Προς το περιεχόμενο

Αρκετά πια με τα Backing Tracks


THEOD

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δηλαδή η μέγιστη επιτυχία στην τέχνη της μουσικής είναι να είσαι η άννα βίσσυ!!??...Διάολε!! ;D ;D ;D  :D :D

 

Νομίζω οτι διαφωνείτε με το trolley σε ένα βασικό σημείο...

 

Εσυ λες οτι μουσικός είναι μόνο αυτός που έχει την μουσική ως βιοποριστικό επάγγελμα, ενω πριν λίγα ποστς αυτός έγραψε οτι θεωρεί οτι οι σέσσιον μουσικοί στην Ελλάδα δεν είναι καν μουσικοί γιατί δεν παράγουν δικό τους έργο.

 

Οι μόνοι μουσικοί όμως στην Ελλάδα που ζουν αποκλειστικά απο τη μουσική είναι οι σεσιονάδες... ;) ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 263
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εσύ δηλαδή, ποιον καλό ξένο κιθαρίστα ξέρεις και θαυμάζεις που δεν έχει δικό του έργο;

Ακόμη και οι πιο διάσημοι, καλοπληρωμένοι σεσσιονάδες που μπορώ να θυμηθώ έχουν ΚΑΙ δική τους δουλειά, και μάλιστα (η απόλυτη απόδειξη γι'αυτά που λέω) ακόμη και όταν αυτή η δουλειά δεν ήταν πολύ καλή ΔΕΝ μείωσε καθόλου την καριέρα τους ως σεσιονάδες.

Ατυχές. Μπορώ να σκεφτώ πολλούς κιθαρίστες (ιδίως της jazz) οι οποίοι ασχολήθηκαν ελάχιστα με τη σύνθεση πρωτότυπων κομματιών και έμειναν στην ιστορία για τις διασκευές τους.

 

Γενικά, σε είδη μουσικής όπου εμπλέκεται αυτοσχεδιασμός, μια εμπνευσμένη διασκευή μπορεί να έχει μουσική αξία ισοδύναμη με αυτή μίας πρωτότυπης σύνθεσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή η μέγιστη επιτυχία στην τέχνη της μουσικής είναι να είσαι η άννα βίσσυ!!??...Διάολε!! ;D ;D ;D  :D :D

 

εγω δεν εμπλεξα την επιτυχια με την τεχνη!

απλα επειδη δεχομαι ως μουσικο μονο αυτον που ζει απο την μουσικη, επιτυχια θεωρω αυτοματως την εμπορικη του καταξιωση! :)

 

Νομίζω οτι διαφωνείτε με το trolley σε ένα βασικό σημείο...

 

Εσυ λες οτι μουσικός είναι μόνο αυτός που έχει την μουσική ως βιοποριστικό επάγγελμα, ενω πριν λίγα ποστς αυτός έγραψε οτι θεωρεί οτι οι σέσσιον μουσικοί στην Ελλάδα δεν είναι καν μουσικοί γιατί δεν παράγουν δικό τους έργο.

 

αυτο ειναι αληθεια!

αλλα αν εξαιρεσεις την διαφωνια μας πανω σε αυτο, συμφωνουμε πως εσεις οι μπακιτρακιδες εχετε λιγοτερη αξια απο αυτους που γραφουν δικα τους και πως πρεπει να φυγετε και να πατε αλλου! :P :P :P :P

(οχι τιποτα, μπας και σταματησετε να μας ριχνετε το ηθικο και μετα απο καιρο πιστεψουμε και εμεις πως κατι παιζουμε στην κιθαρα!!)

 

 

Οι μόνοι μουσικοί όμως στην Ελλάδα που ζουν αποκλειστικά απο τη μουσική είναι οι σεσιονάδες... ;) ;D

 

αυτο δεν ειναι αληθεια!

και τα διαφανα κρινα ζουσαν απο την μουσικη.

ο σταματης κραουνακης ζει απο την μουσικη.

η λινα νικολακοπουλου ζει απο την μουσικη.

καταλαβαινεις τι εννοω φανταζομαι ε?

η μουσικη στην ελλαδα δεν ειναι μονο οι σεζιοναδες και οι φιρμες στο τραγουδι.

υπαρχουν συνθετες, στιχουργοι, τραγουδοποιοι, παραγωγοι και ενα καρο αλλοι!

 

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλα αν εξαιρεσεις την διαφωνια μας πανω σε αυτο, συμφωνουμε πως εσεις οι μπακιτρακιδες εχετε λιγοτερη αξια απο αυτους που γραφουν δικα τους και πως πρεπει να φυγετε και να πατε αλλου! :P :P :P :P

 

Αγόρι μου, δεν είμαι "μπακιντράκης", πόσες φορές να το πώ??  ::)  :)

 

Ίσως τα διαολεμένα μπάκινγκ τρακς να με βοήθησαν να ξαναπιάσω την κιθάρα σε μια δύσκολη περίοδο της ζωής μου όπου είχα όχι να παίξω αλλά να ακουμπήσω κιθάρα 6 χρόνια, αλλά δεν είναι αυτοσκοπός μου να παίζω συνοδεία κάποιου μπάκινγκ τρακ...

 

Εξάλλου έχω πολύ καιρό να ανοίξω δικό μου θέμα όπου παίζω επάνω σε τέτοιο μπάκιγκ, απλά συμμετέχω που και που σε συλλογικές προσπάθειες ή ανεβάζω κάτι εντελώς δικό μου...

 

Όταν εν μέρει διαφώνησα με αυτά που γράφτηκαν στο 1ο ποστ απο τον φίλτατο THEOD δεν το έκανα για να υπερασπίστω και καλά τον εαυτό μου...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι μωρε!

δεν ειπα πως εχεις σκοπο της ζωης σου να παιζεις σε μπακιντρακς.

απλα ταχθηκες υπερ!

φανταζομαι οτι για αυτο και εγινε η κουβεντα καπως πιο προσωπικη!

αλλωστε, δεν πιστευω με τιποτα πως σε μια μπαντα θα απεδιδες λιγοτερο! :)

 

και ναι, μπορει να εχεις καιρο να ανεβασεις δικο σου μπακινγκ, αλλα αυτα που χες ανεβασει παλια ειναι ακομα ''ξακουστα''.

και η ποιοτητα του ηχου σου ειναι πολυ ωραια!

το λεω, γιατι ακουσα και το κομματι του φιλου ''ινλοβγουιθμαικιταρ''! :)

 

 

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν τάχθηκα ακριβώς υπέρ...sorry αν έδωσα τέτοια εντύπωση..

 

Εξάλλου το είπα ότι το πρωταρχικό στη μουσική είναι η επικοινωνεία μεταξύ των μουσικών..

Τάχθηκα κατά του να κάνουμε κάποιους να αισθάνονται μειονεκτικά επειδή μην έχοντας άλλον τρόπο, έχουν βρει τα μπάκιγκ τρακς ως ένα μέσο έκφρασης, ανεβάζοντας κάποιες προσπάθειες τους εδω και επίσης διαφώνησα με τον φίλτατο THEOD στο ότι το παίξιμο πάνω σε ενα μπάκινγκ δεν μπορεί να βγάλει την μουσικότητα αυτού που παίζει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον, μια τοποθετηση και απο μενα μιας και θα ηθελα να γινει λιγο πιο σαφης η θεση μου.

 

Θεωρω πως μπορει να ασκει κανεις μια τεχνη με περισσοτερη ή λιγοτερη πληροτητα.

 

Αν μιλαμε για μουσικη, μια κατ'εξοχιν πληρης εξασκηση της ,θα ηταν να δημιουργησει κανεις κατι απο το μηδεν και να συμμετεχει ή να αναλαβει αποκλειστικα ολα τα επομενα σταδια δημιουργιας/παραγωγης του.

 

Επειδη το θεμα ομως τεθηκε και σε σχεση με τα backing tracks υπαρχουν καποια πραγματα που μπορουν να διαχωριστουν κατα τη γνωμη μου.

 

Μπορει να πιανει κανεις ενα backing track. Ομως με τι διαθεση; Να παιξει πανω απο μια ακολουθια ακορντων για να περασει καλα, να εξασκησει μια κλιμακα που μολις εμαθε, να γραψει ενα σολο με μια συγκεκριμενη ηχητικη προσεγγιση δεμενο οσο το δυνατον περισσοτερο με αυτο που παιζει απο πισω του ή να κανει ασκησεις ταχυτητας;(τυχαιες αλλα πιθανες περιπτωσεις)

 

Φανταζομαι πως οι παραπανω τροποι ενασχολησης δεν ειναι το ιδιο πραγμα και δεν προσφερουν σε (πιθανο) ακροατη και παιχτη το ιδιο οφελος.

 

Ολα τα παραδειγματα, αλλα περισσοτερο ακομη, η τριτη προσεγγιση μπορει να αποτελει πολυ δυναμικο κομματι της δημιουργικης διαδικασιας στην οποια (ενδεχομενως) βρισκεται ενας μουσικος.

 

Ποτε λοιπον κανεις μπορει να δεχθει οτι εχει παραξει καλλιτεχνικο εργο; μουσικη εν προκειμενω;

 

Ενα παραδειγμα απο εδω. Ορισμενα απο τα σολο καποιων παιδιων εδω μεσα ειναι αρτια παιχτικα και συνθετικα. Δεν ειναι αυτη η μικρη συνθεση μια παραγωγη εργου; δεν απαιτειται εξ'αλλου να κινητοποιηθει η σκεψη, η δραστηριοτητα του σωματος και η διαθεση (πραγματα που κανει κανεις οταν συνθει πιο ολοκληρωμενα) για να πραγματοποιηθουν αυτα τα σολο;

 

Δεν ειναι αναγκη να ειναι στεγνο το πραγμα τοσο οσο απλα να αραδιασεις μερικες νοτες σε μια ακολουθια συγχορδιων τυχαια :)

 

Αυτες ειναι μερικες σκεψεις που κανω προς το παρον. Σταθηκα περισσοτερο στο ζητημα με τα backing tracks μιας και εχει τεθει λιγο πιο εντονα απο την αρχη :)

 

Ισως επανελθω για να συμπληρωσω.

just changed avatar :p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι... ;D   ο Νέστo

ρας είναι βιρτουόζος του ωραίου ήχου ;D ;D ;D

 

...και του ωραίου φύλου. ;)

 

 

 

 

Υ.Γ. Θα ήθελα επίσης ν' ακόυσω μουσικούς το πως συνοδεύουν ένα κομμάτι. Όχι μόνο σόλο, υπάρχει και το πως συνοδεύεις τον σολίστα, τον τραγουδιστή κλπ. Ένας που έχω ξεχωρίσει είναι ο Σταύρος της Gkou. Mην ξεχνάμε την περίπτωση του Tommy Tedesco του ανθρώπου που έχει κάνει τα πιο πολλά session στην Αμερική. Δεν τον έπαιρναν για τις σολιστικές του ικανότητες, που πιθανον να ήταν μεγάλες.

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά, σε είδη μουσικής όπου εμπλέκεται αυτοσχεδιασμός, μια εμπνευσμένη διασκευή μπορεί να έχει μουσική αξία ισοδύναμη με αυτή μίας πρωτότυπης σύνθεσης.

 

Ακριβώς. Ο αυτοσχεδιασμός ενός σολίστα είναι πρωτότυπη σύνθεση. Έστω κι αν η αρμονία/ρυθμός δεν είναι δικά του. Το μόνο που αλλάζει σε σχέση με τον "παραδοσιακό" συνθέτη είναι ο χρόνος μέσα στον οποίο εμπνέεται και γράφει τη μελωδία.

 

Επίσης, όσον αφορά τον τίτλο "μουσικός" και κατά πόσον και πού μπορεί και πρέπει να χρησιμοποιείται, ειλικρινά δε με ενδιαφέρει καθόλου. Προσωπικά θα συνεχίσω να κάνω αυτό που κάνω και να παράγω αυτό που μου αρέσει και ας με χαρακτηρίζει όποιος θέλει, όπως θέλει.

 

Η ενασχόλησή μου με τη μουσική είναι κάτι που με ωφελεί και με ευχαριστεί σε τόσα επίπεδα που ο προβληματισμός για το πώς μπορεί να χαρακτηρίζομαι μου φαίνεται αστείος.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ατυχές. Μπορώ να σκεφτώ πολλούς κιθαρίστες (ιδίως της jazz) οι οποίοι ασχολήθηκαν ελάχιστα με τη σύνθεση πρωτότυπων κομματιών και έμειναν στην ιστορία για τις διασκευές τους.

 

Την περίμενα αυτή την αντίρρηση - ξέχασες μάλιστα και τους εκτελεστές έργων κλασσικής μουσικής, οι οποίοι (στον αντίποδα) σχεδόν ποτέ δεν παρουσιάζουν δικό τους έργο.

 

Για να είμαι ξεκάθαρος - δεν ισχυρίζομαι ότι έχω το αλάθητο του Πάπα, απλά παραθέτω σκέψεις για συζήτηση. Και η συζήτηση (έτσι όπως ανοίχτηκε από τον αρχικό ποστερ) έχει το χαρακτήρα της ενθάρρυνσης για την παραγωγή και την παρουσίαση πρωτότυπου έργου.

 

Οπωσδήποτε, είμαι ο τελευταίος που θα κρίνω το επάγγελμα κάποιου, διότι ξέρω (από επίπονη προσωπική εμπειρία) ότι η ζωη οδηγεί τον άνθρωπο σε περίεργες επιλογές και συμβιβασμούς.

 

Όμως, παραμένει γεγονός ότι όλες οι λέξεις έχουν μία κοινή και μία εξευγενισμένη (αν μου επιτρέπετε) έννοια. Η λέξη "μουσικός" δεν μπορεί να χρησιμοποιείται αδιακρίτως για όποιον έχει στο σπίτι του ένα μουσικό όργανο, για τον Dinu Lipati, για τον Pat Metheny, τον Longshadow και για εμένα (...). Υπάρχουν διαβαθμίσεις και καλό είναι να έχουμε επίγνωσή τους.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου