Προς το περιεχόμενο

Η αγανάκτηση


gmoll

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τις προάλλες είχα ανεβάσει ένα post με θέμα την αγορά μιας ibanez.Είχα γράψει όσες πληροφορίες πίστευα οτι θα διευκόλυναν τις απαντήσεις σας,αλλά δυστυχώς μόνο ο vandergraaf μου απάντησε και τον ευχαριστώ γι αυτό.Στην συνέχεια και προς μεγάλη μου απογοήτευση είδα πως υπάρχει ένα ''ζήτημα'' όσον αφορά τα links.Υπάρχει μια δυσπιστία σε όσων τα links παραπέμπουν σε ελληνικά καταστήματα.Δεν είμαι αντιπρόσωπος κανενός ούτε προσπαθώ να κάνω διαφήμιση σε κανέναν.Απλά μετά την έρευνά μου βρήκα το κατάστημα με την πιό συμφέρουσα τιμή και γι αυτό και μόνο το link αναφερόταν στο μουσικόραμα.Όπως και να χει την επόμενη φορά θα παραπέμπω στα site της κατασκευάστριας εταιρίας.Είδα και απόειδα λοιπόν και αποφάσισα να δοκιμάσω τις κιθάρες από κοντά.Αν και θέλω σαν τρελός να αναφέρω τα ονόματα των καταστημάτων ένα ένα,δεν θα το κάνω.Ανέβηκα την χ.τρικούπη... για να δοκιμάσω τις γνωστές σε όλους σας prs.Έτσι νόμιζα ,αφού η προτωποριακή ιδέα του καταστήματος για να ''χτυπήσει'' τον ανταγωνισμό,ήταν να μένει κλειστο όλο το σ/κ και να ανοίγει μόνο καθημερινές (10-4 ή 10-7)!!!!!!!!Όταν τελειώνετε με το ταμείο ανεργίας ξέρετε που να αράζετε.Όσοι δουλεύετε θα πάρετε...ξέρετε τί.Να μαμηθούν οι prs,θα πάω να παίξω με fender,jackson και gibson στην εμμ. μπενάκη...Εκεί πραγματικά μου ρθε να το κάψω το μαγαζί.Στην ερώτησή μου για ηλεκτρική κιθάρα κοντά στα χίλια ευρώ για έναν άνθρωπο που παίζει 12 χρόνια κλασσική κιθάρα και θέλει ένα καλό όργανο για να παίζει απ το πρωί μέχρι το βράδυ,μου δώσαν μια κάρτα με το όνομα του site τους,για να μπώ ''λέει'' και να δώ!!!#$%#%^&%%.Μα είμαι εδωωωωωωωωωωώ,ήθελα να φωνάξω,αλλά μάλλον δεν το κατάλαβαν.Μετά την επιμονή μου,μου κάναν μια εισαγωγή για το ότι οι κιθάρες τους είναι οι καλύτερες και πώς τα Σάββατα γίνεται πανικός (ήταν τέσσερεις πωλητές και ένα παλικάρι που ήθελε να πάρει μια ηλεκτρακουστική...).Εν τέλει τους πρότινα απλά να πιάσω την κιθάρα και ας μη μου την συνδέαν πουθενά,απλά να παίξω...!!!!!Και τότε έμαθα οτι η κιθάρα που μου πρότιναν είναι ''πάνω'' στο πατάρι και πως καλύτερα να ερχόμουν μια άλλη μέρα που δεν θα είχαν τόσο κόσμο.(ακόμα έναν πελάτη είχαν...).Δεν ξέρω τι συμβαίνει με αυτούς τους ανθρώπους? Τι περιμένουν,με πια κριτήρια λειτουργούν? Ίσως να μην το μάθω ποτέ..Δεν θέλω να ξεκινήσω ένα θέμα για το πόσο χάλια είναι τα καταστήματα στην Αθήνα,ούτε να μιζεριάσω κανέναν.Είναι όμως η ηλιθιότητα τους τέτοια που αξίζει να την αναφέρω.Την επόμενη φορά θα παρατήσω την δουλειά μου,θα πάρω τον ατζέντη μου και το 1000σέλιδο βιογραφικό μου και θα μπώ στο internet να δοκιμάσω κιθάρα.Είναι σαν να θέλεις να πάρεις εσώρουχα και να στον μετράνε πρώτα..

If the house is rocking,don't bother knocking...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 44
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Administrator
.Στην συνέχεια και προς μεγάλη μου απογοήτευση είδα πως υπάρχει ένα ''ζήτημα'' όσον αφορά τα links.Υπάρχει μια δυσπιστία σε όσων τα links παραπέμπουν σε ελληνικά καταστήματα.

 

To Noiz δεν έχει πρόβλημα με τα links.

Επειδή είναι πολύ ευκολο να παροτρύνει ο ίδιος έμπορος μέσα από το φορουμ ανώνυμα, (κάτι που έχε συμβεί στο παρελθόν) γι αυτό υπάρχει κάποια ευαίσθησία και πρόταση για αναφορές στα site των κατασκευαστών, όταν δεν αφορά αγορά αλλά εκτίμηση.

 

Αυτά που αναφέρεις από την προσωπική σου εμπειρία είναι ακρως ενδιαφέροντα και σημαντικά, και το φόρουμ μας είναι αυτό που έχει κινητοποιήσει όσα αυτιά είναι ανοιχτά και ενδιαφέρονται ν' ακούσουν, μέσα από τέτοιες μαρτυρίες σαν τη δική σου.

 

Δυστυχώς όμως δεν αρκεί.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Noiz δεν έχει πρόβλημα με τα links.

Επειδή είναι πολύ ευκολο να παροτρύνει ο ίδιος έμπορος μέσα από το φορουμ ανώνυμα' date=' (κάτι που έχε συμβεί στο παρελθόν) γι αυτό υπάρχει κάποια ευαίσθησία και πρόταση για αναφορές στα site των κατασκευαστών, όταν δεν αφορά αγορά αλλά εκτίμηση.

 

 

 

[/quote']χαιρομαι που ο yameth οπως και ολοι οι αλλοι αντιμετωπιζουν αυτες τις καταστασεις...ετσι το noiz παραμενει ενα τιμιο forum :o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις προάλλες είχα ανεβάσει ένα post με θέμα την αγορά μιας ibanez.Είχα γράψει όσες πληροφορίες πίστευα οτι θα διευκόλυναν τις απαντήσεις σας' date='αλλά δυστυχώς μόνο ο vandergraaf μου απάντησε και τον ευχαριστώ γι αυτό.[/quote']

 

Σε ευχαριστώ και εγώ για τα καλά σου λόγια. :wink: Να επισημάνουμε όμως κάτι αν μου επιτρέπεις: πολλές φορές σε ένα post το αν θα σου απαντήσουν πολλοί κλπ είναι και θέμα timing του post, τύχης στο πόσοι θα το δούν εκείνη την ώρα κλπ. Εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω κανένα παράπονο από τα παιδιά στο forum, που πάντα με βοηθούν όπως και όταν μπορούν. Πιστεύω ήταν καθαρά τυχαίο.

Να'σαι καλά. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι σαφές οτι μπορεί από θέμα timing ή τύχης να μην απαντήθεί ένα post.Απλά θεώρησα πως αυτό οφειλόταν στο οτι το link αναφερόταν σε ελληνικό κατάστημα,γι αυτό απογοητεύτηκα..γιατί όπως καταλαβαίνεις δεν είναι ευκολο να αποδείξεις οτι δεν είσαι ελέφαντας..Ωστόσο μπορεί τίποτα από αυτά να μην έφταιγε και να ήταν απλά θέμα χρόνου.All good? :wink:

If the house is rocking,don't bother knocking...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι σαφές οτι μπορεί από θέμα timing ή τύχης να μην απαντήθεί ένα post.Απλά θεώρησα πως αυτό οφειλόταν στο οτι το link αναφερόταν σε ελληνικό κατάστημα' date='γι αυτό απογοητεύτηκα..γιατί όπως καταλαβαίνεις δεν είναι ευκολο να αποδείξεις οτι δεν είσαι ελέφαντας..Ωστόσο μπορεί τίποτα από αυτά να μην έφταιγε και να ήταν απλά θέμα χρόνου.All good? :wink:[/quote']

 

Μα φυσικά!! :wink: Εγώ απλά μια γνώμη - πιθανό σενάριο είπα. :wink: :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν βγάζεις άκρη με τα καταστήματα. Τόσα και τοσα threads έχει το noiz για την κατάντια τους. Μου έχει τύχει να με εξυπηρετήσουν άμεσα και με ζήλο. Ζήτησα να δοκιμάσω κάποιο μπάσσο και μου φέραν και άλλα δύο σαν εναλλακτική πρόταση. Δεν είχα σκοπό να μπω στο τριπάκι να τεστάρω ολοκληρο στόλο απο μπάσα αλλα η εμπιστοσύνη και η εξυπηρέτηση με έβαλε σε σοβαρές σκέψεις να αγοράσω εκείνη την στιγμή ένα απο τα προσφερόμενα δίχως να ψάξω άλλα καταστήματα. Αυτό έιναι καλό εμπόριο και άξια επικοινωνία για πωλητή και καταναλωτή. Δυστυχώς όμως, στα περισότερα καταστήματα ο πωλητης έχει πάντα δίκιο. Ακόμα και στην Ουγκάντα θα πρέπει να θεωρούν τριτοκοσμική την αντίληψη αυτή. Και εαν ενδιαφέρεται κανείς για λύση στο θέμα η άποψη μου είναι η εξής. Εαν φέρεις έναν πτυχιούχο προγραμματιστή να πουλάει Laptops στον Γερμανό, είναι επόμενο να σε κοιτάει αφ'υψηλού. Εαν φέρεις νέα παιδιά που διψάνε για λίγο χρήμα να βολέψουν τις ανάγκες τους και να γλυτώσουν την ανεργία, τότε θα έχεις και σεβασμό στον πελάτη. Θα είμαστε όλοι ίσοι προς ίσους. Έτσι και στα οργανομάγαζα. Έχουν επανδρωθεί απο τον κάθε λογής gilmourίδη και satrianόπουλο που ξέρει να jazzαρει στα tropical modes μπροστά σε ζαλισμένους απο το ποτό θαμώνες ελληνικών ροκάδικων υπογείων και είναι φυσιολογικό θεωρούν τον εαυτό τους επιστήμονα της μουσικής. Στο κάτω κάτω τι παραπάνω θα πρόσφερε ο Miles Davis εαν πούλαγε κιθάρες στο κέντρο της Αθήνας? Εαν στην θέση των σουπερ-μουσουργών-πωλητών βρίσκονταν νέοι που θα είχαν ανάγκη να πουλήσουν προιόντα για να πάρουν τον μισθό τους, νέοι που θα μπορούσαν να εκτιμήσουν την θέση του πωλητή και την αξία του πελάτη-πορτοφόλι, νέοι που δεν θα ήξεραν τι ακριβώς πουλάνε αλλα θα ήξεραν πόσο το πουλάνε και πως να το προσφέρουν ως εμπόρευμα. Γιατι μια gibson στην βιτρίνα ειναι εμπόρευμα, δεν ειναι έργο τέχνης. Έργο τέχνης θα γίνει οταν την πάρει στα χέρια του ο πελάτης και θα συνθέσει ένα αριστούργημα. Ο πωλητής δεν θα πρέπει να αναμειχθεί με κανεναν τρόπο στην διαδικασία "μου αρεσει η gibson και θέλω να την δοκιμάσω να δω αν μπορώ να μεγαλουργήσω". Ο πωλητής είναι αυτός που θα δώσει τεχνικές πληροφορίες και θα φέρει σε επαφή τον πελάτη με το εμπόρευμα.

Δεν κατηγορώ κανέναν. Δεν φταίει κάποιος για όλα αυτά. Όλα έχουν έρθει φυσιολογικα. Μουσικά όργανα πουλάμε, μουσικούς θέλουμε να τα πουλάνε. Μία λογική που δεν βλέπω τον λόγο να παραμείνει κανόνας για πολύ. Αυτή όλη ηταν η άποψη μου. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν φέρεις έναν πτυχιούχο προγραμματιστή να πουλάει Laptops στον Γερμανό' date=' είναι επόμενο να σε κοιτάει αφ'υψηλού. Εαν φέρεις νέα παιδιά που διψάνε για λίγο χρήμα να βολέψουν τις ανάγκες τους και να γλυτώσουν την ανεργία, τότε θα έχεις και σεβασμό στον πελάτη. Θα είμαστε όλοι ίσοι προς ίσους. Έτσι και στα οργανομάγαζα. Έχουν επανδρωθεί απο τον κάθε λογής gilmourίδη και satrianόπουλο που ξέρει να jazzαρει στα tropical modes μπροστά σε ζαλισμένους απο το ποτό θαμώνες ελληνικών ροκάδικων υπογείων και είναι φυσιολογικό θεωρούν τον εαυτό τους επιστήμονα της μουσικής. Στο κάτω κάτω τι παραπάνω θα πρόσφερε ο Miles Davis εαν πούλαγε κιθάρες στο κέντρο της Αθήνας? Εαν στην θέση των σουπερ-μουσουργών-πωλητών βρίσκονταν νέοι που θα είχαν ανάγκη να πουλήσουν προιόντα για να πάρουν τον μισθό τους, νέοι που θα μπορούσαν να εκτιμήσουν την θέση του πωλητή και την αξία του πελάτη-πορτοφόλι, νέοι που δεν θα ήξεραν τι ακριβώς πουλάνε αλλα θα ήξεραν πόσο το πουλάνε και πως να το προσφέρουν ως εμπόρευμα. Γιατι μια gibson στην βιτρίνα ειναι εμπόρευμα, δεν ειναι έργο τέχνης. Έργο τέχνης θα γίνει οταν την πάρει στα χέρια του ο πελάτης και θα συνθέσει ένα αριστούργημα. Ο πωλητής δεν θα πρέπει να αναμειχθεί με κανεναν τρόπο στην διαδικασία "μου αρεσει η gibson και θέλω να την δοκιμάσω να δω αν μπορώ να μεγαλουργήσω". Ο πωλητής είναι αυτός που θα δώσει τεχνικές πληροφορίες και θα φέρει σε επαφή τον πελάτη με το εμπόρευμα.

Δεν κατηγορώ κανέναν. Δεν φταίει κάποιος για όλα αυτά. Όλα έχουν έρθει φυσιολογικα. Μουσικά όργανα πουλάμε, μουσικούς θέλουμε να τα πουλάνε. Μία λογική που δεν βλέπω τον λόγο να παραμείνει κανόνας για πολύ. Αυτή όλη ηταν η άποψη μου. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.[/quote']

Sorry φίλε Tthawth αλλά θα διαφωνήσω και μάλιστα ριζικά.

 

Εσύ στο παραπάνω post προτείνεις (αν κατάλαβα καλά) να σταματήσουν τα καταστήματα να προσλαμβάνουν προσωπικό με γνώση και εξειδίκευση πάνω στο προς πώληση αντικείμενο. Συγκεκριμένα, δεν είναι απαραίτητο να ξέρουν τι πουλάνε όπως λες. ΛΑΘΟΣ!!!

Αυτοί οι "πουλάω-τα-πάντα-χωρίς-να-ξέρω-τίποτα" τύποι είναι που προσπαθούν να σε πιάσουν κώτσο και να σου φορτώσουν κάτι που πιθανότατα δεν χρειάζεσαι. Συμφωνώ ότι δεν χρειάζεται να πάρεις τον απόφοιτο του Berklee για να πουλάει κιθάρες αλλά αν μη τι άλλο, για να μπορεί να βοηθήσει πραγματικά κάποιον που προσπαθεί να επιλέξει όργανο, πρέπει να έχει τις γνώσεις για να επειδείξει (αν του ζητηθεί) όλη τη γκάμα των δυνατοτήτων ενός οργάνου.

 

Εννοείται ότι πρωτίστως θα πρέπει να αφήνουν τα καταστήματα τον πελάτη να δοκιμάσει τα πάντα, αυτός είναι ο ρόλος τους άλλωστε. Αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω με την επιστράτευση των άσχετων, μόνο και μόνο επειδή δεν θα χαλάσουν το χατήρι του πελάτη φοβούμενοι την απόλυση!

 

Για να σου δώσω να καταλάβεις, άκου και μια πραγματική ιστορία.

Ένας κολλητός μου δουλεύει σε κατάστημα πασίγνωστης αλυσίδας ηλεκτρικών ειδών ως πωλητής TV, Home Cinema, Hi-Fi, camcorders, κινητών, υπολογιστών, όλα τα σφάζω και τα μαχαιρώνω δηλαδή. Ευτυχώς, πρόκειται για άτομο ευσυνείδητο που προσέχει τι λέει και τι πουλάει, εκτός βέβαια των περιπτώσεων που υπάρχουν άνωθεν εντολές για συγκεκριμένες πωλήσεις. Προχθές μου ανέφερε ότι ανίδεος πελάτης πήρε περιχαρής laptop που υπήρχε στο κατάστημα εδώ και ένα χρόνο (!!!!!!) και μάλιστα ακριβότερα απ' ότι θα πλήρωνε για ένα ολοκαίνουριο και καλύτερο μηχάνημα χάρη στις συμβουλές εξίσου ανίδεου πωλητή. Και ερωτώ, ποιός θα σώσει τον ανίδεο πελάτη από τον ανίδεο πωλητή;

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου