Προς το περιεχόμενο

Συνθέτες-Στιχουργοί Millionaires


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ζει απο αυτο......

 

Κάτσε' date=' ένα λεπτάκι, κάτι δεν κατάλαβα. Ήρθε από την Αμερική να παίξει 5 live σε 100 άτομα συνολικά και έβγαλε λεφτά και αυτός και αυτός που τον έστειλε και αυτός που διοργάνωσε το live; Απλά από το παρακάτω υπέθεσα ότι εννοούσες ότι κάποιος κάνει την όλη φάση επειδή το θέλει, και ότι ουσιαστικά ξοδεύει καιδεν κερδίζει από αυτό.

[/quote']

 

Εκ παραδρομης....

 

Το ζει απο αυτο παει στη γενικοτερη ενασχοληση με τη μουσικη που γουσταρει. Μπορει να μην ειναι τα CD που πουλαει μονο, να ειναι και το περιβαλλον αυτου... Το παραμυθι που εχει φτιαξει γυρω απο τη μπαντα του και το ονομα του, η persona που χρησιμοποιει για να κανει τη μουσικη του γνωστη..... Το εχει και το studiακι του αλλα μονο με vintage εξοπλισμο και χρησιμοποιωντας μονο μεθοδους που χρησιμοποιουσαν στα 60. Γιατι ετσι πιστευει πως ηταν το σωστο. Δε θα γραψει δηλαδη κατι με το οποιο διαφωνει... Αντιθετα με το παιχτη του σκυλαδικου που δεν θελει....αλλα το κανει αν και διαφωνει...

 

Και το υποστηριζει.... :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 199
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

σχετικά με αυτό που γράφτηκε στις πρώτες σελίδες' date='έχω βαρεθεί να ακούω το πόσο καλές παραγωγες κάνει ο Phoebius,το πόσο ταλέντο έχει στο να γράφει πιασάρικα κοματακια κλπ...

 

για εμενα όλα αυτά είναι Π Α Π Α Ρ Ι Ε Σ ! ! !

 

έχει γράψει μερικά συμπαθητικά τραγουδάκια,περισσότερα αδιαφορα,ακομη περισσότερα (καρα)κλεμένα και ένα σωρο αηδιαστικά-σιχαμένα ...εκτοπλάσματα :twisted:

 

ειδικα τωρα που εχει γινει και γνωστος ,οτι σκατα και να γράψει θα χιλιοακουστει στο ραδιοφωνο,στις τηλεοράσεις...

το airplay είναι εξασφαλισμένο.

ε, με τοση πλυση εγκεφαλου,και εγω εχω πιασει τον εαυτο μου να σιγοτραγουδάει κατα καιρούς το "απαπα",το "gia" ,το "έχεις μεγαλο ταλεντο στα χείλη" κλπ

 

με τόσα μηχανήματα που έχει,τόσο (ακριβο) εξοπλισμό,αυτο έλειπε ,να μην φτιαχνει και ήχο.

 

απο την αλλη αναγνωριζω όμως οτι αραια και που μας δειχνει το ταλεντο (?)του,αν έγραφε εναν δισκο καθε 2-3 χρονια θα ηταν πολυ καλυτερος.

οπως και να το κανουμε,δεν ειναι μηχανη να γραφει 3 και 4 δισκους τον χρονο[/quote']

 

 

όμορφα.

δηλαδή με τον ίδιο εξοπλισμό του φοίβου, βγάζεις και εσύ τον ιδιο "ήχο"....πολύ ενδιαφέρον.

 

 

άρα αν το παάμε και λίγο πιο πέρα, μπορώ και εγώ να ισχυριστώ πως και οι Floyd = ακριβός εξοπλισμός και πως απλά το όνομά τους το έχουν στηρίξει στον ήχο τους...

 

όπως και το όσο πιο συχνά κυκλοφορεί κάποιος δίσκο, δεν έχει ταλέντο--->Zappa (όχι 3 τον χρόνο...και βάλεεεεεε).

 

 

ενδιαφέροντα πράγματα :lol: αφού είναι τόσο εύκολα τα πράγματα, έχεις σκεφτεί να ασχοληθείς με την παραγωγή?

βάζεις μία υποθήκη το σπίτι, αγοράζεις τον εξοπλισμό, ηχογραφείς, τα δίνεις για airplay και VOILA.

 

είσαι εκατομμυριούχος :lol:

 

 

επίσης για να τρως όπως λες "πλύση εγκεφάλου", σημαίνει πως παρακολουθείς τη συγκεκριμένη μουσική σκηνή.

αν από την άλλη θεωρείς πλύση εγκεφάλου το ότι άκουσες το τάδε κομμάτι 2-3 φορές και σου κόλλησε η μελωδία, εγώ το λέω ΣΩΣΤΟ τραγούδι :wink: (σκοπός ενός τραγουδιού έχω την εντύπωση πως είναι να σου μένει στο κεφάλι)

 

 

αυτάααααααα 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει ώρα που ψάχνω το νόημα αυτού του θέματος και δεν το βρίσκω...

 

Για βοηθήστε με λίγο...

 

 

απλό.

 

κανένα απολύτως :lol: :lol:

 

Και γω βλέποντας τον τίτλο νόμιζα πως θα έχει κουτσομπολιά του τύπου "πόσα έβγαλε ο τάδε που έγραψε το χ τραγούδι". Κρίμα! :lol:

one colour: black - and shades of grey

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιοι γράφουν μουσική για τον κόσμο, κάποιοι για μουσικούς, κάποιοι άλλοι για τον εαυτό τους και κάποιοι δεν μπορούν να γράψουν καθόλου και απλά παίζουν μουσικές των άλλων και το κάνουν τόσο καλά ορισμένοι, που δεν έχει σημασία τι μουσική παίζουν στην τελική αλλά το πώς την παίζουν. Πιστεύω πως όλοι είναι αξιόλογοι και είναι μουσικοί με το ίδιο σωστά κίνητρα.. βέβαια μεσοπρόθεσμα χρήματα βγάζουν αυτοί που γράφουν για τον πολύ κόσμο.

Είναι κάπως σαν το ποδόσφαιρο και τα άλλα αθλήματα.. έχει τον κόσμο, έχει και τα χρήματα.. δεν σημαίνει πως είναι το καλύτερο άθλημα και τους εκφράζει όλους.

Τώρα αφού το σκυλαδικολαικοεντεχνοπόπ ελληνικό αρέσει σαυτους που αρέσει και ισως να μην ξέρουν και τίποτα από μουσική.. αρέσει όμως.. γιατί να μην γράψεις και γιαυτό; Αν μπορείς βέβαια ε; Γιατί καμια φορά ποιό εύκολα βρίσκεις κιθαρίστα να σου παίξει δυνατά σόλα της παγκόσμιας rock σκηνής παρά κλαριτζή να σου κάνει σωστό σόλο σε κλαρίνο σε δημοτικό ή λαικοσκυλάδικο.. που καλώς ή κακώς αρέσει.

Επίσης επειδή δεν αναφέρθηκε και πολύ παίζει και ο στίχος τον ρόλο του.. Το λαικό ήταν πάντα για τον λαό και για τα καθημερινά του προβλήματα δεν θα έχει ποτέ βαθύτερο νόημα γιατί πιστεύω πως δεν θα είναι λαικό μετα. Αν προσπαθήσεις να γράψεις μουσική για στίχο χωρίς βαθύτερο νόημα, πιστεύω από προσωπική εμπειρία πως θα είναι χωρίς βαθύτερο νόημα και η μουσική για να ταιριάζει.. εδώ όποιος έχει εμπειρία με διορθώνει.΄

Και για να τελειώνω :) όποιος νομίζει πως γράφει ανώτερη μουσική και μπορεί να μπεί στην ψυχολογία του κόσμου (μάζας, κοινού, πελατών) γιατί δεν κάνει ένα cd και να το δώσει μόνος του.. από άλλες συζητήσεις σαυτό το φόρουμ είχε γίνει γνωστό πως με 3χιλιάρικα € πάνω κάτω φτιάχνεις καμιά 2000 αντίτυπα. Δεν νομίζω πως ο πολύς κόσμος αντιλαμβάνεται και πολλά περί μηχανημάτων και κορυφαίου ήχου :) Γιατί να στείλεις ντέμο και να περιμένεις και να κατηγορείς και να βρίζεςι το σύστημα για την κορυφαία μουσική σου; :roll:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με τον xpap.

 

Πάντως έχει ενδιαφέρον ότι μερικά θέματα επανέρχονται διαρκώς εδώ και δύο χρόνια που παρακολουθώ το noiz : η Eurovision, το Fame Story και βέβαια ο Φοίβος και η επιτυχία του. Συμπεραίνω ότι κάποιοι (ή όλοι μας) αισθάνονται αδικημένοι, ότι δεν έχουν την προσοχή που δικαιούνται.

 

Εγώ πιστεύω ότι σε κάθε χρονική στιγμή ο καθένας μας έχει αυτό που του αξίζει, αυτό για το οποίο έχει εργαστεί. Ο όγκος της εργασίας, δε λέει τίποτε για την αξία της: αν κάποιος κάτσει από τον ήλιο 12 ώρες και λιώσει από τη ζέστη για να φτιάχνει κάστρα στην άμμο, δε σημαίνει ότι μετά θα γίνει πλούσιος πουλώντας αυτά τα κάστρα, όσο και αν κουράστηκε για την κατασκευή τους. Αντίστοιχα, αν κάποιος έχει επενδύσει 12 χρόνια σε σπουδές κλασσικής κιθάρας, δε σημαίνει ότι απαραιτήτως θα γίνει πλούσιος παίζοντας Μπαχ στο ελληνικό κοινό. Πολύ πιο πλούσιος (στο παράδειγμα) θα γίνει ο παγωτατζής που θα έρθει δύο ώρες και θα πουλήσει τα παγωτά του και θα πάει σπίτι του, διότι εκείνη την ώρα αυτό χρειάζεται ο κόσμος που ζεσταίνεται στην παραλία.

 

Μπορεί την ίδια ώρα στην παραλία να υπάρχει και κάποιος βιτσιόζος που θέλει ζεστό καφέ (εμένα π.χ. μου αρέσει να πίνω ζεστά ποτά όταν κάνει ζέστη), αλλά το ζήτημα είναι σε ποιον ποντάρεις εσύ; Ποντάρεις στο ότι θα βρεθούν αρκετοί άνθρωποι σαν εμένα για να τους πουλήσεις καφέ ή προτιμάς να πας στη σίγουρη λύση και να πουλάς παγωτά;

 

Και το "χειρότερο" : αν θες να ανταγωνιστείς αυτόν που πουλάει παγωτά ή αυτόν που πουλάει καφέ πρέπει να τους ανταγωνιστείς στο πεδίο τους, όχι στο πεδίο που γουστάρεις εσύ. ¶μα κάνεις τη δουλειά του Φοίβου καλύτερα από το Φοίβο, τότε ο Φοίβος θα πάει σπίτι του. Τελεία. ¶μα φτιάχνεις καλύτερο ζεστό καφέ από τον υποτιθέμενο πωλητή μας, τότε αυτός θα πάει σπίτι του.

 

Εδώ όμως (στο noiz, αλλά και σε ολόκληρη τη χώρα) έχουμε συνέχεια ανθρώπους που λένε : ρε σεις, τι τρώτε παγωτά (που δεν έχω ή δεν θέλω να σας πουλήσω); Καφέ να πίνετε! Ε, δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό το πράγμα είναι παράλογο και δεν μπορεί να λειτουργήσει;

 

----

 

Πάμε τώρα και στο ουτοπικό σενάριο : ότι κάποιος κάποια μέρα θα φτιάξει τόσο καλό καφέ που θα οδηγήσει τον κόσμο στο να ξεχάσει τα παγωτά εντελώς. Χμμμμ, εδώ ανοίγει μία νέα συζήτηση, αλλά η δική μου γνώμη είναι : όχι μόνο δεν θα γίνει, αλλά δεν υπάρχει και λόγος για να γίνει.

 

Κατ' αρχήν μου αρέσει η φυσιολογική ποικιλία που υπάρχει γύρω μου, δεν θα γούσταρα αύριο το πρωί να ακούνε όλοι Van Der Graaf Generator. Δεύτερον, (πάντα στο παράδειγμά μου) υπάρχουν και οι εξωτερικές συνθήκες, δηλαδή ότι κάνει ζέστη και είμαστε στην Ελλάδα, όχι στο Όσλο. Τρίτον, πως να παγώσει κανείς το χρόνο; Ακόμη και αν κάποτε γινόταν αυτό, πως μπορείς να είσαι σίγουρος ότι μεθαύριο δε θα βγει κάποιος που να φτιάχνει ακόμη καλύτερα παγωτά; Οπότε δεν μπορεί να τελειώσει αυτή η συζήτηση.

 

Ας κάνει ο καθένας αυτό που θέλει και αυτο που μπορεί και (πριν προσπαθήσει να πείσει σύσσωμο το ελληνικό κοινό) ας κοιτάξει να πείσει το πιο κοντινό του κοινό : τους φίλους του, τους συναδέλφους του, την οικογένειά του και βεβάιως τα ίδια του τα αυτιά. Αν δεν μπορείς να πείσεις αυτούς, διαβεβαιώνω ότι δεν θα πείσεις ποτέ τους υπολοίπους.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μάλιστα...

εδω πέρα ακουγονται τρομερά πράγματα...

 

esp1982 δεν καταλαβαίνω γιατί τόση πρεμούρα να μου την πεις...

και δυστυχως πάνω σε αυτην την πρεμουρα πετάς απίστευτα "μαργαριταρια",

συγκρίνεις τον φοιβο με τους floyd ,τον zappa σε λιγο θα τον συγκρινεις και με τους beatles μόνο και μόνο επειδη κι αυτοί έβγαζαν πάνω από ένα δίσκο τον χρόνο.

 

αυτη η σύγκριση είναι πέρα για πέρα αστοχη,αλλες εποχες,άλλα μεγεθη και οτι έκαναν το έκαναν για πάρτη τους,δεν έγραφαν σουξεδακια κατα παραγγελια.

 

όσο για αυτό που γράφω:

 

"σχετικά με αυτό που γράφτηκε στις πρώτες σελίδες,έχω βαρεθεί να ακούω το πόσο καλές παραγωγες κάνει ο Phoebius,το πόσο ταλέντο έχει στο να γράφει πιασάρικα κοματακια κλπ...

 

για εμενα όλα αυτά είναι Π Α Π Α Ρ Ι Ε Σ ! ! ! "

 

δεν εννοω προφανως οτι τα κομματια του απο άποψη παραγωγης είναι για τον ..ουτσο ,απλά δεν έχουν τπτ που να τα κάνουν να ξεχωριζουν απο τα υπόλοιπα ελληνικά hitάκια.

δλδ πόσο καλύτερη παραγωγη έχει ο φοιβος από τον καρβέλλα,τον θεοφάνους,τον δάντη,τον γούναρη,τον κοντοπουλο etc...

 

αλλά ποτέ δεν έχω ακουσει να λέει κανεις για τις παραγωγες των υπολοιπων,πάντα αν σε μια κουβέντα θιχτει το όνομα του φοιβου αρχίζουμε τα τσαμικα για το ποσο καλες παραγωγες κανει,το ποσο δυσκολα κομματια γράφει και τα σχετικά.

 

προσωπικά είμαι σίγουρος πως αν έιχα τον εξοπλισμό του φοιβου (ή του καρβέλλα ή οποιουδήποτε απο τους "μεγάλους") θα έβγαζα ήχο ,όπως και οι μισοι απο δω μέσα,η μαγκιά είναι να βλέπεις (ή μαλλον να ακούς) παιδιά με υποτυπωδη home studio να κάνουν αξιοπρπεπεστατες παραγωγες.

 

 

 

ενδιαφέροντα πράγματα icon_lol.gif αφού είναι τόσο εύκολα τα πράγματα, έχεις σκεφτεί να ασχοληθείς με την παραγωγή?

βάζεις μία υποθήκη το σπίτι, αγοράζεις τον εξοπλισμό, ηχογραφείς, τα δίνεις για airplay και VOILA.

 

είσαι εκατομμυριούχος icon_lol.gif

 

ευχαριστώ για την καθοδήγηση,αυτό θα κάνω,εσύ μπορείς να βγάλεις ένα βιβλίο με το "πως να γίνετε εκατομμυριουχος" αφου δίνεις τοσο έξυπνες συμβουλες...

 

 

επίσης για να τρως όπως λες "πλύση εγκεφάλου", σημαίνει πως παρακολουθείς τη συγκεκριμένη μουσική σκηνή.

 

"τι πίνεις και δε μας δίνεις" (που γράφει και ο φοιβος)???

μεγαλος ανθρωπος είσαι ,δε θα κατσω να σου αναλύσω τι σημαίνει ο ορος πλύση εγκεφάλου.

 

τπτ προσωπικό μαζι σου esp1982 ,απλά όπως μου απαντας σου απαντώ 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν είπε κανείς ότι όλοι οι άλλοι είναι άχρηστοι. Απλά το Φοίβο θάβουνε όλοι, γιατί είναι το μεγάλο όνομα. Τώρα στο θέμα σύγκριση, εγώ θεωρώ τα κομάτια του σε γενικές γραμμές πολύ καλύτερα από του Καρβέλα. Και τέλος πάντων πέραν αυτού, δε μιλάμε εδώ για θέμα ποιότητας μουσικής, μιλάμε για το πόσο καλός είναι ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ, δηλαδή στο να γράφει hitάκια. Και σε αυτό, τι να κάνουμε, είναι μπροστα και αυτό φαίνεται στις πωλήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

EX Humans

 

xhumans.jpg

 

The band was formed in 1982, & was plagued throughout its existence by member changes & the need to borrow members from other bands. In 1984, they take part in the "Διατάραξη Κοινής Ησυχίας [ diataraxi koinis isyhias / disruption of public peace - a.k.a. disturbance of common peace ]" compilation, while their only record titled "Ανώφελη Επιβίωση [ anofeli epiviosi / useless survival ]" is released in that same year. The line-up that recorded the LP was: Yorgos "Havoc" Alevras (vox, guitar - currently in Velocity), Yannis Trompetas (bass, also currently in Velocity), Foivos Pergaliotis (drums). The track standing out in the record is "Ποτέ Ξανά [ pote xana / never again ]," although all other tracks are not to be missed.The band follows the usual punk rhythms, with a musical & lyrical approach characterized by aggressiveness & energy, forever critical towards any & all

 

 

Eτσι....για να μαθαινουμε το παρελθον του αγαπητου Φοιβου...σε μια απο τις πιο σκληροπυρηνικες ελληνικες πανκ μπαντες του 80!!!

Χαιρε Φοιβε........!!!!!! :D :D :D

Προτιμω εκεινες τις εποχες σου........αλλα και τωρα καλα ξηγιεσαι..δινεις στα σκουπιδια ...σκουπιδια!!!!!Νομιζω φιλαρακι οτι γνωριζεις πολυ καλα τι κανεις και τους ρουφας τα φραγκα...ωραιος ρε πανκη...συνεχισε!!!!!! :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου