Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια με το θέμα "ΤΟΝΕ" και το πεταλμπορντ


Smash

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Κατ' αρχάς σαν τους ήρωές σου δεν πρόκειτε ν' ακουστείς, εκτός και αν κάνεις μεταμόσχευση τα χέρια τους.

Ο ήχος σου μια χαρά είναι (όταν παίζεις το θέμα του κομματιού), αλλά μάθε να κάνεις improvise γιατί ελάχιστες νότες σου κατάφερες ν' ακουστούν καλά.

Κι επειδή το "θέμα" του πως πατάς τις νότες φαίνεται σε όλο του το μεγαλείο εδώ:

 

Tender Surrender By Smash Guitar Idol III 2011 Contest

 

προσωπικά θα σου πρότεινα το εξής:

 

Ασχολήσου με ένα ή λίγο distortion και αν είναι δυνατόν ...χωρίς αυτό.

 

Το λέω αυτό γιατί η τεχνική του ήχου εξελίσσεται προσωπικά στον καθένα μας. Για την ώρα παίζεις σωστά On/Off πατήματα και γρήγορα. Αυτό είναι το πρώτο βήμα.

Δοκίμασε αργά και με σωστές καταλήξεις στη νότα, ενώ το δεξί να εννοεί την πενιά. Σχεδόν να σκάβει! Πίστεψε με από εκεί ξεκινούν τα overtones και ο όποιος προσωπικός ήχος. Απόκτησε δυναμικές, γιατί μπορεί να παίζεις εξ ίσου γρηγορα, αλλά εκεί είναι που ξεχωρίζουν οι ολοκληρωμένοι παίκτες σαν αυτούς που θαυμάζεις.

 

Στη συνέχεια πρόσθεσε λίγη παραμόρφωση (πετάλι ή ενισχυτή) και παίξε με το volume της κιθάρας σου. Σιγά - σιγά θα δεις τα όρια της παραμόρφωσης και που αρχίζει να "λασπώνει" ή να "καθαρίζει". Από εκεί ξεκινάει ο "ήχος".

 

Μη ξεχνάς πως όλοι αυτοί οι "γέροι" κάπως έτσι ξεκίνησαν. Σίγουρα χωρίς 5-6 πετάλια στα πόδια τους, αλλά με την κιθάρα που την έστυψαν. Και μετά... σαν εξέλιξη άρχισαν να προσθέτουν. Τα πεταλάκια είναι μανία των 00'ς.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασε αργά και με σωστές καταλήξεις στη νότα, ενώ το δεξί να εννοεί την πενιά. Απόκτησε δυναμικές, γιατί μπορεί να παίζεις εξ ίσου γρηγορα, αλλά εκεί είναι που ξεχωρίζουν οι ολοκληρωμένοι παίκτες σαν αυτούς που θαυμάζεις.

ΑΚΡΙΒΩΣ!!

Παρατήρησα ακόμα ότι έχεις δώσει μεγάλο βάρος στο υποτιθέμενα "δύσκολα" - εντυπωσιακά σημεία (tapping κλπ) σε αντίθεση με τα αργά (μεγάλες αξίες, που βέβαια είναι το ίδιο μην πω και περισσότερο δύσκολα στο να ακουστούν ΠΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΑ) και αυτό κάνει το παίξιμο να ακούγεται "αμήχανο" πχ στις οκτάβες (που δεν πατάνε καλά) και τις φράσεις που παίζεις πριν την χρήση του wah (φαίνεται σχεδόν σαν να περιμένεις αυτό το σημείο για να αρχίσεις πραγματικά να παίζεις).

Δώσε μεγαλύτερη βάση στις μεγάλες αξίες, για να ακουστεί ενδιαφέρουσα η αντίθεση (εκεί είναι το ζουμί) με τα γρήγορα μέρη. Αλλιώς το παίξιμο είναι ισόπεδο.

Έλεος ρε παιδιά με το βίντεο κλιπ του Vai σ' αυτό το κομμάτι (κομματάρα), "χτενίζεται" ο τύπος τέσσερεις πέντε φορές με το δεξί χέρι ;D ;D. Ποζεριά ή ο ανεμιστήρας τον ενοχλεί τόσο πολύ?? ;D ;D

Μην το κάνεις και αυτό έτσι (πλάκα κάνω)?? ;D ;D ;D

 

 

 

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο πνεύμα των παραπάνω που σου είπε ο Admin, εγώ θα πρότεινα να αρχίζεις να παίζεις λίγο την κιθάρα σου χωρίς ενισχυτή και να προσπαθείς να βγάλεις καλό unplugged ήχο, να έχεις sustain στη νότα κτλ. Να δουλέψουν λίγο τα δάχτυλά σου και η πένα σου. Εκεί είναι ο ήχος σου (και εκεί συνοψίζεται συνήθως και η έλλειψη καλού ήχου ).

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω φιλε Smash οτι αν βελτιωθει το παιξιμο και παταει καλυτερα θα δεις οτι

θα φτιαξει και ο ηχος και τοτε θα ναι και πιο ευκολο να "βγαλεις" και τον ηχο

καποιου αλλου.

Απ τα βιντεος που ειδα στη σελιδα σου πιστευω οτι πρεπει να βαλεις το παιξιμο

σου πιο πολυ μεσα στο backing track γιατι καποιες φορες ακουγεται σαν να

παιζεις χωρις απολυτα να δινεις βαση στο background.Αν παιξεις λιγοτερες

νοτες σε πρωτη φαση και ακους περισσοτερο τι γινεται θα δεις διαφορα.

Θα σε βοηθησει πιστευω να βαζεις ενα τρακ κι αντι για τα λιντ μερη να παιζεις

τα ρυθμικα.Τα πεταλια επονται.

Φιλικα παντα. ;)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατ'αρχήν Smash ένα μεγάλο μπράβο που στην ηλικία σου παίζεις τόσο καλά και ασχολείσαι με απαιτητικά κομμάτια.

 

μου φαινεται περίεργο ρε παιδιά που σε ένα τέτοιο θέμα καθαρά ήχου, διαβάζω κυρίως σχόλια για την τεχνική και το παιξιμό του και να βελτιώσει εκείνο και να ξεκινήσει παιζοντας έτσι κλπ ::) ::)

 

ειναι ολοφάνερο για μένα πως το θέμα δεν είναι στην τεχνική του παιδιου. Μια ασάφεια την έχει, μια αναποφασιστικότητα ισως, αλλά ως εκεί.

 

εγώ θα σου πρότεινα

-να μη χρησιμοποιείς το noise supressor

-να ουτε ο κομπρέσσορας σου χρειάζεται. Μάθε χωρίς αυτόν για να τον χειρίζεσαι πιο σωστά αργότερα

-πάρε ένα ντιλέυ όπως είπε κ ο φίλος πιο πάνω. Δίνει την αίσθηση της μακρύτερης ουράς στον ηχο

-προτίμησε να ανεβάσεις την ένταση αντί για το γκέιν...

-...αν όμως σου χρειάζεται να παίξεις με μπόλικο γκέιν, για να μην ξυρίζει πολύ δοκίμασε να ρίξεις λίγο το τονε απο το πετάλι.

-και το πιο σημαντικό για μένα: παιξε δυνατά! Σε χαμηλές εντάσεις ωστε να ακουγεται τοσο δυνατά η πένα σου, ΟΛΟΙ οι ήχοι δε λένε τιποτα. Οταν ανοιξεις, θα δεις οτι ολο το ευρος των συχνοτητων θα αποκαλυφθει στα αφτιά σου

 

ψάξε και τις ρυθμίσεις όταν έχεις χρόνο, πειραματίσου με αυτά που έχεις. Κι εγώ πιστεύω οτι αξιοπρεπέστατο ήχο άνετα βγάζεις. Απλά ασχολήσου με τα εφέ σου και μη βιαστείς να τα διαολοστείλεις. Σε συνδυασμό και με τη βελτίωσή σου και στην τεχνική σιγά-σιγά θα φτιάχνεις ηχάρα!

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου