Προς το περιεχόμενο

Αρκετά πια με τα Backing Tracks


THEOD

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα είμαι ειλικρίνης δεν διαβάσα όλα τα μνμ αλλά εχω να απαντίσω στον δημίουργο του φορουμ αύτου

 

Τα προγράμμα στιλ gp... είναι ένας τέλιος τρόπος να συνθέσεις χώρις να έχεις μουσικά όργανα... Έγω ως τραγουδιστής και "κιθάριστας τ ακκορντου της παραλίας" τα χρησιμοποιώ και κοντέυο να κλισω πεμπτο ολοκληρομένο κομμάτι

 

Δεν λέω οτι είναι ήχος με ψηχη, αλλα ακουω την ιδέεα μ...σκεφτομαι μουσικη και νοτες στο μυαλό μ και τις γράφω και παίζουν

 

Όταν λοίπον θα πάω σε μια μπάντα... θα πω "ειδού η ιδέεα μ ,αυτή ειναι η συνθέση μ, αυτοι οι στιχοί, θα το μάθετε να το προβάρουμε με αληθινο ήχο;"

 

Το BT δεν είναι κακό εξίσου όταν θες να γράψεις η να σκέφτεις ένα σολο ή να τραγουδίσεις καραόκε για προπονιση (και ισος να το παρουσιάσεις να πάρεις γνώμες) που είναι το κάκο;

 

Όλα έχουν χρήση για αύτο φτιάχτικαν...    

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 263
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Θοδωρη καλημερα και απο μενα φιλε μου !

Κωστα, δεν το απαξιωνω,αν δεις παραπανω κατεθεσα και την δικη μου αποψη.

Αναλογα με τις δυνατοτητες του ο καθενας παρουσιαζει την δικη του επαφη με την Μουσικη.Αν αυτο ειναι ΒΤ,ας μεινει ως ΒΤ. Αν ειναι μια νεα συνθεση,ας βρει την ολοκληρωση της και ας κερδισει ακροατες, αν ειναι δισκογραφια ας βρει το τσαρτ που της αρμοζει .

Σχετικα με τα ΒΤ, ειμαι υπερ ως προς την αναπτυξη των ικανοτητων σου ως προς το παιξιμο και συναρτηση αυτου της συνθετικης σου ικανοτητας.

Παντως για μουσικη,σημερα μου τραβηξε ακρως το ενδιαφερον ο συμφορουμιτης Freerock με το ''will to live''.Ποτιμω να ακουω καθημερινα τετοιες δημιουργιες ανεξαρτητου στυλ.

 

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Το BT δεν είναι κακό εξίσου όταν θες να γράψεις η να σκέφτεις ένα σολο ή να τραγουδίσεις καραόκε για προπονιση (και ισος να το παρουσιάσεις να πάρεις γνώμες) που είναι το κάκο;

 

Όλα έχουν χρήση για αύτο φτιάχτικαν...    

 

Aλλο να το παρουσιάσεις μια φορα και αλλο να παρουσιάζεται 10 φορες τη μερα και

να γίνεται τροπος ζωης  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα είμαι ειλικρίνης δεν διαβάσα όλα τα μνμ αλλά εχω να απαντίσω στον δημίουργο του φορουμ αύτου

 

Τα προγράμμα στιλ gp... είναι ένας τέλιος τρόπος να συνθέσεις χώρις να έχεις μουσικά όργανα... Έγω ως τραγουδιστής και "κιθάριστας τ ακκορντου της παραλίας" τα χρησιμοποιώ και κοντέυο να κλισω πεμπτο ολοκληρομένο κομμάτι

 

Δεν λέω οτι είναι ήχος με ψηχη, αλλα ακουω την ιδέεα μ...σκεφτομαι μουσικη και νοτες στο μυαλό μ και τις γράφω και παίζουν

 

Όταν λοίπον θα πάω σε μια μπάντα... θα πω "ειδού η ιδέεα μ ,αυτή ειναι η συνθέση μ, αυτοι οι στιχοί, θα το μάθετε να το προβάρουμε με αληθινο ήχο;"

 

Το BT δεν είναι κακό εξίσου όταν θες να γράψεις η να σκέφτεις ένα σολο ή να τραγουδίσεις καραόκε για προπονιση (και ισος να το παρουσιάσεις να πάρεις γνώμες) που είναι το κάκο;

 

Όλα έχουν χρήση για αύτο φτιάχτικαν...    

ΕΛΕΟΣ  :o

Ενα spell checker βρε φίλε. Πόνεσα.

 

ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ; ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ.

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΟΚΑΤ BACKING TRACKS

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε trolley μπέρδεψες το σώβρακο με τη γραβάτα.  Η βασική διαφορά με τα εικαστικά είναι ότι το έργο των εικαστικών είναι χειροπιαστό. Το έργο του μουσικού χάνεται στον αέρα. Έργο το μεν- έργο το δε. Το αν είναι πρωτότυπο όμως είναι ζήτημα τρόπου εκτέλεσης ή τρόπου σύνθεσης.Άλλο παράγω έργο, άλλο παράγω ΠΡΩΤΌΤΥΠΟ έργο. Με τη δική σου λογική ο Ρέμπραντ είναι άχρηστος, αφού ζωγράφιζε πορτραίτα. Τι το "δικό του" έχει η αναπαραγωγή των προσώπων; Για να μην μιλήσουμε για τις "Νεκρές φύσεις"- εκατομμύρια... στρέμματα με πίνακες με μήλα, αχλάδια και λοιπά ζαρζαβατικά. Τι πιο άκυρο?

 

Μήπως η καλλιτεχνική αξία έγκειται στον ΤΡΟΠΟ της ζωγραφικής και ΟΧΙ στο θέμα?

 

Με άλλα λόγια: Όση αξία έχει το να παίζεις κλίμακες α-λα malmsteen πάνω σε backing track, άλλη τόση έχει να ζωγραφίσεις 5 μήλα α-λα Cezanne.

 

 

 

Μα τι είναι αυτά που γράφεις; Από που να αρχίσω;

 

Το έργο των εικαστικών είναι χειροπιαστό και το έργο των μουσικών είναι μερικές φορές χειροπιαστό (δίσκοι, παρτιτούρες κλπ) και το έργο των φωτογράφων είναι χειροπιαστό αλλά αναπαραγώγιμο (μπορεί να εκτυπωθεί άπειρες φορές) κλπ κλπ. Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το αν είναι δικό τους ή αν είναι κάποιου άλλου;

 

Επίσης, καταλαβαίνεις τι εννοούμε με τη λέξη "πρωτότυπο"; Δεν χρησιμοποιούμε τη λέξη με την έννοια του "καινοτομικού" (αυτό είναι άλλο ζητούμενο), αλλά με την έννοια του "πρωτογενούς", δηλαδή του έργου που φτιάχτηκε από εκείνον που το παρουσιάζει στην ολότητά του.

 

Αλλά ακόμη και αν εννοούσαμε αυτό που κατάλαβες, πόσο να κριτικάρω ρε μπαγάσα την έλλειψη επαφής σου με τα εικαστικά όταν διανοείσαι να γράψεις ότι όποιος ζωγραφίζει πρόσωπα ή μήλα δεν είναι "πρωτότυπος";

 

Επίσης, προς τι αυτή η απίστευτη υποκρισία του να λέτε (κάποιοι) ότι δεν καταλαβαίνετε τη διαφορά ανάμεσα σε κάτι που είναι δικό σας και σε κάτι που δεν είναι; Σε πόσους "αυτοσχεδιασμούς" (πάει, τη λαλήσαμε τη λέξη) πάνω σε ΒΤ έχουμε ακούσει οτιδήποτε άλλο εκτός από μία προσπάθεια να ακολουθηθεί το πρωτότυπο σόλο ΒΗΜΑ ΠΡΟΣ ΒΗΜΑ; Με μωρά νομίζετε ότι συνομιλείτε;

 

Το είπε ο άνθρωπος πιο πάνω (στο παράδειγμα με τη τσόντα).

 

Εγώ απλώς φλυαρώ, μου φαίνεται.

 

:)

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα τι είναι αυτά που γράφεις; Από που να αρχίσω;

 

Το έργο των εικαστικών είναι χειροπιαστό και το έργο των μουσικών είναι μερικές φορές χειροπιαστό (δίσκοι, παρτιτούρες κλπ) και το έργο των φωτογράφων είναι χειροπιαστό αλλά αναπαραγώγιμο (μπορεί να εκτυπωθεί άπειρες φορές) κλπ κλπ. Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το αν είναι δικό τους ή αν είναι κάποιου άλλου;

 

Επίσης, καταλαβαίνεις τι εννοούμε με τη λέξη "πρωτότυπο"; Δεν χρησιμοποιούμε τη λέξη με την έννοια του "καινοτομικού" (αυτό είναι άλλο ζητούμενο), αλλά με την έννοια του "πρωτογενούς", δηλαδή του έργου που φτιάχτηκε από εκείνον που το παρουσιάζει στην ολότητά του.

 

Αλλά ακόμη και αν εννοούσαμε αυτό που κατάλαβες, πόσο να κριτικάρω ρε μπαγάσα την έλλειψη επαφής σου με τα εικαστικά όταν διανοείσαι να γράψεις ότι όποιος ζωγραφίζει πρόσωπα ή μήλα δεν είναι "πρωτότυπος";

 

Επίσης, προς τι αυτή η απίστευτη υποκρισία του να λέτε (κάποιοι) ότι δεν καταλαβαίνετε τη διαφορά ανάμεσα σε κάτι που είναι δικό σας και σε κάτι που δεν είναι; Σε πόσους "αυτοσχεδιασμούς" (πάει, τη λαλήσαμε τη λέξη) πάνω σε ΒΤ έχουμε ακούσει οτιδήποτε άλλο εκτός από μία προσπάθεια να ακολουθηθεί το πρωτότυπο σόλο ΒΗΜΑ ΠΡΟΣ ΒΗΜΑ; Με μωρά νομίζετε ότι συνομιλείτε;

 

Το είπε ο άνθρωπος πιο πάνω (στο παράδειγμα με τη τσόντα).

 

Εγώ απλώς φλυαρώ, μου φαίνεται.

 

:)

 

 

μια χαρα τα λες  :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχίζω να μην μπορώ να κάνω παράθεση...και δεν μπορώ να απαντήσω στον Σκάντζο...

 

trolley...είσαι αυτός που φαντάζομαι? : ::)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα κάνω μετά από 17 σελίδες, μια δική μου περίληψη. Αν και ήμουν ο πρώτος που "διαφώνησα" με τον Theod, προσωπικά δεν βρίσκω καμμία ευχαρίστηση ούτε να παίζω σε BT ούτε να ακούω άλλους να παίζουν σε ΒΤ. Θεωρώ ότι δεν έχουν να μου προσφέρουν τίποτα καινούργιο. Κάποιες εξαιρέσεις βέβαια υπάρχουν, όπως ο Gregg περισσότερο για το πώς χρησιμοποιεί το Guitar Rig του παρά για το τι παίζει.

Από την άλλη καταλαβαίνω απόλυτα την ανάγκη κάποιου να χρησιμοποιεί ΒΤ.

Μπορώ να παραθέσω αρκετούς λόγους...

Εάν θέλετε να το συνδέσω και με άλλες τέχνες (κάποιες τις έχω διδαχθεί), ας πούμε στην ζωγραφική η αντιγραφή είναι κανονικό μάθημα, γιατί έτσι ο νέος καλλιτέχης μπορεί να καταλάβει τη δομή, τον τρόπο σκέψης, τη πινελιά του πρωτότυπου...

Άρα, έχουμε εδώ μέσα

1) νέους παίχτες που δεν έχουν την εμπειρία και τον εξοπλισμό και μαθαίνουν. Καταλαβαίνω τη διάθεση και πρεμούρα να μοιραστούν αυτή την εμπειρία με άλλους.

2) Παίχτες που παίζουν διασκευές. Άρα πρέπει να να μάθουν από το πρωτότυπο γιατί αυτό θέλει το κοινό που πάει να τους ακούσει

3) Παίχτες που παίζουν για τη πλάκα τους

 

Μπορώ να σκεφτώ και άλλες κατηγορίες...με κανένα τρόπο όμως, όλους αυτούς δεν μπορώ να τους "αποκλείσω" από την έκθεσή τους στο Noiz...με την ίδια λογική, θα έπρεπε να σβύνεται αυτόματα το κάθε καινούργιο post για αγορά Telecaster που δεν έχει κάτι πρωτότυπο επάνω της...

 

Aπό τη στιγμή που κάποιος βαράει τη Λα, για μένα είναι μουσική (άσχετα εάν με αγγίζει ΕΜΕΝΑ ή όχι)...αλοίμονο εάν αρχισουμε να βάζουμε ετικέτες...η μεγαλύτερη δε πλάκα είναι ότι οι περισσότεροι που γράφουν σε αυτό το θέμα, δεν έχουν ανεβάσει ποτέ τίποτα! ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, προς τι αυτή η απίστευτη υποκρισία του να λέτε (κάποιοι) ότι δεν καταλαβαίνετε τη διαφορά ανάμεσα σε κάτι που είναι δικό σας και σε κάτι που δεν είναι; Σε πόσους "αυτοσχεδιασμούς" (πάει, τη λαλήσαμε τη λέξη) πάνω σε ΒΤ έχουμε ακούσει οτιδήποτε άλλο εκτός από μία προσπάθεια να ακολουθηθεί το πρωτότυπο σόλο ΒΗΜΑ ΠΡΟΣ ΒΗΜΑ; Με μωρά νομίζετε ότι συνομιλείτε;

 

Δεν ξέρω αν κάνω λάθος, νομίζω οτι το μεγαλύτερο ποσοστό των φίλων που χρησιμοποίησαν κάποιο bt , το είδαν σαν ένα όχημα αυτοσχεδιασμού.

 

Σίγουρα έχουμε ακούσει κι αυτό που λες αλλά νομίζω οτι είναι μειοψηφία...

Επαναλαμβάνω δεν είμαι σίγουρος , ούτε θα κάτσουμε τώρα να μετράμε...

 

Το θέμα λοιπόν ανοίχτηκε για να "παροτρύνει" όσους ασχολούνται, να δοκιμάσουν να συνεργαστούν με άλλους μουσικούς δημιουργικά.

Είπα και πριν οτι εδω συμφωνώ 100%.

Ας μείνω λοιπόν σε αυτό που συμφωνώ...

 

Όλα τα υπόλοιπα περί εμπειρίας της αποτυχίας ή περί του πόσο % μουσικός είναι ο καθένας (κάτι σαν το ΦΠΑ δηλαδή) θα τα ξεχάσω το γρηγορότερο...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα που λέμε όμως τόση ωρα δεν είναι ότι είναι άχρηστα τα backing tracks ή να παίζεις πάνω σε κάτι ηχογραφημένο. Αντιθέτως επιβάλλονται για να μάθεις κάποια πράγματα.

 

Αυτό που δεν είναι σίγουρα, δεν είναι μουσική με την έννοια του παίζω με ανθρώπους. Δεν είναι. Άλλο το real time, άλλο το ηχογραφημένο και μοιραία το ζουμί είναι το real time. Απλά. Όλα τα άλλα είναι υποκατάστατα.

 

Τα περί ποιος είναι ο πιο μουσικός που έχετε αναλύσει σε μερικές σελίδες εδώ μέσα είναι ανούσια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου