Προς το περιεχόμενο

Πιθανώς ο καλύτερος ελληνας κιθαρίστας


gathulis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολύ 80's είναι και για εμένα.  ;D ;D ;D

Είμαι παλαιομοδίτης.

Με αρέζει αυτή. 8)

 

denise-huxtable-lisa-bonet-7.png

 

 

lisa-bonet.jpg

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 87
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Moderator

Ξανάδες πρόσφατα το high fidelity ;  ;D ;D ;D

Που τη θυμήθηκες αυτή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Πώς να την ξεχάσω! ::)

'Έτσι ίσως;  ;D ;D

lisabonet.jpg

Πάει γέρασε και αυτή...συμμαθήτρια του Ανέστη!  :P ;D ;D

 

Υπήρξε ωραιοτάτη πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Έτσι ίσως;  ;D ;D

lisabonet.jpg

Πάει γέρασε και αυτή...συμμαθήτρια του Ανέστη!  :P ;D ;D

 

Υπήρξε ωραιοτάτη πάντως.

Το ξέρω πώς είναι πια (αν και την βρίσκω ακόμα γοητευτικότατη)!

 

Και για να είμαι μέσα στο θέμα ας δουν κάποιοι φίλοι πώς είναι η προσέγγιση του του John στα standards, και το παίξιμό του.

ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟ

 

 

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χιλιες φορες να ακουω malmsteen που κανει την κιθαρα να ακουγετσαι σαν βιολι με το καταπληκτικο του vibrato να σε κολλαει στον τοιχο,απο το να ακουω dissonant σουπες ακομα και αν προερχονται απο εξαιρετικο σεφ ;)......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν φτιάχνουμε ΥΠΕΡΑΤΟΥ με τους κιθαρίστες για να γίνουν οι μαχές αυτές πιο χειροπιαστές?

 

Αν το εγχείρημα πιάσει μπορούμε να το προχωρήσουμε σε keybord-ίστες, drummer, φωνές, DJs, MCs,κλαριντζήδες....

 

Είχα τρέλα με τα YΠΕΡΑΤΟΥ πιτσιρικάς... μέχρι και για μηχανές του γκαζόν πρέπει να είχα  ;D ;D ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως έπιασα το νήμα από τη μέση για να δω κι εγώ επιτέλους ποιος είναι ο καλύτερος Έλληνας κιθαρίστας και έπεσα στα βίδεα του ΜακΛάφλιν και του Πάκο και του Μάλμστιν και σκέφτηκα μήπως κάποιος βαρεμένος έψαξε το γενεαλογικό τους δέντρο και βρήκε ότι έχουν και αυτοί απώτερες ελληνικές ρίζες (όπως όλα άλλωστε και ιδίως τα ένδοξά μας ελαιόδεντρα, πεύκα και πουρνάρια).

 

Απήλαυσα βέβαια άλλο ένα αυτονόητο του Καταρράκτου. Νομίζω ότι κερδίζει από Φλεβάρη το βραβείο Noiz "Διαφωνώ απολύτως ότι είμαι απόλυτος" 2014.

 

Ο μόνος τρόπος (ή μάλλον απόπειρα) οριοθέτησης μετρήσιμων κριτηρίων για την τεχνική δεινότητα θα ήταν να βάλουμε δύο παίκτες να παίξουν ακριβώς το ίδιο πανδύσκολο μουσικό θέμα, δίπλα δίπλα, με έναν μαέστρο να προσπαθεί να επιβάλλει πανομοιότυπες συνθήκες εκτέλεσης και ερμηνείας.

 

Θα ήταν πολύ αστεία βέβαια η απόπειρα και θα ήταν δύσκολο να πάρουμε αυτόγραφο από τον Ραλφ Μάτσιο ανάμεσα σε στίφη από 45άρες που τον γούσταραν όταν ήταν 8χρονες. Ο Βάι ευτυχώς ήταν από τότε άγνωστος στο ευρύ ποιοτικό κοινό.

 

Κατά τα άλλα δεν μπορούμε να ξέρουμε αν το δεξί του ΜακΛάφλιν βρωμίζει γιατί χέστηκε για το θέμα ή αν όντως είναι πιο σλόπι από του Μάλμστιν.

 

Η δισκογραφία δεν κατοχυρώνει τίποτε. Η δισκογραφία έχει σκοπό τη δημιουργία και όχι το διαγωνισμό.

 

Ως δημιουργία περνάει από το ζεύγος αυτιών εκάστου ημών προσωπικά -και έχει αποδειχτεί ότι διαφέρουμε και στο πώς ακούμε, αλλά και ίδια να ακούγαμε δεν έχουμε όλοι τον ίδιο εγκέφαλο, γιατί δεν έχουμε τα ίδια βιώματα.

 

Αλλά πώς να το κάνουμε,

σκοπός της μουσικής δημιουργίας είναι να δείξει επιλογές που κάνει ελεύθερα ο δημιουργός από μια τεράστια γκάμα εκφραστικών και τεχνικών μέσων, και όχι αν μπορεί να επιτευχθεί η απόλυτη εξάντλήσή των μέσων αυτών

 

...όπως προσπαθούν μερικοί χαζογκλέρ τύπου Μπάτιο, τσιρκολάνοι πλήρως αδιάφοροι ακόμη και στους φαν του είδους.

 

Το ότι ο δημιουργός δεν εξάντλησε τα μέσα του και δεν επέδειξε τα τεχνικά του όρια δεν αποτελεί καμία απόδειξη ότι αν ήθελε δεν θα μπορούσε να επιδείξει ή και να επεκτείνει αυτά τα όρια. Εξάλλου μιλάμε για τέρατα τεχνικής και μουσικής αντίληψης που σε μέρες ή εβδομάδες προσθέτουν νέες τεχνικές στην παλέτα τους, εφόσον το θελήσουν -έλα όμως που δεν θέλουν να παίξουν κάτι άλλο από αυτό που παίζουν.

 

Τελικα το shredding ειναι ιωση !!!!!  ;D

;D Αυτό μου θύμισε το άλλο μεγάλο ρητό: το μέταλ είναι παιδική ασθένεια.  ;D

 

Ευτυχώς οι ιώσεις περνάνε και μετά συνήθως αφήνουν ανοσία. Βέβαια υπάρχουν και ανοσοκατεσταλμένοι που για θεραπεία λαμβάνουν καθημερινά μαλμστίνη (προτεινόμενη δοσολογία 32ml παρεστιγμένα @2520bpm).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου