Προς το περιεχόμενο

Ο σωστός μαθητής {απο τα ματια του δασκαλου}


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Kαταρχην αυτο που ρωτας φιλε hampi ειναι μια διεργασια που θα σου παρει πολλα χρονια .Και δεν ειναι ευκολη. Αυτα που μπορω να σου προτεινω ειναι τα εξης.

1. ακου μουσικη. Οσο πιο πολυ μπορεις - και προσπαθησε να παιξεις πανω σε αυτην.Προσπαθησε να την αποτυπωσεις επισης στο χαρτι..Μια κασσα + η - καμια φορα μπορει να αλλαξει ολο το groove του κομματιου.

2.Προσπαθησε να μιμηθεις - αρχικα οτι καταλαβαινεις και μετα προσπαθησε να βαλεις τα δικα σου.

3.Παιξε με γκρουπ - εκθεσου σε στυλ και μουσικους  .

4.Πειραματισου και Αναιρεσε . Αρχικα στο χαρτι.

5.Το οτι εμαθες να διαβαζεις ειναι το πρωτο βημα. Το επομενο βημα ειναι να βρεις τον εαυτο σου μεσα απο την υλη. Βρες τι σ αρεσει να εχεις στην τσαντα με τα τρυκ σου. Μην βιαστεις να πεταξεις. Κατι που ακουγεται χαζο στο 60...δοκιμασε το στο 160 . Επισης κατι που δεν  ακουγεται καλα σαν rock fill, ισως ειναι ενα εξαιρετικο samba fill..

Επιπονη διαδικασια αλλα...εξαιρετικα ενδιαφερον

 

Φιλε Βαγγελη

Αυτο που λες για τη μουσικη ειναι αυτο πιστευω που με εχει βοηθησει περισσοτερο.Ακουω ανελλιπως μουσικη απο τα 4 μου χρονια και ειμαι 42 τωρα.Τυμπανα επαιζα για 3 χρονια 16-19 ετων σταματησα για 20 χρονια και ξαναρχισα στα 39 μου.Ειμαι αυτοδιδακτος .Ακουω προσεχτικα τι παιζει ο καθε ντραμερ και αναλογα προσπαθω να παρω ιδεες και να τα εφαρμοσω και εγω.Με την επιστροφη μου στο...αθλημα πριν 3 χρονια μπηκα αμεσως σε μπαντα και ειμαι ακομα και σημερα ( σε αλλη ομως).

Για το bag of tricks που σωστα αναφερεις κατα καιρους και εχει αμεσα σχεση με το ερωτημα μου, το θεμα ειναι οταν παιζεις να σου ερθει κατακεφαλα η ιδεα να βγαλεις ενα τρυκ απο την τσαντα....Το ερωτημα μου δηλ εχει να κανει με το με ποιο τροπο καλλιεργεις την εμπνευση της στιγμης !! Ελπιζω να γινομαι κατανοητος και οχι κουραστικος  :)

 

Μπαμπης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 62
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

 

Για το bag of tricks που σωστα αναφερεις κατα καιρους και εχει αμεσα σχεση με το ερωτημα μου, το θεμα ειναι οταν παιζεις να σου ερθει κατακεφαλα η ιδεα να βγαλεις ενα τρυκ απο την τσαντα....Το ερωτημα μου δηλ εχει να κανει με το με ποιο τροπο καλλιεργεις την εμπνευση της στιγμης !!

 

θυμαμαι οτι προσφατα ο Vagelism είχε ενα εξαιρετικό θέμα όπου αναφέρεται ακριβώς στην έμπνευση της στιγμής.....έψαξα για σας hampis, ειναι εδω:

http://www.noiz.gr/index.php?topic=185002.0

προσωπικά διδάχτηκα πολλά διαβάζοντας αυτό το συγκεκριμένο thread.

Kαλό διάβασμα και σε σάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σε ολους!

Ενα φανταστικο θεμα απ τον Βαγγελη για μια ακομη φορα.Γενικα συμφωνω σε ολα οσα ανεφερε ο Βαγγελης.Θα θελα να τονισω οτι και για μενα καποια απ' τα πιο σημαντικα στοιχεια που πρεπει να εχει ενας μαθητης ειναι η ορεξη,η αγαπη για το οργανο και την ΜΟΥΣΙΚΗ καθως και η πραγματικη θεληση για μαθηση.

Απ τις ως τωρα εμπειριες μου,μπορω να πω οτι δυστυχως στην Ελλαδα,αρκετοι drummers που αποφασιζουν να ασχοληθουν με την διδασκαλια,αντιμετωπιζουν το πραγμα πολυ επιφανειακα χωρις να αντιλαμβανονται την σοβαροτητα που απαιτει αυτη η διαδικασια καθως και την ευθυνη που πρεπει να εχουν απεναντι στους μαθητες που πραγματικα θελουν να μαθουν.Ο καθηγητης κατα την αποψη μου οφειλει τον καθε μαθητη του να τον αντιπετωπιζει σαν μια ξεχωριστη περιπτωση..να αναγνωριζει τις αδυναμιες του και να προσπαθει να τις βελτιωσει.Να παρατηρει τα σημεια στα οποια ειναι καλος,να τον βοηθαει να τα αναδειξει και να τα φερει σε ακομα καλυτερο επιπεδο..σε καμια περιπτωση παντως να μην τον αντιμετωπιζει σαν το 40λεπτακι που θα του αποφερει τα Χ εσοδα..Αυτα εχουν συμβει κατα κορον και ειναι προφανες πως με τετοιες συνθηκες κανενας μαθητης δεν μπορει και δεν προκειτε να αποδοσει.

@Hampis Φιλε hampis,ειναι πολυ σημαντικη η ερωτηση σου..οπως σου απαντησε και ο Βαγγελης το να φτασεις στο σημειο να παιζεις αφθορμητα καποια πιο δυσκολα grooves,fills κλπ απαιτει χρονο..και πολυ παιξιμο με μουσικους καθως και πανω σε tracks.Οι ασκησεις στο χαρτι δεν σε κανουν drummer με συγκεκριμενο χαρακτηρα και παιξιμο..ειναι σχεδον σιγουρο ομως,οτι αυτες θα σου δωσουν το βασικο εναυσμα για να αντλησεις πολλες πληροφοριες και να ξεκινησεις αυτο το trip που θα σε κανει να ρισκαρεις fills και να τα περνας καθαρα στο παιξιμο σου.Πολυ σηματικο ειναι παιζουμε σωστα τις αξιες μεσα στο time.Ειναι η βαση για να αρχισουμε να χτιζουμε ιδεες για σωστα breaks..και πανω απ ολα τα "δικα" μας breaks..;)

Εδω ερχεται να δεσει το θεμα μετρονομος και το ποσο σημαντικο ειναι να μαθουμε να τον χρησιμοποιουμε.

Καλα παιξιματα και καλες γιορτες σε ολους!:)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να συγχαρω για μια ακόμη φορά το Βαγγέλη και αν ρωτησω κατι που με εχει προβληματισει κατα καιρους αν και δεν ειμαι σιγουρος εαν θα γινω κατανοητος

 

Ας πουμε οτι κανεις 20,30 100 μαθηματα και εχεις βελτιωθει σε τεχνικη,πιασιμο,κινηση ,βγαζεις ολες τις ασκησεις που σου βαζει ο δασκαλος, εχεις βελτιωσει την ταχυτητα σου και παιζεις καθαρα ολες τις ασκησεις, εχεις μαθει να διαβαζεις και τα πιο δυσκολα και να τα εφαρμοζεις στην πραξη.

Τελειωνεις καποια στιγμη τα μαθηματα , κλεινεις τα βιβλια  και ξανακαθεσαι να παιξεις.Με ποιο τροπο θα σου ερθει εμπνευση να παιξεις πιο συνθετα grooves, πιο δυσκολα fills ή και να παιξεις ενα κομματι που επαιζες πριν διαφορετικα τωρα ?

Πως θα βγουν δηλαδή στο παιξιμο σου όλα αυτα που θα εχεις μαθει ?

Πως θα με κάνει καλύτερο  drummer το γεγονός ότι βγαζω καλά τις ασκήσεις ?

 

 

Μπαμπη αυτό είναι το τεχνικό μέρος που αναφέρεσαι...

Προσωπικα πιστευω πως άμα δεν διαβάζεις παρτιτούρα χάνεις πολλά...

Το θεμα είναι πως η παρτιτούρα σε βοηθάει να κατανοήσεις καλύτερα

το οργανο..Δυστυχως πολλα πραγματα τα καταλαβαίνεις καλύτερα αμα τα δείς γραμμένα σε χαρτί..

Mετα απο αυτό αρχίζεις και πειραζεις όλα όσα έχεις μαθει, πειραματίζεσαι, βάζεις accents,

ghost notes, πειραζεις την δομή των αξίων, πειραζεις την δομή των groove...

Yπάρχουν διάφορα concept...

Aρχίζεις να γράφεις δικές σου ιδεες σε χαρτι και δοκιμάζεις να τις παίξεις να δεις πως θα ακουστούνε...

Κυρίως όμως όλα αυτά τα κάνεις παραλληλα...Υπαρχουν πολλα πραγματα που κάνουν ενα drummer 'καλό'.

Το θεμα ειναι να ξερεις τι παιζεις καθε φορα...Αμα ξερεις ότι αυτό που ακους στο μυαλό σου μπορείς να το γραψεις σε ενα κομματι χαρτί τοτε είσαι σε καλο δρόμο...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Για το bag of tricks που σωστα αναφερεις κατα καιρους και εχει αμεσα σχεση με το ερωτημα μου, το θεμα ειναι οταν παιζεις να σου ερθει κατακεφαλα η ιδεα να βγαλεις ενα τρυκ απο την τσαντα....Το ερωτημα μου δηλ εχει να κανει με το με ποιο τροπο καλλιεργεις την εμπνευση της στιγμης !! Ελπιζω να γινομαι κατανοητος και οχι κουραστικος  :)

 

Μπαμπης

 

Πιστευω οτι εδω θα βρείς κάποιες απαντησεις....

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο δάσκαλος θα σου μάθει να διαβάζεις, θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις τεχνική, θα σε μάθει να αντιγράφεις (απαραίτητο), και, αν το 'χει - και το 'χεις - θα σε εμπνεύσει και θα σε βάλει στην πρίζα. Μετά όμως είσαι μόνος/η σου, και αυτό θα πρέπει να στο πει. Κανένας δάσκαλος δεν θα σε κάνει Copeland, Bonham ή Elvin ή, ή, ή…

Θα σου δείξει το δρόμο (μεγάλη ευθύνη), αλλά δεν θα σε πάρει κι απ' το χερι.

 

Ωραίο θρεντ!

 

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το ερωτημα μου δηλ εχει να κανει με το με ποιο τροπο καλλιεργεις την εμπνευση της στιγμης !! Ελπιζω να γινομαι κατανοητος και οχι κουραστικος  :)

 

Μπαμπης

 

κινδυνευοντας να φυγω λιγο οφ-τοπικ απο το αρχικο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ποστ του βαγγελη....(αν τιθεται θεμα,ασ μεταφερθει απο τους μοντερατορες..)

 

φιλε χαμπη...το πολυ ευστοχο και ευλογο ερωτημα σου(πολυ ομορφα διατυπωμενο)ειναι κατι που με εχει απασχολησει πολυ τα τελευταια  χρονια...δεν εχει δυστυχως απασχολησει τον αναλογο με την σημασια του αριθμο ντραμερς....αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα...

 

διαχωριζουμε συνηθως(οι περισοτερροι)την μελετη μας ως εξης...(π.χ.)τεχνικη/ανεξαρτησια-συγχρονισμος/γκρουβς/φιλς(γεμισματα)/στυλ(πχ λατιν),κλπ κλπ κλπ....

 

το προβλημα ειναι το εξης...ολα αυτα και μελετημενα με τον παραδοσιακο τροπο(και κυριως μεσα απο βιβλια)γυμναζουν μια  συγκεκριμενη πλευρα του εγκεφαλου...επιστημονας δεν ειμαι αλλα χοντρικα αυτο συμβαινει...αναπτυσουμε λοιπον κυριως σωματικη ικανοτητα,διαβασμα κλπ...λειτουργει κυριως(πολυ κυριως)η αναλυτικη/λογικη πλευρα(απαραιτητη για την διαδικασια της κατανοησης και αποροφησης καινουργιας γνωσης)...καμμια φορα μπαινουμε και στην διαδικασια να συνδυασουμε πραγματα...πχ γκρουβς και φιλς σε τετραμετρα,η να μπλεξουμε λατιν ρυθμους με καποιο ρουντιμεντ και να δουμε τι θα βγει...ωραια ολα αυτα(και απαραιτητα) αλλα εχουν ενα μειον...εξακολουθουν σε εναν μεγαλο βαθμο να γινονται με την λογικη-αναλυτικη πλευρα...

 

τι συμβαινει ομως πανω στην σκηνη,η στο στουντιο,η στην προβα,οταν τεσπα παιζουμε μουσικη...???εκει,παιρνει(η θα πρεπει να παιρνει)τα ηνια το ενστιτκτο...αν και οταν ειναι κανεις αναγκασμενος να σκεφτεται τι και πως και ποτε θα το παιξει,αστα να πανε....το τραγουδι ειναι σαν τρενο που τρεχει με 250 χλμ(προφανως οχι ελληνικο τρενο)κι αν σταθεις να σκεφτεις τοχεις χασει...η μαλλον σε εχει χασει...πραγματικα,δεν σας εχει συμβει να ακουτε καποιον ντραμερ και να νιωθετε οτι "ρε παιδακι μου ωραιες ιδεες εχει αλλα σαν να τις βαζει στα λαθος σημεια..."(πχ)...ξερετε,ο τυπος σκεφτηκε "χμμμμ,δεν μουκατσε στο σολο της κιθαρες το ταδε λικ,θα το βαλω στο 2ο τετραμετρο της γεφυρας"...παει χαμενο εναμιση μετρο μουσικης...και ωσπου να ερθει η γεφυρα ο τυπος παιζει και σκεφτεται το λικ και πως θα το παιξει πιο σωστα...παει το μισο τραγουδι και βαλε...ενιγουει,θα μπορουσα να αναφερω δεκαδες παραδειγματα...το ζητουμενο ειναι γιαμενα να αφεθεις στην μουσικη και να αφησεις αυτην να σου πει τι να παιξεις....ας φανταστουμε λοιπον το ενστικτο ως ενα χαρουμενο παιδακι που το μονο που θελει να κανει ειναι να παιξει να πηδηξει,να κανει τρελλες.κι ασ πουμε οτι ο προαναφερθεις  ντραμερ λεει"λοιπον τερμα οι μ******ς,θα σταματησω να σκεφτομαι και απλως ΘΑ ΠΑΙΞΩ!θα εμπιστευτω τα αυτια μου και το ενστκτο μου και θα παιξω..."ναι αλλα,γκες γουατ!το παιδακι το οποιο προκειται να εμπιστευτει ειναι ΑΠΑΙΔΕΥΤΟ...στην πρωτη δυσκολια θα πεσει και θα σπασει τα μουτρα του!!!η θα ζητησει βοηθεια απο το αλλο παιδακι(τεχνικη/αναλυτικη/λογικη πλευρα)και τα πραγματα θα επανελθουν στην προηγουμενη στεγνη κι αποστειρωμενη και τετραγωνη κατασταση...φαυλος κυκλος!!!ελα ομως δεν εχει ΜΑΘΕΙ να συνεργαζεται με το αλλο παιδι,το μετρημενο και σοβαρο και καθως πρεπει...!τοτε συμβαινει η μαγεια!πως λοιπον βαζω αυτα τα δυο μαζι και τα μαθαινω να συνυπαρχουν και να μην μπλοκαρει το ενα το αλλο?

 

δεν σας ζαλιζω για πολυ ακομα... ;)

τα τελευταια 10 χρονια αποτελει πολυ σημαντικο κομματι της μελετης μου μια διαδικασια που εμαθα απο τον μεγαλο δασκαλο billy ward σε συνδυασμο με τις διδαχες ενος αλλου μεγαλου δασκαλου,του κενι γουερνερ(ειναι πιανιστας και εχει γραψει ενα πολυ σημαντικο βιβλιο που λεγεται efortless mastery) τροποποιησα συμφωνα με τις αναγκες μου...πιθανον σε ενα βαθμο το κανουμε ολοι μας...απλα ο μπιλι τουδωσε ενα ονομα και πολυ σαφη διαδικασια και σκοπο...ονομαζεται practice playing...

 

αν εχω μια ωρα μονο,για να μελετησω κανω ΜΟΝΟΝ αυτο...αλλιως το κανω στο τελος της μελετης μου(10-15 λεπτα εως 1-1μιση ωρα,αναλογα με το ποσο εχω μελετησει...πχ απο 4 ωρες μελετης αφιερωνω μια ωρα σε αυτο)εξαρταται απο το επιπεδο του παιχτη...ενιγουει....χιαρ ιτ ις... ;D

 

1)μετα απο ενα διαλλειμα καθομαι στο σετ...αδειαζω το κεφαλι μου...φανταζομαι οτι σε ολη τη γη υπαρχω μονον εγω και το σετ μου...δεν κραταω τις μπαγκετες ακομα...)

 

2)πιανω τις μπαγκετες κι αρχιζω να παιζω αμεσως!!!αμεσως,χωρις σκεψη καμμια...το πρωτο πραγμα που μουρχεται στο μυαλο...το πιθανοτερο ειναι να παιξω κατι εξαιρετικα γνωριμο σε μενα,κατι το οποιο μπορω να παιξω πολυ πολυ ανετα...αν ΔΕΝ συμβει αυτο σταματαω και ξαναγυριζω στο 1!

 

3)ξεκιναω να παιζω λοιπον...ενα γκρουβ?τεταρτα στο ραιντ?τσιφτετελι στο βαθυ?μια μελωδια στα τομ?δεν εχει σημασια...το ζητουμενο ειναι να ειναι κατι ειλικρινες,αυθορμητο,μεσα απο την ψυχη μου και πανω απο ολα...ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!

4)συνεχιζω κι αρχιζω να αναπτυσσω την ιδεα μου η μαλλον την αφηνω να αναπτυχθει ;)...παιζω ΠΑΝΤΑ σε 8μετρα και 16μετρα και 32μετρα...πανω εκει χτιζω τις ιδεες μου...η αλλες φορες σκεφτομαι/τραγουδαω μια μελωδια η μια μπασογραμμη η ενα τζαζ στανταρντ η τα καλαντα...ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ!αυτο που ΕΧΕΙ σημασια ειναι να παιζω πανω σε μια μουσικη ΦΟΡΜΑ!αφηνω τα αυτια μου να παρουν τα ηνια και να κατευθυνουν το σωμα μου...οχι το αναποδο...το καναμε αρκετα αυτο...!αυτο το τελευταιο ειναι πολυ σημαντικο,γιατι σχεδον αναποφευκτα αν συνεχισω να εμπιστευομαι τα αυτια μου καποια στιγμη συμβαινει ενα μαγικο πραγμα...

5)...ΣΚΟΝΤΑΦΤΩ... :'( μα τι εγινε?ολα κυλουσαν τοσο ομορφα...ειχα χασει την αισθηςη του σωματος μου,ηταν σαν να ακουγα καποιον αλλον να παιζει...απο εξω σαν τριτος...ηταν τοσο ωραιααααα.... :'( :'( :'( θα σας πω τι εγινε...τα αυτια μου με πηγαν τοσο μακρια που το σωμα δεν αντεξε...δεν εννοω σαν φυσικη αντοχη...τα αυτια μου προτειναν μια ιδεα την οποια τα χερια μου και τα ποδια μου δεν "ειχαν"...η τεχνικη μου με εγκατελειψε...η μαλλον εγκατελειψε τα αυτια μου...για λιγο...για δεκατα του δευτερολεπτου ισως,αρκετα ομως για να χαλασουν την ροη...σε αυτην την περιπτωση εχω δυο επιλογες

 

6α)ανανηψη και συνεχιζω χωρις σκεψη...δεν σταματαω καν...αρνουμαι οτι εγινε "λαθος",δεν υπαρχει λαθος στο μυαλο μου...οτι παιζω ειναι μια πιθανοτητα για κατι καινουριο να γεννηθει....θα επιστρεψω αργοτερα στην ηχογραφηση-τα γραφω παντα αυτα τα σεσσιον ετσι..?και για να εχω αρχειο αλλα και για ενα εξτρα τσαλεντζ/πιεση-και θα δουλεψω αυτο που με εκανε να σκονταψω...μπορει να 'κονομησω μια καινουρια φραση,ενα γκρουβ η να ανακλυψω οτι αυτο που με εκανε να σκονταψω ειναι λιγο πιο βαθυ και θελει μια επιστροφη στα βασικα για να λυθει...οι απαντησεις ειναι παντα στα βασικα... ;)

 

αλλιως...

 

6β)καθομαι και το δουλευω επιτοπου...παιρνω την φραση που με εκανε να σκονταψω και την παιζω αργα,πιο γρηγορα,δυνατα χαμηλα,αρχιζοντας απο το 1 η απο την αρση του 3 η απο το 2ο ογδοο του τριηχου του 3 κλπ...απο οσες μεριες μπορω περισοτερο προκειμενου να μην γινει "λικ",δηλαδη κατι που ξερω να παιζω σε ενα τεμπο,σε μια υποδιαιρεση,σε συγκεκριμενα κομματια του σετ,σε συγκεκριμενο σημειο του μετρου κλπ...αυτη ειναι η διαφορα λικ και ΦΡΑΣΗΣ...!θελω φρασεις,οχι λικς...

 

αν εχω κουραγιο και ωρα συνεχιζω

 

7)αναπτυσσω την ιδεα οσο παει...και οταν ερθει η ωρα της της δινω το φιναλε που της αξιζει...

 

δεν ειναι ευκολο παντα..μερικες φορες η καλη ιδεα δεν ερχεται με τιποτα...η δεν αφηνω τον χωρο για να ερθει(πολλη σκεψη!)η δεν κυλαει η,η,η,η....δεν εχει σημασια....επιστρεφω παντα γιατι ειναι μια διαδικασια που με κανει να ανακαλυπτω ποιος ειμαι...τι ερχεται φυσικα και τι οχι...τι χρειαζομαι και κυριως τι χρειαζεται να ΠΕΤΑΞΩ!

 

εντελως συμπτωματικα,σημερα ανεβασα 3-4 καινουρια βιντεακια που τραβηξα στο στουντιακι μου οπου μοιραζομαι,με οποιονδηποτε προθυμο να ακουσει,αυτην ακριβως την διαδικασια...θα δειτε να συμβαινουν σχεδον ολα απο αυτα που περιεγραψα...

 

www.youtube.com/kapdrums

 

...ουφ...πτωμα εγινα...ελπιζω οχι κι εσεις... ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kap, αυτό που είδα στα βίντεό σου είναι ότι 'μιλάς' μέσα από τα τύμπανα. Και αν η μουσική (και η τέχνη γενικότερα) είναι τρόπος έκφρασης – που είναι – αυτό είναι το απόλυτο ζητούμενο. Να μιλάς και με άλλα μέσα, εκτός από τη φωνή.

 

Και για να μην ξεφύγουμε (πολύ) απ' το θέμα, αν ένας δάσκαλος καταφέρει να στο περάσει αυτό, έχει πετύχει.

 

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστω για το πολυ ομορφο κοπλιμεντο...αυτο ειναι που θαυμαζω σε ολους τους αγαπημενους μου μουσικους...δεν εχει σημασια τι οργανο παιζουνε...αυτο που ακουω ειναι μια φωνη...τοσο αμεση και φυσικη,ανθρωπινη...

 

αμην

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

your groove is SICK man...totally sick..... ;)

 

(φοβερος ηχος snare, 6 1/2"-7"  κουρδισμενο ψηλα ειναι?)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου