Προς το περιεχόμενο

Βατ, Τάξεις, Εντάσεις και... Ενστάσεις!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ρε παιδια μπορει καποια στιγμη καποιος να μου μεταφρασει και να μου εξηγησει τι ακριβως εννοει ο τυπος με το καθενα απο τα παρακατω που θα σας παραθεσω?

 

Features I wish all guitar amps would include are:

 

1-two large illuminated analog meters for A.C.

 

2-line voltage monitoring for preamp and amp and power-output observation that allows easy output-tube biasing;

 

3-tube biasing knobs that are accessed behind a closable front panel;

 

4-a "tone bypass" switch that bypasses the tone controls;

 

5-a "gain bypass" switch that bypasses the gain controls so that the amp can be used as a "slave" amp unit;

 

6-clear plexiglass windows so you can see the tubes like Hughes & Kettner Amps;

 

7-for channel switching a toggle switch and seperate lights for each channel to indicate which channel is selected

 

8-quiet fans. If the preamp is seperate from the amp, then there should be two sets of biasing knobs and analog meters. If you are using solid state effects pedals, digital effects, then you should bypass the amp's preamp (you really don't even need a guitar amp if you're using a rack of effects and pedals). I like to watch the meter needles move on hifi equipment

 

 

Effects loop return master volume for power-amp

Effects loop tube buffered (series or parallel) with Effects mix control

Dual assignable presence controls

Dual assignable Excursion switches for loose, medium and tight feel

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 68
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

1. αναλογικά μέτρα εννοεί προφανώς αυτά με τη βελονίτσα που πηγαίνει δεξιά αριστερά...Λέει AC οπότε ή θέλει να του δείχνουν το ρεύμα που πάει στο μετασχηματιστή (δε νομίζω) ή την έξοδο του ενισχυτή (λογικά αυτό εννοεί)

2. ένδειξη της τάσης στην προ και τελική ενίσχυση που θα κάνει πιο εύκολo το bias.Για να "βιάσεις" έναν ενισχυτή βασίζεσαι στον τύπο ενέργεια=διαφορά τάσης επί ρεύμα.

3. ποτενσιόμετρα για να κάνεις εσύ το βιασμό των λυχνιών(κάποιοι boutique ενισχυτές το έχουν)

4. ένα switch που θα παρακάμπτει το eq με αποτέλεσμα περισσότερο gain,διαφορετική χροιά και μεγαλύτερο έλεγχο από το volume της κιθάρας.

(κάποοι Boogie και ο Kendrick Climax το έχουν αυτό)

5. ένα switch που θα παρακάμπτει τις ρυθμίσεις gain για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις όλο τον ενισχυτή ως preamp για άλλο ενισχυτή συνήθως μεγαλύτερο σε βατ.

Το 6 και το 7 είναι εύκολα

8.Τα ανεμιστηράκια συνήθως παράγουν θόρυβο που ενισχύεται περαιτέρω από τον ενισχυτή.

Από εδώ και κάτω δε λέει κάτι το περίεργο(κοίτα έναν Bogner) απλά ότι θέλει ο ενισχυτής του να έχει 100 ρυθμίσεις και άμα λάχει να παίζει από μόνος του μουσική :D

 

Αλήθεια που τα είδες όλα αυτά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από εδώ και κάτω δε λέει κάτι το περίεργο(κοίτα έναν Bogner) απλά ότι θέλει ο ενισχυτής του να έχει 100 ρυθμίσεις και άμα λάχει να παίζει από μόνος του μουσική :D

 

Αλήθεια που τα είδες όλα αυτά?

 

χαχαχα...μηπως υπερβαλει λιγο?

ρε δεν θυμαμαι που τα βρηκα...copy paste τα ειχα κανει σε ενα εγγραφο word....

σε ευχαριστω πολυ ρε για τις απαντησεις :wink: :) 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε κάθε post μεγαλώνει και η ικανοποίησή μου που άνοιξα τέτοιο θέμα' date=' γιατί βλέπω ότι συγκεντρώνονται σιγά σιγά πραγματικοί γνώστες και το knowledge base εμπλουτίζεται! :wink: :D :D Μπράβο!

 

Σταδιακά μπορεί να γίνει ένα θέμα άξιο για επικόλληση... τι λέτε ωρέ μοντουλέιτορς; :)

 

Δυο-τρία θεματάκια που θα άξιζε να συζητηθούν:

 

1) Effects loops (άλλο βασανισμένο θέμα και κλασσικό martketing asset...)

 

2) To ρόλο που παίζει το ξεχασμένο... μεγάφωνο, στον τόνο και ειδικότερα στην παραμόρφωση

 

3) Το ζήτημα του eq στον ενισχυτή, σε ποιο σημείο της αλυσίδας μπαίνει, τι τύπου είναι, κλπ.

 

Ορμάτε του. :wink: :D[/quote']

 

Έχει πλάκα γιατί είπα σε άλλο post ότι αν ξεκινήσουμε να μιλάμε για αυτά θα μας πάρει το ξημέρωμα.

Α) Το fx loop.Εδώ θέλει πολύυυ συζήτηση το θέμα αλλά θα προσπαθήσω να κρατηθώ…Θα το θέσω κάπως έτσι: Δεν ξέρω κάποιον που να είναι 100% ικανοποιημένος από το effects loop του ενισχυτή του ακόμα κι αν πλήρωσε τα μαλλιά της κεφαλής του (βλέπε Mesa,Soldano,Bogner,..) και μερικές φορές καταλήγει να βάζει τα λεγόμενα χρονικά εφφέ(delay,reverb,chorus,flanger...) από την κονσόλα ή να χρησιμοποιεί μόνο το καθαρό κανάλι ενός ενισχυτή που πλήρωσε για τρία αντί να αγοράσει έναν φτηνότερο με ένα και μόνο άπαιχτο κανάλι.

Γιατί συμβαίνει αυτό τώρα?Γιατί δεν μας αρέσει το fx loop?Πάμε λίγο στο τεχνικό μέρος…Υπάρχουν τα series,parallel(σειριακά,παράλληλα) και active,passive(ενεργό,παθητικό) fx loop. Το σειριακό ή το παράλληλο έχει να κάνει με τον δρόμο που ακολουθεί το σήμα,σε σειρά με το αρχικό ή παράλληλα. Δεν έχω να πω πολλά για αυτό, αν είναι καλά σχεδιασμένο(ειδικά όταν είναι παράλληλο) είναι πιο πολύ θέμα εφφέ/γούστου. Το παθητικό loop στέλνει ένα σήμα συνήθως με υψηλή εμπέδηση που δεν είναι ικανό να ανταπεξέλθει στις «δυσκολίες» που θα συναντήσει στα καλώδια και στα εφφέ ανάμεσα στο send και το return.Το αποτέλεσμα?Ο ενισχυτής γίνεται αδύναμος και δεν θυμίζει σε τίποτα τον ενισχυτή που είχαμε πριν χρησιμοποιήσουμε το fx loop.Γι αυτό το λόγο δημιουργήθηκε το active.Είτε μέσω λυχνιών (cathode follower) είτε μέσω solid state στοιχείων (συνήθως buffer από ολοκληρωμένα) στέλνει το σήμα με τη «σωστή» εμπέδηση για να οδηγήσει τα καλώδια και τα εφφέ και στο return έχει μία φάση ανάκτησης (recovery stage) που είναι μία φάση ενίσχυσης με χαμηλό gain. Αυτό όμως έχει και κάποια μειονεκτήματα καθώς κομπρεσσάρει λίγο τον ήχο και ο ενισχυτής δεν ακούει το ίδιο στις δυναμικές.

Επίσης ο ήχος δεν είναι το ίδιο γλυκός .Για να το λύσουν αυτό οι κατασκευαστές βάζουν true bypass στο fx loop.Όταν δηλαδή δεν το χρησιμοποιείς δεν υπάρχει στη διαδρομή του σήματός σου.

Ακούμε από τους παππούδες συνήθως ότι ένας μονοκάναλος ενισχυτής χωρίς fx loop και 100 διακόπτες είναι καλύτερος από έναν πολυκάναλο «κάνω τα πάντα» ενισχυτή.

Η αλήθεια είναι ότι αυτό που κερδίζουμε σε ευελιξία με έναν πολυκάναλο ενισχυτή το χάνουμε λίγο σε «ήχο».Το σήμα περνάει από χιλιάδες ενεργητικά η παθητικά στοιχεία του κυκλώματος και καταλήγει πιο μουντό - λιγότερο διαυγές. Μήπως γνωρίζετε τι χάνετε και σε αρμονικές?

Αλλά με έναν μονοκάναλο δεν είναι πάντα εύκολο να βγάλεις ένα απαιτητικό live(από τελείως καθαρό μέχρι τέρμα βρώμικο) αν δεν έχεις κάμποσα πεταλάκια ή έστω ένα πολυεφφέ. Οπότε μαθαίνεις να συμβιβάζεσαι…

 

Β)Για τα ηχεία ίσως δεν είμαι ο πιο κατάλληλος να πω ποιο είναι το καλύτερο για κάθε περίπτωση παρόλο που υπάρχουν κάποιοι άγραφοι νόμοι. Υπάρχουν πιστεύω άλλα πιο έμπειρα μέλη του noiz στο θέμα που έχουν περάσει πολλά ηχεία από τους ενισχυτές τους. Αυτό που θα πω και γω με τη σειρά μου είναι ότι το ηχείο είναι σχεδόν πάντα το τελευταίο κομμάτι της ηχητικής μας αλυσίδας. Επομένως είναι αυτό που θα τονίσει το καλό μας παίξιμο, την καλή μας κιθάρα,πεταλάκια,ενισχυτή ή θα τα υποβαθμίσει.

 

Γ)Όσο σημαντικά είναι τα άλλα μέρη της ηχητικής αλυσίδας(από τον άνθρωπο μέχρι το ηχείο) το ίδιο είναι και η σωστή χρήση του equalizer..Τα eq διακρίνονται σε active και passive.Το active προσθέτει ή τουλάχιστον δεν αφαιρεί gain ενώ το passive αφαιρεί πάντα gain και output. Σχετικά σπάνια θα βρεις active eq σε ενισχυτή κιθάρας(ίσως σε κάποιους Fender και Boogie). Από τα passive τα πιο γνωστά είναι το Fender type (Blackface εποχή και έπειτα) και το Marshall type(ουσιαστικά Fender Bassman) καθώς και οι όποιες παραλλαγές τους.Π.χ. κάποιοι ενισχυτές δεν έχουν ποτενσιόμετρο για τα μεσσαία αλλά μια φιξαρισμένη τιμή. Είναι βασικό στοιχείο ενός ενισχυτή το που και πως θα τοποθετηθεί ένα equalizer.Εκτός από το cut ή το λεγόμενο brilliance(που δεν έχουν αυθεντικό ρόλο eq) το κλασσικό παθητικό eq πάντα τοποθετείται ή στο τέλος (συνήθως Marshall type μετά από ένα tube cathode follower) ή κάπου ενδιάμεσα της προενίσχυσης(συνήθως Fender type κατευθείαν από την άνοδο της λυχνίας). Δεν υπάρχει σωστό και λάθος equalizer.Υπάρχουν σωστές και λάθος ρυθμίσεις. Όλα έχουν να κάνουν με τον ενισχυτή και την ευελιξία που ζητά ο χρήστης. Υπάρχουν ενισχυτές που δεν έχουν καν eq κι όμως έχουν υπέροχο ήχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σόρυ ρε ESP' date=' τίποτα προσωπικό, απλά κάθε μέρα έρχεται κάποιος πιτσιρικάς 18-19 χρονων και μου λέει και τρεις νέες μαλακίες που διάβασε στο ιντερνετ και τα παίρνω, γιατί ο σκοπός είναι κατά βάθος η εκμετάλευση και όχι η πληροφόρηση... :cry:[/quote']

 

 

μη φωναζετε κυριε...μια ερωτηση εκανα :lol: δεν ειπα πως ειμαι αυτης της αποψης.ισα ισα που ειχα πει και σε ενα αλλο post πως σιγουρα δεν ειναι τυχαιο να εχουν τοσα λεφτα καποιοι ενισχυτες, γιατι δεν εχουν ολοι την τεχνογνωσια να τους κανουν.εκτος αν ξερουν ποιο θα ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το τελικο αποτελεσμα και τι αποτελεσμα θελουν...

 

τουλαχιστον αυτο που κανω εγω, ειναι να πηγαινω με το αυτι και τον προσωπικο γουστο...τιποτα δεν ειναι σαν τα αυτια μας(αν λειτουργουν σωστα...ναι, για εμας τους κιθαριστες μιλαω που βαζουμε το volume στο 11 :lol: ).

 

 

επισης θα ηθελα να ρωτησω και τα εξης...

 

 

1-ποσο "σωστο" ειναι να κολαμε μια προσομιωση σε μια αλλη προσομοιωση?

δηλαδη(γιατι ουτε και εγω θα το καταλαβαινα ετσι οπως το ειπα):εχουμε εναν ενισχυτη που εχει προσομοιωσεις.αν επιλεγοντας μια προσομοιωση βαλουμε απο εφε μια ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ προσομοιωση κατα ποσο "σωστο" ειναι?

 

(δεν ξερω κατα ποσο ειναι on topic αυτο :? αλλα μιας και μιλαμε για ενισχυτες και ποιοτητα σκεφτηκα να το ρωτησω)

 

2-επισης τελικα τι εχει σημασια οταν παιζεις με μεγαλη ενταση?(δε μιλαω για το δωματιο μας)...κατα ποσο παιζει ρολο ΕΚΕΙ αν ειναι class A ή ΑΒ?επισης κατα ποσο ξεχωριζει αυτο ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΡΓΑΝΑ?

 

σιγουρα δεν αξιζει ενας ενισχυτης 3000 ευρω για να παιζουμε στο δωματιο μας ή οταν κανουμε ενα Live και φανει η μικρη διαφορα σε ενα lead :)

 

καποιες σκεψεις ηταν αυτες....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε κάθε post μεγαλώνει και η ικανοποίησή μου που άνοιξα τέτοιο θέμα' date=' γιατί βλέπω ότι συγκεντρώνονται σιγά σιγά πραγματικοί γνώστες και το knowledge base εμπλουτίζεται! :wink: :D :D Μπράβο!

 

Σταδιακά μπορεί να γίνει ένα θέμα άξιο για επικόλληση... τι λέτε ωρέ μοντουλέιτορς; :)

 

Δυο-τρία θεματάκια που θα άξιζε να συζητηθούν:

 

1) Effects loops (άλλο βασανισμένο θέμα και κλασσικό martketing asset...)

 

2) To ρόλο που παίζει το ξεχασμένο... μεγάφωνο, στον τόνο και ειδικότερα στην παραμόρφωση

 

3) Το ζήτημα του eq στον ενισχυτή, σε ποιο σημείο της αλυσίδας μπαίνει, τι τύπου είναι, κλπ.

 

Ορμάτε του. :wink: :D[/quote']

 

1)μακρια απο εμενα,ΕΝΑ καναλι ΚΑΘΑΡΟ και ολα τα πεταλακια μπροστα (& οι 2 ενισχυτες μου,Boogie Mark 3,Rivera Quiana ειναι πολυκαναλοι και με effect loop αλλα δεν χρησιμοποιω παρα μονο το καθαρο καναλι τους & βεβαια ποτε το effect loop.

 

2) τεραστιο ρολο,προσωπικα προτιμω υψηλου βατατζ μεγαφωνα (EV 12ML) για κρυσταλλινα καθαρα & headroom,επισης τα προτιμω και για το βρωμικο ηχο μου που προερχεται 100% απο πεταλια.

 

3)passive 4 me :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Τα eq διακρίνονται σε active και passive.Το active προσθέτει ή τουλάχιστον δεν αφαιρεί gain ενώ το passive αφαιρεί πάντα gain και output. "

:wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω που νομιζα οτι ειχα βρει τον ιδανικο ενισχυτη για μενα....

 

Rivera Knucklehead KR55. 3 channels/voicings, 55-25-12.5W. 3EQ. 2000eu.

 

Λες οτι ισως ειναι καλυτερα ενας ενισχυτης με ενα καναλι οπως πχ ο Hughes&Kettner Puretone, Orange Rocker 30, Laney GH50L κτλ κτλ?

okai LS85Q

Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

oχι βεβαια καλυτερος ενισχυτης ειναι αυτος που αρεσει σε ΕΣΕΝΑ!

Κανεις δεν ειπε οτι ειναι ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ οι "απλοι" ενισχυτες" απο τους πολυπλοκους.

εγω π.χ. ενω μου αρεσουν οι απλοι ενισχυτες βιντατζ με ενα καλο καθαρο καναλι κατεληξα στον Rivera Quiana & τον Boogie Mark 3 γιατι & οι 2 εχουν τον καλυτερο ΚΑΘΑΡΟ ηχο απο οποιονδηποτε μπουτικ-βιντατζ μονοκαναλο ενισχυτη εχω ακουσει :wink:

(& οι δυο ενισχυτες μου εχουν πανω της Παναγιας τα ματια μα δεν τα χρησιμοποιω ποτε!)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου