Προς το περιεχόμενο

mastering,,, low cut,,, high cut,,, bass level


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα… θέλω να ρωτήσω… όταν κάνουμε mastering σε ποια συχνότητα "πρέπει" να κάνουμε low cut και σε ποια high cut???

 

Ακόμα,, έχω μία τάση να τσιτώνω το μπάσο στα 63hz… στα πόσα db να το αφήνω να φτάνει??

 

Και τελευταίο… ο δείκτης rms μέχρι πόσο πρέπει να χτυπάει???

thanks

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται πρώτον από το αν χρειάζεται και δεύτερον αναλόγως το υλικό. Αν θέλεις ανέβασε ένα μικρό κλιπ από την μουσική που σε ενδιαφέρει και θα σου πω ακριβώς τη γνώμη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα… θέλω να ρωτήσω… όταν κάνουμε mastering σε ποια συχνότητα "πρέπει" να κάνουμε low cut και σε ποια high cut???

 

Ακόμα,, έχω μία τάση να τσιτώνω το μπάσο στα 63hz… στα πόσα db να το αφήνω να φτάνει??

 

Και τελευταίο… ο δείκτης rms μέχρι πόσο πρέπει να χτυπάει???

thanks

 

 

mastering & τυφλοσουρτης δεν πανε μαζι....αναλογα με το υλικο....

 

οσο για το rms peak ενας ειναι ο ...κανονας:

 

Louder is Better, but Too Loud is Worse

 

:)

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα… θέλω να ρωτήσω… όταν κάνουμε mastering σε ποια συχνότητα "πρέπει" να κάνουμε low cut και σε ποια high cut???

 

Ακόμα,, έχω μία τάση να τσιτώνω το μπάσο στα 63hz… στα πόσα db να το αφήνω να φτάνει??

 

Και τελευταίο… ο δείκτης rms μέχρι πόσο πρέπει να χτυπάει???

thanks

 

 

Εννοειται πως δεν υπαρχει κανονας...Αμα εχεις ενα καλο μιξ μπορει να μην χρειαστεις και σχεδον τιποτα. Γενικα μην παιρνεις ως δεδομενο οτι πρεπει να κοψω και να ραψω εκει και εκει. Αν χρειαζεται καλως, αν οχι...παλι καλως. Συνηθως ομως στις περισσοτερες περιπτωσεις που εκανα καποια επεμβαση χρειαστηκε να κοψω μπασα παρα να βαλω.

 

Πρωτον, αυτη η συχνοτητα ~60hz που γραφεις θελει καλα ηχεια, σε καμια περιπτωση ακουστικα, για να την ακουσεις σωστα. Αν λοιπον δεν τα εχεις περισσοτερο κακο θα κανεις παρα καλο πειραζοντας την. Ασε που θα σου τρωνε τζαμπα headroom αμα τις τσιτωσεις. Μπορεις να δοκιμασεις ενα hipass γυρω στα 40-50hz.

 

Τωρα για την ενταση στα δικα μου project δε παρατηρω συχνα το rms. Φροντιζω στο limiter να εχει ενα gain reduction 2-4db αν θελω κατι μεσα σε πιο φυσιολογικα πλαισια η 4-8 αμα θελω πιο δυνατες εντασεις που επισης συνηθιζονται. Βεβαια εκει οι δυναμικες γινονται ολες χαλκομανια αλλα σε πολλα ειδη αυτο δε σε απασχολει.  ;)

Τρολολολολολολολ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thanks... Ξέρω ότι δύσκολο ειναι να βάλεις έναν κανόνα,,, απλά δεν εμπιστεύομαι τα ηχεία μου (που προς το παρών δεν αλλάζουν..) και είπα μπάς και μπορέσω να εμπιστευτω τους δείκτες.... Αυτό που θέλω να καταφέρω ειναι να μην βάζει ο άλλος το κομμάτι σε μικρα ηχείακια ή στην τηλεόραση  και να μπουκωνει ο τόπος... Σε καλά ηχεία δεν είχα θέμα... ισα ίσα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kάθε κομμάτι έχει και διαφορετικές απαιτήσεις.

Ενα μικρό tip είναι όταν μιξάρεις σε δυνατή ένταση μετά να το ακους και σε αρκετά χαμηλή ένταση και να προσπαθήσεις να ακουγεται και εκεί καλά.Πρίν κάνεις το mixdown.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου