Προς το περιεχόμενο

Ο Google boss μιλάει για την καινοτομία.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Είσαι αθεράπευτος ;D

 

 

Σοβαρά τώρα….το Φούξ κραγιόν το ταίριαξε μια χαρά με τη γόβα, αλλά θέλει πιο ανοιχτή επιδερμίδα.

Αυτή είναι μελαχρινή. ;D

 

 

Ναι, ναι, το τυροπιτάδικο του Μήτσου θα κατακλυστεί από το διεθνές jet set (ξέρεις εσύ) ;D

 

Νταξ, η πρότασίς μου ας ξεκινήσει από Μύκονο και Ύδρα, όχι απο την Καισαριανή  ;D ;D

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 184
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Σοβαρά τώρα….

 

Όταν μιλάμε για μακιγιάζ μιλάμε πάντα σοβαρά. ;D

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είτε αυτό σου έμεινε απο την συνέντευξη (δύσκολο), είτε αυτό έψαχνες να πεις. ;)

 

Προσωπικά αν και αναγκάζομαι επαγγελματικά να παίζω στο γήπεδο των μεγάλων παικτών όπως το Google, (in more ways than obvious) απόλαυσα την καθαρότητα σκέψης και το φόκους. Μη ξεχνάς πως ήταν τίποτα πριν 10 χρόνια και αναπτύχθηκαν κόντρα σε θηρία της εποχής, όπως Microsoft, Yahoo!, κλπ. Δεν έγινε βρώμικα όπως αφήνεις να εννοηθεί ούτε ήταν/είναι μονοπώλιο. Μην ξεχνάς πως παίζουν σε παγκόσμιο επίπεδο (πολυνομία) με ότι κι αν σημαίνει αυτό. Αλλά γιατι να βλέπουμε πάντα αρνητικά τα πράγματα;

 

Επίσης RayDTutto, δεν λέει κάτι καινούργιο όπως σωστά λες, ούτε το παριστάνει. Στην ιστορία αναφέρεται. Τέλος πάντων ας μη βγω να τον υπερασπιστώ κιόλας... ούτε το χρειάζεται αλλά ούτε έχω την προϋπηρεσία και ασπάζομαι την καριέρα του κυρίου. Μια συνέντευξη είδα απο αυτοδημιούργητο και πετυχημένο επαγγελματικά άνθρωπο και είπα να τη μοιραστώ για τα θετικά μηνύματα.

Όντως έχεις δίκιο, ανέφερα αυτά που δεν άκουσα και αυτά που συναντώ στον επαγγελματικό χώρο μου αλλά και στο κοινωνικό επίπεδο σαν μεγάλης σημασίας πραγματικότητες.

 

Όντας στα γήπεδα (πίσω θέσεις) των μεγάλων παικτών τα τελευταία χρόνια, αυτά τα well-rehearsed speeches με τα δεκάδες κλισέ (τα οποία ΔΕΝ είναι καθόλου τυχαία και έχουν ολόκληρα επιτελεία προετοιμασίας από πίσω τους, ειδικά όταν πρόκειται για το CNN που σε έχει προειδοποιήσει και για τις πάσες που θα σου ρίξει) όπως είπε σωστά ο Ray, μαζί με την προπαγάνδα τους (όχι απαραίτητα με την καλή ή κακή έννοια), έχουν πάψει να με εντυπωσιάζουν εδώ και πολλά χρόνια καθότι τα έχω φάει στη μάπα με τον τόνο από καλούς, κακούς και μέτριους ομιλητές.

 

Δεν ψάχνω ούτε για δαίμονες (που δεν είναι απαραίτητα όλα τα corporate) και κρατώ μικρό καλάθι για τους εκάστοτε γκουρού (πολλοί μέσα στα corporates) και "άγιους" (σχεδόν ανύπαρκτοι στα coprorates).

 

Έχω σεβασμό (αλλού τεράστιο, αλλού πολύ μικρότερο) για τους CEO, CIO, CFO των κολοσσών αλλά έχω την δυνατότητα να σηκώσω το φρύδι όταν ξέρω όταν ανοίξαν το κουτάκι με τα ετοιματζίδικα.

 

Δεν ξέρω εσύ τι άκουσες σε αυτό το τρίλεπτο λογίδριο αλλά προσωπικά δεν εντυπωσιάστηκα αλλά ο καθείς και τα γούστα του.

 

Αντίθετα, εντυπωσιάζομαι από δομημένες και ρηξικέλευθες διαλέξεις όπως αυτή του Beau Lotto (http://www.lottolab.org/) που παρακολούθησα πρόσφατα σχετικά με την επιχειρηματικότητα και το perception (Παναγιώτη, Ανέστη σίγουρα θα σας ενδιαφέρει).

 

Όπως λέει όμως και ο Neeq συνέχεια, "όλα είναι θέμα γούστου*"

 

Αφήνω το γήπεδο στον Νίκο.  ;D

 

 

* το οποίο υπάγεται πάντα στα προσωπικώς επιλεγμένα φίλτρα.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι CEO τόσο μεγάλων οργανισμών είναι εν δυνάμει πολιτικά πρόσωπα. Αν η Google ήταν κράτος θα ήταν στις μεγάλες δυνάμεις του πλανήτη. Αντίστοιχα ο ηγέτης της είναι σημαντικότερος από πολλούς προέδρους δημοκρατίας.

 

Είναι πρόσωπα ιδιαίτερα μεγάλης δύναμης και εξουσίας και επομένως αποκλείεται να γράφουν τους λόγους τους μόνοι τους. Οι λόγοι τους είναι επικοινωνιακά γεγονότα και η διαχείριση του περιεχομένου τους είναι ανάλογη.

 

Όπως μου είναι πολύ δύσκολο να συγκινηθώ με τον λόγο του ηγέτη κάποιας χώρας του G20 αυτή τη στιγμή, αντίστοιχα δύσκολο είναι να συγκινηθώ με τον λόγο ενός εταιρικού ηγέτη.

 

Επιπρόσθετα, η εταιρική κουλτούρα έχει τα δικά της ρητορικά κλισέ τα οποία λένε, απλώς με άλλα λόγια, ό,τι λέει ένα ικανό αφεντικό όταν θέλει να εμπνεύσει. Αυτό γίνεται συχνά -με μικρότερη ή μεγαλύτερη επιτυχία- σχεδόν σε κάθε επιχείρηση του κόσμου από μεσαίο μέγεθος και πάνω (δεν λέω μικρή γιατί σε εταιρείες 10 ατόμων δεν εκφωνούνται τέτοιοι μεγαλόσχημοι λόγοι ή όταν γίνεται είναι απλώς κωμικοί).

 

Επομένως αν τα έχεις ακούσει 2-3 φορές, είναι σαν να τα έχεις ακούσει για πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως μου είναι πολύ δύσκολο να συγκινηθώ με τον λόγο του ηγέτη κάποιας χώρας του G20 αυτή τη στιγμή, αντίστοιχα δύσκολο είναι να συγκινηθώ με τον λόγο ενός εταιρικού ηγέτη.

 

Ο στόχος δεν είναι η συγκίνηση, αλλά η εγκαθίδρυση αποδεδειγμένα ευδοκούμενου παραδείγματος. Σε αντίθεση με "πολιτικούς ηγέτες" που ισχυρίζονται ότι ΘΑ κάνουν κάτι (οτιδήποτε), αυτός ΕΧΕΙ κάνει κάτι. Έτσι έφτασε εκεί που έφτασε.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως μου είναι πολύ δύσκολο να συγκινηθώ με τον λόγο του ηγέτη κάποιας χώρας του G20 αυτή τη στιγμή, αντίστοιχα δύσκολο είναι να συγκινηθώ με τον λόγο ενός εταιρικού ηγέτη.

 

Μα το θέμα δεν είναι να συγκινηθείς. Το θέμα είναι να ανοίγουν συζητήσεις για το τι σημαίνει η οικονομική κατάσταση του σήμερα και ποιές είναι οι σύγχρονες προσεγγίσεις. Βέβαια μπορούμε πάντα να αραδιάζουμε την γνωστή γκρίνια και την απολύτως προβλέψιμη κακία, πρόβλέψιμη όσο και τα motivational speeches των εν λόγω κυρίων.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρόβλέψιμη όσο και τα motivational speeches των εν λόγω κυρίων.

 

Ξέρεις, όταν κάποιος ελληνάρας αναγνώστης μας διαβάζει "προβλέψιμη", νομίζει ότι "α, μάλλον είπε κάτι που και εγώ έχω σκεφτεί". Να υπογραμμίσω ότι : καμιά σχέση!

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά έλεος. Ο τύπος και άλλοι σαν κι αυτόν συμπ. του Jobs, δεν έφτασε εκεί που έφτασε βάσει όσων διαμείβονται στη συνέντευξη.

 

Οι τύποι αυτοί είναι πιο μεγάλοι killers από τους αυστραλιανούς great whites και έχουν χτίσει ό,τι έχουν χτίσει βασισμένοι στα αίματα, δάκρυα κι ιδρώτα εκατοντάδων geniuses και χιλιάδων slave labourers.

 

That's life, δεν τους κατηγορώ.

 

Αλλά το να βγάζουμε συμπεράσματα από τέτοια PR events, όπως η εν λόγω συνέντευξη, η οποία είναι πιθανόν να είναι και πληρωμένη "διαφήμιση", είναι τουλάχιστον αφελές.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά το να βγάζουμε συμπεράσματα από τέτοια PR events, όπως η εν λόγω συνέντευξη, η οποία είναι πιθανόν να είναι και πληρωμένη "διαφήμιση", είναι τουλάχιστον αφελές.

 

Η Google δεν έχει πληρώσει ποτέ διαφήμιση. Με τέσσερα κεφαλαία γράμματα το "ποτέ". Οπότε έχεις λάθος αφετηρία για την εκτίμηση που κάνεις.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρεις, όταν κάποιος ελληνάρας αναγνώστης μας διαβάζει "προβλέψιμη", νομίζει ότι "α, μάλλον είπε κάτι που και εγώ έχω σκεφτεί". Να υπογραμμίσω ότι : καμιά σχέση!

 

Αν είναι γνήσιος ελληνάρας το ίδιο θα σκεφτεί και εφόσον το δεί. For the record, συμφωνώ με το καμία σχέση.

 

Αλλά το να βγάζουμε συμπεράσματα από τέτοια PR events, όπως η εν λόγω συνέντευξη, η οποία είναι πιθανόν να είναι και πληρωμένη "διαφήμιση", είναι τουλάχιστον αφελές.

 

Θα το ξαναπώ, δεν είναι τόσο το θέμα να βγάλουμε συμπέρασμα όσο να ανοίγουμε τις αντίστοιχες συζητήσεις.

 

Και για να καταλάβω κάτι. Το πράγμα πάει ως εξής: είναι καθίκια που ανέβηκαν πατώντας επί πτωμάτων --> τα λόγια τους είναι το λιγότερο ανήθικα + είναι υποκριτές --> τα λόγια τους είναι ψεύτικα + όλα είναι business --> τα λόγια τους είναι διαφήμιση ==> δεν πρέπει να τους ακούμε. Ωραία, το δέχομαι. Τότε ποιούς πρέπει να ακούσουμε γι' αυτά τα θέματα. Τους αυτάρεσκους κήνσορες θεωρητικολόγους ή μήπως τους γιαλαντζί επιτυχημένους της κακίας ώρας. Ποιανού τελικά τα λόγια έχουν αξία όταν πρόκειται για business και οικονομικά;

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου