Προς το περιεχόμενο

Έπιασα λαγό και τον λένε BEHRINGER.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εντάξει μην τα μηδενίζουμε όλα.

 

Δεν μίλησε κανείς για άχρηστες συχνότητες αλλά προσπαθούν κάποιοι να πάρουν επιδόσεις Ferrari με χρήματα που φτάνουν ίσα να αγοράσεις ένα Atos.Και αυτό έχει 4 ρόδες και σε πάει στην δουλειά σου αλλά εάν θέλεις επιδόσεις θα πρέπει να βάλεις βαθειά το χέρι στην τσέπη.Και να μην κατηγορείς τις εταιρείες που βγάζουν φτηνά προϊόντα κάνοντας αναλύσεις που κατά την γνώμη μου δεν πείθουν κανέναν.Εξ άλλου όποιος κατέχει το αντικείμενο τόσο καλά ας φτιάξει μιά κονσόλα με Hi End προδιαγραφές στην τιμή που πουλάει η Behringer να τρέξουμε όλοι να αγοράσουμε.ΟΥΦ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ....κε Εισαγγελάτε μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 65
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Το μόνο πρόβλημα που έχω διαπιστώσει στα behringer που έχω (και έχω μπόλικα!) είναι το λίγο "φύσημα" σε σχέση με τα boss π.χ.

Αυτό βέβαια δεν με περιορίζει καθόλου, επειδή παίζουμε σε ελεεινά υψηλές εντάσεις.

Ναι, θέλουμε να κουφαθούμε εντελώς.

Bagpipes are louder than banjos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, όπως είπα πρίν, χόμπυ κάνουμε.

 

¶λλωστε πάρα πολλοί καλλιτέχνες όταν ξεκίνησαν, έπεζαν με σκουπίδια.

Θυμάμαι παλιά, πρίν 20 χρόνια στο συγκρότημα που παίζαμε,

είχαμε μια montarbo που την άκουγες και έλεγες «κλίσε την πόρτα ρεεεε»

 

Τότε η behringer θα ήταν Hi End. :lol:

 

 

Όποιος ξέρει τι πρέπει να κάνει, και με μηχανήματα επιπέδου Behringer

μπορεί να φθάσει στο 90% της επιθυμητής ποιότητας.

 

Όποιος δεν είναι ικανός να βγάλει έναν καλό ήχο

πχ. από το μικρόφωνο B1,

δεν έχει καμία δουλειά μέσα σε ένα στούντιο.

 

Βέβαια ο επαγγελματίας δεν θα δουλέψει με behringer, :lol:

αλλά και σε φωτό επαγγελματικών στούντιο, έχω δεί και τέτοια

όπως πχ. το παλιό καλό Edison. :wink:

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανάλυση και εξήγηση του αρχικού θέματος σε απλά Ελληνικά για μουσικούς με καμένα αυτιά η και χωρίς . :lol:

 

Λοιπών, τα τσιπάκια που δουλεύουν όλες οι Behringer εκτός από την σειρά XENYX, έχουν το εξής απλό μειονέκτημα .

Σταματούν να ενισχύουν τους ήχους από τα 9KHz και επάνω , ενώ αφήνουν τους πρίμους ήχους να περνούν χωρίς καμία ενίσχυση μέχρι τους 15KHz .

 

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δημιουργούν σφάλμα στο ακουστικό σήμα ( Θάβονται ακουστικές συχνότητες), το οποίο, για να διορθωθεί χρειάζεται ένα εξωτερικό ισοσταθμισθεί ήχου ( Κοινός Equalizer ) Το οποίο πρέπει να ρυθμιστεί ώστε να προσθέτει πρίμα + 3db σε όλες τις συχνότητες από τα 8 – 15 KHz .

Και έτσι φτάνουμε να έχουμε ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα στο βασικό ακουστικό φάσμα , εάν υποθέσουμε ότι ξεκινάει από τα 60Hz – 12KHz .

 

Και σίγουρα κάπου εδώ, κάποιος θα πει ….μα η κονσόλα έχει Equalizer με +12db .

Καλή η παρατήρηση, το θέμα είναι σε ποια είσοδο το έχει, και εάν κάνει πραγματικά δουλεία.

 

Ένας φίλος έγραψε , … Η κονσόλα δεν φυσάει , άρα είναι καλή !!

Όχι φίλε μου, η κονσόλα που δεν φυσάει είναι ( πειραγμένη για να μην φυσάει ) .

Η σωστή ερώτηση είναι ποσά Μποφόρ πρέπει να φυσάει μια κονσόλα , έτσι ώστε να λέγετε αποδεκτή κονσόλα και όχι καταιγίδα . :lol:

 

Τρεις είναι η βασικές χρήσεις τέτοιον μηχανημάτων .

 

1) Προενισχυτής μικροφώνου : Επειδή τα κανάλια είναι άδεια από σήματα ( φωνή – μουσική) μας δίνουν τη δυνατότητα να ακούσουμε εάν ο ίδιος ο προενισχυτής έχει βασικά ελαττώματα .

Το γνωρίζει όμως αυτό, και ο κατασκευαστής, και για αυτό έκανε τα κόλπα του , δίνοντας την εντύπωση στον απλό χρήστη ότι πήρε μια τέλεια κονσόλα, ούτε φυσάει αλλά ούτε βόμβο έχει.

Βέβαια το καλύτερο τεστ για μια κονσόλα είναι να την βάλεις να οδήγηση έναν βαρβάτο τελικό στα 500 RMS , διότι εκεί, κανείς δεν μπορεί να κρυφτεί .

( Για δυο χρόνια, επισκεύαζα τα ηχητικά από τις περισσότερες Ντίσκο Τεκ , στην Σκιάθο και έχω δει αρκετά πράγματα , και σε ποσότητα αλλά και σε όγκο.

 

2) Μικτής ήχου : Εδώ είναι το θέμα μας, η σφαγή των πρίμων από το ανάρμοστο τσιπάκι , είναι εγκληματική.

Και μη διορθώσιμη, από κανένα ρυθμιστικό της κονσόλας.

Και εάν φανταστούμε πόση προσπάθεια κάνουμε και πόσο χρήμα πετάμε για ηχεία μόνιτορ – κάρτες ήχου ποιοτικές - υψηλές δειγματοληψίες εγγραφής και κατά επέκταση ακριβά όργανα μουσικής και ακριβά καλώδια ( εεε Βεβαία να μην έχουμε απώλειες !! ) …… Και τέλος να στα κόβει όλα αυτά μια κονσόλα και να μην το ξέρεις .. ΕΕεεε Εκεί είναι που χρειάζεται ο Ευαγγελάτος …

Ευαγγελάτο έχουμε πρόβλημα σοβαρό με το Line In !!

 

3) Εμπλουτισμός ενός καναλιού με ένα ηχητικό εφέ από εξωτερικό μηχάνημα.

Και αυτό γίνετε μέσο της λειτουργίας Aux Send και Aux Return.

Συμπέρασμα με κουτσό άλογο ,δεν παίρνεις πρωτάθλημα μάστορα ..

 

Έχω ένα φίλο με επαγγελματικό ραδιοφωνικό σταθμό, και δουλεύει Behringer , είχε την ΜΧ1604 την οποία μου την έκανε Δώρο λόγο φθοράς στα ποντεσιόμετρα , και πήρε άλλη, πάλι μια Behringer, πριν από έναν χρόνο ως αντικατάσταση της άλλης .

 

Έχει σκυλιάσει ο άνθρωπος , δεν έχω πρίμα… δεν έχω πρίμα , ψάξαμε τα πάντα … τηλέφωνα στην Βραζιλία που έφτιαξαν τη στέρεο γεννήτρια , δώστε μας εξηγήσεις να φτιάξουμε την προέμφαση στα 50ms μπας και βγάλουμε πρίμα ( Ήταν στα 75ms USA standard)…. Αλλαγή δυο μηχανήματα PLL , μπας και βγάλουμε πρίμα ..

Εεε τώρα έμαθα γιατί ο άνθρωπος πλήρωσε 2 φορές από 250 Ευρώ για κονσόλα, και ακόμα δεν έχει πρίμα .

 

Τέλος, μια που φτάσαμε έως εδώ , να πούμε και το άλλο , όχι δεν χαρίζω ούτε μια δεκάρα τρύπια , σε ένα προϊόν που δεν κάνει αυτά που λέει ότι κάνει .

 

Πριν από 18 χρόνια είχα ερασιτεχνικό ραδιοφωνικό σταθμό, όπου είχα ρίξει πέντε εκατομμύρια για εξοπλισμό .

Όμως εκείνη την εποχή δουλεύαμε όλοι Phonic, όχι γιατί ήταν η φθηνότερη αλλά διότι είχε κάποια πετυχημένα μοντέλα , που πραγματικά πρόσφεραν απόδοση σε χαμηλό κόστος , και φαντασθείτε ότι εκείνη την εποχή η Phonic ήταν μόνη της στην αγορά . (¶ντε και καμία Better που πραγματικά φυσάγανε σαν τυφώνας στο EQ ).

 

Δεκαοχτώ χρόνια μετά, έχω την απαίτηση από τα προϊόντα να είναι σύγχρονα και βελτιωμένα .

Δεν τρελαίνομαι σε προσωπικό επίπεδο, για πολύχρωμες χάντρες και καθρεφτάκια., και όταν μου τα προσφέρουν είναι σαν να υποτιμούν την νοημοσύνη μου.

Λιτή ποιότητα ζητάω.

 

Να πούμε και δυο λέξεις για την σειρά Xenyx .

Πρώτων δεν έχω ακουμπήσει ακόμα ούτε μια τέτοια .

Δεύτερων όπως καταλάβατε , έκανα τον πράκτορα 07 ,για να ξετρυπώσω τη παίζεται.

Τρίτων, παρά το γεγονός ότι τα εύρετρα μου βρίσκονται στη σφαίρα του αντικειμενικού, δεν είναι απόλυτα η επίσημα ,εάν θέλετε , βεβαιωμένα.( Για την για την σειρά Xenyx πάντα μιλάω ).

Για αυτό σας ζήτησα με πλάγιο τρόπο , να βρεθεί ένας τολμηρός, να το ξεβιδώσει το κουτί , να δούμε, τι στην ευχή έχει μέσα.

Το μόνο που με ησυχάζει είναι ότι το τσιπάκι των Xenyx ,κοστίζει ως υλικό τα δίπλα σχεδόν λεφτά από το προηγούμενο ( 2 Ευρώ το ένα 3.40 το άλλο ) !!

 

Σήμερα πήρα τηλέφωνο στην Πάτρα, ναι ναι στο γνωστό μαγαζί, και μίλησα με τον τεχνικό τους, μου είπε ότι η Behringer … Δεν τους έχει στείλει ακόμα service manual για Xenyx , και ότι δεν έχει τύχη να χαλάσει ακόμα καμία !!

Δηλαδή, δεν μπορούσε ο άνθρωπος να μου πει πιο τσιπάκι υπάρχει μέσα στη κονσόλα !!

 

Και κλείνω λέγοντας τα εξής , εγώ δεν έχω κανένα συμφέρον να κατηγορώ εταιρείες , έχω όμως να προστατέψω το προσωπικό μου συμφέρων ώστε να μην εξαπατηθώ ως καταναλωτής.

Αλλά ταυτόχρονα, οφείλω να προστατέψω και το συμφέρων όλων όσον ζητάν τη γνώμη μου, για το πιο προϊόν είναι καλό για να το πάρουν , μιλώντας πάντα με την ιδιότητα μου ως τεχνικός, άρα ειδήμων του είδους .

Έτσι λοιπών και εγώ οφείλω να ψάχνω τα πράγματα σε βάθος, για να κρατήσω το σεβασμό όσων με εμπιστεύονται .

 

Και όσο για το φίλο που έγγραψε …. Εεε άμα ξέρεις τόσα πολλά ..γιατί δεν πας να πιάσεις δουλεία στην Behringer .

Θα του απαντήσω χαμογελαστά και καλοσυνάτα, ότι είναι της μόδας ,οι εργάτες στην Behringer να είναι σκηστομάτιδες και όχι γαλανομάτηδες .. :lol:

 

 

Τέλος θα ανεβάσω πάλι τον πήχη απευθυνόμενος σε συνάδελφους ηλεκτρονικούς και θα πω ότι τα ολοκληρωμένα της JRC , τα φοράνε οι κονσόλες Phonic εδώ και είκοσι χρόνια τουλάχιστον , και ναι έχουν αποδεικτή αξιόλογα.

Έχω μια χούφτα από αυτά στα συρτάρια μου από τότε, διότι καίγονταν από την ραδιοσυχνότητα στους ερασιτεχνικούς σταθμούς.

Το θέμα είναι να έχουμε τίμια προϊόντα , και συμβατά με την τρέχουσα τεχνολογία , όπου την πληρώνουμε αδρά , για να μας προσφέρει δυο γραμμάρια ευχαρίστησης και ηρεμίας .

 

Και ένα τελευταίο σχόλιο για ένα τραγούδι που κάποιοι θαυμαστές του παλιού καλού καιρού τραγουδάνε , λέει …. Έλα τώρα, τα μηχανήματα φταίνε για την ποιότητα του ήχου, και πριν 30 χρόνια με λιγότερη τεχνολογία πάλι κάναμε όμορφη μουσική…

Ναι – ναι, δεν λέω , και πριν 500 χρόνια οι αφρικανοί παίζανε με τα Ταμ-Ταμ , να πάρουμε όλοι από ένα ?

 

 

Υστερόγραφο , και εγώ την συμπαθώ την Behringer , έχει δώσει δείγματα ότι ενδιαφέρετε για το εμπορικό κομμάτι, μηχανημάτων παραγωγής μουσικής .

Δεν είναι τυχαίο ότι η Phonic βγάζει στην αγορά αντίστοιχα μοντέλα, με 4 μήνες καθυστέρηση ,κάθε φορά που η Behringer θα επιλέξει ένα νέο προϊόν με νέες ιδιότητες.

( Το συμπέρασμα αυτό βγαίνει εάν κοιτάξετε τις ημερομηνίες δημιουργίας των τεχνικών εντύπων των προϊόντων τα γνωστά PDF. )

Ναι συμπαθώ την Behringer, διότι προσφέρει παγκόσμια αλυσίδα στον τομέα ανταλλακτικών. (εάν και υπερτιμημένα ) .

Ενώ η Phonic λέει, στείλτε το σε μας ,και εμείς θα βρούμε την άκρη, εσείς δεν χρειάζεται να ξέρετε τίποτα , και η γνωστή συνέπεια είναι μια φουσκωμένη τεχνική εκτίμηση που καταλήγει πάντα στο συμπέρασμα …δεν σας συμφέρει η επισκευή πάρτε καινούργια..

Ναι συμπαθώ την Behringer , και τον Έλληνα αντιπρόσωπο, διότι είναι ανοιχτόμυαλος και δραστήριος , και ξέρει να ακούει.

 

Αλλά είναι στον χαραχτήρα μου, να λέω πάντα τα σύκα, σύκα, και την σκάφη, σκάφη.

 

Φιλικά πάντα Κυριάκος Τριανταφύλλου .

Τεχνικός μηχανών γραφείου - Panasonic.

 

Δεν κάνω διαφήμιση προς θεού, απλά δεν κρύβομαι πίσω από την ανωνυμία του Ιντερνετ .

Είμαι ένας πάρα πολύ καλός τεχνικός, και τίποτα περισσότερο.

Και θέλω να πιστεύω ότι με τη βοήθεια της παρέας του Νοιζ , θα μετατραπώ σιγά σιγά, σε ερασιτέχνη μουσικό παραγωγό , που είναι και ο τελευταίος μου νταλκάς .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένας φίλος έγραψε ' date=' … Η κονσόλα δεν φυσάει , άρα είναι καλή !!

Όχι φίλε μου, η κονσόλα που δεν φυσάει είναι ( πειραγμένη για να μην φυσάει ) .[/quote']

 

Τώρα με έλειωσες. :evil: :(

 

Δηλαδή το τσιπάκι έχει κόψει τις συχνότητες 8 – 15 KHz για να την ησυχάσει, :evil:

και έτσι κόβει και το σήμα;

Αυτό εννοείς;

 

Υπάρχει να βάλουμε κάποιο άλλο τσιπάκι για modification, :wink:

που να μην έχει τέτοιο πρόβλημα;

 

Και καλά, γιατί μιλάς για τσιπάκι την στιγμή που το μηχάνημα είναι αναλογικό; 8O

 

Η Σειρά Xenyx δεν έχει αυτό το πρόβλημα;

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κυριάκο,

 

καλά όλα αυτά αλλα έχουν νόημα μόνο για κάποιον που καταλαβαίνει την διαφορά ή που τον νοιάζει πραγματικά η διαφορά. Για πολλούς ανθρώπους, σαν κι εμένα, δεν έχει και τόση σημασία το λίγο παραπάνω φύσημα ή αν χάνονται κάποια πρίμα γιατί υπάρχουν άλλα πράγματα που έχουν προτεραιότητα, όπως πχ το να μπορώ να αγοράσω έστω και μια κονσόλα. έστω και ένα reverb παραπάνω ... ή ακόμα καλλίερα, το να έχω την δυνατότητα να παίξω μουσική έστω και με χειρότερους προενισχυτές μικροφώνων.

 

Δεν ξέρω αν έχεις κάνει την ίδια έρευνα και για Mackie. Soundcraft, Midas, Yamaha κλπ κλπ έτσι ώστε να υπάρχει μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.

 

Πως είσαι σίγουρος ότι άλλα προιόντα "κάνουν αυτό που λένε έτσι ώστε να τους χαρίσεις την τρύπια δεκάρα" ?

Και μιλάω για οτιδήποτε, απο κονσόλα μέχρι κινητό και απο γιαούρτι μέχρι κοτόπουλο. Δεν υπάρχει τρόπος να μπορεί κανείς να διαπιστώσει αντικειμενικά τι γίνεται.

 

Καλοπροαίρετα

 

:D

 

ΥΓ Εχω παραγγείλει μια Xenyx, θα σου πώ εντυπώσεις όταν έρθει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και καλά' date=' γιατί μιλάς για τσιπάκι την στιγμή που το μηχάνημα είναι αναλογικό; 8O [/quote']

 

Ε, καλά, τσιπάκι έχει, δεν έχει κανέναν Pentium 4 μέσα!!

Φαντάζομαι πως θα είναι κάποιο ολοκληρωμένο κύκλωμα από τρανζίστορ...

¶λλωστε, αν ξεκοιλιάσεις ένα moog θα βρείς μέσα πολύ περισσότερα από ένα τσιπάκια. Αυτό δεν κάνει λιγότερο αναλογικό το κύκλωμα... :lol:

 

Off topic, άλλα πρέπει να το δείτε:

Γράψτε στο google "failure" και κάντε κλικ στο πρώτο αποτέλεσμα που θα σας βγάλει. Καλή διακέδαση!! :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς IxNiLaTiS

Το Τσιπακι - ολοκληρωμένο - κύκλωμα προενυσχητη δεν αλλάζει.

 

Η Σειρά Xenyx δεν έχει αυτό το πρόβλημα;

Πιθανώς όχι , αλλά δεν το υπογράφω, όσο είμαι ακόμα στα σκοτεινά, από πληροφόρηση.

 

 

Γενικά.

Ναι ψάχνω και άλλες εταιρείες Yamaha και Soundcraft.

Και οι δυο δεν δίνουν καμία πληροφορία για τα κυκλώματα τους.

 

Το μόνο καλό είναι ότι τα τεχνικά βιβλιαράκια τους προσφέρουν πολλές χρήσιμες πληροφορίες ως βοήθημα για ηχογραφήσεις .

 

Η Soundcraft φαίνεται να είναι πιο προσανατολισμένη στον τομέα ηχογραφήσεων , μου έκανε εντύπωση οι διπλές έξοδοι ακουστικών.

Τι κρίμα που ο Έλληνας αντιπρόσωπος δεν έχει πολύ καλό όνομα στην πιάτσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Τσιπακι - ολοκληρωμένο - κύκλωμα προενυσχητη δεν αλλάζει.

 

Αυτό το τσιπάκι επηρεάζει μόνον την προενίσχυση μικροφώνου

ή και την line είσοδο με το gain;

 

Σε ρωτάω γιατί δεν χρησιμοποιώ τους προενισχυτές μικροφώνου

της Behringer κονσόλας μου, αλλά άλλον της Focusrite.

 

Περνάω την κάρτα ήχου από την κονσόλα πρίν τον τελικό PA ενισχυτή,

και χρησιμοποιώ και την έξοδο ακουστικών της κονσόλας για μίξη.

Υπάρχει πρόβλημα και σε αυτές τις εισόδους και εξόδους της κονσόλας;

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου