Προς το περιεχόμενο

Καινούρια πληγή (klhronomos-gkou)


gkou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας και πάλι.Ο klhronomos έγραψε μια μελωδία  για τους στίχους μου στο "Καινούρια πληγή", εγώ τραγουδάω και σας παρουσιάζουμε το αποτέλεσμα!Περιμένουμε σχόλια! ::)

kainouria_plhgh_-_GKOU_KLHRONOMOS.mp3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο το κομάτι.

 

Θα μπορούσες μόνο να βγάλεις λίγο βάθος από τη φωνή γιατι είναι λίγο θαμένη.

 

Απο μουσικής πλευράς μια γέφυρα ή μια αλλαγή θα του έκανε καλό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακράν καλύτερο από την απλή απαγγελία.  ;)

Γλυκύτατο αλλά λίιιιιιγο άτολμο.

 

Ξέρω είμαι κολλημένος κι άσχετος αλλά γιατί η αλλαγή στο τέλειωμα του κουπλέ μου βγάζει λίγο Skynyrd (και η αρχή Clapton) ;

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ που μας ακούσατε!Όντως υπάρχει βάθος, αλλα σκεφτείτε ότι εγώ έστειλα  σκέτα τα φωνητικά μου και ο klhronomos τα κόλλησε στη μελωδία, οπότε, δεν περίμενα  και θαύματα στη μίξη...Άτολμο, συμφωνώ και επαυξάνω, εκτός από την απειρία μου, δεν υπάρχει άλλη δικαιολογία...

Φυσικά και δεν είναι "wonderful this time" αλλά η ελπίδα πάντα πεθαίνει τελευταία ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ που μας ακούσατε!Όντως υπάρχει βάθος, αλλα σκεφτείτε ότι εγώ έστειλα   σκέτα τα φωνητικά μου και ο klhronomos τα κόλλησε στη μελωδία, οπότε, δεν περίμενα  και θαύματα στη μίξη...Άτολμο, συμφωνώ και επαυξάνω, εκτός από την απειρία μου, δεν υπάρχει άλλη δικαιολογία...

Φυσικά και δεν είναι "wonderful this time" αλλά η ελπίδα πάντα πεθαίνει τελευταία ;)

Πιστεύω ότι καπου θα έχεις ακούσει το Wonderful tonight του Clapton.

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορούσες μόνο να βγάλεις λίγο βάθος από τη φωνή γιατι είναι λίγο θαμένη.