Προς το περιεχόμενο

O3 Jazz Trio...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Yes, again! Είναι η NYSS-3B, αυτή που λάνσαρε ο Kurt. Γαμώ τα όργανα φίλε και κληρονομιά από τον δάσκαλό μου Γιώτη Σαμαρά...

 

 

 

Καλή φάση (μοναδικά οργανα). Με το Γιωτη είχαμε κάνει ένα δίωρο jam σε 'ένα demonstration στις Loukakis Guitars ,Τότε ακόμα έπαιζα κιθάρα  ;)

 

Στο θέμα τώρα .

Με εντυπωσίασε ιδιαίτερα  το σόλο σου στην κιθάρα και θα ήθελα να ξέρω  εσύ τι σκέπτεσαι όταν αυτοσχεδιάζεις.

  Προσωπικά ακουω ρυθμικά  ενα πολύ push παίξιμο που μου θυμίζει το  lime house blues απο το django που το rythm section κυνηγάει σαν τρελό το joe pass με τόσο push που παίζει α ογδοα  ;D  Αρμονικά παιζεις με ίδια χάρη και μέσα στην αρμονία  και προσγειώνοντας τις φράσεις  άψογα στα chord tones άλλα και έξω χρησιμοποιώντας τη ρυθμική σου αντίληψη ως κυρίως οδηγό . Η πένα σου είναι πεντακάθαρη δε χάνεις σχεδόν ούτε νότα και ήχος  είναι προς scofield.

  Αλλά πες εσυ πως  αντιμετωπίζεις τα rythm changes απο πλευρά αρμονίας , ρυθμού ,τι έχεις μελετήσει απο transcription πάνω σε αυτά και γενικότερα πως αντιλαμβάνεσαι το αντικείμενο  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 54
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

Αν και κατά κανόνα η τζαζ κιθάρα είναι κάτι που δεν μου αρέσει -και οι γνώσεις μου δεν μου επιτρέπουν κριτική- πρέπει να πω πως το συγκεκριμμένο με κέρδισε αμέσως.

Ήχος καταπληκτικός κι αισθητική υψηλού επιπέδου, με vintage πινελιές και χωρίς πολλά "out" παιξίματα...συγχαρητήρια σε όλους σας και καλή συνέχεια.

 

ΥΓ προς moderators: καθαρίστε τ'αποφάγια απο το θέμα, θα μείνουν μυρωδιές  ;D...

The music you listen to, becomes the soundtrack of your life

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ez, σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια! Αν και ένα καθάρισμα θα έκανε πιο "πολιτισμένο" το thread, μένοντας ώς έχει, δείνει ένα πιο "raw feel" σε ότι αφορα τις αντιδράσεις των μελών του forum και αυτό το κάνει πιο ενδιαφέρον.

 

Με το Γιωτη είχαμε κάνει ένα δίωρο jam σε 'ένα demonstration στις Loukakis Guitars ,Τότε ακόμα έπαιζα κιθάρα  ;)

Ο Γιώτης είναι τρομερή μορφή και υπερπαίχτουρας! Του οφείλω μουσικά σχεδόν τα πάντα αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία...

 

Με εντυπωσίασε ιδιαίτερα  το σόλο σου στην κιθάρα και θα ήθελα να ξέρω  εσύ τι σκέπτεσαι όταν αυτοσχεδιάζεις.

  Προσωπικά ακουω ρυθμικά  ενα πολύ push παίξιμο που μου θυμίζει το  lime house blues απο το django που το rythm section κυνηγάει σαν τρελό το joe pass με τόσο push που παίζει α ογδοα  ;D  Αρμονικά παιζεις με ίδια χάρη και μέσα στην αρμονία  και προσγειώνοντας τις φράσεις  άψογα στα chord tones άλλα και έξω χρησιμοποιώντας τη ρυθμική σου αντίληψη ως κυρίως οδηγό . Η πένα σου είναι πεντακάθαρη δε χάνεις σχεδόν ούτε νότα και ήχος  είναι προς scofield.

  Αλλά πες εσυ πως  αντιμετωπίζεις τα rythm changes απο πλευρά αρμονίας , ρυθμού ,τι έχεις μελετήσει απο transcription πάνω σε αυτά και γενικότερα πως αντιλαμβάνεσαι το αντικείμενο  ;)

Wow φίλε μου, τι να πω... Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, ειδικά από σένα που αφενός έπαιζες κιθάρα και αφετέρου παίζεις με Ζαχαρία και Σάμι... Όσο για το ρυθμικό aspect, νιώθω πως μεγάλο μέρος από αυτό που ακους έχει να κάνει και με τον ντράμερ (http://www.facebook.com/dimitris.klonis.9) και τον μπασίστα (www.michaelevdemon.com) οι οποίοι είναι βράχοι και τρομερά supportive.

 

Αλλά πες εσυ πως  αντιμετωπίζεις τα rythm changes απο πλευρά αρμονίας , ρυθμού ,τι έχεις μελετήσει απο transcription πάνω σε αυτά και γενικότερα πως αντιλαμβάνεσαι το αντικείμενο  ;)

Κοίτα, η όλη μου εκμάθηση στηρίζεται σε transcriptions. Είμαι απαράδεκτος στο sight reading και βγάζω τα πάντα με το αυτί. Ευτυχώς έχω αρκετά καλό αρμονικό background και καταλαβαίνω πως να χειριστώ τα chord changes. Transcriptions που έχω κάνει είναι μπόλικα από Parker (να 'ναι καλά ο Γιώτης!), Sonny Rollins, Dizzy Gillespie, John Coltrane αλλά και από συγχρονα πράγματα όπως Brad Mehldau, Adam Rogers κλπ. από όπου και έχω εμπνευσθεί για τα ρυθμικά μου παιχνίδια.

 

Η αντίληψη μου πάντως, ειδικά σε τόσο γρήγορα tempi, είναι πιο πολύ κίνηση εντός και εκτός τονικού κέντρου, δημιουργώντας tension και release μες στο κομμάτι όπως εγώ το νιώθω εκείνη την ώρα. Δεν μπορώ να πω οτι ακολουθω τα chords όλη την ώρα αλλά είμαι αρκετές φορές μεσα όταν είμαι στο Ι ή στο iii. Θα ακουστώ λίγο ηλίθιος, αλλά εκείνη την ώρα ακούω νότες που θα ήθελα να παίξω και οι οποίες συνήθως είναι σχετικά κοντά στις νότες που παίζω. Αυτη η ικανότητα προέρχεται σε μένα είτε από explicit μελέτη στο πώς ακούγεται μια νότα μεσα σε ενα chord (οποτε και οξύνω το ear training μου) είτε ακούγοντας κάποιο γαμάτο solo όπου ακούω κάτι που μου αρέσει και εκείνη την ώρα αρπάζω την κιθάρα και προσπαθώ να κατανοήσω τι συμβαίνει σε εκείνο ακριβώς το σημείο.

 

Θα φανώ κουραστικός αλλά τυγχάνει η αντίληψή μου στα πράγματα αυτά να μοιάζει με αυτά που γράφει ο φίλος και συμπαίκτης μου Μιχάλης στο βιβλίο του. Για αυτό το ανέφερα in the first place, έστω και κάπως άκομψα όπως μου σημείωσαν οι θαμώνες του forum...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Μπράβο  και πάλι Γιωργο πολύ χάρηκα που άκουσα το σχήμα σας  .

Δώσε συγχαρητήρια και στα αλλα παιδιά  ;) Θα χαρώ πολύ να σας ξανακούσω  ;)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου