Προς το περιεχόμενο

Πόσοι πληκτράδες ήξεραν στην αρχή πιάνο πιάνο;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

αποσο ξερω σχεδων ολοι. Οπως και ολοι φαγαμε το σπασιμο να ενταχοθουμε στη rock νοοτροπια. Ομως το ζητημα είναι αλλο. Ποσα λεφτα πρεπει να σκασεις για να γουσταρεις οταν παιζεις? Και κατα ποσο καλη η κακη είναι η επιρροή της κλασικης μουσικής στα πλήκτρα? πρωσοπικά όταν πήγα να τα συνδιάζσω ολο μεταλ μου έβγαινε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 68
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Βασικα, εγω ξεκινησα απο πιανο ( και συνεχιζω κανονικα τις σπουδες πιανου ) και μεταπηδησα στα πληκτρα. Κυριως αυτο το εκανα επειδη μου αρεσε ο πλουτος που εδιναν τα keyboards ( απο αποψη ηχου ), καθως και οτι ολα τα συγκροτηματα θελουν πληκτρα και οχι πιανιστα.

Προσωπικα θεωρω σημαντικη την κλασσικη παιδεια, οχι επειδη ετσι ειναι το "κατεστημενο" αλλα επειδη χαρη σε αυτην βελτιωνεις την δεξιοτεχνεια, αποκτας αντοχη ( δεν συγκρινεται με τιποτα ενα βαρυκεντρισμενο πληκτρο με ενα πληκτρο ενος ρωσικου πιανου.. :wink: ) και πολλες φορες, συνδυαζεις 2 διαφορετικα ειδη ( ροκ-κλασσικη ), εκπλησοντας με το αποτελεσμα. Οποτε, η κλασσικη παιδεια ειναι καλη επιρροη για οποιοδηποτε μουσικο ( οχι μονο για τους πληκτραδες ),αρκει να μην οδηγησει σε μονομερεια και ελλειψη φαντασιας για αλλα ειδη.

Οσον αφορα τα λεφτα..Οι περισσοτερες ροκ μπαντες, δεν εχουν ιδιαιτερη προτιμηση στον ηχο ενος πληκτρα ( μεταξυ μας, ακομα και σε κομματια deep purple, τον εχουν γραμμενο ). Απο την αλλη, πιστευω οτι με ενα καλο hammond, μια καλη απομιμηση VOX και Farfisa organ, ενα ουδετερο πιανακι και αρκετα pads strings, εχεις κλεισει σαν πληκτρας σε ροκ μπαντα. Εννοειται πως σε πιο alternative καταστασεις, αλλαζουν πληρως τα δεδομενα, αφου ο πληκτρας πλεον αναλαμβανει μεγαλυτερο ρολο.

Οπως και να εχει, εκτος απο τη τσεπη, απαιτειται και προσηλωση, μελετη και πονος... :roll:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν έμαθα ποτέ πιάνο - μόνο αρμόνιο - αυτό με τους αυτόματους

ρυθμούς. Έτσι είμαι αμιγώς πληκτράς - κάτι σαν τους ηλ. κιθαρίστες

που δεν έκαναν ποτέ κλασική κιθάρα. Καμμιά φορά σκέφτομαι πόσο

καλό θα μου είχε κάνει στην τεχνική να έχω σπουδές πιάνου αλλά

από την άλλη το synth action keyboard έχει τελείως άλλη φιλοσοφία

άλλα πράγμα να παίζεις με το αριστερό χέρι στο modulation ή στα φίλτρα...

και να ψάχνεσαι με τους ήχους - είναι άλλη σχολή που δυστυχώς δε

διδάσκεται σε ωδείο παρά μόνο με την ενασχόληση με μπάντες.

 

Α! Και δεν χρειάζεται να κουβαλάω 88άρια keyboards στα live!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι περισσοτεροι εχουν σπουδες κλασσικου πιανου αν και υπαρχουν και αυτοδιδακτοι που γ....!Η μουσικη βασικα ειναι να την εχεις μεσα σου.Τα ωδεια δεν πιστευω οτι φτιαχνουν μουσικους απλα εκτελεστες μουσικων εργων,σολιστες μπλα μπλα.....Χανεις ολο το feeling στο ωδειο.Εκτος αν εισαι λατρης της κλασσικης.Εγω θεωρω οτι καθε μουσικη εμπειρια απο κλασσικη,τσαζ μεχρι τα νησιωτικα του Παριου,ειναι σημαντικη.Οσο πιο πολλα και διαφορετικα πραγματα ακουει ενας μουσικος τοσο πιο πολυ διευρυνει τον τροπο που παιζει η ακομα και που γραφει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνο για τα ωδεία. Μπορώ να πω η ατάκα του γιοκαρίνη " σε ένα γιάλινο οξυζενέ ωδείο " είναι απολύτως σωστή. Οσο για τον αν ακούς πειρισσότερα είδη αποκάς γενικότερη αντίληψη συμφωνώ. Ομως το να ακούς λίγο απο πολλά ποιο πολύ ανούσιο και καταστροφικό είναι παρά ουσιόδες. Για να πείς οτι έχεις επηρεστεί απο ένα είδος λιγο πολύ πρέπει να το έχεις λιώσει. Οσο για το οτι δεν δείνουν συμασία στο άκουσμα θα συμφωνήσω . Ομως μπορείς να μου πείς έναν πληκτρά της rock που μπορείς να πείς οτι είναι επηρεασμένος απο τη κλασική μουσική? ο Lord ;exei bg;alei kati cd τώρα τελευταία όμως είναι μόνος του και όχι με μπάντα. Διαφωνώ οτι το αριστερό χέρι έιναι μόνο για ψάξιμο ήχων modulation. Εχεις αλλο ένα ξερό. Ειδικά με διπλά πλήτρα μπορείς στην ουσία να προσθέσεις άλλο ένα όργανο στη μπάντα και να κάνεις παπάδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να συμπληρωσω ομως, οτι ολα ειναι δεκτα αν γινονται και με μετρο..Τι να τα κανω τα 4 πληκτρα και τους παπαδες, οταν ετσι υποβιβαζεις το αποτελεσμα μιας μπαντας, δημιουργωντας μια βαβουρα..Γι'αυτο συμφωνω απολυτα με κατι που ελεγε ο παλιος καθηγητης μου στο αρμονιο..."Ολοι παιζουμε πληκτρα..λιγοι ομως παιζουν μουσικη" :roll:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πότε η παιδεία βγαίνει σε βάρος του αποτελέσματος;;; Μόνο όταν αυτή είναι χαμηλής ποιότητας.

 

Όταν μαθητεύεις μαθαίνεις ΜΟΥΣΙΚΗ μέσα από κάποιο ΟΡΓΑΝΟ (το λέει και τ' όνομά του). Ακόμη και ο πιο στεγνός οργανοπαίχτης (εκτελεστής) καλείται να παίξει ΜΟΥΣΙΚΗ. Πριν όμως μάθεις να παίζεις πρέπει να μάθεις να ΑΚΟΥΣ (όπως και πριν ζωγραφίσεις πρέπει να μάθεις να βλέπεις, πριν γίνεις συγγραφέας πρέπει να μάθεις να διαβάζεις κλπ κλπ). Για να μπεις και να παίξεις σε μια μπάντα χρειάζεται μεγάλη εμπειρία, ειδικά μάλιστα όταν παίζεις ελεύθερα. Εμπειρία στο παίξιμο, στην ενορχήστρωση, στο άκουσμα. Αυτή αποχτιέται σιγά σιγά, μέσα και από τέτοιες δραστηριότητες. Αλλά μη νομίζουμε ότι το σύστημα μουσικής εκπαίδευσης που εφαρμόζεται κατά κανόνα στην Ελλάδα είναι και το μόνο - και σίγουρα όχι το καλύτερο...

 

Κατά τα άλλα, άλλο είναι το πιάνο και άλλο τα πλήκτρα - το μόνο τους κοινό είναι το κλαβιέ.

P>Πρρουτ!</P>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να παίξεις τον ρόλο του πληκτρά σε ένα συγκρότημα καλά, δεν είναι θέμα σπουδών και κλασσικού πιάνου.

 

Αν όμως σπουδάζεις είναι καλό, γιατί είσαι πιο εξασκημένος

 

Εγώ πίστευα πάντα οτι δεν μαθαίνεις μουσική από σπουδές.

 

Απλά με τις σπουδές ασκήσΑΙ και είσαι πιό σταθερός.

 

Στην μπάντα το πιο δύσκολο για εμένα είναι να προσαρμόσω (δηλαδή απλοποιήσω) το παίξιμό μου, έτσι ώστε να παίζω απο μια διασκευή π.χ. τα μέρη των πλήκτρων που πραγματικά χρειάζονται, για να μην χαλάω το σύνολο.

 

Δεν βοηθά στα πλήκτρα να δουλεύεις σαν πιανίστας παρά σε ελάχιστες περιπτώσεις που πραγματικά χρειάζεται (που σηκώνει το κομμάτι)

 

Πάντως ξέρω οτι η πληθώρα συκροτημάτων ψάχνει για πληκτρά που να ξέρει να φτιάχνει τον ήχο του, ώστε οι διασκευές να έχουν και τον απαραίτητο ρεαλισμό,

 

εκεί που διαφωνώ λίγο με τον freeminder είναι για τον ρόλο του πληκτρά στην μπάντα., Εγώ πιστέυω οτι ο πραγματικός ρόλος του πληκτρά είναι να δώσει στην μπάντα το απαραίτητο χρώμα που χρειάζονται στα κομμάτια τους , και αν ξέρει μπορεί να κάνει με τις επιλογές του πιο θεαματική την ενορχήστρωση, και να δώσει την την διαφορά στους ακροατές, άρα είναι εξίσου σημαντικός με τον ρόλο των υπολοίπων. Αυτό δεν υπάρχει στην ύλη των ωδείων, εκτός και αν εχουν εξελιχθεί τα πράγματα.

 

Τα ωδεία για εμένα ούτως η άλλως είναι σαν τα σχολεία και τα πανεπιστήμια. Χρειάζονται, αλλά τι γίνεται εκει μέσα άστο.

 

Καλά είμαι και λίγο κομπλεξικός μάλλον , γιατι οταν βλέπω κάποιον πιανίστα ή καθηγητή μουσικής με πολλές κλασσικές σπουδές, και θέλω να τον πλακώσω στο ξύλο, γιατι εγώ δεν τα κατάφερα να σπουδάσω μουσική που ήθελα, γιατι ήμουν τεμπέλης και προτιμούσα τα πρακτικά, και τους ζηλεύω.

 

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, :lol: :lol: :lol:

 

ΕΙΜΑΙ ΠΛΗΚΤΡΑΣ ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ :twisted: :cry: :cry:

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Cos_dr το τι γινεται στα ωδεια, ειναι μεγαλο θεμα, το οποιο ομως δεν εχει σχεση με το τι σπουδαζει ενας πληκτρας. Οπως και μονος σου ειπες, καμια μπαντα δεν αναζητα "πληκτρα με πτυχιο πιανου και συνθεσης, για να στελεχωσει ερασιτεχνικη μπαντα" :roll:

Και μεχρι στιγμης, δεν εχω γνωρισει κανεναν πληκτρα, που να παιζει στα κομματια με στυλ "κλασσικου πιανιστα". Απο τη μια ειναι λιγο παραδοξο, γιατι δεν ταιριαζει στα κομματια, και απο την αλλη οταν παιζεις rock organ, δεν μπορεις να κανεις κλασσικες αλλαγες ( εκτος αν παιζεις στους Dream ).

Οσο για την ενορχηστρωση...οι περισσοτερες μπαντες που αναζητουν πληκτρα ή τα θελουν για να γεμισουν καποια κομματια, ή τα θελουν επειδη εχουν την αναγκη να φαινονται "classic rock 70s". Σιγουρα, υπαρχουν πολλα κομματια στα οποια θα χρειαζονται "τονοι" απο πλατες, και layers πανω στα υπολοιπα οργανα, αλλα μια rock μπαντα, θα μπορουσε να παιξει εξισου καλα και χωρις πληκτρα. Δεν λεω πως τους κανουμε χαρη, ουτε πως και εκεινοι μας εχουν για "γλαστρες", ομως στην ουσια, εχουμε ενα ρολο αρκετα background..Δεν ειναι βεβαια απαραιτητως κακο... :roll: Ειμαστε οι μονοι που μπορουμε να παμε για κατουρημα στη μεση ενος προγραμματος :twisted:

Τελος..ενας συνειδητοποιημενος πληκτρας ( με ή χωρις κλασσικες σπουδες ), δεν χρειαζεται πολυ κοπο για να "προσαρμοσει" το παιξιμο του...Οπως ειχα πει και πιο πανω ( μαλλον ειχε πει ο δασκαλος μου )

"Ολοι παιζουμε πληκτρα..λιγοι παιζουν μουσικη" :roll:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σωστο ειναι η δυο κιθαρες η μια κιθαρα και ενα keyboard σε ενα group. Τοτε ο πληκτρας εχει πραγματικα ενεργο ρολο. Οταν υπαρχουν δυο κιθαρες ο ρολος του πληκτρα ειναι περισσοτερο διακοσμητικος.

Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ,

Θέλω ν'αλλάξω image...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου