Προς το περιεχόμενο

καθαρισμός CDιερας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

έχω ένα κλασικό πρόβλημα

 

μοβ κολλάνε οι cdρες

έχω τις genimi τις 3600 και τις αγόρασα από το noiz.

http://www.global-audio-store.fr/gemini-cdm3600-p-34.html

να και μια φωτογραφία

μετά από 2 πάρτι μου κολλάνε και τ σιντί δεν είναι και γρατσουνισμένα και είναι δοκιμασμένα

 

θα ήθελα να ρωτήσω πως να τις καθαρίσω?

 

1.διαβαζω στο ίντερνετ ότι θέλει αιθανόλη η ενα neo-antisiptic και τις καθαρίζεις με κοτονάκι για τ αυτιά τις κεφάλες

 

2.πεπιεσμενοσ αέρας σε σπρέι μια λένε ότι κάνει και μια ότι δημιουργεί στατικό ηλεκτρισμό και μπορεί να είναι πολύ βλαβερό

 

3.το cd cleaner  που είναι ενα cd με ωοθρτσακι κάνει τπτ

 

Εσείς τι λέτε ??? ???

 

ΥΓ δεν Βέλο να τις πάω σε μάστορα αν και σέβομαι το επάγγελμα του επειδή είμαι ερασιτέχνης και τη ήθελα να πάρω το "ρίσκο" να τις επιδιορθώσω μονός γιατί μου αρέσει να ασχολούμαι και η γνώση που περνώ όταν ανακαλύπτω την μηχανική του είναι πολύτιμη για έμενα

......και αν  βρω τα σκούρα να τις Πάο σ ένα μαστορα!!

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου αν βαριέσαι να γράψεις εσύ ένα σωστό μήνυμα γιατί να μη βαρεθούν να σου απαντήσουν όσοι ξέρουν;

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου να βάλω μια παρένθεση και να σου πω οτι καμιά φορά το σπρευ πεπιεσμένου αέρα δεν βοηθάει τόσο,καθώς σπρώχνει απλά την σκόνη προς τα μεσα και ίσως να κάνει τα ράγματα χειρότερα!Δοκίμασε να τις ανοίξεις αν μπορεις(αφου θες να το κάνεις και μόνος σου) με πολύ προσοχή και να καθαρίσεις την σκόνη που ίσως υπάρχει στο εσωτερικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

έχω τις genimi τις 3600 και τις αγόρασα από το noiz.

 

 

από το κατάστημα στην Πειραιώς ή στο Μαρούσι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες