Προς το περιεχόμενο

Stella by starlight


Gianniss

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Γειά χαρά σε όλους!

 

Gianniss, το παίξιμό σου είναι πολύ ωραίο, δείχνεις ότι θες να δίνεις βάση στην μελωδικότητα αυτών που παίζεις. Επίσης, μου άρεσε το ότι προσπαθούσες (και πετύχαινες) να κρατάς ένα συγκεκριμένο pattern μέσα από τις αλλαγές των ακόρντων. Και εφόσον αυτά που παίζεις είναι αυτοσχεδιαστικά, δείχνεις ότι κινείσαι προς τη σωστή (για μένα) κατεύθυνση από πλευράς μελέτης, μπράβο!

 

Αν θα δεχόσουν μερικές προτάσεις που υπάρχει πιθανότητα να φανούν χρήσιμες, θα σου έλεγα ότι στα δικά μου αυτιά, ακούγεσαι κάπως... "προσεκτικός". Δλδ, "κουμπωμένος", χωρίς θάρρος. Λόγω αυτού, νομίζω ότι περιορίζεις τις εκφραστικές σου δυνατότητες. Για μένα, ο πιο αποδοτικός τρόπος να αποκτήσει κανείς θάρρος στο παίξιμό του (= να καταλάβει όσο καλύτερα μπορεί την αρμονία του κομματιού) είναι να απομονώσει το κάθε ακόρντο, και να δουλέψει όσο περισσότερο μπορεί τις κατάλληλες κλίμακες πάνω από κάθε ένα ξεχωριστά, πριν προσπαθήσει να παίξει το σύνολο του κομματιού. Πιστεύω ότι με το να μάθει κανείς να παίζει πολλά και όμορφα πράγματα πάνω από μεμονωμένα ακόρντα, έχει ήδη μελετήσει το μεγαλύτερο μέρος αυτών που απαιτούνται για να παίξει όμορφα πάνω από changes.

 

 

Καλή συνέχεια στη μελέτη σου, και συνέχισε να ανεβάζεις όμορφα πράγματα να ακούμε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Gianniss, το παίξιμό σου είναι πολύ ωραίο, δείχνεις ότι θες να δίνεις βάση στην μελωδικότητα αυτών που παίζεις. Επίσης, μου άρεσε το ότι προσπαθούσες (και πετύχαινες) να κρατάς ένα συγκεκριμένο pattern μέσα από τις αλλαγές των ακόρντων. Και εφόσον αυτά που παίζεις είναι αυτοσχεδιαστικά, δείχνεις ότι κινείσαι προς τη σωστή (για μένα) κατεύθυνση από πλευράς μελέτης, μπράβο!

Σ'ευχαριστω πολυ που ακουσες το κομματι και που μπηκες στον κοπο να σχολιασεις!

 

Αν θα δεχόσουν μερικές προτάσεις που υπάρχει πιθανότητα να φανούν χρήσιμες

Μα αυτος ειναι ενας απ'τους κυριους λογους που ανεβασα το κομματι!

 

θα σου έλεγα ότι στα δικά μου αυτιά, ακούγεσαι κάπως... "προσεκτικός". Δλδ, "κουμπωμένος", χωρίς θάρρος. Λόγω αυτού, νομίζω ότι περιορίζεις τις εκφραστικές σου δυνατότητες. Για μένα, ο πιο αποδοτικός τρόπος να αποκτήσει κανείς θάρρος στο παίξιμό του (= να καταλάβει όσο καλύτερα μπορεί την αρμονία του κομματιού) είναι να απομονώσει το κάθε ακόρντο, και να δουλέψει όσο περισσότερο μπορεί τις κατάλληλες κλίμακες πάνω από κάθε ένα ξεχωριστά, πριν προσπαθήσει να παίξει το σύνολο του κομματιού. Πιστεύω ότι με το να μάθει κανείς να παίζει πολλά και όμορφα πράγματα πάνω από μεμονωμένα ακόρντα, έχει ήδη μελετήσει το μεγαλύτερο μέρος αυτών που απαιτούνται για να παίξει όμορφα πάνω από changes.

Ισως να εχεις δικιο για το ''κουμπωμενος''. (Πως θα μπορουσα να μην ειμαι αλλωστε? Δεν ειμαι και ο πλεον ανετος με αυτο το ειδος! Δοκιμες κανω!) Οσο για την καθετη μελετη (ακορντο-κλιμακα) εννοειται οτι ειναι η σωστη αντιμετωπιση, ειδικα σε κομματια οπως το συγκεκριμενο. Αυτο προσπαθησα να κανω :-[. Εννοειται βεβαια οτι ολα γινονται με σκοπο το συνολικο αισθητικο αποτελεσμα.(Και παλι εχεις δικιο, γιατι τον τελευταιο καιρο εχω παραμελησει την καθετη μελετη, επειδη θελω να βγει αμεσα κατι μελωδικο απ'αυτο που παιζω. Τεμπελια δηλαδη!) Την επομενη φορα θα προσπαθησω ομως να ανεβασω ενα κομματι που θα το αντιμετωπισω οχι τοσο ''καθετα'', αλλα θα παιζω στο τονικο κεντρο. Ποιος ξερει, κατι μπορει να βγει :-\

 

Καλή συνέχεια στη μελέτη σου, και συνέχισε να ανεβάζεις όμορφα πράγματα να ακούμε!

Και παλι σ'ευχαριστω για το σχολιο, για τις χρησιμες παρατηρησεις σου και για τη συζητηση γενικοτερα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ'ευχαριστω πολυ που ακουσες το κομματι και που μπηκες στον κοπο να σχολιασεις!

Μα αυτος ειναι ενας απ'τους κυριους λογους που ανεβασα το κομματι!

Ισως να εχεις δικιο για το ''κουμπωμενος''. (Πως θα μπορουσα να μην ειμαι αλλωστε? Δεν ειμαι και ο πλεον ανετος με αυτο το ειδος! Δοκιμες κανω!) Οσο για την καθετη μελετη (ακορντο-κλιμακα) εννοειται οτι ειναι η σωστη αντιμετωπιση, ειδικα σε κομματια οπως το συγκεκριμενο. Αυτο προσπαθησα να κανω :-[. Εννοειται βεβαια οτι ολα γινονται με σκοπο το συνολικο αισθητικο αποτελεσμα.(Και παλι εχεις δικιο, γιατι τον τελευταιο καιρο εχω παραμελησει την καθετη μελετη, επειδη θελω να βγει αμεσα κατι μελωδικο απ'αυτο που παιζω. Τεμπελια δηλαδη!) Την επομενη φορα θα προσπαθησω ομως να ανεβασω ενα κομματι που θα το αντιμετωπισω οχι τοσο ''καθετα'', αλλα θα παιζω στο τονικο κεντρο. Ποιος ξερει, κατι μπορει να βγει :-\

Και παλι σ'ευχαριστω για το σχολιο, για τις χρησιμες παρατηρησεις σου και για τη συζητηση γενικοτερα!

 

Η προσπάθειά σου και η μελέτη σου φαίνονται άμεσα από το αποτέλεσμα - για μένα, δείχνεις δυναμική να παίξεις ακόμα καλύτερα από το ήδη πολύ καλό σου παίξιμο, γι αυτό πήρα το θάρρος να κάνω τα σχόλια που έκανα (παίζει να ήταν και το πρώτο μου post, πέρα από κάτι αγγελίες).

 

Περιμένω (όπως και πολλοί άλλοι απ ό,τι φαίνεται!) νέα ηχογράφησή σου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου