Προς το περιεχόμενο

Μειξάρετε και κερδίστε - Η ώρα της κρίσης!



Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ευχαριστώ για την ειλικρινή παρατήρηση nikodemo. Η συμμετοχή μου πέφτει στο τελευταίο πακέτο (αν δεν κάνω λάθος) και αν μη τι άλλο αυτό που λες είναι ένα ελαφρυντικό.

 

Εδω έχω να κάνω κι εγώ παρατηρήσεις.

 

Ο αριθμός συμμετοχών (29) ήταν υπερβολικά μεγάλος, ειδικά για ένα κομμάτι που είναι κάπως επαναλαμβανόμενο. Σε ένα φίλο μου που έδωσα τη μίξη μου για να την αξιολογήσει, το άκουσε όχι πάνω απο 3-4 φορές και είχε ήδη 'κουραστεί' απο την επανάληψη. Θα ήταν πολύ κουραστικό για τον οποιονδήποτε (χωρίς το ανάλογο πάθος) να ακούσει και να αξιολογήσει τίμια 29 συμμετοχές. Κι εγώ ψήφισα 2 που θεωρούσα καλές, με κούραση πλέον, δεν είμαι σίγουρος οτι ψήφισα και τις καλύτερες εαν είχα καθαρό μυαλό και αφτί.

 

Νομίζω θα έπρεπε να γίνει ξεκαθάρισμα. Κατ'αρχάς, κάποιες συμμετοχές δεν ακολούθησαν τους κανόνες, δηλαδή π.χ. τα mix σε μορφή mp3 έπρεπε να κοπούν εξάρχής (ή να επέτρεπαν οι κανόνες και mix σε mp3). Δεύτερον.... εφ'όσον ο διαγωνισμός είχε και σαν σκοπό να δείξει την κάποια αυστηρότητα/πειθαρχία του έργου ενος mixing engineer, έπρεπε οι συμμετοχές να περάσουν απο ένα πρώτο έλεγχο απο εσάς ίσως, και να κοπούν όσες ήταν κάτω απο κάποιο standard. Άλλο να έχεις να κρίνεις 29 συμμετοχές, άλλο 20, άλλο 15.

 

Τέλος... είχα προτείνει στην αρχή να δώσετε τις μίξεις σε μορφή mp3 320kbps. Θα κατεβάζαμε ΕΝΑ αρχείο και θα ήταν όλες οι μίξεις μέσα, σε πολύ λογικό μέγεθος. Καταλαβαίνω τη φρίκη που μπορεί να φέρνει στο μυαλό ενός engineer η λέξη mp3... αλλά οποιοσδήποτε είναι αυτός ο ακροατής που θα προσβληθεί ακούγοντας τις μίξεις απο mp3 320/CBR αντί για 16bit PCM, αυτός ο ακροατής ούτε θα χει ανάγκη απο το μίχτη-έπαθλο, ούτε θα έπερνε μέρος στο διαγωνισμό. Απλά μια υπόθεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 152
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Θα μας κοροϊδεύανε όλοι αν γινόταν διαγωνισμός μίξης με ..mp3  ;D ;D

Δεν στέκει αυτό σε καμία περίπτωση.

Το να ήταν λιγότερες συμμετοχές (μέχρι 10) συμφωνώ και εγώ. Αυτό βέβαια, για την επόμενη φορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Η αλήθεια είναι πως στην αρχή λέγαμε πως αν υπάρξουν αρκετές συμμετοχές θα κάναμε μία πρώτη διαλογή και θα ανεβάζαμε προς ψηφοφορία τις 10-15 καλύτερες...ΑΛΛΑ....επειδή είναι η πρώτη φορά που γίνεται ένα τέτοιο εγχείρημα θεωρήσαμε καλύτερο να ανέβουν όλα ώστε να μην υπάρχουν παράπονα, μουρμούρες κλπ κλπ....ούτως ή άλλως κάθε πρώτη φορά είναι και δύσκολη αλλά βοηθάει στο να δημιουργηθεί μια λογική προσέγγιση για την επόμενη φορά όταν (και αν) αυτή υπάρξει.....όλοι μαθαίνουμε με τον καιρό :)

 

Σε ότι αφορά το θέμα του mp3 είμαι απόλυτος και θεωρώ απαράδεκτη την χρήση του για έναν τέτοιο σκοπό....όσο για το αν έπρεπε να αποκλειστεί η συμμετοχή που ήταν σε αυτό το φορμάτ , θεωρώ ότι ισχύουν αυτάπου έγραψα παραπάνω.... ας θεωρήσουμε ότι ως πρώτη φορά τόσο η διαδικασία όσο και οι συμμετέχοντες είχαν το benefit of the doubt  ;)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως για την επομενη φορά νομίζω ότι οι συμμετοχές πρέπει να ειναι άπειρες, αλλά στην τελική ψηφοφορία να γίνει από nikodemos και δεν ξερω εγω ποιον αλλο μια επιλογη 10-15 μίξεων για να διαγωνιστουν. Δηλαδη κατι σαν τα προκριματικα του champions league.  ;D

Από την άλλη θα μπορουσε καποιος να ακουει 5 κομματια την μερα και να τα μελετάει. Ειχε αρκετό χρόνο η ψηφοφορία. Αλλά αυτό λίγοι θα το κανουνε οποτε ισχύει το πρωτο που εγραψα.. qualification δηλαδη απο εσας για το ποιοι θα ειναι τελικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα μικρό σχόλιο και από μένα.

Πρώτα απ ' όλα ένα μεγάλο μπράβο σε όλους , όσοι κάθισαν και αφιέρωσαν χρόνο για το κομμάτι .

Δεν έχω τις πολύ εξειδικευμένες γνώσεις για να κρίνω ποιος είναι ο καλύτερος , αλλά από αυτά που άκουσα έβγαλα κάποια μικρά συμπεράσματα ,  (καθότι νέος στον χώρο) και σκαμπάζω κάτι τις.

 

Πάντως προσωπικά πιστεύω η προσπάθεια μετράει , και μόνο έτσι γινόμαστε καλύτεροι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

αποκαλυπτήρια ;)

 

τα νούμερα των 29 mix της ψηφοφορίας αντιστοιχούν στους

 

1.diskolos1,

2.doltson,

3.haryy,

4.scytheNL,

5.superfunk,

6.tas,

7.fotmos,

8.johnsmith,

9.muddygiorgos,

10.philippos_encore,

11.fleamail,

12.digisillence,

13.vagx69,

14.mikerory,

15.sound_crew,

16.doubleyou,

17.nefos,

18.burliofo,

19.mpeto,

20.samplist,

21.simon2000,

22.αλεξανδρος,

23.longshadow,

24.wire,

25.mexis,

26.loki,

27.giorgana,

28.g.skalk,

29.mmentis

 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στους 29 για τον χρόνο τους και την συμμετοχή τους  :)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mπράβο στον diskolos1. ;)

 

Τώρα που έληξε ο διαγωνισμός καλό είναι να αναφέρουμε αναλυτικά τη γνώμη μας όσοι θέλουμε γιατί μπορεί να φανεί χρήσιμη σε κάποιους.

 

Την δική μου θα την πω αργότερα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπραβο στον diskolos1 ειλικρινα μπραβο μεγαλε καλο routing/recording με το behringer ;D

Μπορουμε τωρα να κανουμε το remake του τραγουδιου με επαθλο ενα update του Cubase 5??? ;D δεν εχω τα 200 ευρα γι αυτο μωρε :D

Χιουμορρρρρρρρρ κανω!!

Και παλι μπραβο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

O nikodemos κάλυψε με την παραμικρή λεπτομέρεια κάθε μια από τις 29 μείξεις με δύο διαφορετικές αναλύσεις και βαθμολογήσεις. Μια τεχνική και μια υποκειμενική.

Τα μέλη ψήφισαν σε ανώνυμη και διάφανη διαδικασία χωρίς να επιρεάζονται από ονόματα και προϊδεάσεις.

 

Εγώ λοιπόν κατέληξα ως εξής:

Αρχικά φόρτωσα και τα 29 tracks στο Cubase. Κατόπιν με solo in place, άκουσα επανειλημμένα το τραγούδι από την αρχή μέχρι το τέλος εναλάσσοντας τα tracks (τις μείξεις) ένα - ένα.

Μπορεί πολύ σωστά ο Nikodemos να απέδωσε βαθμούς πάνω στη δική του λογική, αφού είναι και ο συνθέτης / εκτελεστής και σίγουρα είχε κάτι ήδη στο νου του σχετικά με το αποτέλεσμα.

Εγώ απέδωσα σύμφωνα με το ευρύτερο ηχητικό φάσμα, δυναμική πληροφορία, στερεοφωνική εικόνα και βάθος τοποθέτησης της ορχήστρας. Την πλουσιότερη συχνοτικά και πιό ισοροπημένη τονικά μείξη. Αυτήν όπου κανένα μέρος της ενορχήστρωσης δεν "χάθηκε", ούτε τονίστηκε πέραν των υπολοίπων. Αυτή που στο αυτί μου απέδωσε το περιεχόμενο μιας εναλλακτικής ροκ μπάντας πιστά, χωρίς να το τραβήξει προς τις προσωπικές μουσικές προτιμήσεις του "μείκτη" και να το αλιώσει μειώνοντας την σφραγίδα του εκτελεστή.

Αυτή για μένα είναι η Νο.1 συμμετοχή.

 

Ετσι λοιπόν αποδίδοντας και εγώ ένα συνολικό 4,5 στα 5, καταλήγουμε σε απόλυτη συμφωνία επιτροπής (nikodemos - yameth) και μελών, με τον diskolos1 καθαρό νικητή.

 

Συγχαρητήρια σε όλους για την πολλή καλή δουλειά, αλλά και την άψογη συμμετοχή στη διαδικασία. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον nikodemos για την φανατική του αφοσίωση στο project! Αντε και στο επόμενο!

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ για τις ψήφους σας:) Την μίξη μου την έστειλα στον Νικόδημο για προσωπική χρήση (χαχα) Με δική του πρωτοβουλία την "ανέβασε" στον διαγωνισμό!! Αφού ξεπέρασα το πρώτο σοκ(!!!) άκουσα όλες τις μίξεις. Όπως ανέφερα και σε ένα προηγούμενο post είμαι πολύ περήφανος για όλους μας, η δημιουργικότητα χτύπησε κόκκινο στο Noiz, πολύ ωραίες ιδέες!

 

Την μίξη την ολοκλήρωσα μέσα σε ένα τετράωρο και δυστυχώς δεν πρόλαβα να την διπλοτσεκάρω στο ηχοσύστημα του αμαξιού μου (παλίο Ford Fiesta κανείς? :P) Ακούω κάποια προβλήματα, γενικά θέλω 1 μέρα μίξης και 2 μέρες διορθώσεων για να αισθάνομαι ωραία:)

 

Είχα στο μυαλό τον "pop ήχο" που ζήτησε ο Νικόδημος. Η πλατφόρμα που δουλεύω είναι το Cubase 4 και η κάρτα ήχου είναι η Prism Orpheus. Ο τρόπος με τον οποίο ξεκινάω τις μίξεις είναι με eq και compression στο master bus, από αρχή αρχή. Το eq είναι ένα GML 8200 (δίνω με μεγάλες καμπυλες μερικά db's στα πρίμα και μερικά στα μπάσα) και ο compressor ένας Portico Neve 5043 (ποτέ δεν "δουλεύει" πάνω από 2-3 db's και πάντα με μεγάλο attack). Μου αρέσει το eq πριν τον compressor στο master bus, μου ακούγεται πιο "ζωντανός" ο τρόπος που δουλεύει. Γενικά με αυτή την αντιμετώπιση στο master bus χρησιμοποιώ λιγότερα plugin eq's και απευθείας η μίξη είναι αρκετά "δεμένη" χωρίς να χρειάζεται πολύ digital processing, επίσης έχει αυτό το λαμπρό "χρώμα" απο το GML και τα transformers του Portico το οποίο πολύ μου αρέσει.

 

Στις φωνές και στο μπάσο χρησιμοποίησα τον MC77 compressor της Purple Audio και στο bus των κιθαρών χρησιμοποίησα τον Alan Smart C1. Και πάλι με πολύ λίγο eq, μόνο τα απαραίτητα low-cuts. Στα τύμπανα χρησιμοποίησα τον SSL Comp της Waves καθώς και λίγο triggering με το Drumagog και τα Steven Slate samples. Γενικά δεν κάνω 100% replace στό ταμπούρο και τις κάσες, συνήθως αν θέλω πχ ένα πιο λαμπρό ταμπούρο προτιμώ να "περάσω" ένα bright δείγμα από κάτω, όχι να δώσω 6 db's στους 8000 από ένα plugin eq.

 

Θα ήθελα και άλλοι να μοιραστούν μερικά από τα "μυστικά" τους, έχει πολύ ενδιαφέρων να μοιραζόμαστε συνήθειες και τρόπους:)

 

P>Sloppy Kingdom

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου