Προς το περιεχόμενο

Η κριτική στο Νόιζ


RayDTutto

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολύ περιοριστικό. Δεν είναι κριτική αυτή. Είναι γνώμες για συγκεκριμένα σημεία. Τι να το κάνει ο κρινόμενος αν του πούν ότι το eq είναι οκ όταν το κομμάτι είναι για τα σκουπίδια;

 

Δεν έχεις δίκηο. Μπορεί κάποιος (και όντως έχει τύχει) να γράφει ηλεκτρονική μουσική με χορευτικό προσανατολισμό, δηλαδή πολύ μακρυά από τη μάλλον ροκίζουσα(sic) πλειοψηφία στο noiz. Το ότι είναι απίθανο να εκτιμηθεί η μουσική του από ροκ ακροατήριο, δεν καθιστά τη γνώμη του ακροατηρίου άκυρη όσον αφορά σε τεχνικά θέματα όπως το EQ.

 

Όπως εντοπίστηκε από άλλους (ακόμη και στο παρόν νήμα), μερικοί αποζητούν ακριβώς τέτοια - επί τεχνικών θεμάτων - κριτική. Αλλιώς, ναι είναι άχρηστη η προσέγγισή μου, και μένουμε μόνο σε όσους έχουν χρόνο και θέληση να γράψουν ένα μικρό σεντόνι (ήδη, κάποιοι είπαν ότι δεν θέλουν να το κάνουν αυτό), καθώς ένα απλό "δεν μου αρέσει" δεν ικανοποιεί σαν κριτική, σε καμία περίπτωση.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 93
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εγω νομιζω οτι ολο αυτο με την ανωνυμια μονο θετικο μπορει να ειναι. Απ την αποψη οτι μη ξεροντας ποιος εχει ανεβασει ενα clip, το κρινεις πιο αντικειμενικα αποκλειστικα και μονο απ αυτο που ακους.

Βεβαια για τον ΟΡ ισως να ειναι χρησιμο να ξερει απο ποιον ειναι το καθε σχολιο πανω στη δουλεια του ωστε να εκτιμησει ο ιδιος το feedback με τα δικα του μετρα και σταθμα.

 

Μια λυση η οποια στο μυαλο μου μοιαζει καπως λειτουργικη, αν και σε καμια περιπτωση ιδανικη, ειναι η εξης:

 

1. Ο καθενας ο οποιος ανεβαζει ενα clip ειναι ανωνυμος για τους υπολοιπους χρηστες.

 

2. Απ τη στιγμη που καποιος σχολιασει, θα μπορει αυτοματα να δει ποιος ειναι ο uploader.Ταυτοχρονα και ο uploader θα μπορει να δει ποιος σχολιασε.

 

3. Επισης σε περιπτωση που καποιος θελει να δει απλα ποιος ειναι ο uploader χωρις να εχει κατι να σχολιασει, θα μπορουσε να υπαρχει επιλογη η οποια εμφανιζει το ονομα του uploader, αλλα ταυτοχρονα δεν επιπτρεπει πλεον στον αλλο χρηστη συμμετασχει στο thread.

 

 

Δεν ξερω καν, αν κατι τετοιο ειναι υλοποιησιμο γενικοτερα απλα πιστευω οτι θα ηταν μια μορφη λυσης στον προβληματισμο τον οποιο θετει ο ΟΡ, με τον οποιο συμφωνω σε πολυ μεγαλο βαθμο.

Of those who say nothing, few are silent...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω νομιζω οτι ολο αυτο με την ανωνυμια μονο θετικο μπορει να ειναι. Απ την αποψη οτι μη ξεροντας ποιος εχει ανεβασει ενα clip, το κρινεις πιο αντικειμενικα αποκλειστικα και μονο απ αυτο που ακους.

Βεβαια για τον ΟΡ ισως να ειναι χρησιμο να ξερει απο ποιον ειναι το καθε σχολιο πανω στη δουλεια του ωστε να εκτιμησει ο ιδιος το feedback με τα δικα του μετρα και σταθμα.

 

Μια λυση η οποια στο μυαλο μου μοιαζει καπως λειτουργικη, αν και σε καμια περιπτωση ιδανικη, ειναι η εξης:

 

1. Ο καθενας ο οποιος ανεβαζει ενα clip ειναι ανωνυμος για τους υπολοιπους χρηστες.

 

2. Απ τη στιγμη που καποιος σχολιασει, θα μπορει αυτοματα να δει ποιος ειναι ο uploader.Ταυτοχρονα και ο uploader θα μπορει να δει ποιος σχολιασε.

 

3. Επισης σε περιπτωση που καποιος θελει να δει απλα ποιος ειναι ο uploader χωρις να εχει κατι να σχολιασει, θα μπορουσε να υπαρχει επιλογη η οποια εμφανιζει το ονομα του uploader, αλλα ταυτοχρονα δεν επιπτρεπει πλεον στον αλλο χρηστη συμμετασχει στο thread.

 

 

Δεν ξερω καν, αν κατι τετοιο ειναι υλοποιησιμο γενικοτερα απλα πιστευω οτι θα ηταν μια μορφη λυσης στον προβληματισμο τον οποιο θετει ο ΟΡ, με τον οποιο συμφωνω σε πολυ μεγαλο βαθμο.

 

Όχι, δεν είναι υλοποιήσιμα στα πλαίσια ενός μη-εξειδικευμένου λογισμικού. Καλή ιδέα πάντως.. :) :)

 

Επί της ουσίας, ο δημιουργός του κλιπ δεν έχει νόημα να είναι ανώνυμος. Π.χ. αν ακούσεις ένα ινστρουμένταλ με ωραία παραγωγή και τίτλο "Βερολίνο Έχεις Την Προσοχή Μου" θα ξέρεις ποιος το ετοίμασε, οπότε τι ανώνυμος να είναι; Άλλωστε, γιατί ο δημιουργός να είναι ανώνυμος ΑΝ οι κριτές είναι ανώνυμοι;

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ενδιαφέρον θέμα!

 

Γνώμη μου είναι πως δεν χρειάζεται να αλλάξει κάτι στην ενότητα "Clips".

 

Αρχικά αυτός που ανεβάζει κάτι θεωρώ πως έχει επίγνωση (οι περισσότεροι τουλάχιστον) του τι ανέβασε, από άποψη παικτική τουλάχιστον γιατί η συνθετική (αν πρόκειται για κομμάτι) είναι υποκειμενικό ζήτημα. Οπότε αν έχει ανεβάσει κάτι μέτριο παικτικά και λάβει εγκωμιαστικά σχόλια για το παίξιμό του μάλλον σαν κοροϊδία θα το λάβει παρά κριτική. Ειδάλλως εάν ικανοποιείται από το χάιδεμα στ' αυτιά, έχει χάσει το νόημα της κριτικής και δεν πρόκειται να βελτιωθεί ποτέ.

 

Όσον αφορά αυτόν που κρίνει.

Είναι μάλλον άχρηστο να εγκωμιάζουμε κάτι που δεν μας άρεσε και κακό κάνουμε σε αυτόν που κρίνουμε.

 

Επίσης η κριτική μας πρέπει να είναι πάντα καλοπροαίρετη και ευγενική λέγοντας στον κρινόμενο τι μας άρεσε (έστω κι ένα μπράβο είναι μια ηθική ικανοποίηση, όταν φυσικά είναι ειλικρινές) ή τι δε μας άρεσε εξηγώντας τι είναι αυτό/ά.

 

Τέλος θεωρώ ότι όταν κρίνουμε άτομα που γνωρίζουμε κι έχουμε μια επαφή, έστω ιντερνετική, δεν χρειάζεται να αλλάζουμε κάτι στον τρόπο που θα κρίνουμε καθώς κάνοντας μια ανειλικρινή θετική κριτική δεν τον βοηθάμε.  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@trolley

 

Το θεμα ειναι ακριβως αυτο! Να μην ειναι ανωνυμοι  οι κριτες για τον ΟΡ.

Επειδη εγω πχ που εχω κανει upload, θελω να ξερω απο ποιον γινεται η κριτικη για ενα πολυ απλο λογο.

Διαφορετικη βαρυτητα θα δωσω στη δικη σου κριτικη οσον αφορα την παραγωγη ή τη συνθεση ενος death metal clip (υποθετωντας οτι ασχολεισαι με αυτη τη μουσικη) και διαφορετικη στην κριτικη καποιου, ο οποιος ασχολειται με jazz και θα μου πει οτι οι κιθαρες ειναι πολυ κομπρεσαρισμενες και οτι το κομματι δεν αναπνεει.

Of those who say nothing, few are silent...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Δηλ πρέπει να φτιάξουμε και λογισμικό για να λέμε ελέυθερα τη γνώμη μας.Σόρυ αλλά νομίζω ότι άλλο είναι το θέμα,Ελεος ας μην ηλεκτρονικοποιήσουμε τα πάντα.Κατά την γνώμη μου δεν υπάρχουν κλίκες ,απλά χρήστες που παρακολουθούν τα κλιπς και συμετέχουν.

 Είμαι νεός στο φόρουμ και έχω ανεβάσει αρκετά ,μονο το δέυτερο κομμάτι που ανέβασα πέρασε ντούκου.Η κριτική εμένα με βοήθησε πάντως και κοιτάω και η δικιά μου κριτική να είναι αυτό που σκέφτομαι μιας και δεν ξέρω κανένα απο το φόρουμ . Σίγουρα μερικά άτομα τα παρακολουθώ γιατί μου αρέσει γενικά αυτό που ακουώ απο αυτούς.

 Πείτε την γνώμη σας ελέυθερα και μην κρύβέστε πίσω απο κανένα λογισμικό είναι το μόνο πράγμα που μπορεί να πάει αυτον που ανέβαζει κάτι εδώ μπροστά.

If I don't doit somebody else will

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@trolley

 

Το θεμα ειναι ακριβως αυτο! Να μην ειναι ανωνυμοι  οι κριτες για τον ΟΡ.

Επειδη εγω πχ που εχω κανει upload, θελω να ξερω απο ποιον γινεται η κριτικη για ενα πολυ απλο λογο.

Διαφορετικη βαρυτητα θα δωσω στη δικη σου κριτικη οσον αφορα την παραγωγη ή τη συνθεση ενος death metal clip (υποθετωντας οτι ασχολεισαι με αυτη τη μουσικη) και διαφορετικη στην κριτικη καποιου, ο οποιος ασχολειται με jazz και θα μου πει οτι οι κιθαρες ειναι πολυ κομπρεσαρισμενες και οτι το κομματι δεν αναπνεει.

δεν συμφωνω οτι πρεπει να ειναι ανωνυμος ο ΟΡ....αλλιως θα κρινω εναν παικταρα πχ longshadow αν εχει γραψει ενα μετριο κομματι και αλλιως αν το εχει γραψει ενας αρχαριος!

οπως επισης αλλιως θα κρινω αν γραψει ο Superfunk ενα μεταλ κομματι ( ;D) και αλλιως αν το εχει γραψει ο stel andre!!!

Slow must go on....!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν συμφωνω οτι πρεπει να ειναι ανωνυμος ο ΟΡ....αλλιως θα κρινω εναν παικταρα πχ longshadow αν εχει γραψει ενα μετριο κομματι και αλλιως αν το εχει γραψει ενας αρχαριος!

 

Ναι αλλα παρολα αυτα το κομματι θα συνεχισει να ειναι μετριο οποιος και να το εχει γραψει.

 

Επισης αν το κομματι ειναι καλα παιγμενο (τεχνικη, feeling κτλ) ή οχι δεν εχει να κανει με το αν ο longshadow ειναι καλος παικτης γενικοτερα. Κρινεις αυτο που ακους. Αν ειναι καλα παιγμενο, καλως! Αν οχι, τι να κανουμε...Και ο Hendrix ο ιδιος να το εχει παιξει, θα συνεχισει να ειναι ενα ασχημα εκτελεσμενο κομματι.

 

Αυτο θεωρω εγω ως αντικειμενικη κριτικη επι του πρακτεου.

 

Το να πεις στον longshadow ή στον καθε longshadow οτι το συγκεκριμενο κομματι δεν ηταν αναμενομενα καλο, ειναι κριτικη στη συνολικοτερη δουλεια του και οχι στο συγκεκριμενο κομματι.

Of those who say nothing, few are silent...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλα παρολα αυτα το κομματι θα συνεχισει να ειναι μετριο οποιος και να το εχει γραψει.

 

Επισης αν το κομματι ειναι καλα παιγμενο (τεχνικη, feeling κτλ) ή οχι δεν εχει να κανει με το αν ο longshadow ειναι καλος παικτης γενικοτερα. Κρινεις αυτο που ακους. Αν ειναι καλα παιγμενο, καλως! Αν οχι, τι να κανουμε...Και ο Hendrix ο ιδιος να το εχει παιξει, θα συνεχισει να ειναι ενα ασχημα εκτελεσμενο κομματι.

 

Αυτο θεωρω εγω ως αντικειμενικη κριτικη επι του πρακτεου.

 

Το να πεις στον longshadow ή στον καθε longshadow οτι το συγκεκριμενο κομματι δεν ηταν αναμενομενα καλο, ειναι κριτικη στη συνολικοτερη δουλεια του και οχι στο συγκεκριμενο κομματι.

Διαφωνω....το αλμπουμ 13 ηταν ενα μετριο αλμπουμ για τους Σαμπαθ,ενω για ενα αλλο συγκροτημα ισως να ηταν εργο ζωης!!!

Slow must go on....!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναγνωρίζω τα προβλήματα που αναφέρθηκαν στη κρίση του κάθε κριτή, απ την άλλη όμως-΄οχι μόνο σε θέματα τεχνικά, αλλά και καλλιτεχνικής φύσεως-η ανωνυμία του κριτή ενέχει το κίνδυνο να είναι άτομο που στερείται γνώσων και εμπειριών.

 

Άποψή μου είναι πως είναι λάθος να ''κρυβώμαστε'' , μπορούμε όμως κάλλιστα να βελτιωθούμε,προκειμένου να βελτιώσουμε με τη σωστότερη κρίση μας και τους ''φίλους μας''

 

 

 

Εγω, που στερούμαι "γνώσεων και εμπειριων" στα της συνθεσης και ηχογραφησης, δικαιούμαι να κρίνω μια δημιουργία που δημοσιοποιειται?

 

Νομίζω ναι.

 

Έχει την ίδια αξία η κριτική μου με αυτή των ειδικων?

 

Νομίζω όχι.

Εκτός αν αυτη είναι μέρος της συνολικοτερης άποψης του "κοινου" που θα μπορούσε να καταγραφεί πχ απο τον αριθμο των "likes" που παίρνει κάθε νέα σύνθεση.  

 

Μην ξεχνάτε εξάλλου ότι

 

1. Οι καλλιτέχνες απευθύνονται κυριως στο ευρύ κοινό και όχι (μόνον) στους ειδικους, και

2. τα γραπτά της Ρόουλινγκ (Χαρι Ποτερ) απορρίφθηκαν από αρκετούς ειδικούς πριν γίνουν φοβερά best sellers.

 

Αρα?

 

Δέχεται likes η πλατφόρμα του noiz?

Αν ναι, ίσως θα ήταν χρήσιμο για τους δημιουργούς να καταγράφεται η συναντιληψη των μη ειδικων,  με αυτόν τον τρόπο στην ενότητα clips.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου