Προς το περιεχόμενο

κομμάτι δράσης...


Nikolas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

... από παιχνίδι...

 

www.nikolas-sideris.com/AGS/track_3.mp3

 

Με διάφορα καλούδια μέσα, όσον αφορά τα όργανα...

 

Με ελάχιστο πιάνο Μάραθε!  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δεν τρελλάθηκα...έχεις κάνει πολύ καλύτερα...για δράση μου λείπουν κρουστά αλλα Zimmer στο Black Rain

http://www.filmtracks.com/titles/black_rain.html

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ανέστη: Δε διαφωνώ, αλλά δεν ξέρεις το παιχνίδι. Είναι για ένα παιχνίδι που παίζει στην Καραϊβική με ζόμπι και τέτοια... Δε σηκώνει πιο επικό στυλ (αν και θα γούσταρα...)

 

mpikoz: Thanks! :)

 

Νέστορα: Καλά το γράφει νομίζω (αν και για να το λέω εγώ... που είμαι Ο άσχετος στην ορθογραφία... μπρρρ... Αλλά ο τρελλός γραφόταν κάποτε με 2 "λ", οπότε δεν είναι λάθος...

 

(κρουστά και φωνές είναι ζωντανά ηχογραφημένες παρακαλώ...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νέστορα: Καλά το γράφει νομίζω (αν και για να το λέω εγώ... που είμαι Ο άσχετος στην ορθογραφία... μπρρρ... Αλλά ο τρελλός γραφόταν κάποτε με 2 "λ", οπότε δεν είναι λάθος...

Άσε ρε φίλος, που θα μας κάνεις και παρατήρηση...εδώ στην είπε ο Νικόλας!!!! ;D

Τα έχουμε ισωπεδώσει όλα...γραψε και greeklish σε λίγο ;D ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δάσκαλε, λόγω firewall  ;), το απόγευμα τα σχόλια (αν και τα έχω ακούσει όλα σχεδόν του site κατά την διάρκεια του screening σου  ;D :P).

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανέστη: Δε διαφωνώ, αλλά δεν ξέρεις το παιχνίδι. Είναι για ένα παιχνίδι που παίζει στην Καραϊβική με ζόμπι και τέτοια... Δε σηκώνει πιο επικό στυλ (αν και θα γούσταρα...)