Προς το περιεχόμενο

Virtual Tapes


Προτεινόμενες αναρτήσεις

00191e63_medium.jpeg

 

Με αφορμή την αγορά ενός tape sim που είναι υπέροχο κατά τη γνώμη μου (Toneboosters Ferox)

 

ήθελα να ανοίξω ένα θέμα επί του συγκεκριμένου.

 

..Προσωπικά πάντα έψαχνα μία προσομοίωση που να μου δίνει ένα fat ήχο χωρίς saturation με το χαρακτηριστικό tape compression και τα "φαγωμένα" transients που συνολικά δίνουν αυτόν τον larger-than-life αλλά ταυτοχρόνως smooth ήχο. Ευτυχώς τον βρήκα στο συγκεκριμένο plug-in και χαίρομαι για αυτό.

Επιπλέον, το συγκεκριμένο Bundle (essentials) περιέχει και ένα φανταστικό compressor ανάμεσα στα άλλα, άρα ένα επιπλέον + ;)

 

Περιμένω τις απόψεις σας για το συγκεκριμένο θέμα, ποιο είναι το αγαπημένο σας sim, τι ηχητικά χαρακτηριστικά ζητάτε από τέτοια plug-ins κλπ. :)

 

 

 

Yγ. Για όποιον θέλει να το δοκιμάσει, το Ferox είναι πλήρως λειτουργικό ως demo, απλώς δεν κάνει save τις ρυθμίσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 20
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Guru

.....πολύ ενδιαφέρον θέμα haryy  :)

 

το συγκεκριμένο plugin  ως πριν λίγο καιρό ήταν freeware (ως jb ferox) και είναι όντως πολύ ενδιαφέρον (ειδικά ως freeware....αλήθεια πόσο κοστίζει?).

 

Υπάρχουν κυριολεκτικά πολλές επιλογές στο συγκεκριμένο θέμα τόσο σε plugins όσο και σε hardware (analog & digital). Υποθέτω πως εδώ μιλάμε για plugins σωστά?

 

προσωπικά θεωρώ επίσης πολύ καλή επιλογή το Saturator της URS ενώ έχω ακούσει πολύ καλά λόγια αλλά και πολύ καλό αποτέλεσμα από την virtual εκδοχη του Fatso (ο Fleamail θα έχει να πει λεπτομέρειες).

 

Τρομερή επιλογή (άλλα μόνο για TDM) με πολλές χρήσεις είναι το Phoenix της Crane Song.

 

Αν και δεν είναι 2trk emulation αλλά πολυκάναλο θέλω όποσδήποτε να ακούσω την προσομείωση του 2" Studer από την UAD (αν και πρέπει να ομολογήσω ότι το interface  είναι κακόγουστο και αποτρεπτικό....).

 

Η αλήθεια βέβαια είναι και το τι περιμένει να ακούσει κανείς από μια τέτοια προσωμείωση.... ;)   Είναι απόλυτα σίγουρο πως το μεγαλύτερο ποσοστό των ενδιαφερωμένων έχει μια τελείως ιδανική και πολύ πιθανόν εντελώς λανθασμένη εικόνα για το τι θα μπορούσε να προσφέρει η εγραφη του μιξ σε ένα αναλογικό μαγνητόφωνο (....για να μην βάλουμε μετά θέματα όπως σε ποιό μαγνητόφωνο, σε τι ταχύτητα, σε πόσων " ταινία, με ποιο tape formulation κλπ κλπ). Και βέβαια , αντίστοιχα υπάρχουν αρκετοί που ψάχνουν ένα πολύ συγκεκριμένο αποτέλεσμα από αυτές τις προσωμειώσεις γιατί πολύ απλά αυτό έχουν συνηθίσει από ένα συγκεκριμένο σετάπ στο οποίο δούλευαν.

 

Είναι δηλαδή τρομερά δύσκολο στο συγκεκριμένο θέμα να υπάρξει  μία και μόνο πετυχημένη προσομείωση, τόσο γιατί υπάρχουν κυριολεκτικά πάρα πολοί συνδυασμοί και εκδοχές του ίδιου θέματος όσο και ακόμη περισότερες προσδοκίες (είτε βασισμένες στην προσωπική εμπειρία είτε δημιούργημα ζωηρής φαντασίας) του τι είναι αυτό το 2 trk tape thing.      

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως είναι η μετεξέλιξη του Jb αλλά από ότι λένε στο site (και όπως το ακούω) είναι γραμμένα από την αρχή και το ηχητικό αποτέλεσμα είναι πολύ διαφορετικό και αρκετά καλύτερο κατα τη γνώμη μου. Η τιμή είναι συμβολική θα έλεγα (20€).

 

Έχεις απόλυτο δίκιο για το τι μπορεί-πρέπει να ζητάει κάποιος από τέτοιες υλοποιήσεις. Η περιορισμένη εμπειρία μου (ampex 456 σε studer) δεν είναι αυτή που με οδηγούσε στο τι θέλω ηχητικά από μια "ταινία" αλλά πιο πολύ αυτό που είχα σχηματίσει μέσα μου από τα διάφορα ακούσματα που έχω όλα αυτά τα χρόνια με οδηγεί στο να πιστεύω πως ο ιδανικός ήχος ταινίας που έχω στο μυαλό μου δεν είναι "πραγματικός". Ίσως και να κάνω λάθος ίσως και όχι. Όμως, μόλις δοκίμασα το ferox και ιδιαίτερα μόλις πείραξα το amount του compression, χαμογέλασα πλατιά γιατί άκουσα τον ήχο που είχα φανταστεί. (φαντάζομαι ότι αν το ακούσεις θα μου πεις αν πιστεύεις ότι μοιάζει όντως με compression ταινίας ή όχι)

 

Από εκεί και πέρα καλό είναι σε ένα Plug-in να υπάρχει ποικιλία. Π.χ θα ήταν όνειρο να μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε Otari, Studer, Telefunken, Μci και ..άγιος ο Θεός. (σλούρπ-σλούρπ ;D)

 

Το σίγουρο πλεονέκτημα πάντως είναι ότι αποφεύγεις το ..maintenance και το calibration. :D

 

Ωραίες προτάσεις πάντως αυτές που έκανες αν και για τα uad δεν υπάρχει δυνατότητα ακρόασης δυστηχώς. Αν μπορεί κάποιος να ποστάρει ένα a-b τεστ θα ήταν ευχής έργο.

Και μένα με "ξενερώνει" λίγο το περιβάλλον του studer και ειδικά η απότομη κίνηση των reels που σε ζαλίζει, αλλά αν το ηχητικό μέρος αξίζει τότε μικρό το κακό. :)

 

(αλήθεια ποιος συνδυασμός ταινίας πολυκάναλου σου αρέσει σε real thing? έχεις ακούσει κάτι παρόμοιο σε virtual?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και είμαι γενικά φαν της uad δεν έχω κατεβάσει ακόμη το studer να το τεστάρω. Θες το χαζό interface, θες η κίνηση τους να το εξαιρούν συνέχεια από τις γνωστές προωθητικές του ενέργειες κάτι με ξενερώνει. Μιας και άνοιξες όμως το θέμα haryy θα ενεργοποιήσω σήμερα το ντέμο για να κάνω μερικά A-B.

 

Το fatso από την άλλη είναι άψογη υλοποίηση! Compressor - Tape simulator - side Eq σε ένα. Tα side filters που έχει η δεύτερη φέτα είναι πάρα πολύ χρήσιμα ειδικά στα τύμπανα που θέλεις να αναδείξεις ορισμένα transients χωρίς να πατήσεις ιδιαίτερα κάποιες συνχοτικές περιοχές. Νομίζω πως αυτό μαζί με το 1073 και το plate είναι 3 καλοί λόγοι για να έχεις μια uad κάρτα!

 

Επίσης άλλο ένα που χρησιμοποιώ συχνά είναι και το Tape Warmer της Nomad Factory. Συμπαθητικό, δουλεύει καλύτερα αν το δεις ως ψηλο-overdrive παρά σαν tape simulator.

http://www.nomadfactory.com/products/ess/etube.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

haryy νομίζω πως ο μόνος τρόπος που θα μπορούσε να εξομοιωθεί ένα πολυκάναλο open reel tape recorder θα ήταν να φτιαχτεί ένα dedicated daw και όχι κάποιο pluging...

 

Πολύ απλά γιατί στα πολυκάναλα υπάρχουν όλοι αυτοί οι παράγωντες που αναφέραμε (tape form, ips, width, track count κλπ κλπ) συν έναν ακόμη που είναι και ο πιο σημαντικός....ο ανθρώπινος παράγωντας....ο χειριστής. Ο άνθρωπος δηλαδή που θα το ρυθμίσει σωστά ή λάθος (τεχνικά), πετυχημένα ή αποτυχημένα (αισθητικά) ,ο άνθρωπος που θα επιλέξει να το χρηιμοποιήσει για ένα συγκεκριμένο μουσικό είδος ή όχι ,που θα οδηγήσει χαλαρά ή στα όρια τους τις εισόδους και την ταινία, που θα επιλέξει να κάνει πολλά overdubs ή όχι, που θα επιλέξει ανάμεσα σε nr ή όχι κλπ κλπ κλπ ...και από εκεί και πέρα ο τρόπος με τον οποίο αλληλεπιδρά το ηχογραφημένο υλικό, η μάχη με τον θόρυβο,οι αστάθμητοι παράγωντες (wow & flutter) κλπ κλπ

 

Νομίζω δηλαδή πως μια προσομείωση αναλογικού πολυκάναλου θα μπορούσε να γίνει

πειστική μόνο αν μπορούσε να είναι πλήρως παραμετροποιήσημη ώστε να ταιριάξει τόσο στις απαιτήσεις του κάθε χρήση όσο (και αυτό είναι μάλλον το σημαντικότερο) και στην εικόνα που έχει σχηματίσει ο κάθ χρήστης για το τι είναι τελικά αναλογική ηχογράφηση.

Και υποθέτω κάτι τέτοιο θα μπορούσε να γίνει μόνο μεσα σε ένα dedicated ολοκληρωμένο DAW....χμμμμμ για φαντάσου ένα DAW με 2 τμήματα , ένα διπλό (inline ή split)  για το mixer και ένα για το recorder.....και θα μπορούσε και το mixer να προσομειώνει στο πρώτο μέρος του κάποιες επιλογές από κλασσικές εισόδους και eq και στο δεύτερο μέρος του διαφορετικά summing amps......και .....και..... και.....

 

Αυτό μάλιστα θα ήταν ένα DAW με ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΗΧΟ........αλλά...για κάτσε μια στιγμή....αυτό αναιρεί το όλο νόημα της διαφάνειας του ψηφιακού ήχου....μια τρύπα στο νερό λοιπόν  ;D.

 

Το ιδεατό για εμένα είναι όπου μπορείς και όποτε το απαιτούν οι περιστάσεις να επιλέγεις το καλύτερο....αναλογικό ή ψηφιακό....και να τα μπερδέυεις και ανακατεύεις φτιάχνωντας τον δικό σου ήχο.....

 

 

Κυρίως διάφορα Otari's με 456 και κάποιες σπάνιες φορές με 499 ή GP9 και κάποες basf που ούτε θυμάμαι τύπο είναι η άμεση εμπειρία μου....γενικά δε νομίζω πως μπορεί κάποιος να έχει  απόλυτη άποψη - σίγουρα όχι εγώ - για το θέμα, ίσως γιατί έχει πολλές μεταβλητές και ελάχιστες σταθερές ;D ;D ;D ...νομίζω δηλαδή οι εκάστοτε συνθήκες και απαιτήσεις καθορίζουν και τον ορισμό του "καλύτερου"....anyway ποτέ δεν ήμουν λάτρης του HiFi οπότε νομίζω πως το ιδεατό ΣΗΜΕΡΑ (δηλαδή συνδυασμένο με ένα DAW) θα μπορούσε να ήταν κάλλιστα μια ελαφρά χρησιμοποιημένη 456 σε ένα 1" 16 track (ίσως κάποιο πειραγμένο tascam...εννοείται κάποιο ampex ή studer είναι ευπρόσδεκτο αλλά όχι και απαραίτητα κάτι φαντεζί) που να δουλεύει σωστά .....στα 15 ips και χωρίς κάποιο NR.

 

Όντως είναι η μετεξέλιξη του Jb αλλά από ότι λένε στο site (και όπως το ακούω) είναι γραμμένα από την αρχή και το ηχητικό αποτέλεσμα είναι πολύ διαφορετικό και αρκετά καλύτερο κατα τη γνώμη μου. Η τιμή είναι συμβολική θα έλεγα (20€).

 

 

 

i'll take your word for it.......20 ευρώ?????....το πήρα κιόλας  ;D ;D

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και είμαι γενικά φαν της uad δεν έχω κατεβάσει ακόμη το studer να το τεστάρω. Θες το χαζό interface, θες η κίνηση τους να το εξαιρούν συνέχεια από τις γνωστές προωθητικές του ενέργειες κάτι με ξενερώνει. Μιας και άνοιξες όμως το θέμα haryy θα ενεργοποιήσω σήμερα το ντέμο για να κάνω μερικά A-B.

 

Το fatso από την άλλη είναι άψογη υλοποίηση! Compressor - Tape simulator - side Eq σε ένα. Tα side filters που έχει η δεύτερη φέτα είναι πάρα πολύ χρήσιμα ειδικά στα τύμπανα που θέλεις να αναδείξεις ορισμένα transients χωρίς να πατήσεις ιδιαίτερα κάποιες συνχοτικές περιοχές. Νομίζω πως αυτό μαζί με το 1073 και το plate είναι 3 καλοί λόγοι για να έχεις μια uad κάρτα!

 

Επίσης άλλο ένα που χρησιμοποιώ συχνά είναι και το Tape Warmer της Nomad Factory. Συμπαθητικό, δουλεύει καλύτερα αν το δεις ως ψηλο-overdrive παρά σαν tape simulator.

http://www.nomadfactory.com/products/ess/etube.html

 

Eμένα με "τρώει" να ακούσω το emt 250 από UAD, αν και προς το παρόν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με αντίστοιχο αλγόριθμο από το SIR.

Θα ήταν super να ποστάριζες studer και fatso με AB από dry στο ίδιο υλικό! ;)

Το Τape Warmer το είχα τεστάρει και είναι αρκετά καλό αλλά το ferox μου έκατσε πολύ καλύτερα εν τέλη γιατί ταιριάζει απόλυτα στον ήχο που έψαχνα!

 

haryy νομίζω πως ο μόνος τρόπος που θα μπορούσε να εξομοιωθεί ένα πολυκάναλο open reel tape recorder θα ήταν να φτιαχτεί ένα dedicated daw και όχι κάποιο pluging...

 

Πολύ απλά γιατί στα πολυκάναλα υπάρχουν όλοι αυτοί οι παράγωντες που αναφέραμε (tape form, ips, width, track count κλπ κλπ) συν έναν ακόμη που είναι και ο πιο σημαντικός....ο ανθρώπινος παράγωντας....ο χειριστής. Ο άνθρωπος δηλαδή που θα το ρυθμίσει σωστά ή λάθος (τεχνικά), πετυχημένα ή αποτυχημένα (αισθητικά) ,ο άνθρωπος που θα επιλέξει να το χρηιμοποιήσει για ένα συγκεκριμένο μουσικό είδος ή όχι ,που θα οδηγήσει χαλαρά ή στα όρια τους τις εισόδους και την ταινία, που θα επιλέξει να κάνει πολλά overdubs ή όχι, που θα επιλέξει ανάμεσα σε nr ή όχι κλπ κλπ κλπ ...και από εκεί και πέρα ο τρόπος με τον οποίο αλληλεπιδρά το ηχογραφημένο υλικό, η μάχη με τον θόρυβο,οι αστάθμητοι παράγωντες (wow & flutter) κλπ κλπ

 

Νομίζω δηλαδή πως μια προσομείωση αναλογικού πολυκάναλου θα μπορούσε να γίνει

πειστική μόνο αν μπορούσε να είναι πλήρως παραμετροποιήσημη ώστε να ταιριάξει τόσο στις απαιτήσεις του κάθε χρήση όσο (και αυτό είναι μάλλον το σημαντικότερο) και στην εικόνα που έχει σχηματίσει ο κάθ χρήστης για το τι είναι τελικά αναλογική ηχογράφηση.

Και υποθέτω κάτι τέτοιο θα μπορούσε να γίνει μόνο μεσα σε ένα dedicated ολοκληρωμένο DAW....χμμμμμ για φαντάσου ένα DAW με 2 τμήματα , ένα διπλό (inline ή split)  για το mixer και ένα για το recorder.....και θα μπορούσε και το mixer να προσομειώνει στο πρώτο μέρος του κάποιες επιλογές από κλασσικές εισόδους και eq και στο δεύτερο μέρος του διαφορετικά summing amps......και .....και..... και.....

 

Αυτό μάλιστα θα ήταν ένα DAW με ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΗΧΟ........αλλά...για κάτσε μια στιγμή....αυτό αναιρεί το όλο νόημα της διαφάνειας του ψηφιακού ήχου....μια τρύπα στο νερό λοιπόν  ;D.

 

Το ιδεατό για εμένα είναι όπου μπορείς και όποτε το απαιτούν οι περιστάσεις να επιλέγεις το καλύτερο....αναλογικό ή ψηφιακό....και να τα μπερδέυεις και ανακατεύεις φτιάχνωντας τον δικό σου ήχο.....

 

 

Κυρίως διάφορα Otari's με 456 και κάποιες σπάνιες φορές με 499 ή GP9 και κάποες basf που ούτε θυμάμαι τύπο είναι η άμεση εμπειρία μου....γενικά δε νομίζω πως μπορεί κάποιος να έχει  απόλυτη άποψη - σίγουρα όχι εγώ - για το θέμα, ίσως γιατί έχει πολλές μεταβλητές και ελάχιστες σταθερές ;D ;D ;D ...νομίζω δηλαδή οι εκάστοτε συνθήκες και απαιτήσεις καθορίζουν και τον ορισμό του "καλύτερου"....anyway ποτέ δεν ήμουν λάτρης του HiFi οπότε νομίζω πως το ιδεατό ΣΗΜΕΡΑ (δηλαδή συνδυασμένο με ένα DAW) θα μπορούσε να ήταν κάλλιστα μια ελαφρά χρησιμοποιημένη 456 σε ένα 1" 16 track (ίσως κάποιο πειραγμένο tascam...εννοείται κάποιο ampex ή studer είναι ευπρόσδεκτο αλλά όχι και απαραίτητα κάτι φαντεζί) που να δουλεύει σωστά .....στα 15 ips και χωρίς κάποιο NR.

 

i'll take your word for it.......20 ευρώ?????....το πήρα κιόλας  ;D ;D

 

Ωραίες σκέψεις Νικόδημε και νομίζω πως δεν απέχουν από την πραγματικότητα. Ήδη ο Steven Slate έχει καλύψει το πρώτο μέρος της σκέψης σου,

vcc_1.jpg

 

http://www.slatedigital.com/vcc.php

 

με τα virtual channels από διάσημα desks + τα busses τους.

 

Από ότι καταλαβαίνω πάντως, στην ταινία, σου αρέσει το άπλετο μπάσο μαζί με "ξεπλυμένα" high transients.

Εμένα η προτίμησή μου μάλλον δεν ..υπάρχει ;D αφού μου αρέσουν τα μπάσα των 15ips με τα πρίμα των 30ips ;D.

 

Nομίζω πάντως ότι το (virtual) studer έχει αρκετές παραμέτρους όπως biasing και επιλογή από ταινίες.

Μακάρι να μας δώσει ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα ο fleamail αν βρει τον χρόνο..

 

(α, μεγειές για το ferox και πες μας και την γνώμη σου - περιττό να σου πω ότι απέκτησες και ένα πολύ ωραίο tape delay μαζί ;) )

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε να τέτοια κάνετε και θα το πάρω κι εγώ τώρα!

 

Δεσμεύομαι για clips σήμερα το απόγευμα  ;)

 

edit:

 

20 ευρώ όλο το bundle!!!  :o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Πριν 2-3 χρόνια είχα μπει στο τριπάκι της δημιουργίας μιας "προσωπικής" προσομείωσης διαφόρων αναλογικών artifacts αποκλειστικά και μόνο μέσω της χρήσης καθημερινών ψηφιακών εργαλείων όπως το eq, το compression και διάφοροι overdive αλγοριθμοι.... σκοπός ήταν αφού παραμετροποιηθούν κάποις συγκεκριμένες επιλογές και ρυθμίσεις να δημιουργηθεί ένα αυτόνομο plugin.

 

Πήρα λοιπόν κατ'αρχάς κάποια από τα αγαπημένα μου αναλογικά hardware μαζί και με ένα Otari 5050 1/4" και προσπάθησα να καταγράψω τις παρενέργειες τους στο σήμα πέρα από αυτή καθ'αυτή την επεξεργασία....στην συνέχεια δοκίμασα διάφορους συνδυασμούς σε ότι αφορά το αναλογικό signal chain ώστε να παρατηρήσω και το interaction μεταξύ τους....τέλος προσπάθησα να προσομειώσω το αποτέλεσμα στο ψηφιακό domain με την χρήση eq, distortion & compression (χρησιμοποιώντας τα included plugs του cubase ώστε να έχω κάπως πιο αντικειμενικά και universal αποτελέσματα αφαιρώντας τις όποιες ιδιαιτερότητες πετυχημένων modelling plugins).

 

Τα αποτελέσματα και συμπεράσματα ήταν ενδιαφέροντα από πολλές απόψεις.....

 

- Κατ'αρχάς για να καταφέρω να πλησιάσω σε κάποια από τα ζητούμενα χρειάστηκε να δημιουργήσω τρομερά πολύπλοκα και εκτεταμένα signal routing & processing chains  που εκ των πραγμάτων καθιστούσε προβληματική την χρήση τους....βέβαια ο σκοπός ήταν να δημιουργθεί ένα ρεαλιστικό επεξεργαστικό περιβάλλον το οποίο στην συνέχεια θα μπορούσε να μεταφραστεί σε αυτόνομο plugin...δυστυχώς οι (ανύπαρκτες) γνώσεις μου πέρι προγραμματισμού και η αδυναμία να βρω (χειροπιαστή) βοήθεια σταμάτησαν το όλο εγχείρημα εκεί.

 

- Παρά την μερική επιτυχία του εγχειρήματος , το βασικό συμπέρασμα είναι πως οι μεταβλητές μιας αναλογικής αλυσίδας επεξεργασίας είναι τόσες πολλές και αλληλεπιδρούν τόσο δραστικά αναλόγως το εισερχώμενο σήμα, τον συνδυασμό και τον τρόπο που αυτός γίνεται που η παραμετροποίηση τους είναι μάλλον αδύνατη (σε ότι αφορά τα artifacts που είναι το θέμα που μας καίει)

 

- Σε πολλές περιπτώσεις απλές κινήσεις στο eq συνδυασμένες με compression (ως επί το πλείστον παράλληλο, κάτι που είναι γενικώς αρκετά tricky  στο ψηφιακό domain) αρκούν για να δώσουν μια πιο "γλυκιά" χροιά αρκετά κοντά σε αυτό που θα περίμενε κάποιος από μια χρωματισμένη αναλογική υλοποίηση ή καταγραφικό μέσο.... αν δε καταφέρεις και προσθέσεις και το κατάλληλο ποσοστό αρμονικής παραμόρφωσης τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά (κάτι ξέρουν εκεί στην empirical labs).Από την άλλη πλευρά αυτό δεν αποτελεί και κανενα επιτευγμα αλλά απλά μια συγκεκριμένη αισθητική προσσεγγιση  στην συγκεκριμένη επεξεργασια....όταν μπουν στο παιχνίδι τα μη γραμμικά artifacts του αναλογικου domain απο μετσχηματιστες,, μαγνητικη ταινία και λυχνίες τα πραγματα αλλάζουν και η στατικότητα και γραμμικότητα των επιλογών μας είναι εμφανής....παραμενει όμως ενα χρηστικό συμπερασμα και προσεγγιση (θα μπορουσε επιγραμματικα να συνοψιστεί στο εξης.....κανείς δεν μας υποχρεωνει να εχουμε 130db dynamic range 20-20k freq response.....ή ότι εκτός απο High Pass υπάρχει και Low pass  ;))

 

- Την ίδια περίοδο ανακάλυψα και άρχισα να χρησιμοποιώ το nebula το οποίο δίνει την δυνατότητα να καταγράφεις και να χρησιμοποιείς ως impulse responses δυναμικούς επεξεργαστές και eq αλλά σε μια δεδομένη κάθε φορά στιγμή πράγμα που έρχεται βέβαια σε αντίθεση με το προήγουμενο συμπέρασμα.....παρ'όλα αυτά είναι πολύ ελπιδοφόρο (επ'ευκαιρία με το nebula,το οποίο κάκκιστα ξέχασα να αναφέρω από την αρχή, μπορείς να έχεις πρόσβαση σε μια μεγάλη και συνεχώς εξελισόμενη βιβλιοθήκη από ir μαγνητικών ταινιών - πολύ πετυχημένο αλλά αναπαριστά μια συγκεκριμένη "στιγμή"....εγώ σκέφτομαι μόλις βρω χρόνο να φτιάξω μια προσωπική βιβλιοθήκη από ir διαφόρων consumer & prosumer open reel recorders που έχουμε αυτή την στιγμή ως συλλογη - καμμιά δεκαριά νομίζω είναι τώρα  ;D ;D) )

 

- Σαν συνέχεια όλων των παραπάνω πιστεύω πως η καλύτερη λύση είναι η ενσωμάτωση και χρήση του the real thing  στην καθημερινότητα ενός DAW....προσωπικά από τον Σεπτέμβριο επέστρεψα ΚΑΙ στο καθαρόαιμο OTB mixing και εν εναμονή της αποδέσμευσης 1-2 2" recorders που έχω στο μάτι και περιμένω για να επιλέξω, ξανασυνειδητοποίησα το πόσο σημαντικό είναι ορισμένα πράγματα να είναι απλά εκεί....χωρίς σκέψη, κόπο και προσπάθεια ...και ακόμη καλύτερα...αν δεν θέλεις απλά επιστρέφεις στο κουτί. Δεν λέω βέβαια ότι πρέπει όλοι να επιστρέψουν εκεί ούτε λέω ότι το ένα είναι καλύτερο από το άλλο....λέω απλά ότι τελικά είναι 2 διαφορετικά πράγματα και έτσι θα μείνουν.... από εκεί και πέρα βέβαια υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να εισαγει κανείς ένα κομμάτι αυτού του όλου σε ένα DAW περιβάλλον (και πιθανότατα αυτό να είναι και το ζητούμενο για τους περισσότερους και όχι η επιστροφή στην σπηλιά  ;D ;D ;D) και κάποιες ιδέες έχω γράψει εδώ

 

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=168

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://dl.dropbox.com/u/3661462/linked%20files/Drums%20tape.zip

 

 

Δεν θα πω ακόμα τις εντυπώσεις μου, ακούστε πρώτα.

 

Ένα ελαφρύ compression που ακούγεται στα τύμπανα είναι από το tracking. Τα mics είναι ένα ζευγάρι 414 uls και ένα heil pr40 στην μπότα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Λοιπόν...έπαιξα λίγο με το εν λόγω plug in (ferox)....η αρχική μου εντύπωση είναι πως ως tape sim δεν τα καταφέρνει και άσχημα αλλά σίγουρα όχι και ιδιαίτερα καλά (και νομίζω πως με βάση αυτά που έγραψα παραπάνω αν έλεγα κάτι διαφορετικό θα έπεφτεο ουρανός να με πλακώσει  ;D)....συνεχίζω να θεωρώ το URS Saturator και κάποιες βιβλιοθήκες του nebula τις πιο πειστικές εφαρμογές (μιλώντας γενικότερα για την essence της μαγνητικής ταινίας υπό νορμάλ συνθήκες , χωρίς ακρότητες και τηρουμένων πάντα των αναλογιών - και αφήνωντας εκτός συναγωνισμού το phoenix).

 

Από την άλλη πλευρά όμως βρίσκω το ferox μια πάρα πολύ καλή επιλογή για όποιον ψάχνει ένα saturation,filtering, smashing plugin ξεκινώντας από τις πιο smooth και φτάνωντας σε εντελώς ακραία settings και ειδικά με μια πιο analog orientated ματιά.....μου άρεσε πάρα πολύ ως character επεξεργαστής και πιστεύω πως μπορεί να έχει πάρα πολλές εφαρμογές από το softening μιας φωνής και το ήπιο saturating σε OH mics έως την ολική καταστροφή ενός beat ή και ολόκληρου του drum bus.....πολύ καλό  :)

 

Δεν άκουσα προσεκτικά το υπόλοιπο bundle αλλά έπαθα ένα ψιλοσόκ με το 2ο comp που έχει (EZ...τρελένομαι για one knob compressors  ;D)......απίστευτο!!!...σε συνδυασμό με το ferox μπορείς να φτιάξεις την πιο πειστική προσομείωση του listen mic compressor της ssl. Το βλέπω να χρησιμοποιήται πολύ συχνά (μαζί με ΤΒΚ φυσικά....)

 

αυτά τα 2 άνετα θα άξιζαν τα διπλά λεφτά (χουβαρντάς  ;D ;D) από μόνα τους....

 

μπράβο και thanks για την ανακάλυψη haryy  :)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου