Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια για ξεκίνημα με midi keyboard!


koomis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά καλησπέρα.

Πρόσφατα μου μπήκε η ιδέα να αρχίσω να ασχολούμαι με midi keyboards. Είμαι ΠΑΝΤΕΛΩΣ άσχετος με το θέμα και με τα πλήκτρα γενικότερα. Θα με ενδιέφερε να πάρω ένα 25άρι keyboard (πχ maudio Oxygen) και να έχω ένα πρόγραμμα με το οποίο θα μπορώ να φορτώνω ήχους. Θα ήθελα να μπορώ να χρησιμοποιώ (όπου γίνεται) κανένα ήχο στην μπάντα (όπου παίζω μπάσσο). Δηλαδή δεν θα το χρειαστώ τόσο πολύ για να γράφω κάτι, όσο για live χρήση.

 

Το θέμα είναι:

 

α) τι keyboard να πάρω?

 

β) τι software να χρησιμοποιήσω και πως? (αν είναι και free ακόμα καλύτερα / επίσης όσο απλούστερο τόσο το καλύτερο)

 

γ) μπορώ να φορτώσω το πρόγραμμα στο netbook μου?? (http://www.plaisio.gr/Laptop-Tablet/Notebook/Netbooks-Mini-Laptop/HP-Mini-Note-210-2200-and-USB-Stick-MF110-Crimson-Red-E00-5203866-30-1617.htm)

 

δ) χρειάζεται κάτι άλλο (πχ καρτα ήχου)?

 

(Σόρρυ αν ρωτάω κάτι χαζό ή αν χρησιμοποιώ λάθος ορολογία)

...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Είμαι ΠΑΝΤΕΛΩΣ άσχετος με το θέμα και με τα πλήκτρα γενικότερα.

όσο για live χρήση

Eπειδή έχω κέφια σήμερα, μου το εξηγείς λίγο?

 

ΥΓ.

μπορώ να φορτώσω το πρόγραμμα στο netbook μου

έχεις δεί κάποιον να βγαίνει σε live με netbook?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Παιδιά καλησπέρα.

Πρόσφατα μου μπήκε η ιδέα να αρχίσω να ασχολούμαι με midi keyboards. Είμαι ΠΑΝΤΕΛΩΣ άσχετος με το θέμα και με τα πλήκτρα γενικότερα. Θα με ενδιέφερε να πάρω ένα 25άρι keyboard (πχ maudio Oxygen) και να έχω ένα πρόγραμμα με το οποίο θα μπορώ να φορτώνω ήχους. Θα ήθελα να μπορώ να χρησιμοποιώ (όπου γίνεται) κανένα ήχο στην μπάντα (όπου παίζω μπάσσο). Δηλαδή δεν θα το χρειαστώ τόσο πολύ για να γράφω κάτι, όσο για live χρήση.

Ερωτήσεις: