όσοι έχουν ακούσει το Wavestation σε plugin ξέρουν ότι δεν υπάρχει διαφορά από τον ήχο του πρωτοτύπου (αν και θα ήθελα γνώμες πάνω σε αυτό). Αυτό σημαίνει ότι είναι απολύτως εφικτό να βγάλεις ένα ψηφιακό hardware synth σε plug-in (προσοχή: είπα ψηφιακό, όχι αναλογικό), ειδικά όταν εσύ είσαι που είχες βγάλει και το αρχικό ψηφιακό hardware. ¶ρα, σε λογικό χρονικό διάστημα, θα έχουμε σε plug-in όλα τα μοντέλα που η Korg θα αποτύχει να πουλήσει στις ακριβές τιμές του hardware.

 

Το ίδιο έκανε και η Yamaha στο SY-22 και TG-33.
Το SY-22 ήταν το δεύτερο synth που πήρα στη ζωή μου. Καμία σχέση με το Wavestation σαν ποιότητα ήχου, αλλά αρκετά εύκολο στον προγραμματισμό (αφού έλλειπε το wavesequencing), και συμπαθητικό με τον τρόπο του.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με το sample memory του SR: Όχι δέν εχει πάνω του, γι αυτό και είπα οτι θέλει δουλίτσα. Γίνεται μόνο αν του βάλεις δική σου SRAM στο PCM slot του το οποίο ειναι μέρος ενός project που έχω σε εξέλιξη αυτό τον καιρό με σκοπό να μπορέσω να δόσω λίγο ακόμα ενδιαφέρον σε συγκεκριμένα παλαιότερα Korg μοντέλα προσθέτοντάς τους extra custom samples (πράγμα που υποτίθεται ειναι αδύνατο συμφωνα με τα specification τους).

 

'Οσο για το Wavestation Plugin, ακούγεται καλλίτερα απο το original (καλλίτερης ποιότητας οι σημερινοί DAC + η επιλογή να το γράφεις τελείως εντος ψηφιακού domain, plug-in βλέπεις.. ). Όσο για τα αναλογικά plug-in synth, τουλάχιστο το MS-20 της Korg το εξομοίωσαν μοντελοποιώντας τα electronics του (CMT όπωs το αποκαλεί η Korg, Circuit Modeling Technology). Όσο για τα παλιά digital της Korg... το θυμάσαι το Μ1? Ριξε μια ματιά τι εκανε παλι η Korg (εκπληξη :D):

 

http://www.audioproduction.gr/fortopic16.html

 

-fluxx

 

 

Υ.Γ. προς Admin: αν δεν επιτρέπεται το cross-linking/cross-referencing παρακαλώ να μου το πείτε ώστε να αφαιρέσω το link

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο για τα παλιά digital της Korg... το θυμάσαι το Μ1? Ριξε μια ματιά τι εκανε παλι η Korg (εκπληξη :D):
Επιτέλους, θα ξανα-ακούσουμε το Universe... :) :) Η τελευταία μου δικαιολογία για το ότι γράφω απαράδεκτη ambient θα πάψει να ισχύει.. :)

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συγνωμη αλλα αν καποιος μπει σε αυτο το Post& με σκοπο να δει κατι σχετικο με την επικεφαλιδα του..την εκατσε!!!

πλακιτσα κανω,παντως η τιμη του ειναι αρκετα τσουχτερη οχι μονο για εναν ερασιτεχνη,αλλα και για επαγγελματια..

προς το παρον,τετοια workstations τα αγοραζουν studios και ο πληκτρας του πλουταρχου!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου