Προς το περιεχόμενο

Αρχάριος τραγουδιστής και home studio! Boήθεια!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν ξέρω αν γράφω στην σωστή "κατηγορία". Είμαι αρχάριος και ενδιαφέρομαι να ηχογραφήσω κομμάτια δεν ξέρω να παίζω όργανο τραγουδάω όμως καλά ενώ κιθάρα παίζει ο πατέρας μου- μέσω από το pc μου σαν ένα μικρό home studio. Έχω αγοράσει ήδη κάποια πράγματα. Αγόρασα μόλις μία εξωτερική κάρτα ήχου Lexicon Omega version 2.0. Διαθέτω ηχεία για pc logitech G51, όπως επίσης, και ένα behringer Β212 αυτοενισχυόμενο. Αυτά απο ηχεία. Διαθέτω επίσης και μείκτη της behringer 1002 FX, αν και ξέρω ότι και η κάρτα ήχου που πήρα παίζει το ρόλο αυτό, αλλά νομίζω πως πάντα θα ήταν χρήσιμος ένας κανονικός μείκτης(πως συνδέεται στην εξωτερική κάρτα ήχου αυτός και το pc?? πέρα απο το usb) .

 

Το λογισμικό που μου δίνει είναι το steinberg cubase LE 4, και απο ότι είδα είναι περίπλοκο, τα έχω εγκαταστήσει αυτά.

 

Θα ήθελα να μου πείτε τι μπορώ να κάνω με όλα αυτά, πως συνδέονται, δηλ. πως μπορώ να περάσω τον ήχο στο pc το μόνο που κατάφερα είναι στο αυτοενισχυόμενο να ακουστεί ο ήχος του μικροφώνου-φωνής. Αρκεί, αυτο; Θα ήταν καλύτερο να τα συνδέσω στα απλά ηχεία του υπολογιστή; Και πως;

 

Γενικά, δώστε τις κατευθύνσεις που χρειάζονται για να μπορώ να ηχογραφήσω, χωρίς να με παραπέμπετε σε άλλα αρθρα καθώς κάθε περίπτωση και διαφορετική. Δεν μπορώ να βγάλω άκρη με όλα αυτά, ξέρω κάποια βασικά περί εισόδων-εξόδων αλλά το θέμα είναι ότι ασχολούμαι πρώτη φορά με κάτι τέτοιο.  Για το πως ηχογραφώ μέσω προγράμματος θα βρώ την άκρη κάπως απλά τωρα το θέμα είναι πριν από αυτό τι χρειάζεται να κάνω με τον εξοπλισμό που διαθέτω πως μπορώ να ηχογραφήσω τη φωνή μου, να παίξει κιθάρα ο πατέρας μου, ή να εισάγω έτοιμη μουσική midi και να τραγουδήσω πάνω σε αυτή κλπ κλπ κλπ

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων! ;D Μπορεί να ξέχασα κάτι να πω, αλλά θα τα βρούμε... :P

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 83
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές