Προς το περιεχόμενο

ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΡΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ


rider

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΠΕΙΡΑΜΑ

 

Κατά την περίοδο 2003-2006, εγώ σε συνεργασία με μια ομάδα καλλιτεχνών προχωρήσαμε στην εκτέλεση ενός πειράματος. Στείλαμε ο καθένας μας ξεχωριστά τα ίδια ακριβώς μουσικά κομάτια ( ο καθένας δικές του συνθέσεις ) σε 6 διαφορετικούς διαγωνισμούς τραγουδιού. Θέλω να τονίσω εδώ το γεγονός ότι το ίδιο ακριβώς CD με τα ίδια ακριβώς Tracks του κάθε καλλιτέχνη, χωρίς να αλλαχτεί απολύτως τίποτα μέσα σε αυτά τα 3 χρόνια, που στάλθηκε στον 1ο διαγωνισμό, στάλθηκε και στον 2ο και στον 3ο έως και τον 6ο. Τα αποτελέσματα ήταν άκρως εντυπωσιακά! Το τραγούδι που έπαιρνε την 1η ( !!! ) ή και 2η ( !!! ) θέση σε έναν διαγωνισμό, πχ. ενός ΙΕΚ, δεν περνούσε ούτε καν στην Τελική φάση ( !!! ) κάποιου άλλου ΙΕΚ την ίδια περίοδο! Μήπως τελικά δεν υπάρχουν επαγγελματικά κριτήρια, αλλά, υπάρχει μόνο προσωπικό μουσικό γούστο; Στο σημείο αυτό θα ήθελα επίσης να επισημάνω ότι όλα τα τραγούδια και οι μουσικές συνθέσεις συμμορφωνόταν απόλυτα με τις προκηρύξεις των εκάστοτε διαγωνισμών και διαγωνιζόταν κανονικά στην Κατηγορία τους. Εξαιρούνται, φυσικά, οι διαγωνισμοί που υπάρχει έστω και η παραμικρή υποψία ότι κάτι δεν πάει καλά, κάτι που το συναντήσαμε σε αυτήν την τριετία, με αποκορύφωμα έναν διαγωνισμό όπου επικράτησε το απίστευτο μπάχαλο και του οποίου τα αποτελέσματα εννοείται πως δεν συμπεριλαμβάνονται στο πείραμά μας.

Αναλυτικά και για ευνόητους λόγους, δεν μπορώ να σας μεταφέρω τα αποτελέσματα ούτε να αποκαλύψω τα ονόματα των παιδιών που συμμετείχαν και βραβεύτηκαν, αλλά, ούτε και τα ονόματα των φορέων που διεξήγαγαν τους διαγωνισμούς. Όλα αυτά τα ανέφερα μόνο και μόνο για να δείξω ότι μεταξύ των ποιοτικών τραγουδιών και συνθέσεων δεν υπάρχουν αντικειμενικά και επαγγελματικά standards, βάσει των οποίων να βραβευτεί ένα κομάτι ως "το καλύτερο τραγούδι/ η καλύτερη σύνθεση κλπ". Αν περάσουμε στο ποιοτικό και επαγγελματικό επίπεδο, πλέον τα πράγματα είναι 100% υποκειμενικά και τα αποτελέσματα ( αν εξαιρέσουμε τους διαγωνισμούς όπου υπάρχουν υποψίες ότι κάτι δεν πάει καλά ) διαμορφώνεται με το αυστηρώς προσωπικό γούστο των μελών των εκάστοτε κριτικών επιτροπών. Τουλάχιστον εμείς, σε αυτό το συμπέρασμα καταλήξαμε μετά το πείραμα το οποίο εξακολουθεί να συνεχίζεται. Ίσως, γι’ αυτό, σχεδόν πάντα, τα τραγούδια και οι συνθέσεις που βραβεύονται δεν έχουν απολύτως καμιά τύχη, αλλά, ούτε και οι δημιουργοί τους. Το ότι ένα τραγούδι ή μια σύνθεση άγγιξε τα 3 - 4 μέλη μιας κριτικής επιτροπής, δεν σημαίνει πως θα αγγίξει και εκατομμύρια άλλους ανθρώπους. Γι’ αυτό και πολλές φορές βλέπουμε παιδιά με πολλά διπλώματα, πτυχία και βραβεία κρεμασμένα στους τοίχους των σπιτιών τους, τα οποία, αν τα ρωτήσεις αν μετά τη βράβευσή τους έχουν κάνει κάτι πολύ σοβαρό στην Ελληνική και Ξένη Δισκογραφία θα σου απαντήσουν "Όχι"!

Όσοι από εσάς έχετε συμμετάσχει σε ανάλογους διαγωνισμούς, ποια είναι η εμπειρία σας, αλλά και ποια είναι η άποψή σας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα; Υπάρχει σοβαρός λόγος να υπάρχουν κριτικές επιτροπές στους διαγωνισμούς ή μήπως ο κόσμος είναι ο πραγματικός κριτής του κάθε καλλιτέχνη;

 

Ακολουθεί και δημοφήφισμα ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα καλά φίλε μου, αλλά δεν χρειαζόταν να περιμένετε τρία χρόνια για να καταλήξετε σε συμπεράσματα που εγώ (π.χ.) θα μπορούσα να σας τα πω πριν ακόμη αρχίσετε. ¶λλωστε δεν συμμετείχατε (φαντάζομαι) στα πλαίσια ενός επιστημονικού πειράματος. Προφανώς είχατε και κάποια δικά σας κίνητρα για να συνεχίζετε τις συμμετοχές. Ποια ήταν αυτά;

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

90% πιστευω ψηφιζουν με προσωπικο γουστο , αν δηλαδη παρουσιαζοντουσαν οι Rush στα ντουζενια τους σε οποιαδηποτε 'ανεκπαιδευτη' κριτικη επιτροπη θα πατωναν ,λογω του οτι

θα ηταν κατι ξενο στα ακουσματα της . Γιαυτο και οι κριτικες επιτροπες

πρεπει να ειναι πραγματικοι γνωστες της μουσικης , οχι απαραιτητα οργανοπαικτες ,να εχουν υποψιν οτιδηποτε κυκλοφορει και να ξερουν οτι

ακουν να το κατατασουν και να το κρινουν αναλογα.

*rush : τυχαιο παραδειγμα ποιοτικης rock

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει σοβαρός λόγος να υπάρχουν κριτικές επιτροπές στους διαγωνισμούς ή μήπως ο κόσμος είναι ο πραγματικός κριτής του κάθε καλλιτέχνη;

 

Τωρα το καταλαβες αυτο?? :lol:

 

Ποιος τις γ....ει :oops: τις επιτροπες ΠΑΝΤΟΤΕ ο ΚΟΣΜΟΣ εχει τον πρωτο & τελευταιο λογο ειτε προκειται για την επιτυχια των Beatles ειτε της ΠΕΓΚΥΣ ΖΗΝΑ (& ευτυχως δηλ....) :lol:

 

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι οι επιλογες των επιτροπων ΔΕΝ κανουν ΠΟΤΕ καριερα,νομιζεις οτι εχουν καμμια επαφη οι "ανθρωποι" που τις απαρτιζουν με την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ? :lol:

 

α, παρεμπειπτοντως ΠΟΙΟΤΙΚΗ μουσικη ΔΕΝ υπαρχει σαν ΟΡΡΟΣ ΠΟΥΘΕΝΑ στον κοσμο (μονο στην Ελλαδαρα),αν γουσταρεις να μιλησουμε για ποιοτικες ντοματες & ποιοτικα μπαρμπουνια μεσα (αυτα αλλωστε φαινονται αν ειναι η δεν ειναι "ποιοτικα") για μουσικη ομως αστο καλυτερα...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mπορεί να μην υπάρχει ο όρος σαν "quality music" αλλά υπάρχει με άλλες μορφές.

 

Όσο για τις κριτικές επιτροπές των ΙΕΚ, στο τέλος θα ακούσουμε και για κριτικές επιτροπές των αλήστου μνήμης ΤΕΛ. Πόσο μάλλον όταν άλλες υποθετικά καλύτερες επιτροπές απέρριψαν τους Beatles.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα αυτά τα ανέφερα μόνο και μόνο για να δείξω ότιμεταξύ των ποιοτικών τραγουδιών και συνθέσεων

 

Στα οποία προφανώς συγκαταλέγετε και τα δικά σας, έτσι;

 

Εν πάσει περιπτώσει εγώ ψηφίζω το β΄ , αλλά δεν το θεωρώ απαραίτητα και κακό. Όπως ειπώθηκε και πιο πάνω δεν πρόκειται περί επιστημονικής μελέτης.

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους!

Επειδή τέθηκαν μερικά θέματα, θα ήταν φρόνιμο να απαντήσω σε ένα-ένα ξεχωριστά.

Θα ξεκινήσω από το τελευταίο μήνυμα και συγκεκριμένα από τον φίλο wasted_sunsets, ο οποίος έγραψε τα εξής:

 

 

rider έγραψε:

 

Όλα αυτά τα ανέφερα μόνο και μόνο για να δείξω ότι μεταξύ των ποιοτικών τραγουδιών και συνθέσεων

 

 

Στα οποία προφανώς συγκαταλέγετε και τα δικά σας, έτσι;

 

 

Λέγοντας ποιοτική μουσική θέλω να κάνω σαφή διαχωρισμό των καλλιτεχνών που με απλά και ερασιτεχνικά μέσα ασχολούνται με τη μουσική και των καλλιτεχνών που είναι επαγγελματίες του χώρου. Με άλλα λόγια, τα τραγούδια και οι συνθέσεις που συμμετείχαν στους διαγωνισμούς και κατά συνέπεια στο ΠΕΙΡΑΜΑ, γράφτηκαν αποκλειστικά από επαγγελματίες. Αν είχες διαβάσει πολύ προσεκτικά το 1ο μου μήνυμα, θα το είχες καταλάβει αυτό, μιας και σε μια παράγραφο μεταξύ άλλων αναφέρω και τα εξής:

Αν περάσουμε στο ποιοτικό και επαγγελματικό επίπεδο, πλέον τα πράγματα είναι 100% υποκειμενικά

Με άλλα λόγια, αν πχ κάποιος γρατσουνάει απλά μια κιθάρα και γράφει στιχάκια του κ**ου, σαφώς και δεν θα έχει καμιά τύχη σε κανένα διαγωνισμό και δικαίως θα τον απορρίψουν.

 

 

Επίσης, ο φίλος wasted_sunsets, έγραψε:

 

Όπως ειπώθηκε και πιο πάνω δεν πρόκειται περί επιστημονικής μελέτης.

 

Δεν έχω αναφέρει πουθενά και σε κανένα μήνυμά μου ότι δεν πρόκειται για επιστημονική μελέτη. Και κανένας άλλος δεν μπορεί να μιλήσει εκ μέρους μου. Ο καθένας μπορεί να φαντάζεται διάφορα, αλλά, άλλο πράγμα η φαντασία και άλλο πράγμα η πραγματικότητα. Θεωρώ πως είναι καλό να μην είμαστε βιαστικοί στην ανάγνωση των μηνυμάτων. Κάτω από ποια ομπρέλα έγινε και γίνεται το ΠΕΙΡΑΜΑ είναι το τελευταίο πράγμα που θα πρέπει να μας απασχολεί. Σε ένα πείραμα δεν έχει σημασία το ποιος το έκανε, αλλά, τα αποτελέσματα του πειράματος και αν αυτά ευσταθούν. Αν δεν έχουμε πειστεί, τότε, μπορούμε να κάνουμε όλοι μόνοι μας το συγκεκριμένο πείραμα σε συνεργασία με φίλους μας που ασχολούνται επαγγελματικά, για να δούμε αν και εμείς θα καταλήξουμε ακριβώς στο ίδιο αποτέλεσμα.

 

 

Θα συμφωνήσω σε όλα με τον Flipper, ο οποίος μεταξύ άλλων έγραψε:

 

Όσο για τις κριτικές επιτροπές των ΙΕΚ, στο τέλος θα ακούσουμε και για κριτικές επιτροπές των αλήστου μνήμης ΤΕΛ.

 

:lol: Όντως! Αν και τα ΙΕΚ αναφέρθηκαν εντελώς ενδεικτικά, άλλωστε, είναι πολύ ασήμαντης εμβέλειας οι διαγωνισμοί που διεξάγουν. Το θέμα είναι αλλού. Στις μέρες μας η κάθε κουτσή μαρία χρίζει τον εαυτό της μέλος της κριτικής επιτροπής !!! Έλεος! Και πάλι έλεος! Ο κάθε άσχετος και αποτυχημένος στον επαγγελματικό μουσικό χώρο, με ούτε 1 CD πλατινένιο στο ενεργητικό του ( αν πρόκειται για καλλιτέχνη ), παριστάνει το μέλος της κριτικής επιτροπής, επειδή τυχαίνει μέσω γνωριμιών πχ να έχει εκδόσει 2-3 μουσικά βιβλία ή να έχει μια παραγωγή στο ραδιόφωνο. :lol:

 

Πόσο μάλλον όταν άλλες υποθετικά καλύτερες επιτροπές απέρριψαν τους Beatles
.

 

Τι να πω! Χαίρομαι που υπάρχουν έξυπνα παιδιά στο Forum και δεν θα πέσουν θύματα καμιάς κριτικής επιτροπής. Εντελώς ενδεικτικά και πάντα μιλώντας για τον ελληνικό χώρο, θα πω τα εξής:

Όταν οι C:Real πέρασαν από κριτική επιτροπή για να εκπροσωπήσουν πριν μερικά χρόνια την Ελλάδα στην Eurovision, η τότε κριτική επιτροπή, αν θυμάμαι καλά με πρόεδρο τον κ. Πλέσσα Μίμη ( αν κάποιος φίλος θυμάται καλύτερα, ας με διορθώσει ), τούς χαρακτήρισε εμμέσως πλην σαφώς ατάλαντους και τους έστειλε στα σπίτια τους !!! Το αποκορύφωμα ήταν το 2001 όταν με πρόεδρο της κριτικής επιτροπής τον κ. Γιώργο Κατσαρό, ( ναι, τον γνωστό συνθέτη ), η Έλενα Παπαρίζου χαρακτηρίστηκε εμμέσως πλην σαφώς λίγη για τη Eurovision και την "πέταξαν έξω". Έλα μου ντε, όμως, που ο κόσμος είχε εντελώς διαφορετική άποψη από την κριτική επιτροπή και έτσι στάλθηκε τελικά η Παπαρίζου το 2001, κατακτώντας μάλιστα την 3η θέση, δηλαδή την καλύτερη θέση που είχε πάρει ποτέ η Ελλάδα ως τότε (!!!), η οποία αργότερα σε συνεργασία με τον Χ. Δάντη και την Ν. Γερμανού και συγκεκριμένα το 2005 μάς χάρισε και την 1η θέση!!! Και ο κατάλογος συνεχίζεται... Δυστυχώς, αυτά είναι τα ευτράπελα των κριτικών επιτροπών! Καμαρώστε τις κριτικές επιτροπές και το άξιο (???) έργο τους!

 

Τέλος, χρωστώ και μια απάντηση στο φίλο Wow!, ο οποίος έγραψε:

 

 

Προφανώς είχατε και κάποια δικά σας κίνητρα για να συνεχίζετε τις συμμετοχές. Ποια ήταν αυτά;

 

 

Το πείραμα και μόνο το πείραμα. ¶λλωστε, τα πειράματα που βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη είναι πάμπολλα και σε πολλούς τομείς πάντα σχετικούς με τη μουσική. Έχεις την εντύπωση ότι περιμένω εγώ ή ο οποιοσδήποτε άλλος νοήμων καλλιτέχνης να μας κάνει καριέρα μια κριτική επιτροπή;;; You must be kidding me!!!

 

 

Πάνω κάτω τα ίδια λένε και οι υπόλοιποι φίλοι του noiz.gr, οπότε πιστεύω πως σας έχω καλύψει.

Και πάλι καλημέρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βρε τι τράβηξαν τα παιδιά για να βγάλουν την ελλάδα μπροστά :lol: , μιλάμε για μεγάλη μάχη που έδωσαν οι μανατζερ από τις δισκογραφικές, οι παράγοντες της ερτ και η κριτική επιτροπή και φυσικά ο κόσμος :lol:

:lol: αχ! ρε μας δουλεύτε πείτε τα σε καμιά super katerina ή στους διοργανωτές του ΑΡΙΩΝ ή στις εταιρείες με τα sms περί κόσμου

 

 

είναι πολλά τα λεφτά $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

φίλε μου σπουδαίο το πείραμα σας, σπουδαία και τα παραδείγματα σας

με τις υγείες σας :lol:

 

καλή σου μέρα :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Πόσο μάλλον όταν άλλες υποθετικά καλύτερες επιτροπές απέρριψαν τους Beatles
.

 

Τι να πω! Χαίρομαι που υπάρχουν έξυπνα παιδιά στο Forum και δεν θα πέσουν θύματα καμιάς κριτικής επιτροπής. Εντελώς ενδεικτικά και πάντα μιλώντας για τον ελληνικό χώρο' date=' θα πω τα εξής:

Όταν οι C:Real πέρασαν από κριτική επιτροπή για να εκπροσωπήσουν πριν μερικά χρόνια την Ελλάδα στην Eurovision, η τότε κριτική επιτροπή, αν θυμάμαι καλά με πρόεδρο τον κ. Πλέσσα Μίμη ( αν κάποιος φίλος θυμάται καλύτερα, ας με διορθώσει ), τούς χαρακτήρισε εμμέσως πλην σαφώς ατάλαντους και τους έστειλε στα σπίτια τους !!! Το αποκορύφωμα ήταν το 2001 όταν με πρόεδρο της κριτικής επιτροπής τον κ. Γιώργο Κατσαρό, ( ναι, τον γνωστό συνθέτη ), η Έλενα Παπαρίζου χαρακτηρίστηκε εμμέσως πλην σαφώς [i']λίγη[/i] για τη Eurovision και την "πέταξαν έξω". Έλα μου ντε, όμως, που ο κόσμος είχε εντελώς διαφορετική άποψη από την κριτική επιτροπή και έτσι στάλθηκε τελικά η Παπαρίζου το 2001, κατακτώντας μάλιστα την 3η θέση, δηλαδή την καλύτερη θέση που είχε πάρει ποτέ η Ελλάδα ως τότε (!!!), η οποία αργότερα σε συνεργασία με τον Χ. Δάντη και την Ν. Γερμανού και συγκεκριμένα το 2005 μάς χάρισε και την 1η θέση!!! Και ο κατάλογος συνεχίζεται... Δυστυχώς, αυτά είναι τα ευτράπελα των κριτικών επιτροπών! Καμαρώστε τις κριτικές επιτροπές και το άξιο (???) έργο τους!

 

 

καλό θα ήταν εξαρχής να ορίζεις επίπεδο αναφοράς.

Μιλάς για ποιοτικά τραγούδια,για beatles και κριτικές επιτροπές,για τη eurovision και τον κόσμο.Σόρι αλλά έχεις μπλέξει τη βούρτσα με την ... :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου