Προς το περιεχόμενο

Η κριτική στο Νόιζ


RayDTutto

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ray, τα περι θετικής κριτικής που αναφέρεις ως ένα βαθμό ισχύουν.

Αν κάποιος έχει πιεί δύο μπύρες παρέα με κάποιον άλλον, νιώθει την ανάγκη να γράψει μία καλή κουβέντα, ακόμα κι αν το κλιπ που έχει ανέβει είναι "χειρότερο" του "αναμενομένου".

 

(Το αναμενόμενο βέβαια διαφέρει ανάλογα με την περίπτωση.

Δεν γίνεται να αναμένουμε τα ίδια απο κάποιον που άρχισε να ασχολείται πριν λίγους μήνες με τη μουσική ή το music production, με κάποιον που έχει αποδείξει ότι έχει ευχέρεια και εμπειρία με το αντικείμενο.)

 

 

- Αντίστοιχα, δεν γίνεται κριτική ή σπάνια γίνεται αρνητική κριτική:

- - σε μέλη με τα οποία ο κριτικός έχει μια αρνητική επαφή στο φόρουμ

- - σε μέλη τα οποία έχουν μια στάση αρνητική / μη-συμβαδίζουσα με τα ήθη και τα έθιμα στο φόρουμ

 

 

Τα ήθη και έθιμα του φόρουμ?

Όπως, για παράδειγμα?  :)

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 93
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Το να είναι ο κρινόμενος ανώνυμος θεωρώ ότι είναι μάλλον άχρηστο καθότι μετά από την ακρόαση, θα γίνεται εύκολα φανερό για τους θαμώνες τουλάχιστον. Επίσης υποθέτω ότι κάποιοι από εμάς που ανεβάζουμε κομμάτια προς κριτική, δε θέλουν την ανωνυμία ούτως ή άλλως. Προσωπικά πάντως η ιδέα με ιντριγκάρει.

 

Όσον αφορά την ανωνυμία των κριτών, συμφωνώ.

 

Σε κάθε περίπτωση θα μπορούσαν να είναι και οι δύο ανώνυμοι by default και όποιος θέλει, απλώς να δηλώνει ταυτότητα. Ο κρινόμενος μάλιστα, προς αποφυγήν μπερδεμάτων, μπορεί πάντα και εφόσον θέλει, να βάζει το nick του στον τίτλο του thread.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(Το αναμενόμενο βέβαια διαφέρει ανάλογα με την περίπτωση.

Δεν γίνεται να αναμένουμε τα ίδια απο κάποιον που άρχισε να ασχολείται πριν λίγους μήνες με τη μουσική ή το music production, με κάποιον που έχει αποδείξει ότι έχει ευχέρεια και εμπειρία με το αντικείμενο.)

Μα φυσικά το αναμενόμενο είναι υποκειμενικό - και φυσικά δεν υπάρχει αναμενόμενο στον πρωτοεμφανιζόμενο.

 

Τα ήθη και έθιμα του φόρουμ?

Όπως, για παράδειγμα?  :)

 

Π.χ. κατόπιν ενός γερού καυγά για κσύλα.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να είναι ο κρινόμενος ανώνυμος θεωρώ ότι είναι μάλλον άχρηστο καθότι μετά από την ακρόαση, θα γίνεται εύκολα φανερό για τους θαμώνες τουλάχιστον. Επίσης υποθέτω ότι κάποιοι από εμάς που ανεβάζουμε κομμάτια προς κριτική, δε θέλουν την ανωνυμία ούτως ή άλλως. Προσωπικά πάντως η ιδέα με ιντριγκάρει.

 

Όσον αφορά την ανωνυμία των κριτών, συμφωνώ.

 

Σε κάθε περίπτωση θα μπορούσαν να είναι και οι δύο ανώνυμοι by default και όποιος θέλει, απλώς να δηλώνει ταυτότητα. Ο κρινόμενος μάλιστα, προς αποφυγήν μπερδεμάτων, μπορεί πάντα και εφόσον θέλει, να βάζει το nick του στον τίτλο του thread.

 

Δε συμφωνώ με την ανωνυμία.

 

Θέλω να ξέρω όταν θα κριθώ από π.χ. τον JJ για να κρίνω κι εγώ την αξία της κριτικής του με βάση το πώς τον έχω κρίνει εγώ.

Μεγαλύτερη αξία έχει να σε κρίνει ένας μουσικός που έχει παρουσιάσει αξιόλογη δουλειά από κάποιον που δεν ξέρεις ποιος είναι.

 

Το ίδιο ισχύει και για την κρίση μου. Θέλω ο κρινόμενος να γνωρίζει ότι εγώ είμαι αυτός που του τα λέει και να συνυπολογίζει την αξία μου ως γνώστη / μουσικού, αρνητικά ή θετικά.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναγνωρίζω τα προβλήματα που αναφέρθηκαν στη κρίση του κάθε κριτή, απ την άλλη όμως-΄οχι μόνο σε θέματα τεχνικά, αλλά και καλλιτεχνικής φύσεως-η ανωνυμία του κριτή ενέχει το κίνδυνο να είναι άτομο που στερείται γνώσων και εμπειριών.

 

Άποψή μου είναι πως είναι λάθος να ''κρυβώμαστε'' , μπορούμε όμως κάλλιστα να βελτιωθούμε,προκειμένου να βελτιώσουμε με τη σωστότερη κρίση μας και τους ''φίλους μας''

 

 

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγαλύτερη αξία έχει να σε κρίνει ένας μουσικός που έχει παρουσιάσει αξιόλογη δουλειά από κάποιον που δεν ξέρεις ποιος είναι.

 

Ναι αλλά απ' την άλλη αν ο αξιόλογος μουσικός είναι φίλος σου; Πού ξέρεις ότι δε σε κολακεύει χάριν της σχέσης σας; Δίκοπο μαχαίρι.

 

Νομίζω ότι το συγκεκριμένο θέμα είναι από τις περιπτώσεις που δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα το σωστό είναι η ανωνυμία να ισχύει μόνο για τον κρινόμενο, έτσι ώστε αυτός να ξέρει πως τα σχόλια που θα λάβει θα έχουν να κάνουν αυστηρά και μόνο με το μουσικό περιεχόμενο και όχι με φιλίες και συμπάθειες.

 

Ο κριτής πρέπει να είναι επώνυμος γιατί η ταυτότητά του προσθέτει ή αφαιρεί βάρος από τη γνώμη που εκφράζει.

 

Φιλίες και συμπάθειες και πολιτικές καθιστούν αρκετά ανούσια και ατελέσφορη την κριτική, δύσκολα κανείς θα επισημάνει σοβαρό ελάττωμα σε ενα κλιπάκι όταν δεν θέλει να ψυχρανθεί με τον κρινόμενο. Το αυτό ισχύει από την ανάποδη με τυχόν αντιπάθειες και αντιπαλότητες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι το συγκεκριμένο θέμα είναι από τις περιπτώσεις που δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.

 

Μπορούμε. Ο Ray έχει δίκηο ότι μπορεί να θέλουμε ειδικώς τη γνώμη κάποιου επειδή εκτιμούμε την παρουσία του στο φόρουμ. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. για τα 5 άτομα που θα μπορούσαν να μας αφορούν με τέτοιο τρόπο) αναιρούμε την προϋπόθεση της ανωνυμίας, ζητώντας τη γνώμη τους απ' ευθείας με π.μ. Έχει συμβεί σε 'μένα κάμποσες φορές, και ξέρω ότι και εγώ θα το έκανα αν ήθελα να υποβάλλω κάτι.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Νομίζω ότι το συγκεκριμένο θέμα είναι από τις περιπτώσεις που δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.

 

+1. Προσωπικά μου φαίνεται πως το αν είναι δημιουργική ή όχι η οποιαδήποτε κριτική, το αισθάνεται ο δημιουργός όλο και περισσότερο με το πέρασμα του χρόνου. Προπάντων ψυχραιμία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρις να το πολυσκεφτω ....

 

Προσωπικα θα σχολιασω οταν :

α) εχω χρονο να ακουσω κατι προσεκτικα

β) μου αρεσει πολυ  και θελω να αφησω το εγκωμιο μου (ασχετως ποιος το ανεβασε)

γ) το βρισκω τουλαχιστον ενδιαφερον, και με το σχολιασμο μου πιστευω οτι θα προσφερω καποια βοηθεια για βελτιωση (ασχετως ποιος το ανεβασε)

δ) αν γνωριζω (ειτε προσωπικα, ειτε γραπτως) το θεματοθετη και ξερω περισσοτερα, ετσι και το σχολιο μου θα ειναι αναλογο των περαιτερω πληροφοριων μου

ε) ειναι μαπα, κι ο θεματοθετης εχει δημιουργησει οποιαδηποτε προβληματα στο παρελθον και θελω να τον πικαρω, μπας και βαλει μυαλο ή μας αδειασει τη γωνια ;D

 

Δεν θα σχολιασω οταν :

α) δεν εχω χρονο να ακουσω κατι προσεκτικα

β) δεν βρισκω οτι καποιο σχολιο μου εστω κι αρνητικο, θα βοηθησει πουθενα (ασχετως ποιος το ανεβασε)

γ) ο θεματοθετης εχει δημιουργησει οποιαδηποτε προβληματα στο παρελθον και δεν αξιζει ουτε να τον πικαρω.  ;D

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου