Προς το περιεχόμενο

ο ΟΡΙΣΜΟΣ της καλης μουσικης.....


santso 4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εκτός αν πραγματικά πιστεύετε ότι ο έλλην έχει γεννηθεί για να είναι κ-λ-αψούρης

Eάν αυτό το ειπες για τον Καζαντζίδη....σε παρακαλώ να το πάρεις πίσω. Εάν όχι, απλά αγνόησε τα γραφόμενά μου.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 108
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Κυριε sf οσο συμφωνω μαζι σας για τεχνικα θεματα...(φεντερακιας ) αλλο τοσο διαφωνω με τις αποψεις σας σε κοινωνικοπολιτικοφιλοσοφικα θεματα...απλα παραδειγματα στα καθημας ο μ.χατζηδακις μ.θεοδωρακης ξαρχακος κλπ θεωρουνται σπουδαγμενοι μουσικοι με τα ωδεια τους κλπ κλπ ο μ.βαμβακαρης ο τσιτσανης ο ζαμπετας που δεν γνωριζαν τι εστι ωδειο ηταν ασχετοι ?...ασφαλως και οχι γιατι γνωριζαν αριστα ολες τις κλιμακες τις συγχορδιες ρυθμους και πως να τα ταιριαζουν μεταξυ τους αρα οι αυτοδιδακτοι πρεπει και αυτοι να θεωρουνται επαιοντες ασχετα αν η γνωση τους ειναι προιον εμπειρικης γνωσης και οχι ακαδημαικης...το ιδιο ισχυει και στα blues, rock jazz κλπ...αρα παιζει ρολο ποιους λεμε ασχετους και ποιους σχετικους ο ασχετος πολλες φορες δεν καταλαβαινει ουτε τα φαλτσα (ετυχε να συνεργαστω με τραγουδιστες που τραγουδουσαν "με την ψυχη "τους και η πρασιναδες ηταν πιο πολλες και απο τα λειβαδια της συμπαθους ιρλανδιας...)θελω να πω καλο ειναι να ξερουμε και με τι ασχολουμαστε...φιλικα παντα

 

Φυσικα και οι ρεμπετες που αναφερεις ηξεραν απο μουσικη (ειπα πουθενα οτι δεν ηξεραν?) αλλα τι σχεση εχει αυτο με αυτο που εγραψα παραπανω (το οποιο σπυ προτεινω να ξαναδιαβασεις γιατι μαλλον δεν καταλαβες τι ειπα), αλλα και με την αντιληψη της ..καλης μουσικης... ?:o,δηλ.αν δεν ΠΑΙΖΕΙΣ μουσικη δεν μπορεις να καταλαβεις η να εκτιμησεις τη μουσικη? :o

 

ο πατερας μου π.χ. δεν ξερει καν τι σημαινει κλιμακα και δεν παιζει κανενα μουσικο οργανο,εχει ομως μια απο τις μεγαλυτερες δισκοθηκες κλασσικης μουσικης που εχω δει ποτε μου και τα μουσικα του γουστα ειναι εξαιρετικα...(καλυτερα απο τους περισσοτερους φιλους μου μουσικους) δηλ.οσοι δεν ειναι μουσικοι κατα τη γνωμη σου ΔΕΝ μπορουν να ξεχωρισουν την "καλη" απο την "κακη" μουσικη?

 

Ο Γιαννης Πετριδης ας πουμε δεν ξερει να παιζει μουσικη,νομιζω ομως οτι ΞΕΡΕΙ απο μουσικη περισσοτερο απο ΟΛΟΥΣ μας εδω μεσα.....

 

αλλο και τουτο παλι......η δικτατορια των...μουσικων.... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...ωπα το κεντρο βαρους της παρατηρησης μου ηταν για το ποιους θεωρουμε σχετικους και ποιους ασχετους μουσικα ειναι αυτονοητο οτι ο πατερας σου και ο πετριδης δεν θεωρουνται ασχετοι αρα εχουν κριτηριο για το τι ειναι καλη μουσικη μην ξεχναμε οτι απανταμε στο ερωτημα τι ειναι καλη μουσικη...τιποτα προσωπικο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω καθολου τι θες να πεις...(ισως πρεπει να ξαναδιαβασεις αυτο που εγραψα και στο οποιο αντεδρασες για να καταλαβεις ΤΙ ειπα )

 

anyway..peace.... :)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνείτε.  :)

 

audiocostas, επειδή και εγώ λόγω δουλειάς... μετράω, πως θα μπορούσε να μετρηθεί η μουσική ποιότητα? Μετρώντας "κάτι" στην μουσική αυτή καθεαυτή, ή στην αντίδραση που προκαλεί στον ακροατή? (όλα αυτά αναπόφευκτα στην τεράστια λούπα της υποκειμενικότητας)

 

wow, "πατρονάρεται η κοινωνική συνείδηση μέσα από τη διαρκή διασπορά ιδεολογιών" ή η κοινωνική συνείδηση είναι αυτή που είναι από μόνη της, χωρίς κάποιο masterplan? Και δεν ξέρω ποιό από τα δύο είναι χειρότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλτατε Darshan δεν αναζητώ την μονάδα μέτρησης αλλά τα κριτήρια που θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα εφαλτήριο αξιολόγησης.

Θα μου πεις "και το χεις τόσο ανάγκη;". Δεν είναι θέμα ανάγκης αλλά αντικείμενο κουβέντας.

Δεν ξέρω αν είναι θέμα τεμπελιάς ή οτιδήποτε άλλο, αλλά ειλικρινά δεν βρίσκω κανένα ενδιαφέρον ούτε στο "ο καθείς και τα γούστα του"΄αλλά ούτε και την συνεχή ανάλωση των συζητήσεων σε αντιθέσεις του στυλ "ναι μεν αλλά...".

Ψάχνω και ζητάω θέσεις. Και δεν μιλάω για την αρχική του thread η οποία με όλο τον σεβασμό στον συμφορουμίτη, ήταν επιδερμική, αν μη τι άλλο. Μιλάω για κάποιες θέσεις.

Μην λέμε τρίχες. Ολοι έχουμε πει, τι ωραίο τραγούδι, τι μάπα τραγούδι / μουσική. Δεν είμαστε η Λίτσα.com ούτε ο Φανούρης του καφενείου. Έχουμε μουσική άποψη, μπορούμε (ευελπιστώ) να αρθρώσουμε λόγο. Έστω και αν ανακυκλωνόμαστε (η αισθητική της μουσικής σε πρόσφατο thread).

Δηλαδή όταν κάποιοι σας είπαν γιατί κοροιδεύεις την τραγουδίστρια του MTV με τα πολλαπλά asset και την ανύπαρκτη/ο  φωνή / τραγούδι αφού αρέσει σε εκατομμύρια άλλους, δεν νοιώσατε την ανάγκη να επιχειρηματολογήσετε;

Ενα πολύ πρόχειρο search μου έβγαλε μια <A HREF="http://www.unconservatory.org/articles/goodmusic.html">απόπειρα </A>παρόμοιας σταχυολόγησης κριτηρίων. Σε κάτι παρόμοιο προσέβλεπα κι εγώ.

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άποψη και αυτή πάντα, αλλά πιστεύω ότι κατα βάθος όλοι κρίνουμε μουσική με βάση δυο τρια αντικειμενικά κριτήρια.

Είναι καλοπαιγμένη η μουσική;

Έχει παλμό (ή αλλιώς γκρουβάρει; )

Μας κινεί το ενδιαφέρον;

Μας επηρεάζει τη διάθεση με καλό ή κακό τρόπο (έαν σε επηρεάζει στη διάθεση  η μουσική, ανεξαρτήτως των συναισθημάτων που σου προκαλεί, το θεωρώ καλό, εκτός και αν μιλάμε για νεύρα, όπου μάλλον το ξανασκέφτομαι.)

 

Και από εκεί και πέρα, αλλά και οριακά ως προς το πως επηρεάζει τη διάθεση ή να κινεί το ενδιαφέρον γίνονται όλα υποκειμενικά, και βασίζονται στο πως αντιδρά ο εγκέφαλος του καθενός σε διάφορα ερεθίσματα, δηλαδή βάση τα βιώματα, παιδεία, οικογέννεια, κοινωνία κτλ.

 

Έχω μια απορία όμως. Η ανάγκη ορισμού καλής και κακής  μουσικής, σε ποιον είναι αναγκαία επακριβώς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ανάγκη ορισμού καλής και κακής  μουσικής, σε ποιον είναι αναγκαία επακριβώς;

 

ελα ντε!

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω μια απορία όμως. Η ανάγκη ορισμού καλής και κακής  μουσικής, σε ποιον είναι αναγκαία επακριβώς;

 

Προφανώς σε εκατοντάδες συγγραφείς και αρθρογράφους από τον 18ο αιώνα  και μετά (για να μην πούμε και για τους προγενέστερους) οι οποίοι αναλώνουν αρκετή φαιά ουσία αναλύοντας την κριτική και την αισθητική της Μουσικής.

Σε κάποιο βαθμό και δική μου. ΚΑι δεν μιλάω ποιά είναι η καλή ή η κακή αλλά ποιά θα μπορούσαν να είναι κάποια κριτήρια από τα οποία θα ξεκινούσαμε. ΚΑι όχι όπως προείπα απαραίτητα σαν ανάγκη αλλά ως αντικείμενο συζήτησης.

 

Πιθανόν όμως να μην έχουμε το απαραίτητο υπόβαθρο για να αναπτύξουμε σοβαρά μια τέτοια συζήτηση.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου