Προς το περιεχόμενο

Κρέμασμα σε αγγελία


sideFX

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όχι φίλε μου, δεν πάει έτσι. Κλείνεις μια συμφωνία με τον άλλον, εκτός και αν θεωρείς ότι ο λόγος σου δεν έχει αξία. Τότε πάσο.

 

Αν όντως προτιμάει ζεστό χρήμα (απόλυτα σεβαστό και αυτό) τότε γιατί κάθεται και κάνει deal και σηκώνει τα τηλ όταν τον παίρνω από επαρχία?? Γιατί ασχολείται μαζί μου?

 

Και γιατί κάνει τελικά το deal όταν ξέρει από την πρώτη στιγμή ότι προτιμά ζεστό χρήμα??

 

Στην τελική γιατί δεν το ξεκαθαρίζει από την πρώτη στιγμή είτε στην αγγελία ή τηλεφωνικά?? Μου έχει τύχει να μου το πούν στο τηλ και δεν είχα κανένα πρόβλημα, ίσα ίσα χάρηκα την ξεκάθαρη εξήγηση.

 

Και γιατί περιμένει να περάσουν 2 μέρες για να μου ρίξει το άκυρο? Εγώ θα μπορούσα να το είχα χτυπήσει στο ebay ή στο Reverb στο ενδιάμεσο.

 

Απλά πράγματα, μην τα κάνουμε δύσκολα.

 

Αυτό που έγινε είναι μαλακία. Απλά.

And I know, I’m going right into the storm

And I know, I’m gone

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 45
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Όχι φίλε μου, δεν πάει έτσι. Κλέινεις μια συμφωνία με τον άλλον, εκτός και αν θεωρείς ότι ο λόγος σου δεν έχει αξία. Τότε πάσο.
 Η εκτος αν θεωρεις οτι ο λογος του αλλου ΙΣΩΣ δεν εχει αξια.Μη καταληξουμε να μιλαμε για "λογους,μπεσες και φιλοτιμα".(Συμφωνω οτι το ιδανικο ειναι ετσι αλλα δεν ζουμε σε μια ιδανικη κοινωνια...επειδη το ιδανικο ειναι να μην κλεβουμε δεν παει να πει οτι πρεπει να ΚΛΕΙΣΟΥΝ και ολες οι φυλακες)Γιατι ολο και καποιος θα πεταχτει και θα σου  πει "δεν καταλαβα ρε πατριωτη ειχαμε υπογραψει μηπως και κανενα συμβολαιο?".Θελω να καταληξω οτι...απο τη στιγμη που δεν υπαρχουν χαρτια (ο νομος κανονικα οχι μονο προβλεπει αλλα και ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ για αγορες ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ απο ιδιωτη) δεν μπορουμε να βασιζομαστε στον λογο του καθενος ΑΓΝΩΣΤΟΥ και να μας κακοφαινεται οταν εκεινος δεν το τηρει...κοινως ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ!

 

Αν όντως προτιμάει ζεστό χρήμα (απόλυτα σεβαστό και αυτό) τότε γιατί κάθεται και κάνει deal και σηκώνει τα τηλ όταν τον παίρνω από επαρχία?? Γιατί ασχολείται μαζί μου?

 

Και γιατί κάνει τελικά το deal όταν ξέρει από την πρώτη στιγμή ότι προτιμά ζεστό χρήμα??

 

Γιατι δεν εχει να υποθεσω ακομα προσφορα για ζεστο χρημα!

Στην τελική γιατί δεν το ξεκαθαρίζει από την πρώτη στιγμή είτε στην αγγελία ή τηλεφωνικά?? Μου έχει τύχει να μου το πούν στο τηλ και δεν είχα κανένα πρόβλημα, ίσα ίσα χάρηκα την ξεκάθαρη εξήγηση.

 

Σε αυτο εχεις απολυτο δικιο κατα την αποψη μου.

 

Για να μη χαλαμε και τη ζαχαρενια μας.Το σωστο για μενα ειναι να ξεκαθαριζεις στον αγοραστη ευγενικα ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ οτι "οποιος φερει πρωτος τα λεφτα το πηρε".Κ σε τετοιες περιπτωσεις αυτος που ειναι κοντα για χερι με χερι υπερτερει εναντι των ΕΛΤΑ...αποψη μου.Φιλικα παντα.

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα εκ του αποτελέσματος προκύπτει αυτό. Οτι ο λόγος τέτοιων ατόμων δεν έχει αξία. Δε μιλάμε εδώ για άλλους πιθανούς μελλοντικούς πωλητές, ούτε είπα ποτέ πως το θεωρώ προυπόθεση για όλους τους πωλητές. Το αποτέλεσμα του κρεμάσματος που έφαγα σε αυτές τις 2 συγκεκριμένες συναλλαγές συζητάμε σε αυτό το ποστ. Και εκ του αποτελέσματος είναι φανερό πως ο λόγος των 2 ατόμων αυτών σαφώς και δεν έχει καμία αξία.

 

Ωραία όλα αυτά που λες, και όντως τα πράγματα θα ήταν αρκετά ξεκάθαρα αν από την αρχή είχε γίνει η σχετική διευκρίνηση, αυτό παλεύω να εξηγήσω κι εγώ από την πρώτη στιγμή, τελικά φτάσαμε στις 3 σελίδες για να φτάσουμε σ' αυτό που έλεγα εξ'αρχής.

 

Με εμένα γιατί ασχολείται και κλείνει συμφωνίες δε μου εξήγησες όμως. Αφού προτιμάει ζεστο χρήμα, γιατί το κάνει??

 

edit: δλδ είναι σωστό και πρέπον κατά την άποψη σου να κλεινεις συμφωνίες (έστω και προφορικές, χωρίς τα απαραίτητα χαρτιά) με τον άλλον, και όποτε σου κ@λ%σει να του ρίχνεις άκυρο, σωστά?

And I know, I’m going right into the storm

And I know, I’m gone

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σε ενημερώσω εδώ πως σε άλλα 3 διεθνή φόρουμ που είμαι αυτή η συμπεριφορά σηκώνει αρνητικότατο feedback, θεωρείται απαράδεκτη, και δεν το κάνει κανείς...

 

Μάλλον εδώ ορισμένοι Ελληνάρες θα είναι πιο έξυπνοι απ ότι φαίνεται....  ::)

And I know, I’m going right into the storm

And I know, I’m gone

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το "την άλλη μέρα το πρωί" το λέω γιατί και τα 2 deals ήταν 4-5 η ώρα το απόγευμα που απ'οσο ξέρω δεν ειναι ανοιχτά τέτοια ωρα τα ΕΛΤΑ, γι αυτό είπα την άλλη μέρα το πρωι

Kαι ομως ειναι ανοιχτα και με εχει βολεψει καποιες φορες που εστειλα και πηρα πραγματα

 

http://www.naftemporiki.gr/documents/748704/pinakas-taxudromikon-katastimaton-pou-leitourgoun-me-sunexomeno-orario

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα εκ του αποτελέσματος προκύπτει αυτό. Οτι ο λόγος τέτοιων ατόμων δεν έχει αξία.
Συμφωνω.Δυστυχως μονο εκ του αποτελεσματος μπορουμε να κρινουμε και τον πωλητη ΚΑΙ τον αγοραστη.

 

Με εμένα γιατί ασχολείται και κλείνει συμφωνίες δε μου εξήγησες όμως. Αφού προτιμάει ζεστο χρήμα, γιατί το κάνει??

 

Σου απαντησα πριν.

 

Να σε ενημερώσω εδώ πως σε άλλα 3 διεθνή φόρουμ που είμαι αυτή η συμπεριφορά σηκώνει αρνητικότατο feedback, θεωρείται απαράδεκτη, και δεν το κάνει κανείς...

 

Πολυ καλη ιδεα.Μπορεις κ εσυ λοιπον να στειλεις αρνητικο feedback να μη ξαναασχοληθει κανεις μας με τον συγκεκριμενο πωλητη.

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@VangelisV: δεν το ξερα ότι είναι ανοιχτά μέχρι τόσο αργά, αλλά και πάλι δεν έχω καμία διάθεση να "χώσω" τον άλλον σε φάση "πήγαινε τώρα και στείλτο μου". Η να ψάχνει ποίο από τα ανοιχτά ΕΛΤΑ μέχρι το βράδυ είναι κοντά του(γιατί απ ότι είδα είναι πολύ λίγα) και να απαιτήσω να τρέχει ως εκεί. Δεν είμαι, και ούτε απαιτώ να γίνω το κέντρο του σύμπαντος του άλλου για ένα πεταλάκι. Μια ξεκάθαρη συμφωνία που θα τηρηθεί ζητάω όλο κι όλο. Εξάλλου οι περισσότεροι τρέχουν σαν τον Βέγγο όλη μέρα με τη δουλειά (ειδικά στην Αθήνα), και το σέβομαι απόλυτα αυτό. Καταλαβαίνω πως αυτός ο άνθρωπος θα θέλει πρώτα και κύρια να γυρίσει σπίτι, να φάει και να ξεκουραστεί, όχι με το που γυρίσει να τον χώσω εγώ να πακετάρει πεταλάκια σε φάκελο/δέμα με προστασία, κτλ, και να απαιτώ να τρέχει στα ΕΛΤΑ απογευματιάτικα να μου το στείλει.

Εννοείται πως σέβομαι τον άλλον με τον οποίο μιλάω, και του το δείχνω. Του δίνω να καταλάβει ότι όποτε βολεύει πρώτα τον ίδιο μου το στέλνει, δλδ συνήθως την επόμενη μέρα το πρωί.

Δυστυχώς (και αυτό είναι το παραπονό μου) δεν βλέπω ανάλογη συμπεριφορά και από την άλλη μεριά όταν ο άλλος ακυρώνει συμφωνημένο και τελειωμένο deal μετά από 2 μέρες ενώ έχουν πάει όλα καλά σε κάθε κλήση και ήμουν ο πρώτος που ενδιαφέρθηκε, το έκλεισε, έστειλα στοιχεία, με διαβεβαίωσε πως όλα κομπλέ, κτλ.

 

@leon7pap: Φίλε μου βλέπω να μπερδεύεσαι λίγο στο θέμα "λόγος". Κάνουμε κύκλους κυνηγώντας την ουρά μας για κάποιο λόγο. Στην αρχή γράφεις "Η εκτος αν θεωρεις οτι ο λογος του αλλου ΙΣΩΣ δεν εχει αξια.", σου εξηγώ ότι, δεν έχω καμία προκατάληψη εκ των προτέρων για κανέναν, προφανώς εκ του αποτελέσματος κρίνονται όλοι, και στο τελευταίο ποστ σου επαναλαμβάνεις αυτό που έγραψα πιο πριν. Μα το έγραψα πριν... ::)

Ομως ο "λόγος" ή καλύτερα η συμμετοχή και η συμπεριφορά/φερεγγυότητα του αγοραστή στην όλη διαδικασία φτάνει μέχρι κάποιο σημείο και αυτό είναι το σημείο που κλείνει η συμφωνία, στέλνει σχετικά γρήγορα τα στοιχεία του, και δεσμέυεται τελικά από την μεριά του οτι θα το πάρει όταν φτάσει στα ΕΛΤΑ της περιοχής του στην περίπτωση μας... Ναι, προφανώς και αυτού ο λόγος εκ του αποτελέσματος κρίνεται, αλλά τι σχέση έχει αυτό με το συγκεκριμένο σκηνικό?? Μιλάμε πολύ συγκεκριμένα σε αυτό το νήμα, για 2 πολύ συγκεκριμένες συμφωνίες για συναλλαγή και αγορά. Δε μιλάμε γενικά γενικά και αόριστα για το τι θα μπορούσε να γίνει, ή τι μπορεί να έχει γίνει σε άλλες περιπτώσεις. Σε αυτό το νήμα αναλύουμε τι έγινε με 2 συγκεκριμένους πωλητές και με εμένα, όχι με κάποιον πιθανό ΧΨ αγοραστή από Αθήνα που μπορεί να είχε ζητήσει κράτηση και να μην το πήρε τελικά, κτλ, μη χάνουμε το δάσος...

Εδώ ο πωλητής ρίχνει άκυρο μονομερώς σε συμφωνημένο deal. Πως η πράξη αυτή του πωλητή μπορεί να αλληλεπιδράσει με το αποτέλεσμα της δέσμευσης του αγοραστή? Πώς ακυρώνει ή επιρρεάζει την φερεγγυότητα του αγοραστή? Τι νόημα έχει να μιλάμε και για τον αγοραστή (και το αποτέλεσμα των πράξεών του) όταν ο πωλητής μονομερώς ακυρώνει τη συμφωνία?? Και τι νόημα έχει σε αυτό το πολύ συγκεκριμένο σκηνικό η φράση "ΚΑΙ ο λόγος του αγοραστή κρίνεται εκ του αποτελέσματος"?? Μα ο πωλητής έριξε το άκυρο μονομερώς, εγώ από την μεριά μου έστειλα με τη μία τα στοιχεία μου, δεσμεύτικα ότι θα το πάρω, και γενικά ήμουν σωστός.

 

Τέλος, ο κανονισμός των αγγελιών λέει ότι δεν μπορείς να αφήσεις αρνητικό feedback για μη τελειωμένη συναλλαγή, και τηλεφωνικές ή συνομιλίες μεσω mail που δεν  κατέληξαν σε συναλλαγή. Στην δική μου περίπτωση βέβαια δεν κατέληξε σε συναλλαγή επειδή ακυρώθηκε μονομερώς από την μεριά του πωλητή το deal.

Και τους κανόνες λειτουργίας του φόρουμ και των αγγελιών τους σέβομαι. Γι αυτό και ρώτησα και νωρίτερα αν θα ήταν καλύτερο να αλλάξει το σύστημα αξιολόγησης και δέσμευσης για αγοραστές και πωλητές αλλά δυστυχώς δεν ενδιαφέρθηκε κάποιος διαχειριστής του φόρουμ να απαντήσει.

Παρόλλα αυτά πες ότι εγώ αφήνω αρνητικό feedback και στους 2 διαφορετικούς πωλητές. Και οι 2 έχουν μηδέν (κενό) feedback τώρα. Επειδή ξέρω την καφρίλα και τη μαλακία που μας δέρνει σαν λαό είμαι σίγουρος πως θα λάβω κι εγώ στο καπάκι 2 αρνητικές ψήφους με κάποιο αστείο σενάριο σαν αιτιολόγηση. Έχω κάνει καμια 15αριά αγοραπωλησίες στο noiz, όλες κύλισαν άψογα, και όλες έγιναν με τον μοναδικό λογαριασμό αγγελιών, αυτόν στον οποίο έχω το ίδιο user name με εδώ στο φορουμ. 2 άτομα έτυχε να μου αφήσουν feedback. Ο άλλος που έχει κενό feedback δεν έχει να χάσει κάτι αν λάβει μια αρνητική αξιολόγηση, ανοίγει νέο λογαριασμό στις αγγελίες και όλα καλά, εγώ γιατί να βρεθώ από το πουθενά με 2 αρνητικές ψήφους και χωρίς να φταίω??  ::)

And I know, I’m going right into the storm

And I know, I’m gone

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρόλλα αυτά πες ότι εγώ αφήνω αρνητικό feedback και στους 2 διαφορετικούς πωλητές. Και οι 2 έχουν μηδέν (κενό) feedback τώρα. Επειδή ξέρω την καφρίλα και τη μαλακία που μας δέρνει σαν λαό είμαι σίγουρος πως θα λάβω κι εγώ στο καπάκι 2 αρνητικές ψήφους με κάποιο αστείο σενάριο σαν αιτιολόγηση. Έχω κάνει καμια 15αριά αγοραπωλησίες στο noiz, όλες κύλισαν άψογα, και όλες έγιναν με τον μοναδικό λογαριασμό αγγελιών, αυτόν στον οποίο έχω το ίδιο user name με εδώ στο φορουμ. 2 άτομα έτυχε να μου αφήσουν feedback. Ο άλλος που έχει κενό feedback δεν έχει να χάσει κάτι αν λάβει μια αρνητική αξιολόγηση, ανοίγει νέο λογαριασμό στις αγγελίες και όλα καλά, εγώ γιατί να βρεθώ από το πουθενά με 2 αρνητικές ψήφους και χωρίς να φταίω??  ::)

ΣΤΑΝΤΑΡ!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΣΤΑΝΤΑΡ!!!!

 

Ρε παιδιά γιατί το θεωρείτε στάνταρ; α) οι περισσότεροι δεν το κάνουν β) όσοι το κάνουν μπορούμε κάλλιστα να τους κάνουμε ρίπορτ στη διαχειριση να επιληφθεί.

Δεν είναι δίκαιο να σου αφήνει κάποιος αξιολόγηση για αγγελία που δεν έγινε ποτέ - είτε θετική είτε αρνητική. Το ίδιο φάουλ είναι!

Έμείς οι δυο ρε Σατανάς, που είχαμε στο παρελθόν και τις διαφορές μας και δεν κάναμε τελικά αγοραπωλησία, γιατί δεν ξηγηθηκαμε έτσι σκάρτα ο ένας στον άλλον; Ας μη λέμε μόνο τα κακά! :)

 

Εdit: τώρα για το κρέμασμα που λεει ο sideFX, είμαι 1000% μαζί του. Από τη στιγμή που έχεις συμφωνήσει να κάνεις μια αγοραπωλησία (έστω κι αν είναι με αποστολή εκτός της πόλης σου), σημαίνει ότι μέτρησες , ζύγισες και είδες ότι σε παίρνει, σε συμφέρει ή ότι αντέχεις ας πούμε να πάρεις τα χρήματά σου (αν είσαι ο πωλητής) ύστερα από πέντε μέρες και όχι αμέσως. Είναι μέγιστη πουστιά να κρεμάσεις τον άλλον επειδή έτυχε να έρθει ένας τρίτος και να σου δώσει τα χρήματα στο χέρι το άλλο απόγευμα.

Εναλλακτικές; Μπορούσες α) να έχεις ξηγηθεί από την αρχή με τον πρώτο αγοραστή, λέγοντάς του, ότι "θα στο ταχυδρομήσω μεθαύριο, αν εν τω μεταξύ όμως εμφανιστεί κάποιος θα το δώσω γιατί έχω άμεση ανάγκη". β) Να του έλεγες "συμφωνώ με την ανταλλαγή, ας περιμένουμε όμως καμιά βδομα΄δα, μην εμφανιστεί κανείς και το ζητήσει για αγορά". Άνθρωποι είμαστε, και οι τίμιες εξηγήσεις είναι η καλύτερη δουλειά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου