Προς το περιεχόμενο

A guide to electronic music


SlapGas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετώ τα παιδιά του Noiz!

 

Θέλω τη βοήθειά σας once more (και επιπρόσθετα, ελπίζω να έβαλα το θέμα σε σωστή κατηγορία).

 

Παίζω instrumental rock κατά βάση (γενικά instrumental βασικά) και θέλω να αποκτήσω και μια σχετική εμπειρία σε διάφορα στοιχεία ηλεκτρονικής μουσικής που επιθυμώ να ενσωματώσω στα όσα γράφω/παίζω.

 

Παραθέτω ένα παράδειγμα:

 

 

Θα ήθελα μια σχετική βοήθεια για το πως/που μπορώ να φτιάξω electronic parts όπως αυτά στο πρώτο μέρος του κομματιού, αλλά και "χαλιά" με Strings σαν αυτά που συνοδεύουν το κομμάτι σε όλη τη διάρκεια του.

Γιγνώσκω από DAW και ηχογραφήσεις, αλλά από τέτοια φάση είμαι εντελώς άσχετος.

Προσπάθησα να το βρω μόνος μου αλλά είναι πολύ χαώδες.

 

Έχω πάντως Ableton Live που από ότι ξέρω κάνει καλά τέτοιες δουλειές, αλλά και FL Studio (που δεν ξέρω αν κάνει καλά τη δουλειά του).

Ηχογραφώ με Reaper και από τα τεχνικά είμαι σχετικά ΟΚ.

Αυτό που θέλω είναι ένα "Creating Electronic beats -Dummy Edition-".  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα, το κομάτι που έβαλες δεν έχει ηλεκτρονικά parts στο πρώτο μέρος του, και δεν έχει strings σε όλη τη διάρκειά του. Προσωπικά, νόμιζα ότι είχες βάλει λάθος κομάτι.. αλλά συμπεραίνω ότι απλώς πρέπει να επαναδιατυπώσεις τα ερωτήματα σου.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες