Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή μαγνητών σε epiphone les paul standard - προτάσεις!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Έχω μια epiphone les paul standard

http://www.thomann.de/gr/epiphone_les_paul_standard_cherry_sunburst.htm

 

Σκεφτομαι να τις αλλάξω μαγνητες, όχι όμως στο προσεχές μέλλον. Παρ'ολα αυτά θα ήθελα να μάθω για τους διάφορους μαγνήτες μέσα απο αυτό.

 

Παίζω κυρίως blues, classic rock και πολύ Ηendrix. (Το κακό είναι πως τελευταια την ψάνχω και σε πιο βαριές καταστάσεις αλλά το ξεχνάμε αυτό προς το παρόν)

 

Τι προτείνετε???

 

(Δεν αναφέρω ενισχυτή γιατί προς το παρόν παίζω με έναν ακουστικό λάνευ- δεν προσδιορίζω budget γιατί είμαι άσχετος)

Music is what feelings sound like

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 75
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εγώ σου λέω κράτα τα λεφτά, βάλε άλλα λίγα και πάρε και αυτή

 

http://www.thomann.de/gr/fender_squier_classic_vibe_strat_50s.htm

 

γιατί hendrix και classic rock τη ζητάνε τη strat τους. Θα έχεις και δυο κιθάρες, και θα μπορείς να κάνεις τα πάντα. Γνώμη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για τη γνώμη σου :)

 

Αυτό που πραγματικά όμως θέλω τώρα είναι να μάθω τους παλιο- μαγνήτες. Ακούω τόσους και τόσους (sd 59, sd JB, gibson 57 κλπ) και θα ήθελα να ξέρω τι.. βιολί βαράνε?

Music is what feelings sound like

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

(Δεν αναφέρω ενισχυτή γιατί προς το παρόν παίζω με έναν ακουστικό λάνευ- δεν προσδιορίζω budget γιατί είμαι άσχετος)

φιλε μου για να ακουσεις τις διαφορες αναμεσα στους διαφορους μαγνητες κατα τη γνωμη μου πρωτα πρεπει να παρεις ενα κατα καποιο τροπο <σοβαρο> ενισχυτη IMHO.Μην παιδευεσαι αδικα,λοιπον με αλλαγες μαγνητων κλπ.Φιλικα παντα.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως αξίζει μια ματιά σε αυτούς:

http://www.noiz.gr/index.php?topic=187237.0