Προς το περιεχόμενο

Tone VS Playability - τι λέτε;


ez

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με τη προϋπόθεση οτι σε βολεύει η κιθάρα (σχήμα,μπράτσο,βάρος κτλ) και δεν έχει κάποιο κατασκευαστικό θέμα, θα επέλεγα αυτή που ακούγεται καλύτερα.Ενοείται πως είναι προτιμότερο (και απο κόπο αλλά και απο χρήματα) να ψάξεις να βρείς έναν τεχνικό που μπορεί να την σετάρει στα μέτρα σου απο το να αρχίσεις να ξηλώνεις μαγνήτες,nut,brass block κτλ.Αν η παραπάνω προϋπόθεση δεν ισχύει τότε σίγουρα θα επέλεγα την δεύτερη λύση απο το να ρισκάρω να πάθω πάλι καμιά τενοντίτιδα  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 55
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

είναι μια διαδικασία που κοστίζει;

 

μπορεί να γίνει και από 12'' radius?

 

Οτι θες γινεται,αν και το συνηθισμενο ειναι το αναποδο απο 7,25 σε 9,5 και 12  (τι να κανουμε δεν εκτιμουνε και τοσοι πολλοι το 7,25... ;D)

 

Βγαζεις τα ταστα,ξαναπλαναρεις το fretboard σε οτι radius θελεις και ξαναβαζεις ταστα,εξαλλου θα εκπλαγεις απο το ΠΟΣΟ ΜΙΚΡΗ ειναι η διαφορα μεταξυ 7,25 και 12... ;)

 

disclaimer σε roundlam rw ταστιερες (Fender απο το 1963-1980) μερικες φορες δεν μπορει να γινει flattening γιατι δεν υπαρχει αρκετο...Κσυλο... ;D..ειδικα αν εχουνε γινει και μπολικα refret)  

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Αν μιλάμε για κείνη την ασπρόμαυρη 'γκουμούτσα', ήταν 9,5".

 

Μήπως με ρώτησες τι radius και σου απάντησα 7 & 25 το απόγευμα? ;D ;D

 

κείνο το μανίκι πάντως, όλως παραδόξως το αγάπησαν όλοι όσοι τό πιασαν, από shredders μέχρι country...

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μιλάμε για κείνη την ασπρόμαυρη 'γκουμούτσα', ήταν 9,5".

 

yeap!

 

(γράψτε λάθος, λοιπόν  :-X  :P :-[ )

 

κείνο το μανίκι πάντως, όλως παραδόξως το αγάπησαν όλοι όσοι τό πιασαν, από shredders μέχρι country...

 

;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το ένα έχει καταπληκτικό ήχο (για διάφορους λόγους) αλλά σας δυσκολεύει αφάνταστα στο παίξιμο.

 

Το άλλο, σας βολεύει καταπληκτικά στα χέρια και στην άνεση, ο ήχος του όμως

δεν σας ικανοποιεί καθόλου.

Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι ενα οποιοδηποτε οργανο,μετα απο ενα καλο σετ απ στα μετρα του παιχτη(ιδιως αν μιλαμε για τον Ηλια Ζαικο)ειναι τοσο δυσκολο παικτικα ωστε να μην μπορει να ''κατακτηθει''.

 

Πιστευω απο την αλλη οτι ενα οργανο που δεν ικανοποιει καθολου ηχητικα,ακομα και με τις καλυτερες παρεμβασεις,δε θα ''ερθει'' εκει που θελει ο παιχτης(Ζαικος...)

Τωρα που..μεγαλωσα...Ποτε δε θα παιρνα οργανο με κακο ηχο επειδη παιζει ευκολα.

 

Η γνωμη μου ειναι οτι ο ηχος(Tone) ειναι κατι που θελει το χρονο του για να εκτιμηθει η αξια του και αυτο μπορει να γινει μονο μεσα απο ειδικες συνθηκες:

Καλος φυσικος λαμπατος ηχος και συνθηκες λαιβ οπου ενα καλο οργανο δε σε κρεμαει και δε σε κανει να φαινεσαι ''λιγος'' στη μιξη της μπαντας.

Ενα ''δυσκολο''οργανο με καλο τονο δε θελει βιασυνη,θελει τριβη και μακροχρονια ενασχοληση μαζι του.Δεν συνισταται σε καποιον που καθε  μηνα παιζει με αλλη κιθαρα.

 

 

Το ''ευκολο''οργανο με κακο ηχο,θα εντυπωσιασει στην αρχη αλλα ειναι μαθηματικως βεβαιο οτι ειναι λιγα τα χρονικα ψωμια του.Θα το παρατησεις.

Οσο και να σε βολευει,αν αυτο που βγαζει δεν ικανοποιει το αυτι και τις απαιτησεις της εξωτερικευσης αυτου που εχεις στο μυαλο,ειναι θεμα χρονου να το αφησεις στην ακρη.

 

Βεβαια..Το βασικο ειναι το αν εχεις στο μυαλο σου ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ θες να ακουσεις γιατι αν δε συμβαινει αυτο,δεν υπαρχει λογος να πολεμας...

Το καλο οργανο εχει αυτο το θετικο..Σε βοηθαει στην αναζητηση του τονου,γινεται οδηγος ακομα και να το παρατησεις.(Γιατι σου τη βιδωσε.Εδω ο αλλος χωρισε τη Μπελουτσι... :P)

 

Απο οσα εχω συναντησει,η μαγικη σκονη που εχει ενα καλο σε ηχο οργανο,δε μπορει να υπερκεραστει απο την ευκολια σε βαθος χρονου.

 

Προτεινω καλο εξονυχιστικο σετ απ,παρεμβασεις με υποχονδριασμο  :P ;D και ΤΟΝΕ!

;)

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για μενα παλι το ενα φερνει το αλλο.

 

αμα δεν εχει playability δεν μπορω να παιξω οποτε δεν εχει "ηχο"

 

αμα δεν εχει "ηχο" δεν με τρβαει να παιξω οποτε ουτε θα ασχοληθω με το οργανο.

 

μου εχει τυχει ηλεκτρικο οργανο να παιζει φοβερα unpluged και οταν το βαζω στον ενισχυτη να ξενερωνω....

A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Εγώ πάλι τις σχετικές ανησυχίες μου τις έχω εκφράσει στο θέμα Les Paul με twang;.

 

Εχω καταλήξει στο playability. Σε αυτο το όργανο που τα χέρια και το σώμα μου εκφράζονται καλύτερα. Εκεί που δεν θα ψάχνομαι για το πως και αν θα μου κάτσει κάτι. Σπάζομαι αφάνταστα σε σημείο που επηρεάζει όλο το performance αν κάτι δεν μου είναι οικείο.

Οπότε για την ώρα και μετά απο πολλές επιλογές προτιμώ να έχω 90κατι % παίξιμο και ας έχω το 60% του τόνου που έχω στην κούτρα μου.

 

Υ.Γ. Αν το πρόβλημα στον ήχο ήταν ο ενισχυτής (που είναι μια άλλη ιστορία) τότε δεν θα υπήρχε λόγος για humbuckers, singles, κΣυλα, γέφυρες και κάστρα. Το playability αφορά radius, scales, θέση μαγνητών, βάρος, κούρμπες, βαγονάκια, πάχος και καμπύλη μπράτσου, τάστα, ράστα και άλλα επεισόδια. 

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το playability αφορά radius, scales, θέση μαγνητών, βάρος, κούρμπες, βαγονάκια, πάχος και καμπύλη μπράτσου, τάστα, ράστα και άλλα επεισόδια.

 

Αυτα ειναι περισσοτερο η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ του οργανου και το αν βολευει καποιον και λιγοτερο αυτο που "επισημα" θεωρειται ως ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΙΜΟ playability δηλ. το να εχει μια κιθαρα το σωστο action,nut,relief & fret dress...κτλ

 

Oποτε καλυτερα να το λες....ΒΟΛΕΨΙBILITY.... ;D...κατι που αλλωστε ειναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ μια και καποια κιθαρα που βολευει καποιον δεν βολευει καποιον αλλον.. ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτο το όργανο που τα χέρια και το σώμα μου εκφράζονται καλύτερα.

ψσσσσσσσ τι είπεεεεεεεεεεε ο αρχηγός

έχεις και φωτό;  ;D

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Αυτα ειναι περισσοτερο η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ του οργανου και το αν βολευει καποιον και λιγοτερο αυτο που "επισημα" θεωρειται ως ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΙΜΟ playability δηλ. το να εχει μια κιθαρα το σωστο action,nut,relief & fret dress...κτλ

 

Oποτε καλυτερα να το λες....ΒΟΛΕΨΙBILITY.... ;D...κατι που αλλωστε ειναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ μια και καποια κιθαρα που βολευει καποιον δεν βολευει καποιον αλλον.. ;)

Το σεταπ το θεωρώ δεδομένο και στα μέτρα του καθενός. Τα υπόλοιπα είναι που κάνουν το όργανο διαφορετικό και οικείο ή ξένο με εμένα.

 

ψσσσσσσσ τι είπεεεεεεεεεεε ο αρχηγός

έχεις και φωτό;

Φίλος... λίγα τα λόγια για τη φιγούρα μου!  ;D Αμα είσαι πλάκα, μια άλλη πλάκα σαν την Τελε είναι ότι πρέπει. Αμα έχεις τις καμπύλες σου όμως...  ;D

 

Χωρίς πλάκα όμως το πως κρατάει το όργανο ο καθένας μας διαφέρει.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου