Προς το περιεχόμενο

Αναζήτηση Σπουδών Ηχοληψίας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στην Κοινότητα!

 

Με λένε Δημήτρη και κατάγομαι από την Θεσσαλονίκη. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ασχολούμαι με τη μουσική και με γοητεύει ο ήχος. Είτε γράφοντας μανιοδώς κασέτες ως πιτσιρίκι, είτε συλλέγοντας cd και κάνοντας δειλά δειλά με έναν χαζομίκτη και δυο discman τα πρώτα μου βήματα στο djing προς το τέλος του δημοτικού, είτε πειραματιζόμενος με το πρώτο hiphop ejay στα 14 μου, η μουσική και το... 'σκάλισμα' ας πούμε αυτης έπαιζε πάντοτε πρωτεύοντα ρόλο σε όλη τη διαρκεια της μέχρι τώρα ζωής μου. 

 

24 χρονών πλεον, και μετά απο αρκετά savings διατηρώ σπίτι μου ένα σεναριάκι με 2 πικαπ, ένα μίκτη και μιά αξιοπρεπή μπορώ να πω δισκοθήκη που όλο και μεγαλώνει, ενώ παράλληλα έχω στήσει ένα μικρό home studio και αριθμώ αρκετά release στο είδος που ασχολούμαι.

 

Το θέμα είναι πως αφενώς νιώθω πως έχω φτάσει σε ένα τέλμα, όπου ότι είχα να μάθω από μόνος μου το έμαθα και πρέπει κάποιος πλεον να μου δείξει 5 πράγματα παραπάνω, αφετέρου εκ των πραγμάτων ο χώρος αυτός από πάντα με γοήτευε και θα ήθελα να αφιερωθώ σε αυτό και να το κάνω επάγγελμα.

 

Συνεπώς ξεκίνησα να αναζητώ για σπουδές ηχοληψίας. Το εξωτερικό δυστυχώς δεν αποτελέι επιλογή λόγω του οικονομικού, οπότε η αναζήτηση περιορίστηκε στην εγχώρια αγορά. Τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά, τόσο που σε ορισμένες σχολές οι καθηγητές είχαν άγνοια βασικών πραγμάτων.

 

Anyway, μετά από αρκετές συζητήσεις τα πάντα οδηγούν στη SAE. Επειδή όμως ακόμη και για εκέι έχω ακούσει από κοινού από 2-3 άτομα πως "Αν είσαι άσχετος θα γίνεις αρχάριος. Αν είσαι χωμένος και ξέρεις 20 πράγματα, το πολύ να τα κάνεις 21-22. Δεν αξίζει, το μόνο που αξίζει είναι ο εξοπλισμός τους, κτλ κτλ κτλ", θα'θελα και τη δική σας άποψη.

 

Θέλω πρωτού καταλήξω να έιμαι όσο το δυνατόν ποιο σίγουρος ότι κάνω τη σωστή επιλογή, και επειδή τα χρήματα είναι πάρα πολλά για τα οικονομικά μου, αλλά πρωτίστως επειδή υπάρχει ήδη ένα γνωσιακό και εμπειρικό υπόβαθρο, και πολύ ενέργεια και τρελή όρεξη για δουλειά από μέρους μου η οποία δεν θα ήθελα να πάει χαμένη.

 

Εσάς ποια η γνώμη σας? Έχετε να αντιπροτείνετε κάτι?

 

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 43
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Καλησπέρα Δημήτρη και καλώς ήρθες στο noiz.

 

SAE London

http://london.sae.edu/en-gb/home/

 

Ίσως η μόνη SAE που αξίζει να «ακουμπήσεις» τα λεφτά σου σε αυτήν, για το παρεχόμενο επίπεδο καταρτίσεως γνώσεων που θα λάβεις έναντι των χρημάτων που θα καταβάλεις….

 

Όλα τα Εγχώρια (including SAE Athens…) κυμαίνονται στα γνωστά εγχώρια γνωστικά επίπεδα που πολύ ορθά και διακριτικά, (για μένα…) εσύ περιέγραψες…

 

Κατανοώ ότι μπορεί να είσαι σε μια δεινή οικονομική δυσχέρεια προς μια τέτοια επιλογή για σπουδές στο εξωτερικό, ειδικά στο –ακριβό- Λονδίνο...

Αλλά, αν έστω -μετά μεγάλης δυσκολίας- μπορείς να το κάνεις αυτό, πολέμησε το και πιστεύω ότι δεν θα το μετανιώσεις!...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Voyager, αρχικά ευχαριστώ για την απάντηση!

 

Έχω ακούσει για το Λονδίνο, μα δυστυχώς με την παρούσα οικονομική κατάσταση δεν αποτελεί επιλογή ούτε σε όνειρο θερινής νυκτός!! Όχι τόσο λόγω της ακριβής ζωής, μα κυρίως επειδή τα δίδακτρα για το Audio Engineering Diploma είναι γύρω στις 17000λίρες, way out of my budget.  :(

 

Έχεις μήπως κατά νου κάτι άλλο να μου προτείνεις?

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σου  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

 

Όλα τα Εγχώρια (including SAE Athens…) κυμαίνονται στα γνωστά εγχώρια γνωστικά επίπεδα που πολύ ορθά και διακριτικά, (για μένα…) εσύ περιέγραψες…

 

 

....ποια ακριβώς είναι τα "γνωστά εγχώρια γνωστικά επίπεδα"?

 

...με ποια λογική, ιδιότητα και κριτήρια κρίνεις και απλά και αβίαστα κατακρίνεις, υποτιμάς και υποβιβάζεις τις γνώσεις και τις ικανότητες των "εγχώριων" μηχανικών ήχου?

 

...είσαι απόλυτα σίγουρος για τα "γνωστικά επίπεδα" σε άλλες χώρες?

 

Δεν με ενδιαφέρει η sae και η οποιαδήποτε sae (για να είμαι ακριβής διαφωνώ με αυτό το εκπαιδευτικό πρότυπο σε παγκόσμιο επίπεδο και ασχέτως ονομάτων σχολής....εκτός αν το "certified protools user" θεωρείται τίτλος γνώσης...) αλλά επειδή τυγχάνει να είμαι πολλά χρόνια στον χώρο και να γνωρίζω ,όχι απλά αξιόλογα αλλά απίστευτα ικανά και καταρτισμένα άτομα στην ημεδαπή αλλά και επειδή γνωρίζω και έρχομαι καθημερινά σε επαφή με τρομερά αξιόλογα άτομα από όλο τον πλανήτη εμπορευόμενος (και με πολλούς και απόλυτα ικανοποιημένους πελάτες) το "γνωστό εγχώριο" γνωστικό μου επίπεδο είτε άμεσα με την μορφή video tutorials είτε έμμεσα με την ίδια μου την εργασία ως mixing engineer , θεωρώ την συγκεκριμένη διατύπωση όχι απλώς ατυχή, αλλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΉ τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και (εκφράζοντας θέλω να πιστεύω)μια ενεργή και ιδιαίτερα δημιουργική κοινότητα που προσπαθεί όχι απλά να επιβιώσει αλλά να προχωρήσει βήματα μπροστά κάτω από τρομερά αντίξοες συνθήκες, οικονομικές, κοινωνικές κλπ κλπ ......το πιο αντίξοο όμως θα είναι πάντα αυτή η απίστευτη και απαράδεκτη δυσπιστία και προκατάληψη του Έλληνα απέναντι στον Έλληνα.

 

....απλά  Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Σ

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Noμίζω πως αναφερόταν στο εκπαιδευτικό επίπεδο, σημειώνοντας βεβαίως πως ήταν προσωπική του γνώμη, και δεν θα θεωρούσα αναγκαίο να του κηρυχθεί θερμοπυρηνικός πόλεμος επειδή τη σημείωσε, πόσο μάλλον όταν δεν γίνεται και κάποια αντιπρόταση. Και μπορεί επίσης να μην αναφερόταν καθόλου στο ελληνικό επαγγελματικό επίπεδο και στη φιλοτιμία επιφανών και ικανότατων στελεχών του όπως πχ. εσύ (σοβαρολογώ).

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Noμίζω πως αναφερόταν στο εκπαιδευτικό επίπεδο, σημειώνοντας βεβαίως πως ήταν προσωπική του γνώμη, και δεν θα θεωρούσα αναγκαίο να του κηρυχθεί θερμοπυρηνικός πόλεμος επειδή τη σημείωσε, πόσο μάλλον όταν δεν γίνεται και κάποια αντιπρόταση. Και μπορεί επίσης να μην αναφερόταν καθόλου στο ελληνικό επαγγελματικό επίπεδο και στη φιλοτιμία επιφανών και ικανότατων στελεχών του όπως πχ. εσύ (σοβαρολογώ).

 

...ζητώ συγνώμη από τον voyager αν κατάλαβα κάτι λάθος, αγαπητέ bloody (και εγώ σοβαρολογώ).

 

Παρ'όλα αυτά και επειδή μιλάμε για ένα πολύ συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο (και για το οποίο ανέφερα ήδη ότι προσωπικά - όχι ότι έχει κάποια σημασία αυτό - διαφωνώ ριζικά με την εκπαιδευτική προσέγγιση που ακολουθείται παγκοσμίως) θα μου επιτρέψεις να πω πως σε αντίθεση ίσως με κάποια άλλα γνωστικά πεδία με σαφέστατα βαθύτερο ακαδημαικό υπόβαθρο αλλά και πιο σωστά δομημένη μέσα από τα χρόνια εκπαιδευτική κουλτούρα, στην συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει αναγκαστική και εκ των πραγμάτων ταύτιση ανάμεσα στο γνωστικό επίπεδο του εκπαιδευτή και του επαγγελματία...

 

Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι οι σχολές στην Ελλάδα είναι απαραίτητα καλές.....ούτε βέβαια ότι είναι και στο Λονδίνο καλές. Αυτό έχει να κάνει με το πρόγραμμα τους τα άτομα που αποφασίζουν να τις στελεχώσουν (ή αν θέλεις τα άτομα που "μπορούν" να πληρώσουν κλπ κλπ). Από εκεί και πέρα όμως είναι απόλυτα λογικό στον συγκεκριμένο χώρο να μην μπορείς να διαχωρίσεις με σαφήνεια το γνωστικό επίπεδο του εκπαιδευτή από τον επαγγελματία.

 

anyway.....στα δικά μου αυτιά η συγκεκριμένη διατύπωση και άποψη είναι απαράδεκτη καθώς φαντάζει ως μια γενική επικριτική και υποτιμητική θεώρηση μιας κοινότητας της οποίας τυγχάνει να είμαι μέλος ....από εκεί και πέρα φυσικά και ο καθένας είναι ελεύθερος να έχει την άποψη του. 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@  nikodemos :

 

Φίλτατε Νικόδημε

 

Θα σε παρακαλούσα χάριν της εκτίμησης που σου έχω και εγώ –όπως πιστεύω και οι περισσότεροι μας στο forum- να μην προβαίνεις σε βιαστικούς και αβάσιμους χαρακτηρισμούς…

 

Αναφέρθηκα και αναφέρομαι στο εκπαιδευτικό επίπεδο και πιστεύω ότι είναι πολύ εύκολο να το καταλάβεις αυτό, αν κάνεις τον απλό αντί-παραλληλισμό με την παράγραφο μου:

 

SAE London

http://london.sae.edu/en-gb/home/

 

Ίσως η μόνη SAE που αξίζει να «ακουμπήσεις» τα λεφτά σου σε αυτήν, για το παρεχόμενο επίπεδο καταρτίσεως γνώσεων που θα λάβεις έναντι των χρημάτων που θα καταβάλεις….

 

Όπως εύλογα και ευνόητα μπορείς να καταλάβεις από αυτό, αναφέρομαι στα διάφορα «Ινστιτούτα» και τις διάφορες «Σχόλες», όπου με λίγη ανάλυση Fourier και με ένα "certified protools user" γίνονται όλοι ηχολήπτες, ακόμα και η κουφή Μαρία…

 

Οπότε δεν έχω τίποτα εναντίων (ίσα-ίσα είμαι αλληλέγγυος) στον σωστό Έλληνα μηχανικό ήχου που καταβάλει υπέρτατες δυνάμεις, κάτω από αντίξοες συνθήκες για να διατελέσει ορθότατα το έργο του.

 

Εύλογα λοιπόν καταλαβαίνεις, ότι δεν υπήρχε και υπάρχει ουδεμία πρόθεση προσβολής σου από εμένα, εξ’ άλλου τόσο για το επίπεδο των γνώσεων σου, όσο για το επίπεδο της προσφοράς σου δεν χρειάζεται να πεις εσύ κάτι για αυτό…

 

Το noiz ξέρει!

 

Πέρα από αυτά, φίλτατε Νικόδημε αν θέλουμε να ήμαστε ειλικρινείς με τον εαυτό μας και «θέσουμε τα δάκτυλα μας επί των τύπο των ήλων»…

 

Δεν φτάνουν μόνο οι γνώσεις μας, η σκληρή εργασία μας  κάτω από αντίξοες συνθήκες…

 

Η χώρα μας δεν μπορεί να «επιβάλει» την μουσικό της πολιτισμό, όπως κανει το Ηνωμένο Βασίλειο, οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, η Γερμανία, η Σουηδία…

 

Οπότε η πρόταση μου  στον Δημήτρη αποσκοπούσε και σε αυτόν τον πόλο…

 

Να πάει ο Δημήτρης να μαθητεύσει και να εργαστεί μόνιμα –πια- εκεί που πραγματικά δημιουργείται το μουσικό πολιτιστικό γίγνεσθαι της υφηλίου και όχι να «θαφτεί» στην Ελλάδα, σαν ηχολήπτης σε κάποιο «σκυλάδικο» με μουσική «λαϊκών δεξιώσεων»…                  

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πάει ο Δημήτρης να μαθητεύσει και να εργαστεί μόνιμα –πια- εκεί που πραγματικά δημιουργείται το μουσικό πολιτιστικό γίγνεσθαι της υφηλίου και όχι να «θαφτεί» στην Ελλάδα, σαν ηχολήπτης σε κάποιο «σκυλάδικο» με μουσική «λαϊκών δεξιώσεων»…

 

Με όλο τον σεβασμό.....με αυτη την λογική δεν πρόκειται να υπαρχει εξέλιξη, και το αποτέλεσμα θα είναι να μείνει η χώρα μόνο με σκυλε συνεχιστές της σκυλε παράδοσης που μολύνει και αυτο τον χώρο χρόνια τώρα.....είναι μεγάλη κουβέντα λοιπόν αυτο......οποτε εγω θα έλεγα να παει να σπουδάσει όπου θέλει , αλλα να γυρίσει εδω , ίσως τότε εχει και κάποια ελπίδα αυτος ο χώρος....όσοι περισσότεροι τόσο καλυτερα......

 

Πάντα φιλικά.... :)

Rehearse more....edit less!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

φίλε voyager, καταλαβαίνω ότι αυτό που θέλεις να περιγράψεις ως "κακό" το περιορίζεις αποκλειστικά στα διάφορα ιδωτικά ή μη "ινστιτούτα εκμάθησης" και καταλαβαίνω επίσης πως φαντάζει παράλογος ο εκνευρισμός μου και η γενίκευση...

 

Δεν είναι όμως...και επέτρεψε μου να προσπαθήσω να σου εξηγήσω κάποια πράγματα τουλάχιστον σε ότι αφορά την προσωπική μου οπτική...

 

Θα ξεκινήσω ανάποδα....

 

Δεν ασχολούντε ούτε καταλήγουν όλοι οι ηχολήπτες στην Ελλάδα σε σκυλάδικα.....υπάρχουν αρκετοί που δουλεύουν με σοβαρούς μουσικούς και καλλιτέχνες μακριά από την λογική της μαζικής παραγωγής τσιχλόφουσκας, με υψηλά ποιοτικά στάνταρτς και εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο στο αμειγώς αντικειμενικό τεχνικό πεδίο όσο και στο πιο υποκειμενικό αισθητικό.....αποτελέσματα που αναγνωρίζοντε και τυγχάνουν θαυμασμού από την διεθνή recording κοινότητα (σίγουρα όχι από την αγορά διεθνή και εγχώρια αλλά αυτό δεν αλλάζει την ουσία). Σίγουρα δεν είναι η πλειοψηφία αλλά υπάρχουν και βελτιώνωντε διαρκώς....και αυτό είναι τρομερά σημαντικό για μια χώρα που δεν έχει να παρουσιάσει κανένα απολύτως "ένδοξο παρελθόν" στον συγκεκριμένο χώρο....αντίθετα αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία καθώς συμβαίνει παράλληλα και σε πλήρη αντιθεση με την παγκόσμια ισοπέδωση των ποιοτικών στανταρτς , ακόμη και του γνωστικού επιπέδου στον συγκεκριμένο τομέα παγκοσμίως......φυσικά θα πρέπει κάποιος να εξετάζει ένα τέτοιο ζήτημα αναλογικά...δεν είναι δυνατόν μια χώρα μικροσκοπική με μια αγορά ανύπαρκτη να παράγει αριθμό πετυχημένων και αξιόλογων εν γένει ανθρώπων σε έναν επαγγελματικό τομέα που να μπορεί να συγκριθεί αριθμητικά με το σύνολο της υπόλοιπης παγκόσμιας αγοράς.....

Επίσης προσωπικά δεν δέχομαι ότι υπάρχει μόνο η σκυλοκουλτούρα στην Ελλάδα όπως και ειδικά σε ότι αφορά  τις τέχνες και τους συντελεστές τους (πέρα από το αυτονόητο των ίδιων των δημιουργών) την ύπαρξη συνόρων και διαχωριστικών γραμμών.....ή είσαι καλός σε κάτι ή όχι.....η αναγωρισημότητα και η καταξίωση σε απόλυτα νούμερα δεν εκφράζει την πραγματικότητα....όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε καμμία χώρα.

 

 

Σε ότι αφορά το εκπαιδευτικό μέρος...

Σε ένα σημείο θα συμφωνήσω μαζί σου....το επίπεδο είναι χαμηλό....ΑΛΛΑ αυτό ισχύει σε παγκόσμιο επίπεδο και έχει αφενός να κάνει με το μοντέλο εκπαίδευσης (προσωπικά όπως και πάρα πολλοί άνθρωποι ανά τον πλανήτη αντιλαμβανόμαστε τον συγκεκριμένο τομέα με έναν πολύ διαφορετικό τρόπο - δεν μπορώ να επαναλαμβάνομαι, έχω διατυπώσει τις θέσεις μου για το θέμα εδώ στο νόιζ...αν κάποιος ενδιαφέρεται μπορεί να τις βρει) και αφ'ετέρου με το ανθρώπινο δυναμικό...

 

Δες λοιπόν ποια είναι η πηγή του "προβλήματος" παγκοσμίως (κατά την γνώμη μου που φυσικά μπορεί να μην έχει και κάποια σημασία)...

 

Αφενός όλες αυτές οι κερδοσκοπικές επιχειρήσεις (δεν το λέω υποτιμητικά ή ειρωνικά...το επιχειρείν δεν είναι ντροπή...το αντίθετο) προσπαθούν να παράγουν και να προωθήσουν ένα προιόν που να είναι θελκτικό, ευχάριστο , βατό και πολλά υποσχόμενο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της αγοράς....και αυτό είναι και απόλυτα κατανοητό και απόλυτο δικαίωμα τους.....θα ήταν κάπως "περίεργο" να λένε "ελάτε να μας αφήσετε ένα σκασμό λεφτά, να πείξετε για καμμιά 5-6 χρόνια σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο και μετά στην καλύτερη περίπτωση να γίνεται coffee boy ή runner σε κάποιο studio με αμοιβές του κώλου , παρανοικό ωράριο και ίσως.....ίσως...αλλά πολύ ίσως...κάποτε να μπορέσετε να δουλέψετε σαν ηχολήπτες και ξέρεις τι? αν είσαστε όντως καλοί(ες) κάτι που εξαρτάται σε τεράστιο βαθμό σχεδόν αποκλειστικά από εσάς μπορεί, επαναλαμβάνω μπορεί και να τα καταφέρετε..."

Καταλαβαίνεις πως κάτι τέτοιο δεν θα είχε ιδιαίτερη επιτυχία.....και αυτό δεν είναι ελληνικό φαινόμενο...

Αντίθετα, επιλέγουν να δημιουργήσουν την ψευδαίσθηση ότι μέσα σε 1-2 χρόνια μπορείς να γίνεις κάτι συγκεκριμένο (ειδικότητα χειριστής προτουλσ) που το έχει πραγματικά ανάγκη η αγορά....και ίσως σε υγιείς και ακμάζουσες οικονομικά αγορές να υπάρχει αυτή η ανάγκη....πχ υποθέτω σε κάποιο μεγάλο facility του LA να συμφέρει το να πληρώνεις ψίχουλα κάποιον για να κουνάει το ποντίκι κατ'εντολή σου είτε επειδή βαριέσαι είτε επειδή δεν θέλεις ίσως και λόγω ξλικίας, κάποιας παρίεργης αίρεσης ή οτιδήποτε να αρνείσαι πεισματικά να "μαθεις" πράγματα που για τους περισσότερους 15χρονους όπου υπάρχει ρεύμα στον πλανήτη είναι μαλλον δεδομένα.

 

Δεύτερος έρχεται ο παράγωντας ανθρώπινο δυναμικό.....όταν για παράδειγμα μια  σχολή (και πάλι δεν μιλάμε για ελληνικό προνόμιο) θέλει να πληρώνει ψίχουλα στον εκπαιδευτή, θέλει να πληρώνει ψίχουλα στον υλικοτεχνικό εξοπλισμό, θέλει να μην παράγει διδακτική ύλη αλλά να αναμασά στην καλύτερη περίπτωση gear manuals...τότε καταλαβαίνεις πως το αποτέλεσμα θα είναι ανάλογο...όπως ανάλογο θα είναι αν δημιουργήσει το κατάλληλο περιβαλον, το εξοπλίσει με το κατάλληλο έμψυχο και υλικό δυναμικό και διδακτική ύλη.

 

Το πρόβλημα είναι πως ενώ διαφωνώ με τα παραπάνω εν τούτοις η ελεύθερη αγορά και οι κανιβαλιστικοί κανόνες της είναι που θα καθορίσουν τον τρόπο λειτουργίας στον τομέα και την επιτυχία της κάθε προσέγγισης....από την άλλη οφείλω να παραδεχτώ πως στην πλειονότητα τους (και προς τιμήν τους υποθέτω) οι περισσότερες σχολές του είδους δεν αναφέροντε στο περιεχόμενο των παρεχώμενων σπουδών ως sound engineering  αλλά δίνουν πολύ συγκεκριμένους τίτλους όπως η γελοιότητα που έχω αναφέρει 2-3 φορές, γενικόλογες χαζομαρούλες τύπου "sound design" "music technology" κλπ αλλά και κάποια πιο εξειδικευμένα αντικείμενα σε σχέση με συγκεκριμένες μορφές ψηφιακής επεξεργασίας.....δηλαδή ότι να'ναι...

Το πασπαλίζουμε και με 2-3 courses από guest διάσημους παραγωγούς, ηχολήπτες κλπ και έδεσε το γλυκό...Ξέρεις όμως τι γίνεται?.....πιθανότατα αυτό ακριβώς το "γλυκό" να ζητάει τόσο η αγορά όσο και οι εν δυνάμει υποψήφιοι σπουδαστές....συνεπώς η γνώμη μου δεν έχει και πάλι την παραμικρή σημασία.

 

Δεν κατακρίνω κανέναν για αυτό απλά εγώ πιστεύω σε μια εντελώς διαφορετική μορφή εκπαίδευσης για τον συγκεκριμένο χώρο.

 

Όπως καταλαβαίνεις είμαι πολύ πιο ακραίος από εσένα στην άποψη μου για αυτό το μοντέλο εκπαίδευσης.....ΑΛΛΑ..πιστεύω πως το παράδειγμα της sae ήταν ατυχές γιατί:

 

1. Με τον τρόπο που το διατυπώνεις εξισώνεις ένα εμπορικό μοντέλο επιχείρησης (που στην τελική έχει κάθε δικαίωμα να υπάρχει και να αποφασίζει ο κάθε επιχειρηματίας αν θα το ακολουθήσει ή όχι) με το γνωστικό επίπεδο ενός χώρου γενικότερα....ή αν θέλεις αυτό μένει ως "γέυση". Επίσης ισοπεδώσεις και εξισώνεις εντελώς διαφορετικές επιχειρηματικές προσεγγίσεις παγκοσμίως....παρά το ότι όπως είπα διαφωνώ με αυτό το μοντέλο...υπάρχουν κάποιοι που το κάνουν με αρχές και διασφαλίζωντας μια Α ποιότητα και κάποιοι όχι...και αυτό επίσης συμβαίνει παγκοσμίως....έχω γνωρίσει πάρα πολλούς "απόφοιτους" εξ Αγγλίας από κάτι απίθανες σχολές μουσικής τεχνολογίας (μα τι τέλειος όρος....) που η μόνη χρησιμότητα τους σε ένα recording studio Θα ήταν να κλείνουν τα φώτα στο τέλος της μέρας....και αντίστοιχα άλλους τόσους από εγχώρια ΙΕΚ αλλά και TEI κλπ κλπ ....με απλά λόγια φυσικά και υπάρχουν καλές και κακές σχολές...αλλά ούτε η κακία είναι ελληνικό προνόμιο ούτε η ίδια η σχολή από μόνη της αποτελεί εγγύηση επιτυχίας.....οφείλει και ο σπουδαστής να προσπαθήσει. Παρ'όλα αυτά όμως υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που αν μη τι άλλο θέτουν πολύ συγκεκριμένα ποιοτικά standards και έχουν μια συγκεκριμένη εξελικτική πορεία στον χρόνο που αποδεικνύει την (εμπορική) τουλάχιστον επιτυχία του μοντέλου που υιοθέτησαν...

 

2. Αναφέρεσαι λοιπόν σε μια συγκεκριμένη σχολή που έχει παραρτήματα ανά τον πλανήτη και κατά βάση λειτουργεί με τις ίδιες αρχές τόσο σε ότι αφορά την δομή, τον εξοπλισμό αλλά και το πρόγραμμα της με παραπλήσιο τρόπο στο σύνολο των παραρτημάτων της. Είναι λίγο ανεδαφικό να λες πως ένα και μόνο συγκεκριμένο παράρτημα αξίζει....και αν δεχτώ ότι έχεις προσωπική εμπειρία και άποψη για τα 2 παραρτήματα που αναφέρεις (που και πάλι έχει να κάνει με την δική σου υποκειμενική αντίληψη ούτως ή άλλως....όπως βέβαια και όλα αυτά που γράφω και εγώ)....πως μπορείς να έχεις άποψη ας πούμε για το παράρτημα του Σύδνευ ή δεν ξέρω εγώ που αλλού....καταλαβαίνεις λοιπόν γιατί λέω πως σαν "γέυση" μένει μια απόριψη του "εδώ" και όχι μια συγκεκριμένη πρόταση?

 

3. Επειδή δεν θέλω να είμαι άδικος και παρά την προσωπική μου άποψη (για την συνολική αντίληψη περί εκπαίδευσης στον συγκεκριμένο τομέα) έχει τύχει να έχω φίλους (έλληνες όλοι  :) ) που είτε είναι είτε υπήρξαν συνεργάτες ή συνεργαζόμενοι με την εν λόγω σχολή , κάποιοι εδώ και κάποιοι στο εξωτερικό και πρόκειται για τρομερά αξιόλογα άτομα άριστους γνώστες και ειδκά κάποιοι εξ αυτών με εξαιρετική διδακτική ικανότητα και μεταδοτικότητα.....μάλιστα αν έκανα απλά μια σύγκριση ανάμεσα στους δικούς μου γνωστούς (δηλαδή στον δικό μου μικρόκοσμο και άρα στενή και κοντόφθαλμη αντιμετώπιση) θα έφθανα αβίαστα στο συμπέρασμα ότι οι "εδώ" είναι καλύτεροι από τους "εκεί".....κάτι τέτοιο φυσικά θα ήταν αβάσιμο και εσφαλμένο ως συμπέρασμα αλλά δείχνει νομίζω και το αφελές γενικότερα μιας προσέγγισης "this vs that"

 

αν νομίζεις ότι ο χαρακτηρισμός μου ήταν αγενής, ζητάω συγνώμη και καταλαβαίνω απόλυτα τον διαχωρισμό που θέλεις να κάνεις.....θα ήθελα όμως να προσπαθήσεις και εσύ να καταλάβεις πως δεν υφίσταται αυτού του είδους ο διαχωρισμός , τουλάχιστο σε ότι αφορά τον χαρακτηρισμό "γνωστικό επίπεδο"

 

Και κάτι τελευταίο.....δεν είμαστε καθόλου πίσω σε γνωστικό επίπεδο, τουλάχιστον όχι όλοι....θα σου έλεγα με απόλυτη επίγνωση ότι υπάρχουν άνθρωποι στην Ελλάδα (και αντίστοιχα στηνΣλοβενία, Πολωνία, Αυστραλία, Μεξικό...και λοιπές παραδοσικά non respected recording communities) που θα μπορούσαν όχι απλά να σταθούν ανάμεσα στον οποιονδήποτε Χ στον πλανήτη με αξιώσεις αλλά και να μεγαλουργήσουν......όχι φυσικά λόγω κάποιυ ειδικού γονιδίου μοναδικού στον έλληνα, σέρβο ή ψ κατατρεγμένο από διεθενείς συνομωσίες που έχουν σκοπό να εξαφανίσουν το ταλέντο του...αλλά γιατί πολύ απλά ο συγκεκριένος τομέας σε ότι αφορά την εξέλιξη του ανασχολούμενου (πρόσεξε...την εξέλιξη , όχι την επιτυχία ή την καταξίωση) είναι πολύ πολύ συγκεκριμένος και βασίζεται σε πολύ συγκεκριμένα πράγματα....η νοοτροπία όμως κάθε λαού μπορεί να αποτελέσει όχι απλά τροχοπέδη αλλά ανυπέρβλητο τείχος στην περαιτέρω επαγγελματική ανέλιξη και γιατί όχι καταξίωση.....και αυτός είναι ο λόγος που ενίσταμαι...από εκεί και πέρα εσύ κάνεις έναν διαχωρισμό εγώ δεν αποδέχομαι ότι υπάρχει και θεωρώ ότι η γενική εικόνα που μένει είναι διαστρεβλωμένη ακόμη και αν δεν ήταν αυτός ο σκοπός....end of story.

 

Αυτά από εμένα, sorry για τα πολλά edits στο κείμενο αλλά απλά ήθελα να διατυπώσω μια άποψη όσο πιο ξεκάθαρα γίνεται ώστε  να "απολογηθώ" κατά κάποιο τρόπο για την πρώτη "σκληρή" τοποθέτηση μου που πολύ πιθανόν να φαντάζει ως προσωπική επίθεση και ιδιαίτερα αγενής 

....δε νομίζω ότι υπάρχει στην πραγματικότητα κάτι προς συζήτηση ή αντιδικία οπότε θα μου επιτρέψετε να επιστρέψω στα του οίκου μου...thanks  :)  

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη κι εγω εχω βρεθει στην φαση σου και το εψαξα το θεμα αρκετα και με συζητησεις με φιλους που εχουν σπουδασει το αντικειμενο ,κατεληξα οτι μονο εξωτερικο .ηταν χαρακτηριστικο το οτι οσοι εχουν σπουδασει εδω το αντικειμενο ,μου ειπαν για τις ελλειψεις και τις διαπιστωσα κι εγω οταν κατσαμε μαζι να δουλεψουμε ενω φιλοι που σπουδασαν εξω ,το κατειχαν το αντικειμενο .βεβαια παντα παιζει ρολο και η προσωπικη προσπαθεια και ενασχοληση με τη σπουδη .αυτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου