Προς το περιεχόμενο

sm58 και ηχογράφηση κιθάρας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

γενικά και εγώ που προσπαθώ να γράψω λείπει πολύ ο όγκος με το sm58..

θα δοκιμάσω και χωρίς το φίλτρο μήπως υπάρχει κάποια αλλαγή..

myspace.com/figurantinyesterdaysplay

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γενικά και εγώ που προσπαθώ να γράψω λείπει πολύ ο όγκος με το sm58..

θα δοκιμάσω και χωρίς το φίλτρο μήπως υπάρχει κάποια αλλαγή..

 

ΔΕν ξέρω γιατί άφησες το guitar rig. Δεν σου άρεσε ο ήχος του με την παραμόρφωση ή αντιμετώπισες κάποιο πρόβλημα;

Συζητήθηκε λίγο το θέμα σε ένα άλλο topic

http://www.noiz.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6061&postdays=0&postorder=asc&start=0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΔΕν ξέρω γιατί άφησες το guitar rig. Δεν σου άρεσε ο ήχος του με την παραμόρφωση ή αντιμετώπισες κάποιο πρόβλημα;

Συζητήθηκε λίγο το θέμα σε ένα άλλο topic

http://www.noiz.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6061&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

Κι εγώ rig χρησιμοποιώ στα καθαρά. Όμως βασικά δε θεωρώ ότι έχει ικανοποιητική ποιότητα όταν ηχογραφείς με παραμορφώσεις. Είτε αυτές είναι πετάλια είτε είναι παραμορφώσεις του guitar rig. Όσο περισσότερη η παραμόρφωση τόσο χειρότερος ο ήχος..

myspace.com/figurantinyesterdaysplay

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Η διαφορά του sm57 με το sm58m είναι η γρίλια του μικροφώνου. Και τα δύο φοράνε ίδια κάψα. Στο 58, η στρόγγυλη γρίλια, κρατάει σε απόσταση μεγαλύτερη από 2,5 πόντους την κάψα από την ηχητική πηγή και μειώνει το proximity effect για να είναι πιο εύκολος ο χειρισμός του, από τραγουδιστές. Στο 57 η γρίλια είναι στον πόντο και το 57 δίνει "τρελά" μπάσα. Αυτά ισχύουν εαν και εφόσον η ηχητική πηγή είναι κολλητή επάνω στην γρίλια, πχ στόμα τραγουδιστή.

'Ολα είναι ατμός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Πόσο πάει αυτό?

εγώ τελικά πήρα και το 57αρι και ένα πυκνωτικό Rode και γράφω και με τα δύο και είμαι πολύ ευχαριστημένος!

 

myspace.com/figurantinyesterdaysplay

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To e906 είναι περίπου 200€. Δουλεύει πολύ καλά σε καμπίνες, τόσο κιθάρας όσο και μπάσσου και σε clean αλλά κυρίως σε distortion. Μια και το ψειρίζουμε λιγάκι (και καλά κάνουμε) θα σας πω τις απόψεις μου επί του θέματος.

Μπροστά το e906 περίπου 15cm από το μεγάφωνο, τοποθετημένο ελάχιστα προς το πλάι, να κοιτάει το μέσο της ακτίνας του μεγαφώνου (βέβαια ο πειραματισμός στον εκάστοτε ενισχυτή θα μας δείξει την καλύτερη τοποθέτηση)

Πίσω από την καμπίνα στο 1m on axis τοποθετημένο ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος με καρδιοειδές πολικό διάγραμμα (θα πρέπει να τσεκάρεις τη φάση σε αυτό το μικρόφωνο, πιθανόν να πρέπει να την  αντιστρέψεις). Αυτό θα σου δώσει πολύ όγκο στις χαμηλές χωρίς την ατάκα. Αυτήν θα την πάρεις από το μπροστινό. Αν στο επιτρέπει ο χώρος σου, βάλε στα 2-3m μπροστά από την καμπίνα σου ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος με πολικό διάγραμμα τύπου 8, με την off axis πλευρά του στην  καμπίνα. Αυτό θα σου δώσει μια πιο "γεμάτη" ηχητική εικόνα μια και κάθε λοβός θα σου δίνει τις αντίστοιχες πλευρικές ανακλάσεις.

Μην ξεχάσεις να πάρεις και μια κόπια με DI απευθείας στην είσοδο. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί.

Το καλό της υπόθεσης είναι οτι καταλήγεις να έχεις 5 κόπιες του παιξίματός σου με διαφορετικό συχνοτικό περιεχόμενο! Οι επιλογές και οι δυνατότητές που σου παρουσιάζονται στη μίξη είναι πάρα πολλές.

Εγώ συνήθως έτσι γράφω και μου ταιριάζει. Ξαναλέω θέλει πειραματισμό γιατί δεν υπάρχει σωστή και λάθος τεχνική.

 

Φιλικά

Γιάννης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To e906 είναι περίπου 200€. Δουλεύει πολύ καλά σε καμπίνες, τόσο κιθάρας όσο και μπάσσου και σε clean αλλά κυρίως σε distortion. Μια και το ψειρίζουμε λιγάκι (και καλά κάνουμε) θα σας πω τις απόψεις μου επί του θέματος.

Μπροστά το e906 περίπου 15cm από το μεγάφωνο, τοποθετημένο ελάχιστα προς το πλάι, να κοιτάει το μέσο της ακτίνας του μεγαφώνου (βέβαια ο πειραματισμός στον εκάστοτε ενισχυτή θα μας δείξει την καλύτερη τοποθέτηση)

Πίσω από την καμπίνα στο 1m on axis τοποθετημένο ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος με καρδιοειδές πολικό διάγραμμα (θα πρέπει να τσεκάρεις τη φάση σε αυτό το μικρόφωνο, πιθανόν να πρέπει να την  αντιστρέψεις). Αυτό θα σου δώσει πολύ όγκο στις χαμηλές χωρίς την ατάκα. Αυτήν θα την πάρεις από το μπροστινό. Αν στο επιτρέπει ο χώρος σου, βάλε στα 2-3m μπροστά από την καμπίνα σου ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος με πολικό διάγραμμα τύπου 8, με την off axis πλευρά του στην  καμπίνα. Αυτό θα σου δώσει μια πιο "γεμάτη" ηχητική εικόνα μια και κάθε λοβός θα σου δίνει τις αντίστοιχες πλευρικές ανακλάσεις.

Μην ξεχάσεις να πάρεις και μια κόπια με DI απευθείας στην είσοδο. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί.

Το καλό της υπόθεσης είναι οτι καταλήγεις να έχεις 5 κόπιες του παιξίματός σου με διαφορετικό συχνοτικό περιεχόμενο! Οι επιλογές και οι δυνατότητές που σου παρουσιάζονται στη μίξη είναι πάρα πολλές.

Εγώ συνήθως έτσι γράφω και μου ταιριάζει. Ξαναλέω θέλει πειραματισμό γιατί δεν υπάρχει σωστή και λάθος τεχνική.

 

Φιλικά

Γιάννης

 

Εεετσι!!!  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To e906 είναι περίπου 200€. Δουλεύει πολύ καλά σε καμπίνες, τόσο κιθάρας όσο και μπάσσου και σε clean αλλά κυρίως σε distortion. Μια και το ψειρίζουμε λιγάκι (και καλά κάνουμε) θα σας πω τις απόψεις μου επί του θέματος.

Μπροστά το e906 περίπου 15cm από το μεγάφωνο, τοποθετημένο ελάχιστα προς το πλάι, να κοιτάει το μέσο της ακτίνας του μεγαφώνου (βέβαια ο πειραματισμός στον εκάστοτε ενισχυτή θα μας δείξει την καλύτερη τοποθέτηση)

Πίσω από την καμπίνα στο 1m on axis τοποθετημένο ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος με καρδιοειδές πολικό διάγραμμα (θα πρέπει να τσεκάρεις τη φάση σε αυτό το μικρόφωνο, πιθανόν να πρέπει να την  αντιστρέψεις). Αυτό θα σου δώσει πολύ όγκο στις χαμηλές χωρίς την ατάκα. Αυτήν θα την πάρεις από το μπροστινό. Αν στο επιτρέπει ο χώρος σου, βάλε στα 2-3m μπροστά από την καμπίνα σου ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος με πολικό διάγραμμα τύπου 8, με την off axis πλευρά του στην  καμπίνα. Αυτό θα σου δώσει μια πιο "γεμάτη" ηχητική εικόνα μια και κάθε λοβός θα σου δίνει τις αντίστοιχες πλευρικές ανακλάσεις.

Μην ξεχάσεις να πάρεις και μια κόπια με DI απευθείας στην είσοδο. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί.

Το καλό της υπόθεσης είναι οτι καταλήγεις να έχεις 5 κόπιες του παιξίματός σου με διαφορετικό συχνοτικό περιεχόμενο! Οι επιλογές και οι δυνατότητές που σου παρουσιάζονται στη μίξη είναι πάρα πολλές.

Εγώ συνήθως έτσι γράφω και μου ταιριάζει. Ξαναλέω θέλει πειραματισμό γιατί δεν υπάρχει σωστή και λάθος τεχνική.

 

Φιλικά

Γιάννης

 

Είσαι σωστός σε αυτά που λες φίλε Γιάννη, εγώ βέβαια συνήθως κρατάω 3 κανάλια και γενικά πειραματίζομαι όσο μπορώ να πειραματιστώ σε αμόνωτο υπνοδωμάτιο. (Είναι τίγκα βέβαια και αυτό είναι καλό)

 

Παρ'όλα αυτά τώρα τελευταία έφαγα ένα (ξε)κόλλημα και αποφάσισα ότι δεν πρέπει να ασχολούμαι τόσο πολύ με τη λεπτομέρεια στον ήχο και απλά να παίζω περισσότερο :)

myspace.com/figurantinyesterdaysplay

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου