Προς το περιεχόμενο

μια ''ιατρικη ερωτηση" σε σχεση με κιθαρα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδια,

μπορει να ακουγομε λιγο off topic, αλλα νομιζα οτι ειναι ο καταληλοτερος χωρος για να το γραψω .Εχω βρει και αλλα σχετικα ποστ στο σαιτ σχετικα με το μουδιασμα χεριων απο κιθαρα κτλ. Το προβλημα μου ειναι οτι οταν παιζω κιθαρα καθιστος και την ακουμπαω στο δεξι μου ποδι , το ποδι μου μουδιαζει αφου στηριζω τον κορμο μου σε αυτο(ετσι νομιζω τουλαχιστον). Εχει κανεις κανενα παρομοιο περιστατικο?

το εγραψα απλως γιατι ανησηχισα λιγο.

 

Ευχαριστω πολυ

tube tube tube

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είμαι γιατρός. Αλλά ίσως κατά κάποιο τρόπο να διακόπτεις την κυκλοφορία. Δοκίμασε να παίζεις με τον κορμό ευθυτενή και όχι κυρτό πάνω στην κιθάρα.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είμαι γιατρός. Αλλά ίσως κατά κάποιο τρόπο να διακόπτεις την κυκλοφορία. Δοκίμασε να παίζεις με τον κορμό ευθυτενή και όχι κυρτό πάνω στην κιθάρα.

+1

Ίσια η πλάτη όσο παίζεις και μη ρίχνεις το βάρος σου εκεί και δεν θα υπάρχει πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειάζεσαι γιατρό αλλά δάσκαλο

Κάποιον να δει από κοντα πως πιάνεις το όργανο, τη στάση του σώματός σου, και να εντοπίσει τι λάθος κάνεις.

Σίγουρα κάπου βάζεις πιο πολύ δύναμη από όσο χρειάζεσαι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ειχα και εγω το προβλημα αυτο..αλλα οπως ειπε και φιλος mediumswing το ξεπερασα μολις πηρα σωστη σταση στο σωμα μου καθως επαιζα..οποτε και εγω σου προτεινω να σε δει καποιος γνωστης και να σου πει που κανεις το λαθος.. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΣΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΑΠ'ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΙ ΟΛΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ. ΜΗ ΣΦΙΓΓΕΣΕ. Η ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ. ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΟΥ ΠΕΙ ΑΛΛΑ, ΔΕΙΞΤΟΥ ΛΙΓΟ ΠΩΣ ΒΑΡΑΝΕ ΤΗ ΛΑ ΝΑ ΣΙΑΞΕΙ.

Fear no more the heat o' the sun