Προς το περιεχόμενο

Είναι αργά...?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας είμαι 24,είμαι φοιτητής και πριν 5 μήνες μου ήρθε έμπνευση και πήρα το συνθεσάιζερ korg x50.Έπαιζα πιάνο στο δημοτικό 6 χρόνια αλλά δεν θυμάμαι πολλά.

Η ερώτηση είναι αν είναι αργά για να ασχοληθώ σοβαρά;

Θα μου άρεζε να παίζω στο στυλ του Wirman(children of bodom).Ξέρω ότι είναι δύσκολο αλλά είναι εφικτό σε αυτή την ηλικία?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 20
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μια χαρά εφικτό είναι αν το ασχοληθείς με όλη την καλή διάθεση και αφιερώσεις σοβαρά το χρόνο σου :)

(Κ εγώ στα 24 ξεκίνησα να παίζω ! )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την άμμεση απάντηση.Είναι ενθαρυτικό το μήνυμά σου.Γιατί βλέπω παιδιά 17-18 ετών ας πούμε στο youtube που ήδη είναι φτασμένοι και λέω καλά εγώ τι κάνω τώρα στα "γεράματα"...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν και παιδιά που εγκαταλείπουν στα 17-18 και επίσης υπάρχουν και "παιδιά" που πασπατεύουν χρόνια κ ποτέ δεν ασχολούνται σοβαρά.

Το καλό με το να ξεκινάς μεγάλος έιναι ότι είσαι συνειδητοποιημένος πολύ περισσότερο στο τι θες και έχεις και καλύτερη εικόνα του τι πρέπει να κάνεις και πόσο να προσπαθήσεις ώστε να πετύχεις αυτό που θες.

 

Καλή συνέχεια ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι ρε κολλητέ μην μασάς άμα γουστάρεις προχώρα!Δεν καταλαβαίνουμε ούτε από εξεταστικές!Λίγο jam να ξεδώσουμε!

 

Σωστός ο Evilnye!

Life is a lot like jazz..it's better when you improvise

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρυτικά σας λόγια.

Σε αυτήν την εξεταστική είναι που παίζω περισσότερο :)Παίζω και κάνω διάλειμμα για διάβασμα που λέει ο λόγος ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες