Προς το περιεχόμενο

Της κιθάρας το πέταλο.....


not_guilty

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σαν μια εναλλακτική πρόταση στην χρήση ακριβών πεταλιέρων .. ποια εφφέ πεταλάκια θα χρησιμοποιούσατε και πως θα ηχογραφούσατε απο αυτά...

 

Θα ήθελα να πω επίσης οτι στο θέμα του ήχου της κιθάρας είμαι παντελώς άσχετος και μέχρι ώρα επιβιώνω με ένα zoom πολυεφφε και έναν ενισχυτή Hughes N kettner Attax 80

 

Μήπως όμως καλύτερα να έχουμε πεταλάκια απο πεταλιέρα?

ΜΤΠ = Μην Το παρεξηγείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να πω επίσης οτι στο θέμα του ήχου της κιθάρας είμαι παντελώς άσχετος και μέχρι ώρα επιβιώνω με ένα zoom πολυεφφε και έναν ενισχυτή Hughes N kettner Attax 80

 

8O 8O

 

Αν τα 'πραγματικά' πεταλάκια/ενισχυτές είναι γκουρμέ απόλαυση, αυτό είναι σαν παρεντερική διατροφή! :P :D :D

 

(Χωρίς παρεξήγηση έτσι; )

 

Κοίταξε, θα ακούσεις πολλές και διάφορες απόψεις. Είναι θέμα γούστου δεν υπάρχει καλός και κακός ήχος (φιλοσοφικά μιλώντας 8) ) κάθε ήχος που βγάζει η κιθάρα είναι valid.

 

Η προσωπική μου επιλογή, αφού βαρέθηκα με διάφορες πεταλιέρες, όσο βολικές και αν είναι, είναι μερικά μόνο πεταλάκια (σχεδόν όλα αναλογικά), κάποια μπροστά και κάποια στο λουπ του ενισχυτή. Αλλά ακόμα και αυτά τα αποφεύγω αν δεν χρειάζονται οπωσδήποτε.

 

Τώρα εξαρτάται τη μουσική παίζεις, πως ηχογραφείς, τι θέλεις να κάνεις σε πιθανό λαιβ, πολλά πράγματα...

 

Οπότε το μόνο που έχω να προτείνω είναι να κοιτάξεις τον ήχο που ονειρεύεσαι και να αρχίσεις μεθοδικά να διαχωρίζεις τα στοιχεία που θα σου επιτρέψουν να τον πετύχεις. Τι είδους παραμόρφωση; Τι time based effects; Ο κίνδυνος είναι να φτάσεις να έχεις 20 πετάλια και ακόμα να μην το έχεις πετύχει, γι'αυτό είναι δημοφιλή τα πολυεφφέ και οι πεταλιέρες... τουλάχιστον ξενοιάζεις.

 

Αλλά άμα έχεις καταλήξει 'γενικώς' τουλάχιστον στη δική σου ηχητική νιρβάνα, τα πράγματα ξεκαθαρίζουν αρκετά! :wink:

nd don't forget my dawg, Fixed and Consequent

Συνδέστε για να σχολιάσετε