Προς το περιεχόμενο

Ας μιλήσουμε για ταλέντο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλά λοιπόν  ;D

 

Η πικρή αλήθεια είναι ότι η καραμέλα της "σκληρής μελέτης" που τα πετυχαίνει όλα είναι απλά κάτι ευγενικό (και όχι τελείως ψευδές) το οποίο μπορείς να λες στους μαθητές που σε πληρώνουν με την ώρα.

 

Θα διαφωνήσω βασικά μιας και είναι πάντα συζητήσιμο το τι θεωρεί κάποιος ότι πετυχαίνει. Μπορεί και να λέμε το ίδιο αλλά βγαίνει κάπως όπως το είπες.

Όταν έχεις σκοπό να βγάλεις κάποιο δύσκολο κομμάτι σε κάποιο όργανο, θέλει μελέτη. Τέλος. Και αν κάτσεις να την κάνεις αυτή την μελέτη θα το βγάλεις. Επίσης τέλος.

 

Εάν θες να γίνεις ο νέος μπετόβεν, μόνο με σκληρή μελέτη, δεν παίζει.-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 80
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ας εκφράσω κα εγω την γνωμη μου.

Τα πράγματα είναι απλά.

Καποιοι μαθαίνουν το ίδιο πράγμα σε 1 ώρα και άλλοι σε ένα μήνα.

Αυτό κυρίως που κάνει ένα καλό μουσικό ειναι σίγουρα το αυτί και το πως σκέφτεται.

Ακόμα και αυτό όμως εξασκείται.

Από εκεί και πέρα όλα θέμα μυικής μνήμης είναι.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μουσικη απαιτει ικανοτητα σε πολλους τομεις. Αλλος μπορει να εχει ταλεντο στο να γραφει κομματια, αλλος στην τεχνικη ενος οργανου, αλλος στον αυτοσχεδιασμο, αλλος στη αναγνωση, αλλος μπορει να εχει ή να μην εχει ανεπτυγμενη αισθηση του ρυθμου, αλλος μπορει να εχει perfect pitch, αλλος μπορει να τραγουδαει ολα τα διαστηματα χωρις να ξερει καν τι ειναι κλπ κλπ ,και καποιοι μπορει να μην εχουν τιποτα απο ολα αυτα, αλλα καποιοι μπορει να ειναι ταλαντουχοι σχεδον σε ολα.

 

Στη δευτερη περιπτωση σιγουρα μιλαμε για ταλεντο, οταν ομως καποιος εχει τα μισα απο τα παραπανω περι τινος προκειται? Περι μισο-ταλαντουχου μουσικου? Η "ποσοτητα" του ταλεντου ειναι σχετικη. Αλλος ειναι ο καλυτερος του κοσμου, αλλος ο καλυτερος στην πολυκατοικια. Ηδη στο παρον θεμα εχουμε καποιους που δηλωσαν ταλαντουχοι, αλλα θεωρω πως για ταλεντο μπορουμε να μιλαμε μονο σε extreme περιπτωσεις. Οι υπολοιποι, απλως ειμαστε μεσος ορος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα διαφωνήσω βασικά μιας και είναι πάντα συζητήσιμο το τι θεωρεί κάποιος ότι πετυχαίνει. Μπορεί και να λέμε το ίδιο αλλά βγαίνει κάπως όπως το είπες.

Όταν έχεις σκοπό να βγάλεις κάποιο δύσκολο κομμάτι σε κάποιο όργανο, θέλει μελέτη. Τέλος. Και αν κάτσεις να την κάνεις αυτή την μελέτη θα το βγάλεις. Επίσης τέλος.

Εάν θες να γίνεις ο νέος μπετόβεν, μόνο με σκληρή μελέτη, δεν παίζει.-

Θα συμφωνήσω με αυτό.

  Πιστεύω πως η έννοια του ταλέντου είναι λιγάκι υπερεκτιμημένη ή ίσως παρεξηγήσιμη,υπό το εξής πρίσμα:

Δεν αρκεί μόνο η κλίση προς έναν τομέα.Χρειάζεται(για να μην πω απαιτείται)και η σοβαρή ενασχόληση(και όταν γράφω σοβαρή,δεν εννοώ η με τις ώρες εξάσκηση,αλλά η συνειδητοποιημένη ενασχόληση,να ξέρεις τι κάνεις και γιατί).

 

  Όταν κάποιος έχει την κλίση/ροπή,ενδεχομένως(και όχι απαραιτήτως)να πρωτοπορήσει/πρωτοτυπήσει  στον τομέα του,ενώ όποιος δεν έχει το "ταλέντο" να είναι απλα άριστος σε ότι ήδη υπάρχει σε αυτόν τον τομέα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα διαφωνήσω βασικά μιας και είναι πάντα συζητήσιμο το τι θεωρεί κάποιος ότι πετυχαίνει. Μπορεί και να λέμε το ίδιο αλλά βγαίνει κάπως όπως το είπες.

Όταν έχεις σκοπό να βγάλεις κάποιο δύσκολο κομμάτι σε κάποιο όργανο, θέλει μελέτη. Τέλος. Και αν κάτσεις να την κάνεις αυτή την μελέτη θα το βγάλεις. Επίσης τέλος.

 

Εάν θες να γίνεις ο νέος μπετόβεν, μόνο με σκληρή μελέτη, δεν παίζει.-

 

Συγκρίνεις διαφορετικά πράγματα..

Αλλο συνθέτης και άλλο εκτελεστης.

Αλλο μουσικολόγος και άλλο οργανοπαίχτης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τη γνώμη μου το ταλέντο χρησιμοποιείται σαν λέξη για πάρα πολλά πράγματα.

 

Ένας που έχει τη δυνατότητα να γίνει δεξιοτέχνης λόγω "ταλέντου", την όποια κλίση τέλος πάντων να καταλάβει κάτι γρηγορότερα από τους άλλους (κοινώς ευστροφία, όπως είπα εξ αρχής) δεν είναι απαραίτητο ότι θα γίνει και καλλιτέχνης και ας παίζει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο.

 

Στο τέλος θα μετράει απλά και ωραία η αισθητική και η ειλικρίνεια του έργου.

 

Οπότε αν κάποιος κάθεται και αγχώνεται για το αν έχει ταλέντο καλό είναι να αναρωτηθεί πρώτα για τι σόι ταλέντο ανησυχεί. Άρα και πάλι να επανεξετάσει τις τυχόν επιθυμίες του από την ενασχόληση με το "άθλημα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Θα διαφωνήσω βασικά μιας και είναι πάντα συζητήσιμο το τι θεωρεί κάποιος ότι πετυχαίνει. Μπορεί και να λέμε το ίδιο αλλά βγαίνει κάπως όπως το είπες.

Όταν έχεις σκοπό να βγάλεις κάποιο δύσκολο κομμάτι σε κάποιο όργανο, θέλει μελέτη. Τέλος. Και αν κάτσεις να την κάνεις αυτή την μελέτη θα το βγάλεις. Επίσης τέλος.

 

Εάν θες να γίνεις ο νέος μπετόβεν, μόνο με σκληρή μελέτη, δεν παίζει.-

 

Γιατί διαφωνείς?  ;D

(Δεν είπα κάτι αντίθετο σε αυτά που λες. )

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα.νομιζω οτι κακως μπερδευουμε το ταλεντο με τη δουλεια.Σιγουρα παιζει ρολο η δουλεια για το αποτελεσμα.Σιγουρα η ευκολια που εχουν καποιοι ανθρωποι σε καποιες δεξιοτητες ειναι ξεχωριστη και τους επιτρεπει σε λιγοτερο χρονο να πετυχαινουν,αυτο που οι αλλοι πετυχαινουν με πολυ κοπο,η δε πετυχαινουν ποτε.Σιγουρα ειναι θεμα νευρομυικων συναψεων και ταχυτητας συναψεων.

Αλλα ειναι κυριως θεμα ανθρωπομετρικων χαρακτηριστικων.Δηλαδη,πολυ απλα,ταλεντο εχει ενας κιθαριστας η ενας πιανιστας,οταν εχει λεπτα και μακρια δαχτυλα.Το ιδιο κ ο Μαπαντονα(εκτος των αλλων)ειναι κοντος με χαμηλο κεντρο βαρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου